8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

Severa? Nenechte se vysmát!

Na politickém nebi se zčistajasna objevila další aféra. Ledva státní zástupce odložil takzvanou Čunkovu kauzu, okamžitě byla vydána zpráva (čerpající jako obvykle z pověstných "dobře informovaných zdrojů"), že malér má Pavel Severa. Čirou náhodou jde opět o lidovce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dag Badman 12.8.2007 14:19

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm, levice versus pravice a kdo je větší sprosťák

Ne, to znamená pouze to, že nemůžeme rozhodnout o tom, jestli dotyčný lhal, protože neznáme pravdivost Kubiceho zprávy.

AndyO 12.8.2007 14:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm, levice versus pravice a kdo je větší sprosťák

ale prdlajs , Badmane. Tyhle hrátky podnikejte s někým z vašeho ranku, třeba s tím Mistrem Janem Husem, ten by byl ideálním partnerem do diskuse s vámi.

Dag Badman 12.8.2007 14:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm, levice versus pravice a kdo je větší sprosťák

Copak? Logika vám nevoní?

Ladislav N. :-))) 12.8.2007 14:50

Re: Dag Badman IP: 147.251.8.xxx

Vy a logika? Leda ta "alternativní"... ;-P

Klapacius 12.8.2007 15:10

Re: Re: Dag Badman IP: 147.251.8.xxx

pěkný úhybný manévr :-D

Ladislav N. 12.8.2007 15:39

Re: Re: Re: Dag Badman IP: 147.251.8.xxx

Viz výše...

Andyo 12.8.2007 17:29

Re: Re: Re: Re: Dag Badman IP: 147.251.8.xxx

podstatné je, že úhybný manévr podnikl Dag Badman, když rozjel k příspěvku o sprosťáctví levičáků ( které mu zjevně nevadí a zhusta se na něm podílí) blábolovinu o Kubicem, naprosto nesouvisející. Klasická Badmaní technika

Ladislav N. 12.8.2007 14:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm, levice versus pravice a kdo je větší sprosťák

On snad Kubice lhal? "Kubice lhal" - to je podle vás výrok pravdivý? Lze takový závěr něčím doložit?

Dag Badman 12.8.2007 14:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm, levice versus pravice a kdo je větší sprosťák

To já nevím, jestli lhal. Zatím svoje tvrzení nijak nedokázal.

Ladislav N. 12.8.2007 14:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm, levice versus pravice a kdo je větší sprosťák

A výrok "Kubice svoje tvrzení nijak nedokázal"... je pravdivý? On Kubice snad má něco vám dokazovat, když se pohybuje v utajovaných sférách?

Dag Badman 12.8.2007 14:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hm, levice versus pravice a kdo je větší sprosťák

Kubice se v utajovaných sférách nepohybuje. Je to příslušník Policie. Takže pokud něco dělá, tak by to mělo vést k soudu, kde se potvrdí nebo vyvrátí jeho obvinění.

Ladislav N. 12.8.2007 14:48

...Re: hm, levice versus pravice a kdo je větší sprosťák

Proč tedy měla Kubiceho zpráva charakter "Důvěrné" (určeno do rukou pouze osobám prověřeným na stupeň "důvěrné" a výše)? Co když činnost snažící se ovlivnit práci policie ve prospěch určitých politických zájmových skupin není přímo trestným činem podle trestního zákona nebo soudní prokázání je takřka nemožné, byť je ze skutkové podstaty  motivace ovlivňujících zásahů zřejmá?

Jaké dokazovací metody chcete použít, když s úplatky odchycení funkcionáři ČSSD (kauza biolíh) nejsou potrestáni za přijímání úplatků a ovlivňování vlády ve prospěch konkrétních soukromých zájmů, ale skončí s tvrzením, že nešlo o úplatky ale o půjčky? ;-D

Dag Badman 12.8.2007 14:57

Re: ...Re: hm, levice versus pravice a kdo je větší sprosťák

Jo, v tom případě se jedná o mizernou práci Policie. Pokud tedy není to, co je obsažené v Kubiceho spise trestné, tak proč o tom informoval?

Ladislav N. 12.8.2007 15:32

Re: Kauza Kubice a politické zásahy do činnosti Policie ČR

Třeba právě proto, že to sice trestné přímo nebylo, ale jednalo se o politicky motivované zasahování do práce policie. Což je nebezpečné pro tuto zemi možná víc,než kdyby to bylo trestné. ;-)

Dag Badman 12.8.2007 15:34

Re: Re: Kauza Kubice a politické zásahy do činnosti Policie ČR

Nic z toho se ovšem neprokázalo, nebo ano?

