17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Smrt Afghánce

Vyšetřování smrti afghánského vězně je článek v řetězu násilí a na konci řetězu je islamistický fanatismus a odhodlání vraždit. Člověk zadržený kvůli podezření, že zastřelil svého kolegu ve zbrani, českého vojáka Tomáše Procházku (všimli jste si, jak to popisuju politicky korektně?) měl být následně mučen, možná zbit, a na následky útrap zemřel. Případ je nyní v šetření, muž je mrtev, hledá se viník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 28.11.2018 8:46

Ano, Astone, tak nějak. Ale podíváme-li se na věc

politicko absolutně nekorektně, máme podle všeho a podle všech veřejně dostupných indícií, které u mně přerostly ve skálopevné přesvědčení, zločince a dokonce vraha premiérem také.

Není přece normální, aby něco takového měli odvahu veřejně tvrdit tajemník prezidenta a bývalý předseda vlády. Vystavili se tak dobrovolně Babišově obžalobě a podání trestního oznámení za pomluvu od Babiše a ono - nic. Nemá žádnou chuť se do otvírání případů Ducký, Mrázek, Kejla a Kovarčík a další pouštět...Dzp.

I. Kellner 28.11.2018 8:57

Re: Ano, Astone, tak nějak. Ale podíváme-li se na věc

A teď už jste narval Babiše i do Afghanistánu, myšlenkový supervelikáne. Sqělá práce.

D. Polanský 28.11.2018 9:18

Co má Babiš

a Afghánistánem? Tam Agrofert nepodniká.

M. Němec 28.11.2018 9:24

Re: Ano, Astone, tak nějak. Ale podíváme-li se na věc

Pane Janyško, mě se líbí, jak do toho jdete a na nikoho se neohlížíte.

Mám však obavu, aby k případům Ducký, Mrázek, Kejla a Kovarčík nepřibyl zakrátko případ Janyška.

Jak řikal Belmondo : svět je zlej, Kamile.

K. Janyška 28.11.2018 10:08

Re: Ano, Astone, tak nějak. Ale podíváme-li se na věc

Je to možné... Dzp.

M. Zima 28.11.2018 8:42

Pane Neff, jenom neuměle kličkujete,

Češi a Amis vpadli do Afganistanu bez vyhlášení války, ta se pokud mi známo, stále ještě nekoná, mají tedy statut vetřelců a to staví příslušníky Talibanu do posice osvobozeneckých sil, s konsekvencí, že zabytí českého vojáka byl akt protiokupačního odporu, smrt zajatého taliba byla vražda.

Tedy opět nic nového, "nemůžeme říct, že bychom vyhrávali"

P. Hlosta 28.11.2018 8:49

Re: Pane Neff, jenom neuměle kličkujete,

I tak se to dá pojmout ten fakt, že jsme v trvalé válce s terorismem. Je hodně takových, co budou remcat proti postoji našeho státu, zdůvodňujíc oprávněnost bojování teroristů proti příslušníkům armád na území Afganistanu a nejen tam. Naštěstí váš a vám podobným, nemá vaše názorové pojetí větší rozměry na politické scéně Česka. Jsou jen komunistickým a extrémně levicovým pohledem na problematiku. Což jsme dopředu věděli, aniž by nás "školili".

M. Valenta 28.11.2018 8:51

Re: Pane Neff, jenom neuměle kličkujete,

Měl byste o trochu více pravdy pokud by z území Afganistánu neoperovala Al-Kaida a IS.

J. Macků 28.11.2018 8:37

Pochybuji, že se záležitost někdy vyšetří.

Naší i Američané budou tvrdit, my nic, domácí nebudou říkat nic. Z hlediska cui bono se ukazuje, že největší prospěch z incidentu by mohlo mít domácí hnutí odporu. Nejenže onen střelec je hrdina, protože zabil nenáviděného okupanta a zranil další, ale ti ještě ukázali, jací jsou nekulturní násilníci, protože ho po tom hrdinském činu zmasakrovali. Ve válce hyne nejdříve pravda.

I. Kellner 28.11.2018 8:54

Re: Pochybuji, že se záležitost někdy vyšetří.

Nebude, stejně tak jako zvěrstvo v MyLai si neodseděl nikdo.

Stejně tak jako sestřel civilního letadla IranAir 655.

Tak to prostě chodí.

R. Tesařík 28.11.2018 9:27

Re: Pochybuji, že se záležitost někdy vyšetří.

Dost zvláštně selektivní výběr.

I. Kellner 28.11.2018 9:32

Re: Pochybuji, že se záležitost někdy vyšetří.

No jistě, o těch "z druhé strany" se píše dostatečně.

V. Klepetko 28.11.2018 8:27

Mám teď trochu frmol, takže dnes jen stručná poznámka -

Myslím, že by Aston měl psát na toto téma úvodníky až poté, co se ten incindent s údajně umučeným Afgáncem více vysvětlí!

Takhle se na naše vojáky zbytečně vrhá jakési divné světlo, myslím, že si to nezaslouží! To přirovnání k My Lai mi připadá jako dost neadekvátní...

P. Papež 28.11.2018 8:31

Přečtěte si to ještě jednou, abyste pochopil, proč je zmíněna My Lai.

