29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

Švédské nerozhodnuto

Podle předběžných výsledků švédských parlamentních voleb nepřevážil ani středolevý blok, ani středopravicová aliance. Obě formace mají přibližně po 40 procentech hlasů. Nicméně je zřejmé, že sociální demokracie i ve Švédsku ztrácí svoji určující roli nad vývojem země.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 10.9.2018 20:31

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

To právě záleží, co bude mít Klaus v tom zákoně. Jak ten zákon zajistí, aby si Zuckerberga nikdo nepozval na kobereček a nezačal mu vysvětlovat, že má zatočit s hate free?

Podle mě to žádný zákon platný v ČR nemůže zajistit.

J. Schořík 10.9.2018 20:03

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Zdá se že jsou i liberálové, kteří chápou svobodu zejména ke své osobě. Ostatní by měli hlavně strpět tu jejich..

J. Anděl 10.9.2018 20:20

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Asi jde o to, a myslím, že to taky někde píšeš jinými slovy (nebo pan Mařák? sry, teď nevím :-))), že je to prostě dobrý volební téma.

M. Mařák 10.9.2018 20:07

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Klausovi smazali ten jeho gender obrázek, co si ho upravil v Microsoft Paint, no a je z toho úplně hotový. Ještě, že není prezident a ČR nemá atomové zbraně. Už by na ty zpropadené kovboje svištěla jedna raketa za druhou...

J. Anděl 10.9.2018 20:19

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Něco mu smazali z Facebooku? Fakt to byl ten impulz?

Ať si pořídí vlastní server a může tam mít obrázky, že z nich náhodnému nepřipravenému divákovi praskne žilka v mozku. Jen tam nesmí mít dětský porno a pár dalších věcí, na kterých se shodne většina lidí ;-D

M. Mařák 10.9.2018 20:24

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

No jistě, pečlivě si připravil gender obrázek a ten americký nabob mu to smazal, nebo co...

:-)

J. Schořík 10.9.2018 20:27

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Jj. Paní V. to tady řešila jako extrémní cenzuru ze strany multigenderistů.

J. Anděl 10.9.2018 20:29

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

To je sranda. Vždyť to je podstata směnného obchodu s fejsbukem :-).

Ale nezrušil jsem tam svůj účet ani kvůli obavám o soukromí, ani kvůli mazání fotek, prostě se z toho z mého pohledu stala ideologická žumpa bez reálné možnosti diskuze.

Protože kdokoliv tam může plácnout jakoukoliv pitomost a když mi to přijde jako pitomost a napíšu mu to, třeba i s důkazy, tak to prostě smázne. A ty vzájemné boje různých "klanů", hlášení adminům atp. Na mě je to moc surreálné.

Ale ať si tam ti, které to baví, dělají co chtějí, což se vztahuje i na majitele.

J. Venc 10.9.2018 20:07

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Se v těch tzv. autentických pravičácích nakonec vždy projeví ta jejich přece jen dominantní levicová, regulující složka.

Nenaděláte nic.

:-)

J. Holíček 10.9.2018 20:11

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Ach jo.

J. Venc 10.9.2018 20:31

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Přesně tak jsem si povzdechl i já.

:-)

J. Anděl 10.9.2018 20:17

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

No jak píšu, musel bych vidět ten návrh zákona (teda doufám, že jsem to napsal, myslel jsem na to). Třeba to má pan Klaus zmáklý.

Takhle se mi to zatím předběžně jeví jako populismus. Což je dnes v politice standard. Páč Facebook ve volbách nevolí, že ano?

J. Schořík 10.9.2018 20:20

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Ten návrh zákona ani nevznikne - jednoduše nemůže přetlačit zájmy plynoucí z trestního práva ani ochranu osobnosti.. Jenom balónek pro umlčované šiřitele nemainstreamových pravd.

J. Venc 10.9.2018 20:30

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Ano. Bezbřehý populismus.

