30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Tma iluzí

V dnes uvedeném vydání týdeníku Spiegel připouští Angela Merkelová, že kvóty byly chyba. Její prohlášení je u nás přijímáno s uspokojením, protože kvóty neprosazovala žádná relevantní politická síla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Matuška 11.6.2018 15:41

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.

Máte pravdu. Pro mě novodobé konflikty byly pouhou geopolitickou hrou. V roce 2014, díky událostem na Ukrajině, jsem hodně změnil názory. /Velkou roli hrál také fakt, že v tom roce se připomínal začátek 1. světové války./ Nastupujícím generacím to zapomínání nemám za zlé. Třeba bitva na Piavě také za mého mládí nevzbuzovala velké emoce.../

J. Schořík 11.6.2018 15:38

Re: Aquarius může přistát ve Valencii..

Pán je puntičkář :). Tak teda jo. Teď uvidíme jak dlouho budou španělskou přechopdnou pohostinnost (ne nepodobnou humanitě Řeků) snášet Francouzi. Oni totiž ty migranti ve Španělsku určitě nezůstanou..

J. Schořík 11.6.2018 15:36

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.

Končíte už dlouho.. To je nesporné. Nesmyslnost ruskotrollího argumentu o počtu základen a nákladů na zbrojení také. Už nežijeme v bipolárním ruskozápadním světě. Jen Rusáci se to snaží takto interpretovat..

J. Venc 11.6.2018 15:36

Re: Aquarius může přistát ve Valencii..

Zakotvit. K přistání by muselo jíti o loď vesmírnou a emzáci k nám, (jak známo) žádné své migranty prozatím nelifrují.

:-)

J. Matuška 11.6.2018 15:34

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.

Buď je jakýkoliv argument pravdivý nebo není. Díky tomu, že Rusko má jaderné zbraně, nikdo si netroufne v moderní době na tuto zemi zaútočit. KLDR právě tím, že má atomové zbraně a dostatek raket ,dochází k jednání, za které se modlím. Libye, Irák, Sýrie atomové zbraně neměly a proto si na tyto státy různé velmoci troufli... Tečka cé zet = končím diskuzi!

J. Ráž 11.6.2018 15:33

Re: Skvělé: "..jaký mám názor se zeptejte gůglu.."

Když jsem pozorně sledoval Vaši debatu, nevěděl jsem zda se smát nebo pana Omara litovat. Místo toho, aby přiznal hned úvodem debaty, že plácl naprostou hloupost a nějakým vtipem to zamluvil, tak jako malé děcko tvrdohlavě obhajoval něco zcela z pohledu významové logiky této diskuze neobhajitelné.

Ale tak už to v českých diskuzích bývá... a to nejenom zde nebo v hospodě, ale i v televizních diskuzích a o Parlamentních ani nemluvě. Někdo plácne ve spěchu hloupost a pak ji tvrdošíjně obhajuje, až ze sebe udělá hlupáka.

J. Schořík 11.6.2018 15:32

Aquarius může přistát ve Valencii..

Vyřešeno. Tolik k těm dobrým zprávám..

J. Kanioková 11.6.2018 15:32

Souhlas

J. Venc 11.6.2018 15:27

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.

Podstatná část světa zažila na vlastní kůži, co znamená válka. Opakovaně. Lidé zapomínají, toť vše.

J. Schořík 11.6.2018 15:21

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.

Standardní ruský trollí argument. Už tady byl tisíckrát. Když nemůže Rusko ohrožovat západ protože má mnohem menšíé zvrojní rozpočet, tak už vůbec není nebezpečím Severní Korea.. Žejo?

Nebo že by ta čísla o nákladech na armádu zase tolik neříkala?