Ladislav N. 12.8.2007 15:42

Re: Re: Re: Kauza Kubice a politické zásahy do činnosti Policie ČR

Co se prokázalo v kauze Kubice, nevím. Co prováděla KSČSSD po dobu svého vládnutí, je však známo dostatečně. A možná se dozvíme časem ještě víc.

tich@dohoda 12.8.2007 11:13

to se tedy vazena Petro velice pletete

neustale volani ODS po vetsinovem volebnim systemu je jednoznacny naznak po cem ODS touzi, vetsinovy system totiz zlikviduje male strany, rozumejte "zradce", vsechny ty strany ktere vznikly stepenim ODS. Proc si myslite, ze doslo k "sarajevskemu atentatu" , vsichni ti "zradci" patrili ke spickam ODS, presto dobre vedeli, ze za "atentat" je jedina moznost, vnitrostranickou diskusi totiz nemeli jednou sanci, podobne to udelal Kasl.  ODS je stranou stalinskeho typu a vykazuje vsechny jeji znaky, KSC se za "prvni republiky" taky v ramci pluralitniho demokratickeho systemu chovala  uplne jinak. Obavam se, ze vy vubec nevidite do zakulisi  politickych stran a definitvne nic nevite o historii, coz jak znamo je "ucitelka zivota" ovsem jak spravne poznamenal pan Neff , jde o ucitelku s temi nejpitomejsimi zaky :-)

Petra. 12.8.2007 11:41

Re: to se tedy vazena Petro velice pletete

To se obáváte správně, nevidím do zákulisí politických stran, zaplaťpánbůh. Ale o historii vím dost na to, abych chápala, ze ODS popravovat nebude. Neblázněte, prosím vás. A když zmiňujete akce pánů Pilipa, Kasla apod., za těmi si můj neinformovaný mozeček představuje úplně jiné ambice, než zabránit návratu totality.

Ladislav N. :-))) 12.8.2007 15:35

Re: tich@dohoda-doruda

Ale vždyť on jen tak plácá... Strašně se mu stýská po soudruzích z partaje, tak tady brebentí nesmysly... ;-)

Oteplovač 12.8.2007 11:01

tich@dohoda to nevydržel, a vykecal to v10:36 !!!

ODS připravuje popravy, výjezdní doložky a gulagy.;-D;-D;-D;-D;-D

Celeron 12.8.2007 10:36

Opět další kauza z kauzy díky neschopnosti rázně a včas jednat

Kubiceho zpráva - že unikla na veřejnost je jasné, že to nebyla náhoda alébrž účelová záležitost je též jasné. Že tím byly flagrantně porušeny běžné služební postupy je též jasné. Že to není ojedinělý účelový únik nějaké informace z kruhů policejních je evidentní.

Proč však nejsme schopni to řešit a rázně tomu zamezit ?  Protože to těm našim slavným pánům politikům vyhovuje - a to bez ohledu na barvu trenýrek. Oni totiž nejsou schopni vést politické soupeření fér prostředky a ty nefér rázně odsoudit.

Mělo by to fungovat např. takto : "Šéfe, unikly policejní odposlechy ! Tvůj útvar za to odpovídá - nahodinu odcházíš ! " Nebo : "Pane plukovníku, porušil jste ve věci zprávy služební postup a navíc ač tajná unikla na veřejnost ! Okamžitě odcházíte z funkce". Potom by si každý stokrát rozmyslel, než provede nějakou levárnu.

Vím, že moje představa je naivní. Oni to totiž jednou použijí modří proti oranžovým, podruhé kdosi v pozadí proti černým atd. Prostě to není politická kultura, je to vulgární politikaření plné podpásovek v režii chlapíků určených pro černou práci ( Dalíkové, Dimunové, Tvrdíkové a bůhví kdo další ).

Ovš

Draft Dodger George Bush 12.8.2007 10:31

Mam se jit nechat lecit. Z ceho, z toho ze se odmitam podridit uvazovani stada modrych dementu a narozdil od nich pouzivam svuj vlastni mozek?

Mili modri czuraci, pripominate mi jednu komunistickou ucitelku kterou jsem s jejimi bolshevickymi zvasty jako kluk poslal do pr/dele a ktera se mi jala soudruzsky vysvetlovat ze ona ma urcite pravdu a ja urcite ne protoze stejne jako ona (komunistka) uvazuje ja nevim kolik milionu lidi. Radsi jsem se na to tady vys/ral a utekl do Canady ;-D a ejhle, najednou soudruzi komunisti zjistili ze pravdu jsem mel nakonec ja. To co dnes zvani modri czuraci (vetsina z nich jsou ruzne ne prilis dobre transformovane postavicky jako recena ucitelka) je uplne stejne akorat s obracenym znaminkem.

