29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Tak si to pojďte rozdat

Už to bylo ku podivu, když se Bohuslav Sobotka rozhodl upevnit soudržnost vládního týmu a oznámil, že do měsíce a do dne pár ministrů vyhodí a ještě si to rozmyslí. Vypadalo to na potřeštěný úlet a toto podezření Sobotka posílil svým přáním, aby podobně postupovali jeho koaliční partneři, tedy anonisté a lidovci. Ti ovšem k tomu neměli žádný důvod, protože ve volbách neprohráli. Sobotka tedy z toho všeho nevyšel zrovna jako moc chytrý stratég.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 23.11.2016 19:07

Re: Tak je tedy různé v různých částech světa. :-):-):-)

D

Soukromé právo (ius privatum) je souhrn právních norem, které vytvářejí určitý protipól vůči právu veřejnému. Toto dělení pochází již z římského práva a je dodnes uznáváno. Netýká se ovšem jen práva objektivního, ale i subjektivních práv, lze proto také hovořit o „subjektivním soukromém právu“. Hranice mezi soukromým a veřejným právem však není zcela zřetelná a často mohou vznikat spory o to, je-li určitý právní vztah soukromoprávní nebo veřejnoprávní.

P. Lepew 23.11.2016 19:06

Re: Janyška si myslel, že ten plánek města

Nemyslím. Je to spíš veřejný návrh smlouvy, kterou přijímáte vstupem na hřbitov - je to stejné u všech provozních řádů. Je to spíš soukromoprávní. Pohřebiště (ani veřejné) obecně nemusí provozovat obec (je řada provozovaných soukromníky) - schválení jakéhokoliv plánu tedy není rozhodnutím veřejného orgánu, ale právě jen veřejnou nabídkou smlouvy..

Kšeftování s hrobovými místy může být porušením té smlouvy - Řádu pohřebiště a také to může být protiprávní jednání s ohledem na zákon o pohřebnictví. Ale já se tomu nevěnuji. Jsem si nicméně takřka na 100% jist že žádné právo na hrob, nebo na jeho nabídku nemáte - jedině snad že by to ten řád nějakým způsobem upravil (i pak bych to ale viděl jen na porušení smlouvy a teoreticky náhradu nebo poskytnutí hrobu). Rozhodně to ale není pozměňování veřejné listiny. To, že po Vašem pokusu získat hrob, opravili volná místa v Plánu není nic trestného - je to prostě jen evidence..

P. Vandas 23.11.2016 19:06

Re: Tak je tedy různé v různých částech světa. :-):-):-)

A vědí to? Já si myslím, že základním úkolem ústavních soudů je hlídat, aby vydávané zákony byly v souladu s ůstavou a i jinak byl dodržován ústavní pořádek. Starost o soukromé právo máme my soukromníci.:-):-):-)

P. Vandas 23.11.2016 19:03

Re: Tak je tedy různé v různých částech světa. :-):-):-)

A jseš v koncích. :-):-):-)

K. Janyška 23.11.2016 19:03

Re: Tak je tedy různé v různých částech světa. :-):-):-)

Člověče, s vámi je řeč, jako s Lazárkovými čokly. Ve nemáte vůbec žádný ani jen základní vědomostní přehled, rudočerný zedníku.

Úplně všude a základním úkolem ústavních soudů je starost o soukromé právo... Dzp.

P. Vandas 23.11.2016 19:03

Re: Když blbci, ať to stojí za to,

Svazarmovci? Výrobci siderických kyvadélek a hlasatelé SŘLI . :-):-):-)

K. Janyška 23.11.2016 18:59

Re: Já to veděl, ten kdo nezná teorii spontánního řádu

Tohle byste nemě říkat Hofmane. Jen, že byste byl schopen diskuze na téma dílo Haykovo. Ale pochybuýji. Nevíte o něm zhola nic... Dzp.

