18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Smutek za Maggie

Zemřela baronka Thatcher a v Londýně chystají velkolepý státní pohřeb, jaký byl vystrojen Wintson Churchillovi. I my musíme poděkovat této velkolepé ženě, která přispěla k tomu, že dýcháme svobodný vzduch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ryba 9.4.2013 21:32

Re: Není náhodou

nečetl jste ty zdejší (ale nejen zde) reakce, když EK zasahovala na ochranu hospodářské soutěže u nás nebo na Slovensku?

O. Kadlec 9.4.2013 21:33

Re: Není náhodou

zdejškové nerozhodujou.

J. Ryba 9.4.2013 22:08

Re: Není náhodou

to byli i politici ods...proto jsem psal "nejen zde"

O. Kadlec 9.4.2013 22:13

Re: Není náhodou

Jo. Asi máte pravdu.

J. Franke 9.4.2013 21:54

Blbost ...

J. Láníček 9.4.2013 21:10

Tak jsem si k lady také přečetl,

že kdekdo sice dnes tvrdí, že Thatcherová s EU bojovala, není to však pravda. Tupý euroskepticismus jí byl cizí. Zasazovala se například o společný evropský trh a viděla v něm obrovsky přínosnou věc pro všechny zapojené státy. Tak na zdraví - Prokope, Doušku, Lazárku a ostatní eurobijci!

J. Kombercová 9.4.2013 21:12

Re: Tak jsem si k lady také přečetl,

Vy v tom třídním boji neznáte bratra... proč pan Lazárek?

S. Lazárek 9.4.2013 21:13

Re: Tak jsem si k lady také přečetl,

Já nejsem eurobijec Láňo, s někým si mě evidentně pletete, ale na zdraví. V červeném jsou volné radikály, posilují krátkodobou paměť.

J. Ryba 9.4.2013 21:21

Re: Tak jsem si k lady také přečetl,

dva zásahy ze tří...to ještě jde :-))))

F. Doušek 9.4.2013 21:18

Re: Tak jsem si k lady také přečetl,

Do čeho mně to zase taháte, Láníčku? Já tu o M.T. nenapsal ani slůvko. Nepřehánějte to s tím krabičákem.

J. Ryba 9.4.2013 21:19

Re: Tak jsem si k lady také přečetl,

ano, souhlasila s JEA a se sdílenou suverenitou

V. Plocek 9.4.2013 21:00

Smutek za Maggiezpět na článek..

Tak to nás čeká světlá budoucnost, protože nevidím žádného "vychovatele". A to dokonce i ve svém okresním okolí.

V. Plocek 9.4.2013 20:57

Smutek za Maggiezpět na článek..

Pane  Boleslav díky za opravu. Major byl asi tak slabý, že si jej bez upozornění nepamatuji. (nebo skleroza?)

J. Ryba 9.4.2013 20:44

Doušku, ta zóna zaměstnává 1500 zaměstnanců. Kolik je z toho gastarbeiterů a na jakých pozicích?

J. Ryba 9.4.2013 20:57

Re: Doušku, ta zóna zaměstnává 1500 zaměstnanců. Kolik je z toho gastarbeiterů a na jakých pozicích?

podle dostupných údajů tam naopak dojíždějí našinci až z 50 km vzdálené Č. Lípy...

F. Doušek 9.4.2013 21:01

Re: Doušku, ta zóna zaměstnává 1500 zaměstnanců. Kolik je z toho gastarbeiterů a na jakých pozicích?

ano, a také z Polska a ukrajinci z ubytoven jako agenturní zaměstnanci. O co se zase chcete hádat?

J. Ryba 9.4.2013 21:10

Re: Doušku, ta zóna zaměstnává 1500 zaměstnanců. Kolik je z toho gastarbeiterů a na jakých pozicích?

odkud máte tu "spoustu Poláků a Ukrajinců"

F. Doušek 9.4.2013 21:08

Re: Doušku, ta zóna zaměstnává 1500 zaměstnanců. Kolik je z toho gastarbeiterů a na jakých pozicích?

