14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

Sex ve škole

Copak nevědí, že cokoli se dostane do školních osnov, jako dotykem čarodějova proutku se změní v blbárnu? Aspoň ten sex nechte na pokoji! Ministr školství Josef Dobeš (VV) by si měl nechat promítnout vizi Monty Pythonů o sexuální výchově ve škole a snad by přišel k rozumu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 8.8.2010 9:58

Re: Pan Pavel kontra pan Fryš

Ano přepsala jsem se. Pan Fryš tvrdí, že jste Vy vystupující pod nicky "Idol, Pája, paja, rádio jerevan, mirka... a Vy tvrdíte, že pod těmito nicky vystupuje pan Fryš. Jinak jsem ráda, že proti mně necítíte zášť, nezasloužím si ji. Myslím si, že vystupuji slušně a nikoho neurážím. Jen píši, že se celá debata točí kolem toho, kdo je vlastně "Idol, Pája, paja, rádio jerevan, Mirka...

V. Pavel 8.8.2010 10:47

Re: Pan Pavel kontra pan Fryš

Pí. Lukešová! Nechci zde citovat sám ze sebe, ale dnes jsem odpověděl na inteligentní a charakterní vystoupení p. Váni k ubohým agresím P. Fryše vůči mně. Přečtěte si to, ano? Je to o tom, co je k posuzování každého z nás zde opravdu jediné podstatné. Vyřešíte si tím i obtížné rozhodování o tom, kdo zde byl kdo, do kterého vás a každého účastníka zde, P. Fryč a M. Komárek neustále, z důvodů psychického rázu na jejich straně, manipulují. Podle nich je diskuze nikoliv o výměně názorů, nýbrž o osobních nenávistných cílených štvanicích a umlčování druhého za jakoukoliv cenu.

R. Sedláček 7.8.2010 17:55

pro Idola Pavla

Zkuste si nejprve osvojit základy elementární slušnosti. Oslovujeme PANE R.Sedláčku, PANE Křivane atd. Vykřičník za oslovením je co ?

Pokud tohle zvládnete, možná se později dopracujete i k tomu sexu.

V. Pavel 8.8.2010 9:33

R. Sedláčkovi!

R. Sedláčku! Vaše poučení odkládám jako spíš zábavné, než inspirující! Úsměvné proto, že mnou praktikované oslovení vám vadí, zatímco oslovení přímo nadávkou, kterého jste  vůči mně sám vícekráte nevyvaroval, jakož obdobně i vaši někteří zdejší přátelé, vašemu útlocitu vyhovovalo! Proto si myslím, že lépe uděláte, když se nebudete věnovat mé výchově a zaměříte se na odstraňování vlastních pochybení.

R. Sedláček 8.8.2010 17:02

Re: R. Sedláčkovi!

Jek oslovovat člověka, který se registruje pod falešným jménem? Pane podvodníku? Pane nečestný? Pane nestojící si za svým názorem? Nebo prostě :BLBE !!!!!

V. Pavel 9.8.2010 14:41

Re: R. Sedláčkovi!

R. Sedláčku! Koho tím míníte a co vás vede k takovému názoru? Důvěra v M. Komárka, či jiné "pádné důkazy"? Pochlubte se, ať se dozvíme, kdo tady z nás je skutečně BLB?

J. Anděl 7.8.2010 16:57

výchova pro učitele

Sexuologickou výchovu potřebují nezbytně učitelé, aby například věděli, jak se zachovat, začnou-li žáčci téma sexu probírat. Třeba na školách v přírodě při hře na doktora. Aby nezareagovali jako šílenci, neudělali z toho Téma a děti nefrustrovali do budoucnosti.

Také aby věděli něco o tom, jak děcka dospívají a co všechno je může zajímat.

Dále by také učitelé potřebovali vzdělání z etiky a tak. Zkrátka zapracovat na pedagogickém vzdělání a psychologii.

Pak můžou v klidu učit násobilku a dějepis a brát děti na školu v přírodě a nepokazej to.

V. Pavel 7.8.2010 17:04

Re: výchova pro učitele

Anděli! Nevím jestli je to vhodné o vás tak obdivně říci, jak mám na jazyku, když se jmenujete Anděl, ale vy jste pro mně chlapík, opravdu chytrý jak liška! Nemáte mezi svými pokrevními předky J. A. Komenského?