J. Ráž 11.6.2018 15:18

Re: Výstižná charakteristika české politické scény

Pohrobci Havlovi ideologie nepolitické politiky, kteří se eufemisticky nazývají liberální demokraté (podle mne jsou to neomarxisté), aby měli šanci oslovit většinu voličů nejprve potřebují pochopit a následně být ochotní přijmout, že sdílejí jednu jedinou zemi s lidmi, kteří se od nich hodnotově i jinak radikálně liší. Vždyť oni vůbec netuší, jak žijí lidé, kteří pravidelně chodí do kostela, nemají povědomí jak žijí, a o čem přemýšlejí lidé, kteří chodí makat do továren a pak jdou spláchnou prach do hospody a kterým je naprosto jedno, jestli máme vládu s důvěrou Sněmovny nebo nemáme, protože to na jejich každodenní život nemá žádný vliv. Tyto t.zv. liberály život většiny lidí žijící mimo města totiž ani nezajímá.

No a pak se diví, že ve volbách vyhraje Zeman a ne Drahoš a premiérem je populistický chameleon Babiš a ne levicový liberál Fiala.

J. Matuška 11.6.2018 15:17

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.

Nevím, co si myslí Slováci. Pro mě je rozhodující fakt, že Rusko nemůže ohrožovat Západ, protože na to vojensky nemá /už jenom kolik US základen je kolem Ruska/, ale hlavně "svého" mají víc než dost... / Navíc, Rusové na vlastní kůži poznali, co znamená válka...

O. Uživatel 11.6.2018 15:13

Uživatel požádal o vymazání
J. Venc 11.6.2018 15:07

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.

Na "smiech" mi přijde spíše ta forma sdělení, neb ten pán trapně předstírá, že on (na rozdíl od Kisky) je Slovensko.

:-)

J. Ráž 11.6.2018 15:05

Merkelová je hrobař Evropy

Ta bába je zvyklá, že všechny problémy se daly nechat vyhnít a když už přestaly být aktuální, tak přišla s nějakým geniálním Merkelovským řešením. A najednou se zjevil problém, který nějak vyhnít nechce, neb se neustále zjevuje a čím dál s drsnějším připomenutím německé veřejnosti. A tak začíná otáčet, jak je to o ní zvykem. Vždyť si jen vzpomeňte, že před pouhým půldruha rokem před začátkem přistěhovalecké katastrofy prohlásila, že idea multikulturalismu je mrtvá, že selhala a nejde naplnit. No a pak se otočila a svým "Willkommen" k migrantům tu katastrofu spustila.

Merkelová je schizofrénní osobností evropské politiky a tak nikdy nemůžete vědět, co svým výrokem zamýšlí a jestli se vůbec dá brát vážně.

J. Venc 11.6.2018 15:04

Re: Liškaři?

Díky! A hlavně ji "nepřestupujte" od Okamury, tím byste se dekonspiroval již v začátku večera.

:-)

J. Matuška 11.6.2018 15:04

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.

... Len či ste sa, pán Kiska, zamysleli nad tým, že to Vaše "zlé" "agresívne" Rusko má desaťnásobne menší rozpočet na armadu ako krajiny NATO. A že dokonca svoje výdavky na zbrojenie znižuje. Zatial ́ čo vy voláte po ďalšom zbrojení a tvárite sa, že vy ste ten mierotvorca a oni sú tí agresori. Však ste na smiech! Ste obyčajný vojnový propagandista, ktory sa v ničom nelíši od tých, čo chceli dobyť Rusko v minulosti - je tragédiou, že človek s takýmito temnými a extrémistickými názormi môže byť prezidentom.

Nespletl se Ľuboš Blaha? Jenom USA dávají na zbrojení desetinásobek toho, co Rusko...

F. Šimek 11.6.2018 15:00

HONZO-MÁŠ PRAVDU...

ten páter,co trenoval Kanadu, se jmenoval BAUER. J.Kasper byl fakt jedlej. Jarda Holík, taky neuměl bruslit. Příšel k brance a zase zpátky odešel. J.Suchý jednou říkal, že se divil, jak mohl přelez manťák......:-))) Na Esposita neměli......!!!

J. Venc 11.6.2018 14:56

Priateľ Ruska Blaha nie je Slovensko.

:-)

H. Omar 11.6.2018 14:55

Re: Skvělé: "..jaký mám názor se zeptejte gůglu.."