Tady máte názor jakéhosi liberečáka z dnešního dne ze serveru TV LK:

"9. 4. 2013 13:52

Jenda:

Jde o to, že i když nyní začne sezónní práce, tak to stejně moc nezaměstnanost procentuelně nesníží. Tady jde o to, nač Liberečáci nejvíce nadávají a to, že v průmyslových zónách mají pré Ukrajinští pracovníci, pracovníci z Polska a další Na Čecháčka se prostě nedostane, protože je velmi drahý. Možná by chtělo oslovit právě ty, kteří by měli dopomoci ke snížení nezaměstnanosti, aby se konečně doděla zákoník práce. Snížili se odvody podnikatelům v rámci sociální a zdravotní daně. Tohle je potřeba změnit a pak nebude potřeba Polských zaměstnanců, kteří spíše tu výrobu kazí, než ji zvelebují. Je to všude ve všech firmách. Ba dokonce v některých firmách ja genturní zaměstnanec, zaměstnán na pozici mistra výroby, či supervizora. Tak kam jsme to dopracovali? "

J. Ryba 9.4.2013 21:17

Re: Doušku, ta zóna zaměstnává 1500 zaměstnanců. Kolik je z toho gastarbeiterů a na jakých pozicích?

tak to jste mohl ocitovat rovnou sebe i tu vaši "spoustu" ...toto nejsou zdroje, to je Zeď nářků

F. Doušek 9.4.2013 21:22

Re: Doušku, ta zóna zaměstnává 1500 zaměstnanců. Kolik je z toho gastarbeiterů a na jakých pozicích?

Odkud vy máte cifru 1500 zaměstnanců? Je jich tam několik tisíc.

J. Ryba 9.4.2013 22:37

Re: Doušku, ta zóna zaměstnává 1500 zaměstnanců. Kolik je z toho gastarbeiterů a na jakých pozicích?

taky těch zón je tam asi osm

F. Doušek 10.4.2013 0:26

Re: Doušku, ta zóna zaměstnává 1500 zaměstnanců. Kolik je z toho gastarbeiterů a na jakých pozicích?

Dvě, chytrolíne. Uvažuje se o třetí.

F. Doušek 9.4.2013 20:59

Re: Doušku, ta zóna zaměstnává 1500 zaměstnanců. Kolik je z toho gastarbeiterů a na jakých pozicích?

Rybo, hned zítra ráno je dojdu přepočítat. A chcete zonu Sever nebo Jih? Obě najednou nestihnu.

J. Ryba 9.4.2013 21:12

Re: Doušku, ta zóna zaměstnává 1500 zaměstnanců. Kolik je z toho gastarbeiterů a na jakých pozicích?

tak třeba začněte jihem

V. Košacký 9.4.2013 20:30

Smutek za Maggie

bychom všichni měli držet velmi vážně a upřímně.  Záchrannou své země před levicovými povaleči zásadně pomohla, spolu s prezidentem Reaganem, zachránit i nás.

Díky Maggie !!!!!!!!!!!!

J. Barto 9.4.2013 20:31

Re: Smutek za Maggie

Nám už není pomoci!

P. Vandas 9.4.2013 20:36

Re: Smutek za Maggie

Sice nesmutnim a nemíním se do toho stylizovat, nicméně si této dámy nesmírně vážím a oceňuji její zásluhy i pro náš úděl.

J. Barto 9.4.2013 20:41

Re: Smutek za Maggie

Není třeba smutnit. Dožila se požehnaného věku a byla to velká dáma.Takoé ty řeči, jaká je to velká ztráta(jak mlel VK) jsou už zbytečné. Velká ztráta to byla v ten moment, kdy ji postihla demence. Smrtí se jen ukončil její život.

P. Vandas 9.4.2013 20:47

Re: Smutek za Maggie

Asi tak. Ztrátou nebylo, ani její odvolání z postu premiérky. Vypozoroval jsem, že i sebepřínosnější politik je po deseti letech vládnutí, jak vynesená slepice a nemá co nového nabídnout. O to více oceňuji její postupy a činy v té aktivní a krizové době její vlády. Zde smekám s hlubokou poklonou, neb ona svá slova dokázala proměňovat v činy.

D. Polanský 9.4.2013 20:44

Re: Smutek za Maggie

Jaký je rozdíl mezi levicovým povalečem a pravicovým zlodějem?