L. Kolman 23.11.2016 18:59

Když blbci, ať to stojí za to,

minimálně na 125 procent. Co tady nedávno předváděli naši "tibeťané". Listuji brožurou s přehlednými grafy a údaji o světových obchodech, exportérech a dovozcích. To je fakt dobrá čuryna, sledovat kdo kde s kým o čem pro koho. Konkrétně co se týká největšího trhu - Číny. Kdo tam zakládá firmy, kdo tam co a kolik toho vyváží a prodává, provozuje služby, kdo se všemožně snaží tam ještě vetřít. Zkuste si tipnout, kdo je nejaktivnější, zda zavedené západní "demokracie" typu USA, Británia atp., nebo východoevropští bojovníci za svobodu a demokracii?

P. Vandas 23.11.2016 18:58

Re: Hašek - naše Hillary

Já nejsem Hillar, ani Hugo. :-):-):-)

K. Janyška 23.11.2016 18:57

Re: Ladislav Jakl

To jo, ale to je jiná věc... Dzp.

P. Vandas 23.11.2016 18:57

Re: Tak je tedy různé v různých částech světa. :-):-):-)

Karle, ta otázka je na tebe. Kdy a kde bylo v minulosti, či je v současnosti zavedeno ono právo pravé, jediné , soukromé? :-):-):-)

K. Janyška 23.11.2016 18:57

Re: Hašek - naše Hillary

Jo, všichni rudočerní jsou Hillary. I Vandas ve skutečnosti... Dzp.

K. Janyška 23.11.2016 18:55

Re: Tak je tedy různé v různých částech světa. :-):-):-)

Jo ? Pak to je otázka pro vás. Sem s odpoévědí. Raději se na to však zeptejte Lepewa-Hofmana. To prý je právník... Dzp.

P. Vandas 23.11.2016 18:54

Re: Já to veděl, ten kdo nezná teorii spontánního řádu

Cargokult. :-):-):-)

K. Janyška 23.11.2016 18:54

Re: Karle! Ty bolševiku ušatá! :-):-):-)

Svazarm byl zejména váš, rudočerných důstojníku rudé ČSLA v záloze... Dzp.

P. Vandas 23.11.2016 18:53

Tak je tedy různé v různých částech světa. :-):-):-)

A to je to nejvyšší možné vědění? Takovou moudrost dá dohromady i dítě. :-):-):-)

M. Moravcová 23.11.2016 18:52

Re: Ladislav Jakl

no vy za mě život nežijete, porvat se s ním musím sama. A tak je to správné.

P. Boublíková 23.11.2016 18:52

Hašek - naše Hillary

http://zpravy.idnes.cz/volebni-pruzkumy-krajske-a-senatni-volby-agentury-f83-/domaci.aspx?c=A161123_132155_domaci_fer

P. Lepew 23.11.2016 18:52

Re: Já to veděl, ten kdo nezná teorii spontánního řádu

I kdyby jsem to věděli blouznivče Janyško, tak je nám to zcela k ničemu. Vaše "znalosti" nemají žádný praktický význam.

Mimo to vážně pochybuji že by Hayek psal takové nesmysly jak se je snažíte předkládat. Vaše příspěvky je dle mého nutno vnímat spíše jako urážku Hayeka a jeho teorií, nikoliv dveře k jeho dílu.

Četl jsem pěkný případ, který mi Vaše blafy připomíná, Američané měli za války s Japonskem letiště na různých ostrovech, kde místní populace odpozorovala jak navádějí letadla na přistání pomocí světlic. Letadla vždy vyložila jídlo a další potřebnosti. Po odchodu Američanů, se místní "divoši" dlouho snažili přivolat letadlo pomocí odpozorovaných "magických slov" a zapalování ohňů na správných místech. Neúspěšně..

