6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Socialisté deptají vládu

Vracíme se k ideálu lidové demokracie. Sněmovna, která je teď v režii socialistů a komunistů, zrušila poplatky u lékaře - poměrem 97 hlasů ze 104 hlasujících poslanců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
standa 21.12.2008 23:47

Re: Pucku ad: Dalších 65 000 hlasů pro ODS v hajzlu. To jsou ti, kteří příští rok onemocní rakovinou. Bůh ochraňuj Julínka.

I já znám.Moje švagrová.Po těžké operaci páteře asi před 6 lety se jí začaly vlivem artrózy bortit oba dva kyčelní klouby a to tak,že značně.Nemůže déle stát,nemůže déle sedět,nemůže spát.Dostala částečný inv.důchod-na plný,který pobírají nepřizpůsobiví hned po ukončení zvl.školy to prý není.Jediné řešení-náhrada obou kloubů,jenže tu byl háček.Pokud operace hned,tak 10-15 tis.formou sponzorinku do nějaké bílé kapsy.Na to nemá ani finance,ani žaludek a takže tedy čeká.Mimochodem,čekací doba je tak okolo 3 let.Strašná doba,když ji člověk musí protrpět v bolestech.Teď ji svitla naděje,že díky ušetřeným penězům ve zdravotnictví se na ní dostane během února,již po půlroce čekání.Tato naděje teď díky lidumilům paroubko-rathovského typu pravděpodobně zhasne.Nevím,ale myslím že takto se sociální politika,kterou mají v názvu neprovádí.

clay 21.12.2008 23:42

Re: Pucku ad: Dalších 65 000 hlasů pro ODS v hajzlu. To jsou ti, kteří příští rok onemocní rakovinou. Bůh ochraňuj Julínka.

nebude to tím, že těch relativně zdravejch je přresila a na ty fakt nemocný prděj?8-o

ibn 21.12.2008 23:07

ti opravdu těžce nemocní vůbec nejsou proti poplatkům

protoze, jak uz to tak chodi, si mysli, ze si za ne prikoupi kousek zdravi zpet

Dana 21.12.2008 23:09

Re: ti opravdu těžce nemocní vůbec nejsou proti poplatkům

ne, ibne, ale měli možnost se na vlastní kůži přesvědčit, kolik stojí léčba skutečně vážného onemocnění a velice dobře si uvědomili, že by na takvou léčbu v žádném případě neměli...

zíralek 21.12.2008 23:12

Re: ti opravdu těžce nemocní vůbec nejsou proti poplatkům

Potom mi ovšem není jasné, proč v krajských volbách volili ČSSD;-D

Dana 21.12.2008 23:15

Re: ti opravdu těžce nemocní vůbec nejsou proti poplatkům

nevolili.

zíralek 21.12.2008 23:17

Re: ti opravdu těžce nemocní vůbec nejsou proti poplatkům

Všech 65000?8-o

ibn 21.12.2008 23:16

Re: ti opravdu těžce nemocní vůbec nejsou proti poplatkům

pokud jsou opravdu nemocni, ponechme jejich motivace spat. a ani jimi neargumentujme, stari a nemocni lide byvaji citlivejsi nez bezna populace.

Dana 21.12.2008 23:22

Re: ti opravdu těžce nemocní vůbec nejsou proti poplatkům

ibne - tohle je hodně podpásový komentář. A vy to víte. Záměrně ignorujete to, co si myslí ti, kteří se stali skutečně potřebnými, a kteří mají se systémem vlastní prožité zkušenosti. ...

ibn 21.12.2008 23:26

Re: ti opravdu těžce nemocní vůbec nejsou proti poplatkům

co je na nem podpasoveho, odkud jste vzala informaci, ze opravdu tezce nemocni si radi priplati? Vite, co to znamena "potrebny"? To je ten, co musi dostavat a ne sam rozdavat.

Dana 21.12.2008 23:33

Re: ti opravdu těžce nemocní vůbec nejsou proti poplatkům

No právě, ibne. Dávali - ale přitom se přesvědčili, že mnohem více dostávají a že jim to umožňuje právě ten systém.

No - je pozdní večer, já mizím ještě cosi kutit - to víte, Vánoce....

Dobrou noc.

ibn 21.12.2008 23:47

Re: ti opravdu těžce nemocní vůbec nejsou proti poplatkům

dobrou s kobrou

zíralek 21.12.2008 22:56

S těmi audity onkologických center je problém.

Nikdo totiž netuší kdo je dělal:-/

zíralek 21.12.2008 22:58

Re: S těmi audity onkologických center je problém.

Ale je to celkem putnam, zda Cikrt špendlíkem. Už jen umíáček;-P

zíralek 21.12.2008 22:59

Re: S těmi audity onkologických center je problém.

Ale že mu dali přes prstíky v Brně;-D

AndyO 21.12.2008 23:00

Re: S těmi audity onkologických center je problém.

no vidíte, Zírálku, dopoledne tu nějaký komentátor pochyboval, že by dělník, např. soustružník mohl být inteligentní. A vy, prostý zedník a jaké máte znalosti- audit, onkologie, centrum, řízení podniku,ministerstva...bez problému. R^

zíralek 21.12.2008 23:05

Re: S těmi audity onkologických center je problém.

Andy Vy víte že jsem skromný a geniální. Nebo si snad myslíte že fabuluji jak Julínek;-D;-D;-D

AndyO 21.12.2008 23:10

Re: S těmi audity onkologických center je problém.

ano, vím a oceňuji. Jste solí této země.

