22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

Strana pružného použití

Vzestup volebních preferencí Strany zelených patří k významným událostem tohoto volebního roku. Už dlouho komentátoři spekulovali o tom, že by se Zelení mohli jednou za specifických okolností dostat do parlamentu, ale sotva kdo čekal, že se to stane skokem tak náhlým, že to budí podiv, ne-li rovnou podezření. Copak úžasného Martin Bursík učinil od listopadu minulého roku, že křivka preferencí jeho straně strmě stoupá? Lidovci jsou se svými 6,4 procenty necelý procentní bod nad nimi, a přitom je to strana, které je "všude plno".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zíralek 19.2.2006 12:32

Vás ta televize nějak bere

to je jak koukat na 419 díl vylágoš. Pořád stéjně a babička s dědečkem se ukáží jako bratři. Dobré brzké odpoledne.
Ladislav N. 19.2.2006 12:00

Vypisuji sázky 1:100 (? :-), že zástupci ODS nedokáží v poledních TV diskuzích využít zprávu o "zlepšení hospodářských výsledků VZP" jako argument

proti ČSSD o jejím klientelizmu a manipulacích s hospodářskými výsledky VZP?
jonáš 19.2.2006 12:07

Re: Vypisuji sázky 1:100 (? :-), že zástupci ODS nedokáží v poledních TV diskuzích využít zprávu o "zlepšení hospodářských výsledků VZP" jako argument

Podle toho, co kdo kvákne v poledních diskuzích, se ceny piva neříděj.
Mysch 19.2.2006 11:43

Na co šáhnou to zkazí.

oni chodej sahat k mainlovi na potraviny?
Ladislav N. 19.2.2006 11:50

Re: Mysch

Tahle vaše "infantilita" v komentářích už je projevem pokročilého věku, nebo jste se ještě neprobudil ze spánku? ;-)
Mysch 19.2.2006 12:03

myslim, ze jsou to nasledky

cteni komentaru tazatele.
Zero 19.2.2006 11:26

Proč zelení...

Podle mě neučinili Zelení nic. Jsou stále stejní (v lehce pejorativním slova smyslu). Vzestup jejich preferencí plyne z poklesu preferencí ČSSD - část jejich bývalých voličů je zklamaná a "pravicové ODS dát hlas nechtějí. Komunistům také ne. KDU-ČSL je pro velkou část socialistů nepřijatelná, díky vazbám na církev. Unie nemá šanci na vstup do parlamentu. Takže komu dát hlas? Někomu kdo je dost blbej a specificky neutrálně zacílenej, ale současně dostatečně levičáckej, aby to socialistu uspokojilo. Takže preference zelenejch stoupají.
huhu 19.2.2006 11:46

Re: Proč zelení...

myslím, že Bursík především oprášil staré metody práce havloidů s medii a agenturami pro průzkum veřejného mínění. To je hlavní důvod "růstu preferencí" potřebuje vzbudit důvěru, že budou přes 5% a hlas pro ně nepropadne. Láká "volební poutníky" a za dnešními zelenými jsou vlastně tytéž tváře, které opakovaně nikdy ve volbách neuspěli (Bursík, Uhl a další "pravdaláska"). Je to vlastně další převtělení téhož...je to jen modifikace ED, jen se nedohodli, jako obvykle u těhle jde především o to, že každý chce být předseda....
Ladislav N. / ČTK 19.2.2006 11:21

Paroubek, Rath a ČLK se dohodli na změně úhradové vyhlášky, lékaři dostanou přidáno "...díky lepším výsledkům Všeobecné zdravotní pojišťovny..."

PRAHA - Premiér Jiří Paroubek, ministr zdravotnictví David Rath a prezident České lékařské komory Milan Kubek se dohodli na změně úhradové vyhlášky za zdravotní péči. Lékaři dostanou od 1. dubna více peněz díky lepším výsledkům Všeobecné zdravotní pojišťovny. ČTK to oznámila mluvčí vlády Lucie Orgoníková.
**** VZP se "zřejmě" dostala ze ztráty 11 mld. Kč  Dr. Rathovým "kouzelným proutkem" do přebytku, takže si může dovolit obratem ruky vyplácet vyšší mzdy lékařům...
 
