2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Socialismus dle Paroubkovy skvadry

Paroubkova hejtmanská parta se dohodla na deset let dopředu se státní železniční společností, že špína, bordel, bezdomovci, zpoždění, to vše co nyní na železnici je, bude nadále pokračovat. Nepřipustila výběrové řízení a nepustila na koleje konkurenci, která by to dělala jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čulibrk 5.12.2009 9:54

Re: Jediná rozumná cesta je privatizace tratí.

jdeš pozdě.....to už má Barková.Můžeš tam chodit nahoře bez.:-D:-D:-D

V 5.12.2009 9:54

SOCIALISMUS všechno vyřeší !!!

S nepřáteli revoluce se mazlit nebudeme !

Spravedlivý společenský systém zvítězí nad lží a nenávistí kapitalismu a demokracie díky uvědomělosti všeho lidu a díky statečnosti příslušníků ozbrojených sil, včetně LM a SSD (Stráže sociální demokracie).

V socialismu, jak všeobecně dobře známo, je odstraněno jak vykořisťování člověka člověka člověkem, tak i propastné společenské rozdíly, Prostě ve spravedlivém společenském systému beze zbytku odstraníme základní atributy kapitalismu a demokracie.  R^

A není většího zadostiučinění pro léta vykořisťovaného proletáře, než vidět svého bývalého šéfa (pána, faráře) pracovat s lopatou (sbíječkou, resp.rukama třídit uranovou rudu).  ;-D

Kapitalismus je dobrý pro kapitalisty, socialismus pro vší lid !  >-  Volte ČSSD a KSČM !

R 5.12.2009 9:53

Re: to: KALAMAJKA MIKE

Co já vím, tak ČSAD mají jednotnou sazbu pro všechny linky. Na malé vzdálenosti mezi vesnicemi asi 2 Kč za kilometr, nad 100 kilometrů to jde nějak až k 50 - 70 haléřům za kilometr. Jančura určuje ceny vždy na konkrétní linku zvlášť, když jezdí málo lidí, do určité hranice, do které se mu to vyplatí, zlevňuje, aby do toho autobusu stáhl lidi, když to nevyjde, linku zruší. ČSAD má na vesnicích zastávky co dva kilometry nebo ještě hustěji, Jančura staví co 30 kilometrů ve velkých městech. ČSAD ze zisku provozuje svá autobusová nádraží ve městech, vytápěné čekárny, člověka na informacích, toalety a podobně, kromě toho ČSAD financuje vydávání a vylepování jízdních řádů na všech vesnických zastávkách a udržuje stojany, na kterých ty jízdní řády visí.  Jančura žádné takové náklady nemá, pronajme si jedno stání na autobusovém nádraží a pokud ne, staví potom ve městě někde na ulici nebo na nějaké soukromé ploše bez vybavení a zastřešení.

Skybird 5.12.2009 9:52

Jsme schopni zpolitizovat vše a tím minimalizovat vliv zdravého rozumu

Kraje regionální dopravu významně dotují (nejvíce Středočeský) a proto jsou povinny  zvolit cenově výhodné nabídky a stabilní řešení na delší dobu. Ono s těmi soukromými dopravci to bývá často tak, že když ptáčka lapají hezky mu zpívají a potom jakmile jim z nějakého důvodu začnou jít tlusté do tenkých tak skutek utekl.

Jančula je výborný podnikatel, fandím mu, ale neměl by to přehánět. Nejprve usiloval o dálkovou dopravu a chtěl konkurovat Pendolinu ( což není až tak velký problém ) a najednou dálková je u ledu a hup na regionální. Provozuje úspěšně autobusovou dopravu i na mezinárodních linkách, ať logicky zkusí či rozšíří regionální autobusovou a potom  expanduje i do železnice. Ono jest dobré čerpat i z lidové moudrosti viz.  např. přísloví o sezení jednou zadnicí na více židlích či cosi o létání od zdi ke zdi. Jinak ale rozumné konkurenci obecně a Jančulovi zvláště fandím.

ladik53 5.12.2009 9:52

Konkrétní otázka na "Hanka"

Jste původně "Vlasta 232"?

