17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Světová revoluce v mediálním světě

Ve světě internetu je v podstatě snadné zorganizovat celosvětovou akci. Ta proběhla v sobotu, šlo o frašku na téma "světová revoluce".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 17.10.2011 22:04

Re: Déja vu?

Ono nic jiného nezbývalo ......

Nejsme ani dostatečně politicky a hospodářsky silní, ani dostečně liberální, aby hospodářství šlapalo mimo.

Naše naděje je, že z toho bruselního socíku po průseru někdo na chvíli udělá něco užitečného. Přiznávám, malá naděje.

P. Vandas 17.10.2011 22:10

Re: Déja vu?

 Pane Prokope, je to jako s každou mizerně odvedenou prací. Kdyby ODS byla skutečně profesionální, tak by pro svou politickou koncepci sehnala především spojence. Pokud však její důležitější starostí bylo a je, jak podojit stát, tak potom jsou výsledky takové, jaké vidíme dnes. Jsem s tím srozuměn. To s čím srozuměn nejsem, jsou pokusy, aby strůjci tohoto politického fiaska házely svou prokazatelnou zodpovědnost na mne.

M. Varadinková 17.10.2011 22:28

Re: Déja vu?

No výborně. Přijde banda hrdlořezů, zabijí Vám manželku, a řeknou, že si za to můžete sám, protože jste ji neubránil. A když namítnete, že jste byl sám proti mnoha, tak oni řeknou: stejně za to můžete Vy, protože jste si nedokázal sehnat spojence. To je přesně Vaše logika, podlý Vandasi.

P. Vandas 17.10.2011 22:40

Re: Déja vu?

Banda hrdlořezů už jednou přišla z Ruska. Dělám vše proto, aby se to neopakovalo.

M. Varadinková 17.10.2011 22:51

Re: Déja vu?

Aby se to neopakovalo, na to stačí být v NATO. Kvůli tomu není potřeba zavádět bruselský socialismus.

Ale to jste odbočil a nevyrovnal jste se s rozporem ve své logice. Hrdlořezové tedy přišli z Ruska, dobrá, ale podle Vaší logiky (viz výše), za to ti hrdlořezové nemohou, protože strůjcem jejich zločinu jste Vy.

J. Láníček 17.10.2011 21:31

Tak Janyška o žádných nekalostech ve financování ODS neví ?

Co kdyby trochu zalovil  ve své  ochablé paměti, třeba by se mu tam cosi mihlo o nějakém Lájošovi Bácsovi, Singhovi a Milanu Šrejbrovi.  Jeden z nich jim poslal prachy přes spiritistický kroužek, tak mu byli sympatičtí i po smrti. Nejvíc asi Otec zakladatel, který byl v té době vrchní velitel oné sebranky !

M. Prokop 17.10.2011 21:35

Re: Tak Janyška o žádných nekalostech ve financování ODS neví ?

Zametejte před svým prahem, jaroušku komoušku.

Rudým i oranžovým. Je toho tam jak u Augiáše.

J. Láníček 17.10.2011 21:42

Re: Tak Janyška o žádných nekalostech ve financování ODS neví ?

Co kykyrýkáte, veleduchu, pokud vím, tak blůbirdi tam halasně šli s tím, že veškeré ty socanské nepravosti briskně napraví. Však o tom také dnes a denně čteme - a už hodně dlouho ! Asi málo čtete noviny a nedíváte se na televizi.

M. Prokop 17.10.2011 21:44

Re: Tak Janyška o žádných nekalostech ve financování ODS neví ?

Ano, a předtím zase sockomouši chtěli napravovat ty (středové) pravičáky.

To je běžný folklor.

J. Láníček 17.10.2011 21:53

Re: Tak Janyška o žádných nekalostech ve financování ODS neví ?

To je teda argument. A co tady máme, permanentní folklorní slavnosti, či co ? Pokud si pamatuji, tak tentokrát už to mělo být definitivně to pravé ořechové. Guláče měl nahradit Padni komu padni a už to nemělo mít chybu ! Jeden odborník větší než druhý, třetí svatější než čtvrtý.

M. Prokop 17.10.2011 22:05

Re: Tak Janyška o žádných nekalostech ve financování ODS neví ?

To píšete z blbosti nebo za peníze?

J. Stejskal 17.10.2011 23:02

Re: Tak Janyška o žádných nekalostech ve financování ODS neví ?

Já si vždycky myslel, že se má zametat na obou stranách. Jste jak Sparta a Slávie.