J. Anděl 7.8.2010 17:23

Re: výchova pro učitele

Nu, dobrého pomálu. Dnes to tu bylo osvěžující. Být tu ještě nicky, JAK by se stalo mým druhým jménem :-)

Hezký den.

V. Pavel 7.8.2010 17:32

Re: výchova pro učitele

Anděli! Už bych tu dávno nebyl, kdyby venku nebylo tak hnusně. Zataženo a trvalý déšť! Připadá mi to ale zábavnější, než koukat na TV. Vybavil jsem si tak dnes některé staré známé zdejší "firmy". Kromě Rádia Jerevan, kterého jsem poznal již dříve, dnes Harpyji a patrně Kopretinu. Nebudu jejich jména ale aktualizovat. To musí zůstat jenom mezi mnou a jimi.

Také Vám, Hezký den!

H. Lukešová 7.8.2010 18:34

Re: výchova pro učitele

pane Pavle,do toho, kdo byla kopretina nebo Harpyje, nebo další přispěvatelé. Celá diskuse se však točí kdo byl "Idol, Pája, paja, Pavel, Rádio Jereven, Mirka..., Pan Fryš tvrdí, že jste to byl Vy,  pane Pavle tvrdíte, že to byl pan Fryš. Na tom snad nesejde. A v osobním napadání.

V. Pavel 8.8.2010 9:36

Re: výchova pro učitele

Pí. Lukešová, domnívám se, že k tomuto vašemu nedokončenému oslovení jsem vám dostatečně již odpověděl dnes před chvílí vpředu. Souhlasíte?

H. Lukešová 8.8.2010 10:23

Re: výchova pro učitele

Ano.

M. Anklewicz 7.8.2010 15:17

Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Nepřál  bych si, aby se někdo mých dětí ve škole dotazoval zda už "měly krámy, či zda onanovaly" (viz. kritizovaná "hra " Kompot). V tomto případě se jedná (u autora) o pedofilní úchylku a dost se divím, že ještě nebyl nikým dán podnět k jeho vyšetřování policií. Možná že není pedofil, možná je jenom hňup. Ani tak by neměl vychovávat děti.

V. Pavel 7.8.2010 15:30

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

P. Anklewiczi! Jako na řadu věcí, kde nelze exaktně jednoznačně stanovit, co je správně, jistě i na toto téma bude vždy trvale existovat více protichůdných názorů. Obávám se, že i případně dobře připravená vyučovací osnova, ve školní praxi dopadne jako parodie, či paskvil. Možná by stálo za úvahu, vyučování uskutečňovat po dohodě s rodiči pouze se skupinou žáků, jejichž rodiče souhlasí. Lze přece připustit, že někteří rodiče jsou ještě méně schopní k rozumnému výkladu čehokoliv, než nejméně schopný profesionální pedagog. 

P. Fryš 7.8.2010 15:43

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Idole, narvi si na hlavu šprcku. Budeš exaktní jednoznačná pomůcka. Přes den pomůcka, večer můžeš na maškarní za cypa.

V. Pavel 7.8.2010 15:51

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Fryši! Velmi primitivní! Možná ale, že někdo s podobně pokleslým intelektem se tím pobaví! Myslím, že zde šanci na spřízněnou duši máte! Jmenovat ale nebudu.

P. Fryš 7.8.2010 15:58

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Hlavně, že ses zasmál, kriple.

J. Anděl 7.8.2010 16:49

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Pane Fryši. Jak se zdá, našel jste si hračku a nejste schopen to vzdát. Hezky to zde myslím včera nazval jeden kolega neschopností vzdát se nutkání sahat si na nežit.

Moc jsem si tu nevšiml, že byste psal něco k věci, avšak onanujete tu pořád u pana Pavla.

Ne vždy s ním souhlasím, ale nezávisle na tom soudím, že byste potřeboval hodinu sexuální výchovy, protože zdravý muž, pokud onanuje, vybere si k tomu zcela jiný erotický podnět.

V. Pavel 7.8.2010 17:07

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Anděli! Díky!

