9.6.2024 | Svátek má Stanislava


Diskuse k článku

Taková normální Kuchtová

Ona ta Kuchtová "za to" asi opravdu nemůže, v tom smyslu, jako v tomto státě nikdo za nic nemůže. Vše, co tento stát dělá, je špatné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Evina 28.9.2007 17:21

Není co dodat!

Ten článek je pravdivý  a přesný. Moje slova!:-D

Will 27.9.2007 15:26

Korektní a slušný Brusel?

Mám jinou hypotézu: Když ty peníze nevyčerpáme, tak někde zbydou. A za to mohl někdo někomu pěkně přidat do kapsy.

Za druhé - ty peníze nedostane Česká republika. Dostanou je jednak kšeftmeni, co dojí místo krav Evropskou unii, a za druhé slušní lidé, kteří je ovšem musí vypotřebovat na něco, co nepotřebují.

Bzuk 27.9.2007 0:36

Tak od zítra budu jen a jen slušný :-)

požádejte ale prosím žaka a xavera, ať mě nevystavují neustále zatěžkávací zkoušce a pokušení odpovědět stejnou mincí ;-)

vlk 27.9.2007 0:42

Nemohl byste být raději svůj? ;-)

Bzuk 27.9.2007 0:45

uvidíme :-)

dobrou ...

Monte X-to 26.9.2007 23:48

Kuchtová

Patrně něco objevila, co asi neměla a je to.... jako mdme. Třeštíková, ale nereagovala tak rychle vydržela o mnoho,mnoho déle....ale i zde platí a snad i v této zemi bude Omniad tempus habent tak se maj, Lachaim

Bzuk 26.9.2007 23:54

s prominutím

to jsou naprosto nesrovnatelné příklady a celkem nesrovnatelné ženy. Třeštíková je osobnostně naprosto nevhodný typ pro politiku a management. Kuchtová má tu "zakázanou zónu" zřejmě ještě širší ...

Dana 27.9.2007 0:18

Re: Kuchtová

ano, Kuchtová objevila, že ministr musí pracovat. Ono i vedení a řízení je práce.

Taraszátaras 26.9.2007 23:40

Identita většiny osob (clayi a bzuku)

zde účinkujících je snadno zjistitelná, i já, který tady funguje zlomek toho času, co zdejší matadoři, se s řadou diskutujících znám, o řadě jiných vím, co dělají, přesto bych si nikdy nedovolil použít jejich zaměstnání proti nim (na rozdíl od jejich výroků, že, pane doktore), jako to dělají zdejší pravičáci vůči mně. Ale myslím, že až se tady bude diskutovat pod pravými a ověřenými jmény, tak ubyde sprostoty (teď vůbec nemyslím sprostá slova) o několik řádů.

Bzuk 26.9.2007 23:45

a bude to pak ještě "vono"? :-)

ale jo, máš pravdu ...

clay 26.9.2007 23:51

Re: Identita většiny osob (clayi a bzuku)

nic proti tomu, vy ale patříte zrovna k těm agresivním až vulgárním. Aspoň mně se to při objevení vašeho jména vybaví automaticky. Toto je snad vaše první normální vystoupení. Málem mi spadla čelist...

vlk 26.9.2007 23:53

Řekl bych,

že ubyde i diskutérů...

...ale ano, identita hodně lidí je celkem zjistitelná - tedy pro ty, kteří ji potřebují znát. Pravděpodobně jde o nějakou variaci na jednotu formy a obsahu, neschopnost abstraktního posuzování názorů. Na druhou stranu, alespoň je patrné, že strašidlo virtualizace životů ze žánru sci-fi je nám ještě na hony vzdálené ;-)

Bzuk 26.9.2007 23:55

ideální by bylo

kdyby ten strašák zjištění identity tady visel, nicméně nebyl nikdy využit ...

vlk 26.9.2007 23:58

Hmm... Děláte si iluze o lidech?

Bzuk 27.9.2007 0:02

Re: Hmm... Děláte si iluze o lidech?

nedělám. Píšu, že by to bylo "ideální" ;-) Většina lidí, pokud by znala identitu ostatních zvolnila a pokud by byla známa i jejich identita, zřejmě otočila. Mě se teď žak začíná jevit jako docela fajn jazzman a už na něj asi nebudu sprostej. Proti virtuální entitě mi to šlo lépe ;-)

vlk 27.9.2007 0:06

To je zcela regulérní postoj.

Nicméně mám jiný - raději když mám před sebou člověka bez společenského korektivu - takového, jakým by chtěl být. Nevidím důvod, proč by netové diskuze nutně musely alternovat realitu.

To je také názor, ale netvrdím, že je lepší nebo horší než ten Váš.