Jinak co se tyce uspokojovani potreb - mili blbeckove - problem neni tam kde si myslite, i.e. ze vam nejaky soudruh bude urcovat a planovat vase potreby na pristi petiletku (i kdyz pokud budete vsechno prozirat takovym tempem jako dnes mozna na neco podobneho taky jednou dojde) ale v tom jak jsou vam vyrabeny nove a nove "potreby" ktere utoci na vase mrzke pudy (bez toho abyste si to uvedomili - na to jste moc blbi) skrze ktere jste zotrocovani v tehle quasi socansko-otrokarske spolecnosti.

Petra. 12.8.2007 10:49

Re: Mam se jit nechat lecit. Z ceho, z toho ze se odmitam podridit uvazovani stada modrych dementu a narozdil od nich pouzivam svuj vlastni mozek?

Tedy kdzž opominu tu vaši provokativní rétoriku (na kterou jsem si už docela zvykla), máte bohužel pravdu.

tich@dohoda 12.8.2007 10:25

"Originale" predpokladam, ze pod pojmem "zlikvidovat je " mate na mysli komunisty

obavam ze se dobyvate do otevrenych dveri :-) , komouse nemusi nikdo likvidovat , cas to udela za nas.Ja se urcite tech par duchodcu nebojim.  Jinak byt komunistou vubec neni o clenske prukazce v kapse, resp. pod parketami schovane pro strycka Prihodu :-) . Byt komunistou je "state of mind" z tohoto duvodu nazyvam cleny a symaptizanty ODS modrymi komousi, protoze jejich mysleni je komunisticke, ze maji na prukazce straku a misto rude zvolili modrou nic na veci nemeni, porad jsou to komousi. Cest :-)

tich@dohoda 12.8.2007 10:13

Petro modra Milko= dojnice

z ceho usuzujete, ze se mam spatne, resp. proc vy modra tupa  chatro apriori hned kdyz nekdo vyjadri odlisny nazor povazujete jej za "socku" tdy nekoho kdo nama majetek, je neuspesny, nevzdelany, nesnazivy, neprubojny a nepodnikavy. Jinymi slovy jde /podle vas modrych/ o zavistvce . Ja si o socanech nedelam zadne iluze taky pekna sebranka, podobne zbytek politicke sceny v CR. Ovsem co se tyka modrych komousu, to je skutecne ta nejpodradnejsi svoloc, mozna jsem ovlivnen PSEM, zde skutecne modri komousi predstavuji excelentni panoptikum bezcenne chatry, fanatiku a "vzdelanych hlupaku" Cest :-)

Petra. 12.8.2007 10:22

Re: Petro modra Milko= dojnice

Ted třeba usuzuji podle vaší přehnané reakce :-) Kromě toho jsem nereagovala na žádný odlišný názor, jen jsem poukázala na to, že dnešní vládnoucí garnitura není horší, než byli komunisté za doby svého vládnutí. Nejsou gulagy, nejsou popravy, každý může zemi opustit či se do ní přistěhovat  (tady  skoro každý), můžete pracovat i nemusíte,  etc. Povšimněte si, prosím, že i když si vás nevážím, rozhodně vám nenadávám. Ale klidně si poslužte!

tich@dohoda 12.8.2007 10:36

Re: Re: Petro modra Milko= dojnice , vazena Petro

to ze nejsou gulagy, vyjezdni dolozky, nebo popravy nema nic spolecneho s ODS nebo CSSD , tedy ani jedna z techto resp. dalsich stran na tom nema zadnou zasluhu, vyplynulo to z padu zelezne opony. Co je ale zcela evidentni, pokud by ODS ziskala stejnou moc jakou meli tehdy komousi, tak vam garantuju, ze byste se tech poprav, vyjezdnich dolozek, gulagu a pod. hodne rychle dockala. V CR neni vetsich komunistickych toalet nez jsou prave modri komuniste. Cest :-)

brouk 12.8.2007 10:40

Re: Re: Re: Petro modra Milko= dojnice , vazena Petro

Je sice nedele, ale zase jsi tady za troubu!........tobe by bez toho nesmakoval obed,vid? ;-)

AndyO 12.8.2007 11:04

Re: Re: Re: Re: Petro modra Milko= dojnice , vazena Petro

ahoj soudruhu Brouku. Jak je dnes u vás, ve skutečném kapitalismu ? Trpíš tam jako zvíře ?