Dana 21.12.2008 23:18

Re: S těmi audity onkologických center je problém.

Andy,  každý zemědělec ti potvrdí, že sůl v půdě znamená totální zničení vegerace..... ;-);-P;-D

vlk 21.12.2008 23:23

No vždyť ;-)

Ale zase nejsou slimáci...

baranka 21.12.2008 23:11

Re: S těmi audity onkologických center je problém.

váš komentář mě tu chyběl když dráth ráno zadal audit kr.nemocnic a odpoledne citoval závěry komise;-D;-D;-D

zíralek 21.12.2008 23:14

Re: S těmi audity onkologických center je problém.

Já vím že Vám chybím, já se fakt polepším;-D

AndyO 21.12.2008 23:22

Re: S těmi audity onkologických center je problém.

je to rychlík, ondyno překreslil plány stavby nemocnice za půl dne, přepočítal rozpočty a navrch zjistil, že radioterapie na Kladně není nutná.

To ovšem Puck jaksi ve svém emotivním plku o nemocných rakovinou nezmiňuje a celá komentátorská elita levice dělá že o ničem neví.

doktor 21.12.2008 23:35

Re: S těmi audity onkologických center je problém.

Typický Julínek. Dobrou myšlenku (onkologie se nesmyslně roztáhla, je téměř v každé nemocnici i v bývalých poliklinikách), takže soustředit péči v centrech je logické. Vím o čem mluvím: několik mých příbuzných se léčí v brněnském Onkologickém ústavu (dnes ho vede, a dobře, prof.Vorlíček), pravděpodobně nejlepším onkologickém centru u nás. Jenže Julínek ten nápad omezit počet center, který jistě nespadl s nebe, podává jako překvapení, a nijak to nedokládá.

ibn 21.12.2008 22:56

Dětští lékaři: Poplatky od dětí si vybereme jinak

"Zrušení poplatků ve zdravotnictví, které v pátek prosadila ve sněmovně opozice, neznamená, že lidé v ordinacích přestanou platit. "Začali bychom vybírat například za vedení očkovacího kalendáře, kde bychom za rodiče hlídali nepovinné očkování, jakým je klíšťová encefalitida. Půlroční až roční paušál by mohl být 300 až 500 korun," vysvětluje místopředseda sdružení pediatrů Milan Kudyn.""

Smoulove, pristipkari socialisticti si to od deti "vezmou jinak". Skoda, ze tu neni ten poblijonovej smajlik. To je uplny konec sveta, proc se tomu vlastne rika regulacni poplatek, kdyz nakonec jde jen o ty konkretni prachy?

"Dětští lékaři by sice byli raději, aby jim desítky milionů, o které kvůli zrušeným poplatkům přijdou, zaplatily pojišťovny, jenže ty to zásadně odmítají. "Ušlý zisk lékařů musí vyřešit politici, když poplatky chtějí zrušit."

ibn 21.12.2008 22:58

Re: Dětští lékaři: Poplatky od dětí si vybereme jinak

zisk ze zakona ;-D;-D;-D

Jacques the Devils Advocate 21.12.2008 23:02

Re: Dětští lékaři: Poplatky od dětí si vybereme jinak

"Regulacni" pincip je skutecne vtipny.

Pacienty demotivuje k cerpani pece zatimcto doktory motivuje k tomu aby peci poskytovali co nejvic.

Pripada mi to podobne jako kapitalista-volnotrznik jehoz raison d'etre je volny trh znicit.

Minutus 21.12.2008 23:43

Re: Dětští lékaři: Poplatky od dětí si vybereme jinak

R^

AndyO 21.12.2008 23:06

Re: Dětští lékaři: Poplatky od dětí si vybereme jinak

tak ono to není zrovna jednoduché- popravdě kterou část toho zákona o poplatcích vlastně parlament zrušil ? Asi se zítra začtu do zpráv z psp.cz. Protože například odborní lékaři měli sníženo ohodnocení bodu- bude to nyní navráceno na původní hodnotu? Tyto info zatím nemám, tak si netroufám říci, co se to vlastně změnilo.

Osobně jsem byla pro neplacení poplatků v podobě jak byly nastaveny a absolutně proti placení v nemocnici, takže mohu být spokojena...jak to ale vyřeší pojišťovny, to je otázka.

Váš manipulativní komentář to zrovna neobjasňuje. Už vás zlanařil Tvrďas do agentury? Psával jste menší blbosti.

ibn 21.12.2008 23:13

Re: Dětští lékaři: Poplatky od dětí si vybereme jinak

Co je na tom manipulativniho? Mohli vybirat regulacni poplatky, ted uz nemohou. A chteji ty penize dale. Jako byste ty zelinare v bilych plastich z ambulanci neznala. Cest budiz vyjimkam, ale vetsina z nich zije stale v sociku. I na zapade je premrstena pece regulovana, ale ne takhle blbe a prachy jdou primo do pojistovny. Je to zavedeno podobne jako s autem: cim vic jsi marod, tim vyssi pojistku nasledujici rok platis. Chronicke vyjimky jsou vyjmenovany, vpravde nemocni na to nedoplaci a kazdy zdravy- nemocny si 2x rozmysli, nez vyrazi k doktorovi.

Nekdy pisi blbosti vetsi, nekdy mensi, kdyz jsem v norme, je to rozumna nuda.