Podívejte, nehodlám vám dokolečka vysvětlovat pojem jednoznačný, který jednoznačně nechápete. Nebo nejste schopen a to jednoznačně pochopit na co reaguji, ale musíte se nacpat do diskuze, které jednoznačně nerozumíte....

I. Kellner 11.6.2018 14:54

Má holt našinec štěstí

Jede do Reichu na služebku, a vyfotí jaderného inženýra, uprchlého před hrůzami války, kterak se pokouší podpálit cisternu s mlékem.

https://pbs.twimg.com/media/DfZcP3eWkAILm9t.jpg

M. Varadinková 11.6.2018 14:49

Výstižná charakteristika české politické scény

....Ve skutečnosti se u nás především v devadesátých letech odehrával souboj ve třech rovinách: Klaus – Zeman – Havel. Klaus (ODS) jako ideová pravice, Zeman (ČSSD) jako ideová levice a Havel jako antiideová levice radikální, anarchizující, z níž se zrodila Kavárna a sorosismus. Po Havlově smrti a „prezidentském exilu“ Klause a Zemana strany osiřely – a ovládla je infantilita: ideová pravice a levice se tak či onak napojila na havlisty – a obě logicky havarovaly. Zahubila je dětská nemoc radikálního levičáctví, která sice měla a má obrovskou mediální podporu, ale dospělí voliči je znechuceně opustili.

Domnělá „krize tradičních stran“ je ve skutečnosti krizí ztráty politických idejí (jimž Klausovi a Zemanovi následníci nikdy neporozuměli), nikoli stranictví. ČSSD se pod Sobotkou, Dienstbierem jr. a Patočkovými bojůvkami změnila v první linii Kavárny (tzv. městští – rozuměj pražští a brněnští kosmopolitní „liberálové“), což se projevilo v drtivém odmítnutí většiny voličů, které opustila a jejich úprku k Andreji Babišovi, jenž si programově „nemyslí nic“, takže si lze do něj projektovat cokoli. ODS byla v té chvíli již plně Kavárnou....

http://www.protiproud.cz/politika/3830-pujdeli-to-tak-dal-zdi-bruselskeho-vezeni-narodu-pukaji-trump-dal-facku-sesti-papalasum-nwo-chce-jednat-s-putinem-kavarna-si-toho-nevsima-zije-v-zoo-s-vybehem-do-ct-navrat-ods-ke-korenum-ano-az-do-of.htm

J. Schořík 11.6.2018 14:47

Re: Liškaři?

Tak teda jo. Jsem grant.

Půjdu teda za Varadinkovou :).

O. Uživatel 11.6.2018 14:46

Uživatel požádal o vymazání
J. Venc 11.6.2018 14:42

Re: Fašistické svině urazily hvězdu. Čtu vedle.

Netroufl bych si k takovému odsudku, bez důkazu. A ještě k tomu přimotal podíl (morální, patrně) většiny politiků, neb prý k tomu mlčí.

Ubožák.

A proto nejsem a nikdy nebudu ani komunistická svině, ani mluvčím tohoto presidenta.

:-)

H. Omar 11.6.2018 14:40

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.

Bije mu srdce rudé a vlevo. :)))

H. Omar 11.6.2018 14:40

Re: Plukovník Kaddáfí

Nevím co se vám zdá, ale zřejmě nechápete slovo jednoznačné. Takže zkuste googla nebo tak.

J. Venc 11.6.2018 14:39

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.

Aha. Pofňukávání o Rusech, tak proto Vás to zaujalo.

:-)

J. Venc 11.6.2018 14:37

Re: Ľuboš Blaha: Kiska nie je Slovensko.

Nedalo, v takovém případě by šlo o urážku jeho voličů (!) i jeho majestátu. Ve slovenském případě je tomu zcela jinak, přirozeně.

:-)

M. Prokop 11.6.2018 14:37

Re: Fašistické svině urazily hvězdu. Čtu vedle.

To ale nečekáte od téhle konkrétní svině mluvčáčkovské, že ne? To by se musel zgruntu a kvaltem změnit.