Patrně kdyby všichni ti fejzbukáři a další sociálsítníci volili stejně, navrhl by jim sociální inženýr Klaus jr. v rámci diverzity zákon, který by to reguloval - tedy na základě celospolečenského konsensu, přirozeně. Páč "srát" si na vlastním pískovišti jak chci a kam chci nelze. Anebo ano, nicméně jen do vyhrazeného kouta.

A tak se to má se vším.

:-)

J. Anděl 10.9.2018 20:35

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Předpokládám, že celospolečenský konsensus bychom testovali referendem...

J. Venc 10.9.2018 21:26

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Doufejme.

Anebo nám to "někdo" předloží formou návrhu zákona. Uvidíme.

:-)

I. Kellner 10.9.2018 20:09

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Majitel či provozovatel serveru pravidla neurčuje. To někdo jiný.

Nebo si nepamatujete Cakrberka, zhrouceného před politickou komisí?

J. Anděl 10.9.2018 20:13

Re: Takový osel, abych fyzbuk jakýsi

Vím, ale tohle zrovna je dost jednoduché (haha) - tak stačí vyvíjet tlak na EU, aby netlačila na Cakrberky.

Jenomže oni v tomhle postoji k nadnárodním společnostem, zejména těm provozujícím moderní technologie, ignorující hranice národních států, jsou politici z pravého spektra poněkud rozpolcení.

K. Berka 10.9.2018 19:21

Svoboda projevu je zaručena

Jak je to se svobodou po projevu se nikde nepíše.

V. Kotas 10.9.2018 19:32

Re: Svoboda projevu je zaručena

No jak ? Jak pro koho.

I. Kellner 10.9.2018 19:16

Malé školení o propagandě a tzv. fakenevs

Včera horečnatě sdíleli mnozí novináři, "političtí geografové" a politici jeden záběr z moskevské demonstrace v den voleb.

Jako např. zde jedno pobaltské tele: https://twitter.com/LinkeviciusL/status/1038852595450880000

Co je na obrázku? Co?

:-)

M. Varadinková 10.9.2018 18:39

Klaus jr. o svobodě slova

...Klaus na úvod řekl, že svoboda slova je jedním z pilířů naší civilizace, lidé by podle něj měli mít právo říkat chytré i hloupé názory, inspirativní i provokativní. Nyní existují tlaky na to, aby svoboda slova byla omezena. Klaus řekl, že ve chvíli, kdy vznikne centrální autorita, která bude říkat, co je a co není objektivní, nebude tu už demokracie. Objektivní jsou podle něj pouze matematické vzorce.

Nyní jsou podle něj lidé vyautováni z diskuse už i například kvůli tomu, s kým se přátelí a s kým mluví. Do škol se hrnou „pravdy“, co je a co není fake news. Studenti by se podle něj měli učit hlavně historii a matematickou logiku, aby si mohli sami na věci udělat názor, ale dávat „politruky“ do škol je cesta k totalitě.

Klaus řekl, že je zastáncem „free speech“, svobody slova. Svoboda slova by se pouze netýkala výzev ke genocidě a několika málo věcí, na kterých se shodne celá společnost. Dnes se prosazuje takzvaná fair speech, která se nikoho nedotkne. A pokud se někdo k někomu vyjádří kriticky, je to označováno za „hate speech“, tedy nenávistnou mluvu. Správci sociálních sítí a šéfredaktoři budou podle nových pořádků určovat, co je pravda a kdo má pravdu....

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Premluv-cikana-Mlady-Klaus-prichazi-s-prelomovym-zakonem-ktery-nepotesi-Evropskou-unii-ani-slunickare-A-tohle-nam-o-nem-rekl-550906

S. Lazárek 10.9.2018 18:43

Re: Klaus jr. o svobodě slova

To by mohl poručit i Neffovi, když je pro tu svobodu a možná že by ani tehdy po Vašem bonzu neodpadl jeden místní, už ani nevím, koho jste tu tehdy v rámci svobody slova napráskala.