M. Zima 28.11.2018 8:45

Nemůže

Nemůže pochopit, má přeci frmol

V. Klepetko 28.11.2018 8:55

Re: Nemůže

To je fakt:-)

M. Moravcová 28.11.2018 8:19

Dnešní Macek k situaci v Azovském moři

událostem v Kerčském průlivu se již vyjádřili Karas a Fiala, na ČT 24 do problému opřel Romancov a možná příjde i Fištejn. Poté něco sesmolí Pehe a natvrdlým to posléze shrne pochodující Nora. A bude vám konečně vsjo jásno. O co skutečně jde: Ukrajina již v září t. r. (i když to později odvolala) zvažovala odstoupení od ukrajinsko – ruské dohody z roku 2003. Tím pádem by se Azovské moře stalo mezinárodními vodami a výsostné vody obou států by zasahovaly pouze 12 námořních mil od pobřeží, takže v Azovském moři by pak mohly legálně působit lodě NATO. Což je samozřejmě něco, s čím Rusko nikdy nemůže a nebude souhlasit. (Představte si něco obdobného u břehů USA, ti starší si vzpomenou na „karibskou krizi“.) Celý problém v oblasti se tedy dá označit tak, že Rusko chce z Azovského moře udělat „ruské jezero“, Ukrajina naopak mezinárodní vody zpřístupnit i lodím NATO. Načasování je pak poplatné prezidentským volbám na Ukrajině, v nichž Porošenko stoprocentně prohraje a pokud neuprchne ze země, nová garnitura bude mít velkou chuť jej odsoudit, zavřít a svést na ně všechny nemalé problémy (másla na hlavě má nadbytek). Proto ta snaha vyvolat konflikt, který by volby v horším případě odložil, v lepším pak odsunul na neurčito. Na což mu ovšem Západ neskočí, byť slovně bude dělat hlasité „bububu“, ba možná i nějaké ty neúčinné sankce přitvrdí.

M. Krátký 28.11.2018 8:21

Re: Dnešní Macek k situaci v Azovském moři

taky jsem to četl a vychutnal - můj souhlas - hezký den

J. Jelínek 28.11.2018 8:27

Re: Dnešní Macek k situaci v Azovském moři

Ty tři zadržené lodě byly z NATO?

M. Moravcová 28.11.2018 8:34

Re: Dnešní Macek k situaci v Azovském moři

Někdo o tom někde píše?

P. Chládek 28.11.2018 8:31

Ukrajinská provokace byla tak sugestivní až z toho ruská loď napadla tu ukrajinskou. A bolševici jak je jejich zvykem pláčou, že jim celý svět ubližuje...

A. Trick 28.11.2018 8:41

Re:

Ukrajina svojí provokací chtěla vyzkoušet "co to udělá". Rusko dalo na srozuměnou, že jeho reakce budou tvrdé.

"S čerty nejsou žerty."

Porošenko touží po bitevních lodích NATO aby po volbách měl čím včas prchnout.

V. Pohlová 28.11.2018 8:51

Re:

Správně. Napřed si chtěl půjčit Admirála Kuzněcova, ale rusáci mají při opravě záchodů zase nějaký problém. Poté, so dali gól do vlastní branky a prorazili si palubu jeřábem, se Porošenko správně rozhodl pro letadlovou loď NATO.

J. Havelka 28.11.2018 8:35

Re: Dnešní Macek k situaci v Azovském moři

A zejtra mě paní Müllerová udělaj cezený nudle...

J. Roškota 28.11.2018 8:36

Re: Dnešní Macek k situaci v Azovském moři

nějaká politika v tom nejspíš bude, ale jinak je to vcelku jednoduché. Ukrajinci se potřebovali dostat s loděmi do Azovského moře a Rusové je zajali. Jestli je to v rozporu s námořním právem čertví, ale jisté je že Rusové nechtějí žádnou konsolidaci poměrů a vytvářejí si na západní hranici nepřítele. Nepochopitelné.

No a neodpustím si svůj nesouhlas s vaším srovnáním situace v okolí Krymu s Karibskou krizí. Srovnáváte jakousi hypotetickou hrozbu s loděmi naloženými jadernými zbraněmi.

A. Trick 28.11.2018 8:43

Re: Dnešní Macek k situaci v Azovském moři

Nepřítele si nemusí vytvářet. Toho už od devadesátých let mají za celou západní hranicí.

P. Kmoníček 28.11.2018 9:02

Re: Dnešní Macek k situaci v Azovském moři

No, Tricku, a proto to dávají nějací ruští dovolenkáři už několik let v Doněcké oblasti do pořádku, že ?

M. Němec 28.11.2018 8:39

Re: Dnešní Macek k situaci v Azovském moři

Fial, Fištejn, Karas, Romanco , Pehe a další jsou blbci, kteří tomu nerozumí.

My tady na Psovi máme štěstí, že si p.Moravcová odskočí od mytí nádobí a zasvěceně situaci okolo Krymu zhodnotí, aby se poté pustila do žehlení.

Tramtadadá.

R. Brzák 28.11.2018 8:43

Re: Dnešní Macek k situaci v Azovském moři

Zbytečný osobní výpad - paní Moravcová pouze kopíruje názor z Macka (který zase opakuje názor jednoho vojenského experta, už nevím kterého).

Z. Mikulášek 28.11.2018 8:45

Re: Dnešní Macek k situaci v Azovském moři

Blbci asi nejsou, ale nestranní komentátoři také ne...a o tom to je :-P