Takhle se dělá předvolební kampaň  ČSSD za peníze pojištěnců. OBČANÉ, AŇTE SE!
Ladislav N. 19.2.2006 11:22

Re: předvolební kampaň ČSSD za peníze pojištěnců

OBČANÉ  , BRAŇTE SE!
jonáš 19.2.2006 11:26

Re: Re: předvolební kampaň ČSSD za peníze pojištěnců

Proč? Pokud muj doktor dostane přidáno, můžu bejt jen spokojenej. Vy nechcete chodit ke spokojenýmu doktorovi?
Ivan Nový 19.2.2006 11:33

jonáši,

raději bych tu spokojenost lékaře zajišťoval sám, ne přes Dr. Ratha.
Mysch 19.2.2006 11:35

kdyz ono mezi

lekari neni tak moc homosexualu.
jonáš 19.2.2006 11:36

Re: jonáši,

Nosíte mu v obálce pětikilo?
Ivan Nový 19.2.2006 11:40

jonáši,

proč by to mělo být v obálce? Mělo by to být legální a kompenzováno snížením zdravotního pojištění, aby Dr. Rath měl menší moc rozhodovat o životech pacientů.
jonáš 19.2.2006 12:09

Re: jonáši,

To vaše socialisticky centralistický přesvědčení, jak je všechno řízeno, vám závidím. Taková jistota a pevné ukotvení v surealitě.
martin tamtaky 19.2.2006 11:33

Re: Re: Re: předvolební kampaň ČSSD za peníze pojištěnců

Kde je psáno, že dostane přidáno zrovna ten Váš?
Ivan Nový 19.2.2006 11:38

Ano, bude to záležet na tom,

jak s ním bude spokojen Dr. Rath a ne jeho pacient. Typické totalitní chování. Jinak tanečky kolem úhradové vyhlášky ukazují neschopnost ministra i premiéra. Na co šáhnou to zkazí.
Evropan (original) 19.2.2006 11:34

Re: Re: Re: předvolební kampaň ČSSD za peníze pojištěnců

Nejlepsi je nechodit k zadnemu doktorovi :-)
Mysch 19.2.2006 11:36

je,

ja mel pred lety doktorku, a to byla opravdu radost k ni chodit.
jepice 19.2.2006 13:06

Re: Re: Re: předvolební kampaň ČSSD za peníze pojištěnců

Proto tam taky chodíme, že? Podívat se, jestli je pan doktor spokojenej.
Jestli budou ředitelé špitálů opravdu hodnoceni podle toho, kolik přidají doktorům, tak se holt budou snažit. Dluhy počkají, přísun léků bude váznout, neakutní operace taky budou až někdy. Budete se divit, ale znám pár doktorů, kteří zas až tak nadšení nebudou.
Ivan Nový 19.2.2006 11:26

Ano, přidají, ale jen těm,

kterým nezruší smlouvu. Jako správní sockomunisti.
Evropan (original) 19.2.2006 10:51

Jsem zvedav na Topolanka dneska

jak se vycajchnuje proti Rokoj :-)
Ivan Nový 19.2.2006 11:01

Paroubek se bude snažit rozhodit Topolánka,

sockomunistickou sprostotou
Rpuť 19.2.2006 10:46

Já si taky myslím, že koryto je koryto - prohlasujou to a půjdou se pomodlit za odpuštění.

10x Otčenáš a 10x Zdrávas by mohl stačit - a jede se dál "močálem temným kolem bílých skal".
Ale bylo by to takové zásadovější....:)))
Ivan Nový 19.2.2006 10:51

Lidovci s jejich preferencemi?

???
jonáš 19.2.2006 11:08

Re: Já si taky myslím, že koryto je koryto - prohlasujou to a půjdou se pomodlit za odpuštění.

No já vám někdy závidim, Rputi, že ten svět máte tak jednoduchej. Věřící přece nemůže bejt tolerantní, a ne, a ne, a ne, a ne -- to by nešlo. Blahoslavení --
Ivan Nový 19.2.2006 11:14

jonáši,

tolerantní k osobě být může, ale nemůže být tolerantní ke snaze zinstitucializovat sodomii, to by pak ztratil důvod k toleranci oné osoby.
jonáš 19.2.2006 11:27

Re: jonáši,

A to je taky nařízený?
Ivan Nový 19.2.2006 11:34

jonáši,

ano, to nařízené mají.