6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Socdem před stranotřesením

Změna politiky je těžko myslitelná bez změn personálních. Kancelář Blaník si právem dělala šoufky z Bohuslava Sobotky a jeho pokusů přetvořit se na drsného chlapa. Prapor drsnosti se pokusil za socdem pozvednout Lubomír Zaorálek, ale buď to bylo pozdě, nebo ho zvedl málo, strana propadla ve volbách a teď kouká, jak dostat káru z bláta za situace, kdy má málo poslanců a na krku nesplatitelný finanční dluh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 20.11.2017 16:08

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

Moc jsou peníze a peníze jsou moc - prestiž je zkrátka "k nezaplacení" - nebo-li, aby dosáhl člověk bez společenské prestiže vysokého sebehodnocení, stojí ho to hodně úsilí a peněz...

Ale abych neopustil své hlavní téma - ztráta moci je děsivá - neb je na ní člověk po nějaké době závislý (což také znamená, že je méně soudný, po staru - ztratí selský rozum), takže je za tím zase jen starý dobrý sluha ale zlý pán strach...

J. Schořík 20.11.2017 16:08

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

A třeba všichni a úplně!! :)

J. Schořík 20.11.2017 16:07

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

O tom nic nevím. Ale zase tak se se spolustraníky nestýkám.. Mám z ato, že je to vyloučeno, ani Chovanec sám do toho jít nechce.

J. Schořík 20.11.2017 16:06

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

Neplatí to tak dobře, aby byl důvod kvůli tomu dělat vlny. Můžou být uklizeni na podobně honorované pozice..

P. Bolec 20.11.2017 16:06

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

Rána do vazu-nové volby a půjdou do prdele !

P. Spáčil 20.11.2017 16:05

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

Já už právě zaslechl nějaké hlasy, že jsou nějaké tendence k tendencím (jak by řekl Kajan), že by tedy toho Chovance jako šéfa zkusili.

M. Varadinková 20.11.2017 16:02

Zajímavý rozhovor

Ne úplně ve všem s ní souhlasím, ale ta poslední část opravdu sedí.

....Tak dlouho budou všichni obviňováni z rasismu, až se skutečně z lidí rasisti stanou. Tento trend, který je mně naprosto zjevný a který mne samozřejmě zcela děsí, může zarazit pouze jedno: okamžité ukončení „korektnosti“ a nazvání věcí pravými jmény....

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Klara-Samkova-Nad-Topolankem-se-mi-zvedl-kufr-Malem-jsem-Islam-je-zrudny-Havel-nechapal-ze-lide-odmitaji-shanet-hajzlpapir-a-vlozky-512938

P. Spáčil 20.11.2017 16:02

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

To není o penězích? Jako že si nahrabali tak, že jsou za vodou?

J. Schořík 20.11.2017 16:01

Re: Význam mandátové a imunitní komise na vydání Babiše..

Andrej to bude muset přijmout.. nevěřím.

L. Němec 20.11.2017 16:01

Re: Zase jsou komentáře v ČT24 hra na jednu bránu.

Je to tak , pane Vandas, teď jsem mluvil telefonicky s Kalouskem, Schwarzenbergem, Bendou, Stanjurou, Bělobrádkem, Jurečkou , Gazdíkem a dalšíma matadorama a všichni potvrdili, že hlasovali pouze a jenom tak, aby nasrali nějakýho Vandase.

J. Schořík 20.11.2017 16:01

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

Socdem si tam nic nenechá. Byli tam prostě zvoleni. Odvolat je nelze. Jediné co se dá dělat je vyzvat k odstoupení.. Čert ví kdo jsou jejich náhradníci, aby to nedopadlo ještě hůř..

J. Schořík 20.11.2017 15:59

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

To není o penězích. Spíš o té ztrátě moci a pocitu osobní ztráty prestiže. Vždyť víš jak to je..

K. Zelený 20.11.2017 15:58

Re: Tady by se agentura na uvádění příběhů na pravou míru udřela

Jakpak ? Maximálně fér ! Pořadatel vám vysvětlil, proč protěžoval právě tyto tři kandidáty, můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je tak asi po cimrmanovsku všechno. Povšimněte si psm, kdo akci pořádal - http://www.festivalsvobody.cz - a zapomeňte na oficiální státem, vládou či stranou organizované parády. Pořadatel nemá žádnou povinnost kálet si do vlastního hnízda umožněním řečnění panu Hynkovi, Hannigovi či Topolánkovi, nedejbože Zemanovi, ti ať si řeční tam, kde je pozvou nebo kde si to uspořádají sami. Dvojí metr račte omlátit o hlavu třeba Zemanovi, když už jste ho zmínil.

M. Prokop 20.11.2017 15:42

Re: Porušení volebního zákona.

Hanlonova břitva ....

Nehledejte zlý úmysl tam, kde je dostatečným vysvětlením hloupost.

O. Uživatel 20.11.2017 15:40

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 20.11.2017 15:39

Re: Zase jsou komentáře v ČT24 hra na jednu bránu.

To já taky, ale koukat na to nemusím.

J. Anděl 20.11.2017 15:39

Re: Jsem zvědav kdo nastoupí místo Merkelové a s jakou....

Ano. Proti vámi uvedenému nemohu mít žádné námitky, to je samozřejmě rozumné.

