5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

To mi hlava nebere

Na Václavském náměstí se v pátek demonstrovalo. Demonstrace protestovala proti vládním pandemickým opatřením a podporovala Donalda Trumpa. Dejme tomu, že chápu podporu Donalda Trumpa. Nejsem sám, kdo hodnotí mnoho výsledků jeho čtyřletého období pozitivně. S koronou měl smůlu a v závěru se zachoval jak idiot svým lpěním na tezi podvodu – když ji neprosadil soudně. Obsazení Kapitolu, to je jen obrazová tečka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Novotny 9.1.2021 3:30

Co je videt, ze pan Neff premysli vlastni hlavou.

R. Franz 9.1.2021 3:49

Dnes v podstatě ano. Jindy je to o dost slabší.

V. Mokrý 9.1.2021 5:38

Jo.

I. Hermanek 9.1.2021 3:26

Tgm liberalismus a další blafy..komentáře výživné..alee v poslední době se naprosto ztrácím v tom co pan neff píše/komentuje trochu ztrácím kotvu na kterou jsem byl vždy fixovan

R. Franz 9.1.2021 3:20

Pan Patrik se tomuto pouťovému fanatismu vysmívá a to je pravicové. To jen na ukázku.

M. Němec 9.1.2021 6:57

A mě připadáte, pane Franz, každý ráno jinej.

Nemáte doma ve sklenici nějakou politickou žabičku ?

:-)

R. Franz 9.1.2021 3:04

Mě se pane Neffe taky jevíte jako levičák, i když si o sobě myslíte opak. Bude to asi o rysech Vaší osobnosti, která se projevuje i ve Vašem psaní, aniž si to uvědomujete. Nemáte rád komunisty a z toho zkratkovitě jako mnoho lidí vyvozujete, že musíte být pravičák. Blbost. Dnes jste ale pochopil, že o ideologickém vymezování to není a to je krok správným směrem. Jde o to, abyste pochopil, kde všude se Vám ideologie dostala pod kůži.

R. Franz 9.1.2021 3:14

Třeba pan Vandas, ten je levičák i když horuje pro Trumpa. Proč? Schopnost Trumpa manipulovat a nebohé fanynky, být manipulována, považuje za hodno stavby pomníku. Ten, kdo ji zastřelil (pachatel), ho nezajímá. On potřebuje své oběti a tedy pořádně vyfutrovanou ideologii.

R. Franz 9.1.2021 3:16

A to je levicové.

P. Vandas 9.1.2021 1:41

První oběť spravedlivého boje za svobodu Ashli Babbitová ze San Diega bude mít dříve, či později sochy na náměstích amerických měst. :-):-):-)

J. Vobr 9.1.2021 1:57

ZASLOUŽILA BY SI TO !!!

R^R^R^

V. Patrik 9.1.2021 2:13

No, lézt přes zátaras do nejstřeženější části Kapitolu přímo proti namířeným zbraním, to je spíš na Darwinovu cenu.

E. Tkadlec 9.1.2021 8:48

Možná tomu nebudete věřit, ale policie Kapitolu je tam sam pustila. Je zdokladované videem.

J. Urban 9.1.2021 6:20

At uz bude ci nebude, k smichu mi to rozhodne neprijde. Bavi vas, kdyz se nekde strili do lidi?

J. Urban 9.1.2021 6:20

At uz bude ci nebude, k smichu mi to rozhodne neprijde. Bavi vas, kdyz se nekde strili do lidi?

J. Vintr 9.1.2021 1:23

Pane Neff, to co jste napsal o prezidentu Trumpovi, vám právem uděluje titul, který jste použil pro prezidenta Trumpa. Vy fakt nečtete nic jiného než naše trapná média, která si vůbec nezadají s bolševickým Rudým právem?

P. Dvořák 9.1.2021 2:11

On a Šustrová se veřejně přiznali, že zásadně nečtou komentáře pod svými články. Není to potřeba, protože mají vždy pravdu.

Eh . . . . .

E. Novotny 9.1.2021 3:45

No oni to nectou protoze nejsou blbi, neni to slozite.

F. Žůrek 9.1.2021 1:14

Vážený a milý autore Ondřeji Neffe, také mně to hlava nebere. Zde však nejde o nějakou levicovost či pravicovost, ale to všechno je přímo PŘÍŠERNÝ LIBERALISMUS.

Podle mne je to právě "LIBERALISMUS," který ničí a značně poškozuje lidskou společnost a rovněž bývalou "západní společnost."

