30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Skandál bez následků

Vražda Václava Kočky mladšího rukou dalšího Paroubkova kamaráda následovaná záhadným požárem Průmyslového paláce neměla žádný čitelný vliv na výsledky voleb. O nečitelných vlivech můžeme volně spekulovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
yorik 20.10.2008 9:36

Re: ODS se musela zbláznit, když do svého čela zvolila Topolánka ! To měkkýš Přemysl Sobotka je šéfem oné volební mafie ! Dzp.

Nechci vám do toho kecat ale partaj, která chce vyhrát si do čela staví obvykle úspěšného politika. Ne takového, kterého porazí i takový Palas.

Jacques the Devil''s Advocate 20.10.2008 9:22

"paroubek kdyby nedělal nic, bylo by jeho vítězství snad ještě drtivější"

Naprosto presne. Po volbach jsem rikal ze Paroubkovi by stacilo aby sedel na zadku, tocil prstama mlejnek, tvaril se konstruktivne, obcas nekomu obratne podrazil nohu, a cekal na svuj cas.

Za to ze ten pablb vyskakoval a dovolil Dalikovi celkem obratne ho demonizovat do podoby ktera zdaleka neodpovida jeho hovadstvi si muze jen on sam.

V tomto smyslu je vtipne jak modri kakaradi skuhraji o 'negativni kampani'. Podivejte se modraci na sebe a na to jakym naprosto odpornym zpusobem kydate tuny hnoje na sve soupere.

www racek 20.10.2008 9:26

Re: "paroubek kdyby nedělal nic, bylo by jeho vítězství snad ještě drtivější"

tak dobře, vzájemně se pocválíme, že. kdo jiný by to taky udělal, že ...:-D

chybu musí ods hledat hlavně u sebe. zdejší fanoušci jsou totiž vzorkem ... přesně tak se prohrávají volby.

na návrat komunismu už nikdo nevěří. taky proč. kdby se komouši přejmenovali, vyhrávali by socani už navěky všechny volby. buďmě rádi, že jsou ...

jarda 20.10.2008 9:21

eTony :-))

kopanec nekopanec, ale volbou neobolševismu se dostávají na vedoucí posty "kapacity", které s jakoukoliv prací nemají nic společného. To už nebudou jen kopance, ale vyloženě průsery...... no, jednak to uvidíme až tak po dvou letech (doufáme tedy, že ne dříve - reakce při parlamentních volbách), a druhak co voliči chtějí - to mají ... není to žádná jiná situace - prostě klasická demokracie ... každý chvilku tahá pilku ... nebo jak říkáme my silničáři - každý chvilku tahá 53:12 :-))

Trouba 20.10.2008 9:20

Co je důležité

Důležité je vyhrát druhé kolo do  Senátu a nepřipustit zmodrání tohoto paláce.......Ods bude vládnout ještě dva roky ..a za tu dobu by mohla udělat ještě hodně malérů....Musí být silná protiváha;-P

JJ 20.10.2008 9:22

ODS nevladne

pouze udrzuje koalici.

libero 20.10.2008 9:22

"....Musí být silná protiváha"

Aby nadělala další maléry, horší. Holt to budete mít.

Trouba 20.10.2008 9:25

Re: "....Musí být silná protiváha"

Musíte jít Ibero zase na střídačku....Opozice Vám jde o mnoho lépe;-D

libero 20.10.2008 9:30

Re: "....Musí být silná protiváha"

Kdepak, já nehraju, já to jenom platím. Takže zákonitě dávám přednost efektivnější verzi, nejsa troubou.

dacan 20.10.2008 9:19

prumerny volic cssd

prumerny volic cssd je totiz hlupak, ktery necte (a kdyz tak jen blesk) a nesleduje deni, nema rozhled, nadhled, nedokaze si udelat nazor... vidi jen oranzove, kdyz je pozadan o usmolenych 30kc u lekare.

prumerny volic cssd je daleko vic marod nez jini prumerni volici, protoze snida turka a cigaretu start, proto ho stoji navstevy lekare vic.

prumerny volic cssd nedokaze videt souvislosti - vidi jen to, co je mu naservirovano na bujarych mitincich s predvolebnim gulasem zdarma.

prumerny volic cssd bude navzdy prumerny, protoze je zvykly zit v prumeru a podle toho take voli sve predstavitele.

prumerny volic cssd by mel jit do (Y)

Kajan 20.10.2008 9:20

Re: prumerny volic cssd

No jo, ale to by nás, Čechů, zbyla půlka ! :-D   Dzp.

krakatit 20.10.2008 9:21

Re: prumerny volic cssd

no průměrný volič čssd nejen že do tý (Y) opravdu šel,on šel ještě dál...k volbám...

www racek 20.10.2008 9:21

Re: prumerny volic cssd

dacane, vy jste fakt dacan. když volili titíž ods , tak byli géniové?:-D 

libero 20.10.2008 9:23

Re: prumerny volic cssd

Ne, jen by tolik neškodili.

www racek 20.10.2008 9:33

Re: prumerny volic cssd

libero, na krajích vše půjde přesně tak jako to šlo dosud. je tam aparát a ten vždy ví ... ovšem, uznávám, že (takhle drtivá )porážka ods na krajích je dost nezasloužená. zato senát a prlament, tam si to zasluhují nebývale. ostně, při minulých volbách do krajů a senátu postupovala ods stejně jako dnes socani.  

yorik 20.10.2008 9:22

Re: prumerny volic cssd

Jste velice tolerantní. Řekl bych nadprůměrně. Ale já to znám, občas ty saze bouchnou. Neměl jste někde v kraji rozjeté to "výběrové řízení"?