Proč to všechno píšu? Čtu tady, že chování stran (jako ODS) není dostatečně státotvorné. Já osobně si to nemyslím a pat bych klidně řešil předčasnými volbami - pokud se tedy nedomluví, já netrvám na tom, že se nemají domluvit, a další vývoj sleduju jen z povzdálí přes NP.

Vycházím z toho, že výsledek těchto voleb málo reflektuje onu kritickou situaci. Velice zjednodušeně řečeno, kdyby dostal Okamura 30% hlasů, bylo by to jednoznačnější :-). Pokud ale tyhle volby stály, velice zjednodušeně, na tématech "s Babišem nebo proti Babišovi" a "nové pořádky versus staré pořádky", pak ten pat, připadá mi, odráží společenský rozkol, který jako kdyby na ony ohrožující faktory nebral ohled.

Možná se pletu, ale mám dojem, že se strašlivou neúrodou by si dnes politici poradili i v tom rozhádaném stavu. Stejně jako s povodněmi, sérií požárů, atp. Migrační krize je něco, co se bude dít ještě aspoň dvacet let a dopad bude "nafurt". Je to jako rozdíl mezi instinktivní reakcí na uklouznutí na ledě a volbou vysoké školy.

Ale vlastně - je vůbec v moci demokratické politiky to řešit? Janyška tvrdíval, že lidský svět řídit nelze. Já mám taky ten dojem.

P. Vandas 20.11.2017 15:35

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

Ano. O tom to je. Bez mandátů poslanců jsou namydleni a proto si stará garda svá korýtka zajistila na další 4 roky. :-):-):-)

P. Vandas 20.11.2017 15:33

Re: Zase jsou komentáře v ČT24 hra na jednu bránu.

Ustavení Sněmovny a sestavení Vlády považuji za velmi důležité pro stabilitu mého státu. :-):-):-)

P. Spáčil 20.11.2017 15:33

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

Socdem si tam nechá ty staré kluky ze současného vedení. Stejně jsou všichni v parlamentu a mandátu se asi nevzdají.

P. Vandas 20.11.2017 15:32

Re: Nechci malovat čerta na zeď..!

U ČSSD je už každé řešení špatné. Ať vyhlásí konkurs a začne s novými lidmi , novým názvem na zelené louce. :-):-):-)

O. Uživatel 20.11.2017 15:30

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 20.11.2017 15:30

Uživatel požádal o vymazání
J. Schořík 20.11.2017 15:29

Re: Jsem zvědav kdo nastoupí místo Merkelové a s jakou....

ODS přece dopadne v předčasných volbách hodně zle. Stejně jako všechny ostatní staré strany. Babis sám, nebo Babis s Okim. Gratuluji..

J. Lehký 20.11.2017 15:28

Nechci malovat čerta na zeď..!

Sobotkova ČSSD byla celé 4 roky pod palbou Zemana i jeho hradní sebranky a někteří lidé z vedení tomu tlaku dokonale podlehli-nejmarkantněji Chovanec, který nejdříve naprášil lánské spiklence,ale pak se toho asi lekl a začal se k Zemanovi opět lísat. Bohužel, i další členové vedení zmateně kličkovali-nejvyšší"čtyřka" tomu všemu dala korunu, když podepsala se Zemanem společné prohlášení o oddanosti ČLR, do toho všeho zamotaný případ Babiš a tak se obraz této historicky osvědčené partaje poněkud rozmazal a zrovna před volbami, což je pech..!

A teď, když Zeman končí a strana by se mohla konečně konsolidovat a začít opět normálně fungovat, tak to vypadá, že v současném zmatku vrátí do nejvyšších funkcí "osvědčené kádry" z lánského puče a budou doufat, že jim národ bude tleskat..! Nic horšího pro osud ČSSD by ale nemohlo nastat..!

R. Brzák 20.11.2017 15:27

Re: Tady by se agentura na uvádění příběhů na pravou míru udřela

Jaképak fér - kdo si nesežene podporu od svých spoluobčanů či si ji nezaplatí z vlastního (tak jako Horáček) tak musí být protěžován při nejvýznamnější akci svobodné země? Měli nechat řečnit všechny, nebo nikoho z kandidátů - anebo jasně říci - nyní naše akce přechází ve volební kampaň těchto námi protěžovaných kandidátů... Všichni celkem oprávněně hovoříme o tom, že Zeman si žádnou kampaň platit nemusí, neb ji vede na bázi své současné funkce - a dvojí metr tohoto druhu Vám nevadí?

P. Vandas 20.11.2017 15:27

Re: Význam mandátové a imunitní komise na vydání Babiše..

To bude vycházet, tak, jako tak. :-):-):-)

P. Vandas 20.11.2017 15:26

Re: Význam mandátové a imunitní komise na vydání Babiše..

To je úžasný pokrok, že do kriminálu začne posílat sprosté podezřelé komise parlamentu. :-):-):-)

P. Spáčil 20.11.2017 15:26

Re: Význam mandátové a imunitní komise na vydání Babiše..

Při známé rychlosti našich soudů tipuji pravomocný rozsudek tak v roce 2025, to už tu tato sněmovna nebude.

P. Vandas 20.11.2017 15:24

Re: Význam mandátové a imunitní komise na vydání Babiše..

Miloš to vyřeší sám i bez mandátové komise. Až Babiše vydají, tak jim do toho hodí vidle a zastaví trestní řízení ve věci napořád. A budou mít po hračce.:-):-):-)