Kdyby zde asi byl mezi námi takový TGM, tak by to dokázal rozpoznat. Že jde o odklon od "pravdy" jako takové, že se jedná opuštění "křesťanských zásad", také odcházíme již od "Desatera". Přestává však přitom platit veškerá etika, řekněme: že morálka, ale potom "společenská věda" již samotná začíná "zcela ujíždět"! Je to vskuktku hrůza, když nějaký "gender" má prý nahradit samotného "člověka." To však nejde!!! Opravdu to nejde. Muž a žena je pořád "muž a žena" a to se opravdu ZMĚNIT NEDÁ!

(Výsledek je potom takový, že "islám" začíná převažovat nad KŘESŤANSTVÍM, ale to však vede potom celou takovou společnost do katastrofy či přímo k zániku. Taková společnost skutečně již upadá a propadá se do "propasti". Copak si to neuvědomujeme, když "peníze jsou na prvém místě" a začínají již vyřazovat dokonce samotnou etiku "z provozu?" Zdař Bůh!

J. Krásenský 9.1.2021 2:58

Ano!

V. Mokrý 9.1.2021 5:02

Tak jest.

J. Brei 9.1.2021 9:52

Možná si, pane Žůrku, Masaryk křesťanství idealizoval. V křesťanství najdete nejen proklamace lásky a vybídky k pěstování vlastností jako je vytrvalost a ochota něco obětovat pro druhé (což je jistě pozitivní), ale i pasáže o tom, že homosexuálové zaslouží smrt (Římanům 1:32), že ti, kdo odmítají Jehóšuu/Ježíše za svého krále budou před jeho očima popravení (Lukáš 19:27) a on se bude celou věčnost dívat na jejich mučení v jezeře ohně a síry (Zjevení 14:9-11).

J. Brei 9.1.2021 9:53

A co se týče Desatera, jako celek těžko může sloužit jako příklad pro etiku. Jistě směrovky jako „Nezavraždíš. Nesesmilníš. Nepokradeš. Nevypovídej proti bližnímu svému jako svědek lživý.“ (Šemót/Exodus 20:13 Český rabínský překlad), lze akceptovat Ale výzvy k uctívání Jehóaha/Jahva, Boha Jisráéle, který je „Bůh žárlivý, vyhledávající provinění otců u jejich synů do třetího, čtvrtého pokolení svých soků“ (Chamiša chumšej Tora, překlad Pěti knih Mojžíšových od Efraima Sidona, 20:5), zákaz jiných bohů (Šemót/Exodus 20:3), zákaz práce v šabatu pod trestem smrti (Šemót/Exodus 20:8-11; 31:14.15; Bemidbar/Numeri 15:32-36 Český rabínský překlad)

D. Bystriansky 9.1.2021 0:58

Astone, ten, kdo si ruce nemyje, je čuně. Takže levičák.:)))

J. Urban 9.1.2021 0:51

A ta Kamala, to je docela fajn zenska, ma to v hlave srovnany a bude mit tah na branku. Jen at to casem klidne za Joea vezme, a klidne co nejdriv. Trump by si zatim v mezicase mohl konecne slehnout to Savo do zily.

P. Dvořák 9.1.2021 2:15

Velmi dlouhá je řada těch, co to " . . . měli v hlavě srovnaný a měli tah na branku".

Nekonečná je řada těch, co se během jejich "tahu" nedožili ani středního věku.

L. David 9.1.2021 0:46

Jak by mohl Trump zavčas soudně prokázat volební podvody, když se podrazácký Nejvyšší soud USA usnesl na tom, že o legitimnosti voleb rozhodne až poté, kdy bude Biden inaugurován!

Inu: USA NÁŠ DEMOKRATICKÝ VZOR!!

J. Urban 9.1.2021 0:53

Tak urcite. Nemaji tam za premiery spolupracovniky komunisticke Statni bezpecnosti. Ale v tom nam muze byt vzorem skoro kazdy civilizovany stat, vcetne Albanie.

M. Bednář 9.1.2021 0:43

Průkazní břemeno nese Trump nebo žalující obecně. Když důkazy nemáte, protože byly lotrem včas zničeny, prohrajete, i když jste měl pravdu. Třeba když komise včas ztratí obálky s konrolními podpisy, nic nedkážete, nic se nestalo, nejde to zkontrolovat a hlasy platí, tak je to v USA

U nás se takhle volit nesmí, tak se nebojte.

J. Vintr 9.1.2021 1:28

Tak například veškeré soubory počítačového hlasování mají být podle zákona uchovávány po dobu dvou let od voleb. Není zničení a smazání těchto dokladů pouhých pár dnů po volbách dostatečným důvodem, aby za to byl někdo stíhán?