4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Socialismus dle Paroubkovy skvadry

Paroubkova hejtmanská parta se dohodla na deset let dopředu se státní železniční společností, že špína, bordel, bezdomovci, zpoždění, to vše co nyní na železnici je, bude nadále pokračovat. Nepřipustila výběrové řízení a nepustila na koleje konkurenci, která by to dělala jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
555 5.12.2009 11:25

Nevím, zda se to zakládá na pravdě, ale ten Klaus prý bydlí na pražském Hradě. Zatím jsem ho nikdy nikde neviděl.

jan 5.12.2009 11:35

Re: Nevím, zda se to zakládá na pravdě, ale ten Klaus prý bydlí na pražském Hradě. Zatím jsem ho nikdy nikde neviděl.

von je neviditelnej a není sám takovej

Petr 5.12.2009 11:20

Astone, dnes naprostý souhlas!

R^R^R^

555 5.12.2009 11:20

Teprve včera jsem zjistil, kdo je to ten Václav Klaus

Je to ten, kdo podepsal LS a českomoravské etnikum vydal do rukou evropskému cizákovi. Docela napospas!!! Sprostě je zaprodal. A ta jeho slavná výjimka - je neplatná!!!! Posselt se sudeťáky táhnou na Prahu...8-o Včera večer dobyli Plzeň!!!:-D:-D:-D:-D:-D

čulibrk 5.12.2009 11:19

JSME V NATO NEUTRÁLNÍ !!!

Éto vaše dělo......;-O;-O;-O

Medvídek:-) 5.12.2009 11:21

Re: JSME V NATO NEUTRÁLNÍ !!!

Nudíš!

555 5.12.2009 11:15

Teprve včera jsem zjistil, kdo je to ten Václav Klaus

Medvídek:-) 5.12.2009 11:19

Re: Teprve včera jsem zjistil, kdo je to ten Václav Klaus

Prý jakýsi Los Chuperos. :-)

asa 5.12.2009 11:14

100%

R^R^R^

Jouza 5.12.2009 11:14

Podle vás ten bordel trvá jen pár měsíců??!!

Tak to se teda divím,očima.Úžas nad tím,že to zavinili ninější hejtmani.Konkurenci na železnici však držím palce.Nevím však,kdo vlastní koleje?ten by měl rozhodovat,kdo a jak po nich bude jezdit.

David 5.12.2009 11:14

Re: Podle vás ten bordel trvá jen pár měsíců??!!

A kdo vlastní silnice?

Malý Aston 5.12.2009 11:22

Re: Podle vás ten bordel trvá jen pár měsíců??!!

Silnice vlastní kdejaký debil, šak to také na nich pěkně vypadá,kluci hurá na silnice ještě plán v počtu mrtvých není splněn. Ale mám dojem, že je to rozdělené. Jedna státní firma vlastní koleje a druhá vláčky. To se udělalo aby se zlikvidovali dluhy a mohlo ze zase zadlužovat.:-P

antidemokrat 5.12.2009 11:11

Navrhuji zavedení POPLATKU za vstup do diskuse

např. 1 příspěvěk za 1Kč, minimální poplatek 20Kč, doba platnosti předplatného do silvestrovské půlnoci, nicky mohou zůstat.

Bongo Fury 5.12.2009 11:14

Re: Navrhuji zavedení POPLATKU za vstup do diskuse

komu navrhujete?

Malý Aston 5.12.2009 11:25

Re: Navrhuji zavedení POPLATKU za vstup do diskuse

Dobrý nápad. Komouši budou platit Filipovi a růžovky Paroubkovi a to bude konec jejich pisálků zde v diskuzi. Ale má to háček,hejtmani se dohodnou a budou jim to platit jako dar a zase to zaplatí nekomouši a nerůžovky. Nechejme to jak to je.:-D

pepazdepa 5.12.2009 13:19

Re: Navrhuji zavedení POPLATKU za vstup do diskuse

A komu budou platit tvoji vřele milovaní modráskové?

antidemokrat 5.12.2009 11:27

Provozovateli Neviditelného Psa

po důkladné systémové a softwareové analýze. Pomoc IT odborníků je vítaná.