M. Varadinková 10.9.2018 18:56

Re: Klaus jr. o svobodě slova

Takže, když nějaký úchyl bude obtěžovat(stačí slovně, nadávkami, výhrůžkami zabitím apod.) Vaši ženu někde u baru, má ona právo obrátit se na tamního vyhazovače, aby dotyčného vyhodil? Nebo Vy jí uložíte povinnost nechat se někým takovým obtěžovat? Nebo se má z toho baru klidit ona? Co odpovíte?

Jinak já souhlasím s panem Kechlibarem, který nedávno napsal na toto téma článek:

...To je tedy ta ideová dimenze: nepovažuji za správné mazat někoho jen proto, že se mně či někomu jinému jeví být nestravitelným.

Také mám svoji hranici, u které bych mazal, ale ta se týká práv konkrétních osob. Pokud někdo do komentářů vloží lékařskou zprávu své expřítelkyně, aniž by s tím ona souhlasila, budu považovat za svoji povinnost omezit její šíření; protože to není názor, ani hnusný názor, ale újma na jejím právu na soukromí. To samé by se týkalo různého doxxingu: sdělení typu „Anička Novotná bydlí na Šeříkové 48 a její dcera chodí ze školky ve vedlejší ulici každý den ve 12.10 a nosí fialovou tašku“ bych při jeho objevení smazal....

http://neviditelnypes.lidovky.cz/facebook-pis-co-chces-je-to-tvoje-vizitka-ffg-/p_spolecnost.aspx?c=A180826_223043_p_spolecnost_wag

S. Lazárek 10.9.2018 18:59

Re: Klaus jr. o svobodě slova

Máte svobody slova plnou hubu, dokud se netýká Vás osobně. Na druhou stranu jste na to šla dobře, protože jste napráskala přímo autora, odstranila jste nejen následek, ale i příčinu. Mazat příspěvky se holt musí umět.

M. Varadinková 10.9.2018 19:07

Re: Klaus jr. o svobodě slova

Takže neodpovíte, jen už po stopadesáté hájíte svinstvo, které - kdyby se to stalo Vám - tak se z toho budete hroutit a zbaběle utečete. Jak typické pro Vás.

Nerozlišujete vůbec mezi svobodou názoru a "svobodou" dělat svinstva. Třeba zveřejnit adresu Vaší ženy a poštvat na ni někoho, kdo nemá rád psy a je schopen je třeba otrávit. To by se Vám líbilo? Vážně chcete bezbřehou svobodu i pro takové darebáky? Bez možnosti jejich obětí se bránit?

S. Lazárek 10.9.2018 19:10

Re: Klaus jr. o svobodě slova

Odpověděl Vám přece sám Václav Klaus jr. Dokud Vám někdo na chatech nebude hrozit genocidou rodu Varadinků, nic se mazat nebude. Co je na tom nejasného?

M. Varadinková 10.9.2018 19:15

Re: Klaus jr. o svobodě slova

Odpovězte Vy, zbabělče. Nebo nemáte svůj názor?

To svinstvo, se kterým to zaměňujete Vy, totiž vůbec není o svobodě slova. Takže má každý úchyl právo obtěžovat Vaši ženu? Ano? Má právo zveřejňovat její osobní údaje bez jejích svolení? Ano?

S. Lazárek 10.9.2018 19:21

Re: Klaus jr. o svobodě slova

Takhle si pískejte doma v kuchyni na Evžena dobrá ženo a ne tady na mně, Vaše kvízové otázky mám v paži. Podobné dotazy hlavně směřujte na autora myšlenky, tedy na Klause jr, nad jehož ochranou svobody slova (vyjma genocidy), jste se tu před chvílí tak roztoužila.

Ano, já souhlasím s tím, aby si ze svého serveru majitel mazal to, co považuje za nepřístupné, tedy nesouhlasím s Klausem jr. Snad jsem to teď napsal dost p-o-l-o p-a-t-ě.

J. Venc 10.9.2018 18:50

Bude nějaký seznam?

"těch několika málo věcí, na kterých se shodne celá společnost"?

Sociální inženýr Klaus jr. by ho mohl pomocí nějakého toho matematického vzorce sestavit a podiskutujme o tom, tak nějak celospolečensky.

:-)