PS Snad je mezi námi !všechno dobrý" i přes "lišku" a J. A. K. Mohu doufat? ;-)

J. Anděl 7.8.2010 17:11

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Rozhodně ano. Určitě je všechno dobrý. J.A.K. se mi líbil. Ostatně co k tomu dodat, já si o sobě skutečně myslím, že jsem velice chytrý :-). Každý má nějakou tu slabinu.

V. Pavel 7.8.2010 17:15

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Anděli - OK. Díky! Vím, že Vy nejste hloupý. Mám ale dojem nějaké osobní předpojatosti vůči pedagodům. Nebo pedagožkám?

PS Nebylo by divu! U žen to opravdu často nebývá povolání, nýbrž diagnóza!

J. Anděl 7.8.2010 17:20

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Vidíte. Dojem máte správný. Inu, člověk je trochu formovaný svými zkušenostmi. Třeba se to zlepší. Uznávám, že mnohé se asi od socíku změnilo. Dovolím té variantě trochu se ohřát v místnůstce mé skepse :-)

V. Pavel 7.8.2010 17:25

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Anděli! Jako v každé epoše, je potřeba posuzovat výlučně individuálně. Negeneralizovat! To je vždy špatně! Určitě můžete mít skutečně špatné osobní zkušenosti. Není ale správné je zobecňovat na všechny představitele/představitelky pedagogického stavu. Jakož ani každého jiného ostavu. O to tady jde!  Souhlasíte?  

J. Anděl 7.8.2010 17:45

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Nu, tak především, určitě souhlasím, že vždy je nezbytné negeneralizovat. Tedy odpověď: ano.

Druhá věc je, že generalizování je podstatou metodických příruček (o čemž je dnešní téma článku), zákonů, pravidel apod. Tedy že vznik metodické příručky je inspirován dojmem, že generalizovaně všechny či většina dětí potřebuje sexuální výchovu, a to ve formě... jak to bylo? soustavného, dlouhodobého a systematického působení na žáka, tak nějak to v textu k metodické příručce myslím je. Tedy hříchu zobecnění se dopouštějí sami autoři příručky.

A vy jste správně vystihl možnosti tím, že jste uvedl individuální posouzení spolu s rodiči. S tím souhlasím a tím je to uzavřené.

Že jsem uvedl, že si myslím, že to spíš učitelé by potřebovali v tomto směru další hlubší vzdělání, stálo na vodě (nevím, co se v tomto směru dnes probírá na pedagogických fakultách) a bylo tak trochu také reakcí právě na toto zobecnění dětí a přístupu k nim.

Napsal jsem to dlouhé a trochu krkolomné, snad se tím prokoušete. Jdu mýt nádobí :-)

P. Fryš 7.8.2010 18:21

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Ani netušíte, pane Anděli, co se Vám to nalepilo na botu. Je to Vaše. :-)

V. Váňa 7.8.2010 19:46

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Vážený pane Fryši!

Nevím, co jste si provedli s přispěvatelem V. Pavlem, ale příspěvek, na který reagujete takhle expresívně, byl věcný, bez přehnaných emocí (což se rozhodně nedá říci o příspěvku Vašem) a vyjadřoval určitě jedno z možných řešení.

Proč ty nadávky a zloba?

Nemohli byste si vyměnit soukromé elektronické adresy, čímž by se diskuse na NP stala věcnější?!

Děkuji.

P. Fryš 7.8.2010 20:05

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Vážený pane Váňo, jste zde asi nový a nemáte tušení oč jde. Osoba mnoha nicků už rozvrátila řadu diskusí na řadě stránek. Mohu Vás uklidnit, už se trolla ani nedotknu. Užijte si jeho vlezlou úchylku sami.

V. Pavel 8.8.2010 9:43

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Pane Váňo! Děkuji za seriozní názor! Za každého zde hovoří jeho vlastní vystupování, nikoliv údaje uváděné o něm druhými. To je zcela jistě racionální, objektivní a jediný respektuhodný náhled. Věřím, že lze doufat, že nikoliv zcela ojedinělý. Zdravím!

M. Anklewicz 7.8.2010 15:55

Re: Sexuální výchova ano ohavnosti ne.

Jednoznačně a exaktně stanovuji, že v našem kulturním okruhu (v Evropě L.P. 2010) se třináctiletého dítěte veřejně ptá zda již onanovalo jen úchyl. Nevyjadřuji se k osnově, vyjadřuji se ke konkrétnímu bodu (KOMPOT).