Bzuk 27.9.2007 0:10

Re: To je zcela regulérní postoj.

ten váš názor je ale fajn. Smůla je ale v tom, že to procento lidí (dejme tomu introvertů), kteří až v situaci anonymity, klidu, zázemí, bezpečí ... dokáží formulovat lepší a svobodnější názor, než v reálu - je děsivě nízká. V drtivé většině ta anonymita vyplave na povrch to nejhorší a v realitě vědomě potlačované :-/

Já osobně - a není mi příjemné to přiznat - jsem v realu podstatně slušnější, veselejší a dle výsledků práce i přesvědčivější než na netu. Psaný projev naopak patří k mým nejslabším stránkám ....

vlk 27.9.2007 0:17

Děkuji, ale smyslem pro mne není

získat od lidí lepší či svobodnější názory, ale rozmouvat s bytostmi, které se nemusí ohlížet na okolí, realitu. Pochopitelně i s tím, co to přináší negativního.

Nemusíte se mnou souhlasit, ale žití ve společnosti nás zároveň i svazuje. Nikdy bych nenapsal své zkušenosti s uplácením, kdybych to psal pod rodným číslem. Jako obchodník bych byl také poněkud opatrnější při prezentaci určitých názorů, neboť to mohou číst mí zákazníci a být naprosto jiného názoru. Ztrátou anonymity získáme pouze sterilní prostředí s falešnými úsměvy a řečmi o počasí, popřípadě sterilní názorově homogenní fóra. Kvůli tomu nemusím prohlížeč vůbec otevírat.

Dana 27.9.2007 0:23

Re: Děkuji, ale smyslem pro mne není

máte pravdu. Ale je třeba dodat, že daní za to vše, co jste napsal, je i výskyt různě handicapovaných tvorů, kteří někdy dokáží diskuzi zcela rozvrátit. Ale myslím, že diskuze o způsobu diskutování na netu je zbytečná a v některých případech i kontraproduktivní. I když, já taky trhám plevel v záhoncích, i když vím, že to občas prohraju.Dobrou noc.

vlk 27.9.2007 0:31

Ano, je.

Ale jsem plnoletý, svéprávný a relativně svobodný. Mohu se svobodně rozhodnout co číst budu či nebudu, na co budu či nebudu reagovat...

Dobrou noc :-)

Bzuk 27.9.2007 0:31

Názorným příkladem zvráceného zneužití odhalené identity

je chování některých lidí zde ke Kajanovi. To co mu píše konkrétně žak, jsou ty nejhlubší a nejpodlejší rány pod pás ...

vlk 27.9.2007 0:35

Nechci to hájit,

ale Kajan ty osobní údaje včetně nemocenské a nepracování uvedl sám, nikdo je nevyšťáral a nezveřejnil bez jeho souhlasu

Bzuk 27.9.2007 0:37

Re: Nechci to hájit,

to je pravda - přesto to není fér argumentace oproti názoru ...

vlk 27.9.2007 0:40

Uff...

Konfrontovat proklamovaný ryzí individualismus se současným pobíráním nemocenské a sociálních dávek se mi nezdá být tak zcela od věci. NIcméně provedení nebylo dobré, souhlasím.

Bzuk 27.9.2007 0:44

Re: Uff...

možná v této situaci nebyl vždy a zřejmě si v ní ani nelibuje. Ale je pravda, že člověk by měl své názory podepřít i odpovídajícími skutky - určitě pak bude věrohodnější ...

Dobrou noc a díky za pokec ;-)

vlk 27.9.2007 0:48

No, na těch skutcích bych až tak netrval.

Když někdo provolá přikázání Nezabiješ!, je to platné i kdyby byl masovým vrahem. Ale Kajan to vytáhl na sebe sám...

Dobrou :-)

Bzuk 27.9.2007 0:26

Re: Děkuji, ale smyslem pro mne není

je fajn, že na tom hledáte tu pozitivní stránku věci a určitě tam i je. Občas ji také vidím, občas spolu s ostatními upadám do bahna nadávek a zloby a toto přehlédnu ...

Dana 27.9.2007 0:08

Re: Re: Hmm... Děláte si iluze o lidech?

no, Bzuku, dovolím si nesouhlasit. Nejvíce se dokáží pozurážet lidi, kteří se nejlépe znají - vědí totiž, kde má kdo slabé - citlivé - místo a v zápalu neváhají  použít. A navíc, když někoho znáte blíž, tak nabýváte přesvědčení, že ten člověk musí s vámi sdílet stejné názory. Jenže nemusí. A v tom je zakopaný pes i Pes. A věřte, že z vlastní zkušenosti vím, že mám pravdu.  A při tom všem nemusí padnout jediné vulgární slovo..nejvíc se dá tnout slovy slušnými.

clay 27.9.2007 0:15

Re: Re: Hmm... Děláte si iluze o lidech?

já ten pocit narozdíl od Dany částečně sdílím s vámi. Ale to, že je kytarista jsme přece věděli ne? A pro něj stejně zůstanete sáčkohlavou. Ale jistou korekci už jsem i tak zaznamenal. Holt tajná mise skončila.

Dana 26.9.2007 23:58

Re: Identita většiny osob (clayi a bzuku)

tak to nezapomeňte připomenout i svým kamarádům zleva, zvláště tomu, co vždy, když na mě v diskuzi narazí, neopomene zdůraznit co dělám a kde dělám,  včetně jména města..

Tohle se vám nepovedlo. To není vlastnost pravičáků. Zveřejnění identity je prostě faul, který ovšem používají  bez rozdílu příslušnosti diskutéři všech barev a stran...