Bongo Fury 5.12.2009 11:33

Re: Provozovateli Neviditelného Psa

tak proč to píšete tady a ne do emailu?8-o

jan 5.12.2009 11:11

Taky názor

Konkurence přijde, ale nebude to kdosi s drzým čelem a poplužním dvorem, ale silní národní dopravci.

J. Baranka 5.12.2009 11:13

Re: Taky názor

že se ty čd tak zarputile drží té osobní a prodělečné??? 8-o

jan 5.12.2009 11:07

A to je ten stejnej Jančura co již roky slibuje

projekt rychlovlaku HighJet mezi Prahou a Ostravou a letos z něj ale vycouval. ......... a jak by  zabezpečil dopravní obslužnost, když dává nabídky jen na vybrané tratě. Kdo pak bude dělat to ostatní.

David 5.12.2009 11:10

Re: A to je ten stejnej Jančura co již roky slibuje

Víte, v tom je ten vtip a říká se tomu konkurence. Všiměte si, že automobilky taky vyrábí jenom určité typy aut - jiné dělá Daimler a jiné Zastava. A je to tak v pořádku.

jan 5.12.2009 11:13

Re: A to je ten stejnej Jančura co již roky slibuje

to je dost ujetý srovnání, dopravní obslužnost musí fungovati furt dopravní cesty nelze stěhovati stejně jako fabriky, vono okolo těch cest fakt žijí lidé ne stroje

David 5.12.2009 11:16

Re: A to je ten stejnej Jančura co již roky slibuje

V konkurenčním prostředí to funguje tak, že pokud jeden zkrachuje, nastupuje druhý. Nebo snad máte dojem, že pokud zkrachuje Student Agency, okamžitě přestanou jezdit autobusy mezi Prahou a Brnem?

loula 5.12.2009 11:21

Re: A to je ten stejnej Jančura co již roky slibuje

Samozřejmě nepřestahnou, když zkrachuje Student Agency na lince Praha-Brno, tak se tam okamžitě nacpe někdo jiný. Ale kdo prosím pěkně bude obsluhovat linkku Vřesová-Nejdek? Student Agency? Ani náhodou, protože tato linka , jako ostatně většina místních spojů, prostě není lukrativní. .

David 5.12.2009 11:33

Re: A to je ten stejnej Jančura co již roky slibuje

Neobsluhuje nikdo, ani ČD. Maximálně nasadí ČD dobytčáky, to ale nepovažuju za řešení. Tady funguje ten trh úplně stejně pro všechny. Jsem ale přesvědčen, že s dotacemi pro ČD by soukromý subjekt byl schopen fungovat podstatně lépe.

jan 5.12.2009 11:22

Re: A to je ten stejnej Jančura co již roky slibuje

je dost podstatnej rozdíl mezi autobusovou a vlakovou dopravou, např. řidič autobusu je dnes kdekdo, kdežto strojvůdce furt musí splňovati náročné podmínky . o vozovém parku nemluvě

David 5.12.2009 11:27

Re: A to je ten stejnej Jančura co již roky slibuje

A ČD splňuje? X desítek let starý vozový park prakticky bez obměn. O těch strojvedoucích bych si taky dovolil zapochybovat.

Ale podívejte se na leteckou dopravu. Tam je to privatizováno delší dobu a vámi uvedená kritéria jsou splněna. V tomhle problém není...

Hmmm... 5.12.2009 11:22

Re: A to je ten stejnej Jančura co již roky slibuje

jde ale o regionální trati, ne o hlavní tah!

Zkuste ještě jednou a líp.

:-(

loula 5.12.2009 11:18

Re: A to je ten stejnej Jančura co již roky slibuje

To je opravdu ujeté přirovnání. Pokud tedy opravdovou konkurenci, tak to dopadne tak, že o lukrativní tratě se bude hádat 10 zájemců a předhánět se v nabídkách, a regionální linky se prostě zavřou. tak funguje konkurence.