15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

Senát schválil ústavní žalobu

O tři hlasy schválil senát ústavní žalobu na prezidenta. Ve prospěch žaloby hlasovalo 48 senátorů, proti 27, ze sociálních demokratů pro žalobu hlasoval Jiří Dienstbier. V žalobě je osm bodů, osm prohřešků prezidenta Miloše Zemana proti ústavě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Semrád 25.7.2019 15:20

Re: Malajsie a MH17

Mnozí nezapomenou.

A příště to zkuste s něčím jiným, bez 300 křížků.

I. Semrád 25.7.2019 14:12

Johnson a Gay Pride Parade

...v Londýně.

https://tinyurl.com/y69q6ep3

Ani se nedivím, že "mladej" Klaus s panem Matuškou vyskakují nad tím Johnsonem štěstím.

Nakonec, je to v tomto případě od Borise docela sympatické kašparství.

M. Prokop 25.7.2019 14:46

Re: Johnson a Gay Pride Parade

Zcela bez vztahu k dotyčné parádě, čistě pro zajímavost: Vy znáte nějakého politika, s nímž se shodujete na 100%? Já jsem jetě na takového nenarazil. Pohybuji se pouze v pojmech více/méně, než ano/ne. I když to ne se někdy těm 100 procentům dost blíží.

M. Prokop 25.7.2019 14:46

Re: Johnson a Gay Pride Parade

ještě

I. Semrád 25.7.2019 15:33

Re: Johnson a Gay Pride Parade

To je zbytečná otázka, pane Prokope, jak jistě víte. Jistěže ne, a co jako.

To si musí vyřešit THO, co je pro ně důležitější, ale ten jejich "starej" óbrkápo v tom má zcela jasno:

Zničit krtka! (viz komentář p. Matušky níže v tomto vláknu).

M. Prokop 25.7.2019 16:25

Re: Johnson a Gay Pride Parade

Nic, jako. Prostě jsem se zeptal. Co nebo kdo je THO a "starej" obrkápo neví, ale na to jsem se neptal, je mi to jedno.

J. Matuška 25.7.2019 14:53

Re: Johnson a Gay Pride Parade

Ivoši, prima - první krok je v kabele. Radost/žalost budu mít 31. října 2019... Bunga bunga!

I. Semrád 25.7.2019 15:39

Re: Johnson a Gay Pride Parade

Ať tak bo tak, je třa se radovať.

No ni?

J. Matuška 25.7.2019 16:01

Re: Johnson a Gay Pride Parade

Život mě naučil neradovat předčasně. Jenom kolikrát jsi mi dal sežrat vejbuch Declana Ganleyho... /Ivoši, jaké jsou vlastně tvoje polit. preference? TOP 09, Piráti?/

P. Zinga 25.7.2019 14:04

Astone, ta fobie je už trapná.

Podle tebe má Zeman jmenovat i koně (nebo kozu), navrhne-li to partaj? A podle čeho soudíš, že Ovčáček reagoval vztekle? Co když reagoval sarkasticky?

Protiústavně jedná ČSSD, neboť navrhuje do funkce člověka nekvalifikovaného a tím škodí republice. Republice, ne "kulturní frontě", té je prospěch republiky u pr*ele.

M. Valenta 25.7.2019 14:19

Re: Astone, ta fobie je už trapná.

Že celou zemi Zeman už třetí měsíc otravuje s běžnou výměnou ministra se Vám zdá normální?

D. Green 25.7.2019 14:59

Re: Astone, ta fobie je už trapná.

https://goo.gl/4XfO *

P. Zinga 25.7.2019 15:14

Re: Astone, ta fobie je už trapná.

Čtvrt milionu Vašich souvěrců demonstruje proti ministryni z obavy, že by mohla ovlivnit vyšetřování zločinu a zde idioti nadávají Zemanovi, že chtěl podržet ministra, který chtěl odhalit zločin.

pro nás nepochopitelné, pro kulturní frontu a lepšoidy normální...

L. Zach 25.7.2019 21:40

@Zinga

No já si až dosud myslel, že podezření ze spáchání zločinu vyšetřují "orgány činné v trestním řízení" (policie), závěry pak přezkoumá státní zástupce a pokud vznese obvinění, záležitost dorazí k soudu, kde ji řeší soudce.