čulibrk 5.12.2009 9:52

Před Posseltem nás chrání vyjímka z LS!!

žádný prušácký drill zde nechceme !!:-D:-D:-D

Ivan Nový 5.12.2009 9:50

Re: České dráhy, černá díra našich daní!

Ano, s tím souhlasím.

ladik53 5.12.2009 9:50

Re: Je usměvné

Taky konkrétní otázka. Jste původně "Vlasta 232"_

Kalamajka Mike 5.12.2009 9:50

Re: Lidi neblbněte,nehlaste se tam všichni :-)

Je spousta tratí, které ČD nechtějí provozovat nebo nespadají do . Může začít tam. "neexistují žádné rozinky u dopravy v závazku veřejné služby"

čulibrk 5.12.2009 9:49

Re: čulibrku,

ta chodí snad do družiny s ešusem....:-D:-D:-D

čulibrk 5.12.2009 9:48

TAK PLATÍ vyjímka z LS??Proč neabdikoval tatá Fakláv ?

Těším se na odpověď.....s projevem dokonalé úcty,čulibrk.:-D:-D:-D

... 5.12.2009 9:47

čulibrku,

Hanka ještě neviděla tisícikorunové stravenky ?Není opožděná ? :-)

David 5.12.2009 9:47

Vlak v SRN

Že to jde, se dá přesvědčit v SRN. Dálkové spoje zajišťovány vlaky ICE, které jezdí i 300 km/h. DB má mimochdem i soupravy s naklápěcí skříní ICE-T a že to je věru jiná třída, než Pendolino.

Regionální dobravu zajišťuje síť S-Bahn, což jsou stroje od Siemensu a komfort a efektivita,  s jakou funguje, je příkladná.

Obdobným směrem se ubírá i Rakouská dráha, jenom u nás se pořád jezdí jak za socíku. Co si budem říkat, vozový park ČD se od té doby obměnil minimálně.

... 5.12.2009 9:45

Re: Jediná rozumná cesta je privatizace tratí.

Já bych si s dovolením zprivatizoval Grossův koloťukářský domeček na Vršovickém nádraží :-)

čulibrk 5.12.2009 9:45

FAKLÁV je národní kapitalista a hrdina !!

:-D:-D:-D

... 5.12.2009 9:43

Re: to: KALAMAJKA MIKE

Ty jsi ještě neviděl tisícikorunové stravenky ? :-)

Kalamajka Mike 5.12.2009 9:43

Jediná rozumná cesta je privatizace tratí.

Ale komplet se vším všudy, tedy i se závazky k obcím.

hlava22 5.12.2009 9:40

Dodatek k úvodníku.

A za tuto situaci může Václav Klaus a jeho neviditelná ruka trhu, protože odmítal podepsat LS: A sjednaná vyjímka výslovně potvrzuje  dominantní úlohu ČD.

Aston

Kalamajka Mike 5.12.2009 9:40

Re: Pane Kalamajko

Chcete seznam? 8-o

R 5.12.2009 9:40

Hrozí nebezpečí zpolitizování boje o železnici.

No,v jiné diskuzi před časem vyšlo najevo, že Aston vlakem nejezdí a nejel s ním nejméně 20 let.  Takže to by bylo třeba si v první řadě uvědomit, Aston nepíše z své vlastní zkušenosti, ale jako politický komentátor.  Jinak by věděl, že "špína, bordel, bezdomovci, zpoždění" které má Jančura nebo někdo jiný konkurencí na dráze zlikvidovat, na dráze už nejsou. Snad kromě občasných bezdomovců. Kromě zas těch bezdomovců to byly výrazné atributy kdysi železnice za socialismu, za těch 20 let byly tyto problémy více než zmírněny na rozumnou mez. Takže cestování s dnešní železnicí je dnes v podstatě bez problémů.

