2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Snad možná až pozdějc

K eventuální prezidentské kandidatuře se Andrej Babiš podle svého posledního sdělení přihlásí asi později než v září, jak avízoval posledně. Do té doby nebude chodit do práce, za kterou bere plat a bude objíždět města a vísky Země České. Volba prezidenta tak nabývá rozměrů bizáru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Diviš 7.6.2022 10:16

Ano. Takových je ± těch 30% a pak ještě určité procento těch, kteří volí nebo volili ještě horší levičáky.

J. Fráňa 7.6.2022 10:30

Třeba Piráty.:-)

P. Diviš 7.6.2022 10:34

Třeba ty, ale měl jsem na mysli spíš ty, kteří ve volbách k mému potěšení propadli, oranžgutana a komouše.

J. Fráňa 7.6.2022 10:39

No jestli náhodou lidé nezjistí, že chybí nějaká tradiční levicová strana, která dělá protiváhu nějaké tradiční pravicové straně. Pravda, vlastně už neexistuje ani tradiční pravicová strana.;-D

P. Diviš 7.6.2022 10:48

Ano, to mi vadí nejvíc. Neexistence pravicové nebo liberální (v původním významu pojmu) strany či hnutí. Někdo, koho bych mohl volit proto, že ho chci, ne proto, aby se někam nedostal někdo j͇e͇š͇t͇ě͇ horší.

Problém bude zřejmě v tom, že pro skutečně pravicovou či liberální stranu prakticky nejsou voliči.

H. Lukešová 7.6.2022 10:58

A která ta strana je pravicová nebo liberální? Navíc když dnešní liberalismus je ultralevicový neomarxismus. Takoví Piráti si sami říkají liberálové.

P. Diviš 7.6.2022 11:07

U nás žádná, liberální kdysi SSO, za Macha.

Dnešní liberalismus je pořád liberalismus, jen je ho málo, až skoro vůbec. Pokud se něco chová jako ultralevicová neomarxismus, je to ultralevicový neomarxismus, i kdyby si tisíckrát říkali liberálové.

J. Anděl 7.6.2022 10:18

Babiše může volit někdo, kdo je extrémně nespokojený. A to nemyslím jenom současný stav, i když ten je samozřejmě v babišolípovské kampani zužitkován maximálně.

Já ho nemůžu volit proto, že v žádném smyslu nezastupuje moje zájmy. A nechci ho volit proto, že lže zcela otevřeně a bezostyšně.

Přesto si nemyslím, že všichni, co ho volí, jsou hloupí. Spíš naštvaní. Teď momentálně na Fialu, ale tak on to za posledních 30 let byl vždycky někdo, na koho to šlo svádět.

F. Doušek 7.6.2022 10:19

Zaměstnanci Agrofertu, zvláště ti focení na bilbórdech, to mají povinně.

O. Lamač 7.6.2022 11:17

Bohužel, více než 30% duševně chorého obyvatelstva? Žíje se vám tu dobře? ;-D

I. Pávek 7.6.2022 10:09

Opět jsem přišel z lesů a luk s prázdnou. Matka měla ze 4 lístků jetele záložky v knihách. Já jsem jako kluk měl v herbáři i 2 pětilístky. Po revoluci, kdy jsem se vrátil k zemědělství chodím po loukách a občas v jeteli pátrám po štěstí. Nic, je jisto, že buď mě nebo stát štěstí po té ,,revoluci" natrvalo opustilo. Asi mu v tom hnusu rozvinutého kapitalizmu nebylo hej a když ho nemáme, tak jetel 4 lístky nevytváří. Ach jo, to ti havlo mrdi dopracovali ;-(.

J. Kejkrt 7.6.2022 10:11

Brejle? :-/

P. Diviš 7.6.2022 10:18

Nebo bezmocný vztek.

F. Doušek 7.6.2022 10:20

Ani do kravince jste nešlápl?

To prý taky nosí štěstí.;-)

M. Ilsner 7.6.2022 10:24

jen uklouzl po psím hovně na kebuli

A. Nový 7.6.2022 10:22

Když nejste slovenský oligarcha Babiš, tak musíte víc pracovat a míň si stěžovat. Tady se zemědělství nadělá.:-P

J. Fridrich 7.6.2022 10:52

Jo, " dopracovali "... Sledujete ukazatele srovnání KOUPĚSCHOPNOSTI naší země s vyspělými Evropskými zeměmi ? Asi si myslíte, že ten rozdíl je jen primitivním přepočtem jejich a naších průměrných platů, že ? Koupěschopnost obyvatel je ale něco jiného, Pávku. Na Západě jsou o dost vyšší životní náklady, víme... Jste ten zastydlej čecháček s tím hloupým sloganem - " zlatí komunisti "... I s těmi el. dráty na hranicích, nesvobodou a bez stovek běžných věcí v obchodech... Vy jste ale vše SEHNAL, že ano...?

M. Pivoda 7.6.2022 9:55

Citace dalšího nadpisu: Tykač: Konec ruského plynu by byl fatální. Zastavení průmyslu by mohlo vést ke změnám větším než v roce 1989.

Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/dlouhy-firmy-beh-udoli-smrti-jednani-kompenzace-vaznou-podzim-drahota.A220606_183748_ln_ekonomika_lros

M. Pivoda 7.6.2022 9:51

Neffova dnešní předpověď pro Česko. Cituji jeho dnešní Úvodník: "... Zatím se nic neděje, lidi vykoupili zahraniční zájezdy, auto neseženete a vlevo vpravo navyšují ceny, protože lidi jsou ochotni zaplatit. Ale až bída vypukne naplno, lidi vyrazí do ulic, se žlutými vestami nebo bez nich. Dá se to čekat už tuhle zimu. ..."

Komentář (fakticky další citace, tzn. nikoliv osobní předpověď). V podstatě se Ondřej Neff shoduje s pesimistickou předpovědí ekonoma Dlouhého v Lidových novinách, když hovoří o běhu údolím smrti českých podniků.

Drahé energie, tlak na zvyšování platů a k tomu válka na Ukrajině, protiruské sankce, obří inflace a vysoká úroková sazba – tedy drahé peníze. Není divu, že podnikatelé právě zažívají krušné časy. Jak naznačuje prezident Hospodářské komory Vladimír Dlouhý, stát se do pomoci nehrne. A na podzim může být hůř.

Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/dlouhy-firmy-beh-udoli-smrti-jednani-kompenzace-vaznou-podzim-drahota.A220606_183748_ln_ekonomika_lros

Závěr: Jaká je předpověď moudrých starců ohledně tvůrců nové hodnoty (tzn. podniků), nikoliv tlachajících politiků?

J. Kejkrt 7.6.2022 10:06

No jo, no. Lidi jsou tak dneska vychovaný. Dřív jim řekl farář, že je to trest Boží, a von už každej věděl sám, co kde proved, aby se nedivil.

Dneska, holt, si lidi myslej, že za to, aby se jim dobře žilo, je zodpovědná vláda a státní banka a poslanci atd., a pokud se něco takovýho, jako zažíváme dnes, přihodí, očekávají, že "někdo" zařídí, že bude specielně jim furt dobře.

No, každý měl ve škole dějepis. Kdo dával pozor, ten ví, jak to v historii lidstva chodí. Kdo nedával, myslí si, že se dá dycky šáhnout do kapsy těch bohatých nebo něco znárodnit a je to vyřešený ... Bohužel, není. Ale zkusit se to může, já jsem pro každou legraci. Jednou už to perpetuum mobile nebo koláče bez práce konečně vynalízt někdo musí!

Tak proč ne teď? ;-D

P. Diviš 7.6.2022 10:23

Problém je, že značně ubývá lidí, kteří od státu chtějí tu volnost pro vlastní iniciativu. Stát si pěstuje ty nesvéprávné, na stát odkázané (a tím nemám na mysli invalidy).

M. Pivoda 7.6.2022 10:28

Perpetum mobile netřeba.

Náhrada člověka technologií již v principu existuje, ale vývoj (na adekvátní úroveň použitelnosti) a následná praktická změna trvá relativně dlouho.

J. Fridrich 7.6.2022 9:32

" Pokud by se nyní konaly volby do Sněmovny, vyhrálo by je hnutí ANO se ziskem 28,5 procenta. Druhá by byla ODS se ziskem 16,5 procenta. Strana SPD by skončila třetí s 11,5 procenta." -

Tak přes veškerou, léta probíhající snahu - " Všichni proti Babišovi ", tedy všech politickýsch stran i našich slovutných médií je jasná volba občanů naší republiky - ANO má nejvíc hlasů, a dokonce o 12 % více než za nimi druhá ODS. Aston také píše - " Do té doby nebude chodit do práce, za kterou bere plat a bude objíždět města a vísky Země České." Astonovi jaksi-taksi uniklo, že Andrej Babiš dlouhá léta posílal - a asi i posílá celý svůj plat ministra financí a poté 4 roky plat premiéra matkám samoživitelkám s dětmi....

H. Lukešová 7.6.2022 9:42

SPD by měla dokonce více procent než Piráti a Starostové, tedy pokud by obě strany kandidovaly zvlášť. Z návratu socanů do PS bych nadšená nebyla...

O. Vorálek 7.6.2022 9:49

Já volil ČSSD 20 let. Ale volit Petříčka se Šabatovou fakt nejde.

J. Rybník 7.6.2022 9:55

Ten pitoma z Nového Města na Moravě taky není extra principál. Spíš plašič kun.

H. Lukešová 7.6.2022 10:20

Já socany nevolila nikdy, ale jistě nejsou socani jako socani. Socan Kulhánek v OSN je jiný než socan bolševik Zaorálek...

J. Fráňa 7.6.2022 9:43

Nebojte, Ústavní soud vymyslí do příštích voleb něco, aby se mohli k pětikolce připojit i marťani a toho zlého Babiše úspěšně porazí. ;-D

J. Václavíková 7.6.2022 9:48

Ústavní soud nezpříčinil to, že lidé volili pětikoalici a Babiš dostal na frak.

J. Rybník 7.6.2022 9:51

Na frak, říkáte? Babiš ty volby vyhrál. Nicméně s dopomocí Rychetského alchymie bylo umožněno, že poražení po sečtení tohoto švindlu měli více.