J. Láníček 17.10.2011 21:19

Když je ta světová revoluce zatím jen mediální

Prý bude záležet na postavení středních tříd, jak se to všechno vyvrbí. Střední třídy jsou pro demokracii, pokud jim roste životní úroveň a mají naději na další vzestup. Pokud tomu tak není, volí fašismus. V podmínkách rozkladu náhle vystupují vůdcové s totalitním programem a poměrně snadno získávají podporu středních vrstev. To je zkušenost především evropských dějin. Ony ty střední vrstvy zažívají ze všech nejdramatičtěji změnu poměrů, kdy stále větší část přidané hodnoty je přivlastňována kapitálem, zatímco rostoucí část tržních rizik je přenášena na zaměstnance. A bude ještě hůř, protože chamtivost příslušníků elit bude chtít vymačkat z tenčícího se koláče bohatství stále větší podíl !

K. Janyška 17.10.2011 21:25

Re: Když je ta světová revoluce zatím jen mediální

Jaroušku, kašlete na to, plodíte samé kraviny.... Dzp.

M. Prokop 17.10.2011 21:30

Re: Když je ta světová revoluce zatím jen mediální

Možná někteří ze středních vrstev zvolí i fašismus, horší je, že lůza volí komunismus nebo socialismus (nacionální, zelený, internacionální....).

Blbů je většinou více, že, jaroušku komoušku?

K. Janyška 17.10.2011 21:31

Re: Když je ta světová revoluce zatím jen mediální

Už zvolili, Havel a spol.... Dzp.

J. Láníček 17.10.2011 21:34

Re: Když je ta světová revoluce zatím jen mediální

Ano, blbů je více, ale vy dva byste z nich mohli založit  přímo elitní klub !

M. Prokop 17.10.2011 21:36

Re: Když je ta světová revoluce zatím jen mediální

Havel je spíše pošuk než fašista.

M. Varadinková 17.10.2011 21:39

Re: Když je ta světová revoluce zatím jen mediální

Ale jeho loutkovodiči fašisti jsou. Prostudujte si materiály Římského klubu, jehož je čestným členem.

M. Prokop 17.10.2011 21:42

Re: Když je ta světová revoluce zatím jen mediální

Popravdě řečeno, směs pošuků a vyžírků.

U mne to na fašismus ještě nestačí.

M. Varadinková 17.10.2011 21:51

Re: Když je ta světová revoluce zatím jen mediální

Tak si přečtěte ty citáty zde:

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%98%C3%ADmsk%C3%BD_klub

K. Janyška 17.10.2011 21:57

Re: Když je ta světová revoluce zatím jen mediální

Havel možná. Koncept tzv.občanské společnosti však je fašistický.... Dzp.

L. Brabencová 17.10.2011 21:16

Dneska máme zajímavý úvodník.

http://www.np-diskuze.cz/

P. Hofman 17.10.2011 21:09

Mezi půlkami se daří sřli nejlíp

V rámci hygieny jsem si tuhle všiml, že když se večer neosprchuji, tak se mezi mými hýžděmi daří sřli.

Je to sice objevné, ale nelze to jen tak hloupě a nepoučeně přejít. A tak, když se ráno postavím pod sprchu, tak vám najednou cítím až vidím, jak se to z prdele ztrácí a nehlučně až skromně mizí ve výlevce. Já vám nevím, je to sřli na howno, nebo se tím docela přirozeně čistí odpad?!

K. Janyška 17.10.2011 21:11

Re: Mezi půlkami se daří sřli nejlíp

Jen prase a lumpenproletář se večer nesprchuje a také vždy po vypuštění nálože... Dzp.

J. Kombercová 17.10.2011 21:13

Re: Mezi půlkami se daří sřli nejlíp

Vy musíte pod sprchou trávit hodně času, podle toho, jak vypouštíte... :)

K. Janyška 17.10.2011 21:27

Re: Mezi půlkami se daří sřli nejlíp

Měl jsem na mysli Hofmnaovo howno, ne moje vysoké inteletuákní výkony stran kompozitivní teorie, na které vy prostě nejste schopni dosáhnout... Dzp.

M. Prokop 17.10.2011 21:31

Re: Mezi půlkami se daří sřli nejlíp

On? Přišel s tím Hofman .......

J. Kombercová 17.10.2011 21:35

Re: Mezi půlkami se daří sřli nejlíp

Ano, pan Hofman naznačil, pan Janyška se připojil a já jsem reagovala. Máte s tím probém?

M. Prokop 17.10.2011 21:37

Re: Mezi půlkami se daří sřli nejlíp

Ne, už několikrát jsem zde napsal, že problém bych mohl mít jen s někým, koho si vážím.