K. Janyška 23.11.2016 18:52

Re: Já to veděl, ten kdo nezná teorii spontánního řádu

Vy jste ale pitomý člověk, ať vám to vysvětlí Lepew - Hofman. Vlastně ne, ten o tom ví howno. 24 hodin denně nás všechny dospělé lidi na světě, řídí negativní soukromé právo, které je různé tam kde v různých částech světa, tedy kvalifikované zákazy tamních nepovolených jednání. To, že to nevíte, vás zcela diskvalifikuje, troubo rudočerný... Dzp.

K. Janyška 23.11.2016 18:51

Re: Ladislav Jakl

Teprve uvidíme, co z Trumpa bude padat. Zatím to jsou mnohdy velmi pritichůdné a nerozvážné řeči... Dzp.

K. Janyška 23.11.2016 18:49

Re: Janyška si myslel, že ten plánek města

Ano, a pozměňování veřejné listiny z jakýchkoliv důvodů, zejména účelových, je trestným činem se sazbou až do 2 let natvrdo. A kšeftování s hrobovými místy je pro takový případ jako stvořené. Ze vzorového Řádu pohřebiště, je-li po místní úpravě přijat zastupizelstvem se stává věřejná listina, včatně plánu pohřebniště, který je pak závazný... Dzp.

K. Janyška 23.11.2016 18:42

Re: Ladislav Jakl

No jo, a jak to víte ? Když nikdo jiný, včetně vás, o něm nic nevíte ? Dzp.

K. Janyška 23.11.2016 18:41

Re: Ladislav Jakl

Mám na IVK ty nejvyšší nároky a pokud nejsou schopni do svých článků, postojů a odpovědí zakomponovat podstatu lidského světa, budu do nich bušit jako do každého... Dzp.

K. Janyška 23.11.2016 18:39

Re: Janyška si myslel, že ten plánek města

Vrátil, a vy jste rudočerný trouba. Ty vaše výlevy nemají vejšku. Tak to za komoušů bylo. Byl to podíl na posudku revizním, který jsem samozřejmě zaplatil. Ale to by pochopilo každé malé dítě, že když mi něco vrátili, že jsem to musel nejprve vydat. Krajský soud mi tu vratku nepřiznal... Dzp.

L. Kolman 23.11.2016 18:39

Re: Ladislav Jakl

Já jsem se s volbou smířil, ba mám z ní větší radost, než kdyby volby vyhrála křivácká Hillary. Ale tady zrovna čtu řeči jednoho amerického šoumena. Onen bodrý muž, jinak šiřitel nepravdivých zpráv po webu, prohlašuje, že Trump vyhrál volby díky němu. Trumpovi stoupenci prý neověřují fakta, všechno hned sdílejí a věří čemukoliv. Šiřitel falešných zpráv z Arizony by snesl spíš srovnání s továrnami na nepravdivé informace z Ruska, jež mají za cíl znejistit obyvatele Evropy a USA.

M. Moravcová 23.11.2016 18:38

Re: Ladislav Jakl

Kajane, promiňte mi to, ale vy musíte mít těžký život. Co kdybyste aspoň někdy mluvil normálně česky. Třeba byste se polidštil. Ten váš spontánní řád sice platí, ale díky vám má vymlácené zuby.

P. Vandas 23.11.2016 18:37

Re: Já to veděl, ten kdo nezná teorii spontánního řádu

Tak zase prd. Takže nikdy, nikde neexistovalo a neexistuje. Ty ostatní žvásty jsi mohl vynechat. :-):-):-)

P. Vandas 23.11.2016 18:36

Re: Ladislav Jakl

S tím se nechlub. Napsal jsi , jako obvykle, naprostou pitomost. :-):-):-)

K. Janyška 23.11.2016 18:35

Re: Karel se vrhnul na pohřebiště. Asi vyhlíží místo odpočinku.

Máte pravdu vašeho rozumu nemám, jen nejvyšší možné, vždy aktualizované, vzdělání, a to kompozitivní teorií... Dzp.