AKUBES 20.10.2008 9:37

Re: prumerny volic cssd

Jestli jste volbou ČSSD chtěl zabránit klientelismu, tak jste opravdu  to pod čím se podepisujete, neboť výběrová a jim podobná řízení nebyly za vlád ČSSD o nic férovější než za vlád ODS.

Škoda, žs paměť "průměrného voliče ČSSD" je tak krátká resp. prakticky není. Např. MuDr. Ráth před 8-12-ti ley coby šéf ČLK hovořil veřejně s despektem o obyčejných lidech při porovnání s lékaři (Jak je možné že nějaký instalatér má větší příjem než lékař ) - ne, že by poždavek na odměnu lékaře nebyl korektní a oprávněný, ale ten arogantní závistivý způsob porovnání byl otřesný. Při problémech s placením od zdrav. pojišťoven (Lidé by měli platit ošetření hotově a pak si to nechat proplatit pojišťovnou). Po cca 10-ti letech obyčejní lidé volí tohoto experta, jemuž demagogie čiší přímo z očí a arogance se skrytě smějě.

yorik 20.10.2008 9:49

Re: prumerny volic cssd

Já jsem nevolil. A o klientelismu si nedělám iluze. A pokud jde o to srovnání. I já bych si přál aby byl špičkový lékař zaplacen neskonale lépe než špičkový instalatér. Domnívám se, že ty lidské roury jsou choulostivější než ty vodovodní. Ale neberte mne vážně , už pro ten nick. 

Trouba 20.10.2008 9:22

Re: prumerny volic cssd

A zatím tam poslal Vás..........:-D

orange 20.10.2008 9:29

Re: prumerny volic cssd

R^

I-Worm 20.10.2008 9:23

Re: prumerny volic cssd

zato průměrný volič ODS je - dacan!

dacan 20.10.2008 9:29

Re: prumerny volic cssd

prumerny dacan je ted v recku a uziva si pekneho pocasi, zatimco prumerny volic cssd sklada uz ste vozidlo v rade ve fabrice, kde zacal sichtu v 6:00 a nadava na sychrave podzimni pocasi :-)

zorbas 20.10.2008 9:33

Re: prumerny volic cssd

on prumerny volic cssd ma na to aby jezdil do recka v 'high season' a ne temer v listopadu aby mel na snizene ceny pro duchodce.;-D

Kajan 20.10.2008 9:18

Ano, 30 Kč lékaři je, po faktu že do čela ODS byl zvolen Topolánek, druhou největší chybou ODS ! Nic to nikomu nepřineslo, jen ODS přes držku !!! Dzp.

Kajan 20.10.2008 9:19

Re: Ano, 30 Kč lékaři je, po faktu že do čela ODS byl zvolen Topolánek, druhou největší chybou ODS ! Nic to nikomu nepřineslo, jen ODS přes držku !!! Dzp.

Eventuální poplatky měly být až eventuální součástí pojistných plánů zprivatizovaných zdravotních pojišťoven ! Dzp.

www racek 20.10.2008 9:21

Re: Ano, 30 Kč lékaři je, po faktu že do čela ODS byl zvolen Topolánek, druhou největší chybou ODS ! Nic to nikomu nepřineslo, jen ODS přes držku !!! Dzp.

kajane, těch 30 korun mělo vliv opravdu marginální. vinou je nemožná, arogantní, sprostá politika ods na centrální úrovni. jistě, v čele s topolánkem. lidé totiž poprvé viděli, s kým mají tu čest.

Kajan 20.10.2008 9:25

Re: Ano, 30 Kč lékaři je, po faktu že do čela ODS byl zvolen Topolánek, druhou největší chybou ODS ! Nic to nikomu nepřineslo, jen ODS přes držku !!! Dzp.

30 Topolánků. Tak se to propojilo lumpenroletariátu v makovicích !   ;-D   Dzp.

libero 20.10.2008 9:26

Re: Ano, 30 Kč lékaři je, po faktu že do čela ODS byl zvolen Topolánek, druhou největší chybou ODS ! Nic to nikomu nepřineslo, jen ODS přes držku !!! Dzp.

Zajímavé že u ČSSD to v několikanásobně silnější formě zřejmě nevadí.

www racek 20.10.2008 9:44

Re: Ano, 30 Kč lékaři je, po faktu že do čela ODS byl zvolen Topolánek, druhou největší chybou ODS ! Nic to nikomu nepřineslo, jen ODS přes držku !!! Dzp.

dolkud nepochopíte, že to opravdu není pravda, tak to bude navěky.

Konzerva 20.10.2008 9:26

Re: Ano, 30 Kč lékaři je, po faktu že do čela ODS byl zvolen Topolánek, druhou největší chybou ODS ! Nic to nikomu nepřineslo, jen ODS přes držku !!! Dzp.

Snad to bude nejen pro ODS, ale pro všechny politiky poučení, že když už dělám nepopulární opatření, tak ho nesmím dělat polovičatě. Poplatky jsou jen pokračováním socialismu jinými prostředky. Místo toho měl Julínek s Hroboněm připravit skutečnou reformu zdravotního pojištění, postavenou na klasickém pojistném způsobu, jak je to běžné v civilizovaných zemích.