Jiná věc je to, že České dráhy jsou moloch s léty zavedenými a zastaralými zvyklostmi, které drží při životě ruku v ruce manažeři společnosti společně s železničními odboráři a že by bylo vhodné do tohoto zatuchlého rybníku pustit čerstvý vzduch. Nové metody a styly práce by železnici provětraly a určitě i ušetřily státu a nám dotace.

Problém vidím v tom, že situace se zpolitizovala. Zrovna vládnoucí ČSSD v krajích  upřednostnila nepružné ČD, zatímco zastánce ODS Jančura, aby zakázku získal, zaútočil na kraje politickou oklikou přes ČSSD.  Hrozí velké nebezpečí, že česká železnice se stane pouhým jablkem sváru mezi Paroubkovou sociální demokracií a Topolánkovou ODS.  Hrozí, že jako takovým jablkem sváru nebude problém železnice řešen racionálně a rozumně, ale bude to výsledek politického boje. A ODS a ČSSD už na mnoha případech dokázaly, že v takových sporných případech nedohodnou na ničem, ba dokonce naopak všechno, co vytvoří jedni, bude automaticky druhými ničeno a napadáno. Výsledné řešení , které z tohoto boje nakonec vypadne, bývá potom nefunkční a nelogický paskvil.  Pokud se ĆSSD a ODS na tomto "písečku" poperou, nastanou českým železnicím krušné časy.

Kalamajka Mike 5.12.2009 9:40

Lžeš, šmejde.

Hanka 5.12.2009 9:39

Je usměvné

když má SOCKOMOUŠ - dát na konkrétní otázku v diskusi- KONKRÉTNÍ ODPOVĚD- nikdy neodpoví - nebo když, tak napíše urážku, nebo ve stylu "" Já o koze- on o voze!!!! :-D:-D:-D:-D:-D!!

Kalamajka Mike 5.12.2009 9:37

Re: České dráhy, černá díra našich daní!

Já jsem pro kompletní privatizaci. Sice to bude zase gigazlodějina, ale do budoucna se to vyplatí všem. Ovšem ten pseudokapitalismus, co si představuje Jančura, je zcestný.

těchňik 5.12.2009 9:37

Re: Všechno vyřeší SOCIALISMUS !!!

Bacha na ty vidle! ;-P "Spravedlivý" společenký systém, kde mají všichni holou (_!_), toť náš cíl. Ať to vítězí!

Kalamajka Mike 5.12.2009 9:35

Re: Dejme na krk Jančurovi celou železniční dopravu i s povinnostmi,

To je samozřejmě na hlavu postavené. Jančura, ať si koleje postaví a provozuje komplet, pseudokapitalismus zaplatíme z vlastních daní.

ibn 5.12.2009 9:34

Na pražském magistrátu je hej. Platí 24 tisíc za den práce

Co myslite, ma tohle nejaky konec? Budou to delat porad a cim dal vic, anebo to ma nejakou hranici?

Hanka 5.12.2009 9:34

Re: to: KALAMAJKA MIKE

Jasně- dědo!! V tomto podniku by mu se stravenkami přímo urvali ruce:-D:-D:-D:-D:-D

historik 5.12.2009 9:34

Re: Lidi neblbněte,nehlaste se tam všichni :-)

Tak ať mu ČSSD ty sliby umožní splnit. Slíbil zlepšení autobusové dopravy, ODS hejtmani ho k tomu pustli  a slib splnil. Slíbil zlepšení vlakové dopravy, ČSSD hejtmani  ho k tomu nepustili, tak slib nesplnil.

Lex 5.12.2009 9:33

Re: Moc bych za to nedal. že mladí vymyslí na "fejsbuku" , že vstoupí masově do ČSSD a budou hlasovat proti jejich programu zevnitř ! Dzp.

O takovém zázraku asi sní každý ódéesák za bezesných nocí.

Hanka 5.12.2009 9:33

Re: České dráhy, černá díra našich daní!

BINGO- BINGO- BINGO!!R^R^R^R^