Ale teď vidím, že asi tohle celé "kolečko" zastane v daném případě ministr kultury.

Ale vždyť vlastně přece demonstrace za nezávislost justice jsou úplně zbytečné, ne? Tak stačilo, aby pan ministr podal trestní oznámení na neznámého pachatele a mohl jít. Dál už by to jelo úplně samo, ne?

M. Prokop 25.7.2019 14:49

Re: Astone, ta fobie je už trapná.

Zatím není problém s koněm nebo kozou, ale s nepříliš odlišnými typy socanů.

Sarkasmus mluvčáček neovládá a Zemanovi voliči by ho nepochopili.

"Nekvalifikovaných" ministrů už jsme tu několik měli nebo i máme.

D. Polanský 25.7.2019 13:46

Zeman postupuje správně.

Přece mu nemůže být jedno, že odvolají pod atakem umělců ministra, který upozornil na tunelování našich peněz. Hamáček se lekl umělců a jej odvolal. A to je jako OK?

S. Lazárek 25.7.2019 13:48

Re: Zeman postupuje správně.

Bože, ty to vidíš..:.

P. Zinga 25.7.2019 14:06

Re: Zeman postupuje správně.

Vidí to, protože na rozdíl od tebe není blbej. Možná ti není známo, že viděné se zpracovává v mozku, který u tebe nepředpokládám. Nebo velkej jak malej a malej žádný.

S. Lazárek 25.7.2019 14:11

Re: Zeman postupuje správně.

Lehni!!

P. Jirkovský 25.7.2019 13:49

Re: Zeman postupuje správně.

Mám dotazy: koho se ptáte tady a proč tady? Bylo to skutečně tak, jak to popisujete? A nakonec, v čem Zeman postupuje správně, když mu do toho (jako úřadu) nic není?

P. Zinga 25.7.2019 14:08

Re: Zeman postupuje správně.

Jirkovský, další bruselský lokaji, umíš číst? Tak si přečti ústavu, není-li to na tebe moc.

P. Jirkovský 25.7.2019 15:31

Re: Zeman postupuje správně.

Zalez, zmetku a nevotravuj.

E. Derat 25.7.2019 14:02

Re: Zeman postupuje správně.

Jo, každý minstr má právo, ale i povinnost odvolat člověka o kterém je závažná pochybnost, že se nechová v souladu se zákony ČR. Kdyby tak neučinil tak by byl spoluviníkem, a mohl by i on být trestně stíhán. To, že Hamáček v neděli v otázkách VM podpořil, ale poté ho někdy v úterý či středu odvolal, je jenom důkazem, že podlehl ulici a tzv. kulturní obci či frontě. Směšná figura, a není divu, že si sní Zeman a Babiš vytírají zadnici, nic jiného si nezaslouží ,socánc.i

M. Prokop 25.7.2019 14:57

Re: Zeman postupuje správně.

Jo, to právo má.

Jiná věc ovšem je, že využití toho práva (se záminkou i bez) nečiní žádného ministra neodvolatelným.

Ty dvě věci spolu souvisí jen velmi volně, nebo taky vůbec.

J. Anděl 25.7.2019 14:02

Re: Zeman postupuje správně.

Ano, je to ok.

M. Prokop 25.7.2019 14:51

Re: Zeman postupuje správně.

Vy jste nepsal Ústavu, nebo jo?

Tunelování je něco jiného.

V. Novák 25.7.2019 15:06

Re: Zeman postupuje správně.

Jo - této formě tunelování se říkalo džusování.

Prostě odklánění státních peněz do soukromé kapsy, případně kapes.

P. Aron 25.7.2019 13:41

\Kdo škodí

A neškodí České republice náhodou násobně více předseda ČSSD a ministr vnitra Hamáček ? Jako předseda odvolává ministra, který se postavil poněkud korupčním praktikám ředitele Národní galerie. Jako předseda a ministr vnitra opěvuje islám a jeho přínos civilizaci. Jako ministr vnitra vyhrožuje lidem za příspěvky na FB. Zavádění pojmu předsudečná nenávist atd.

J. Drobný 25.7.2019 14:32

Re: \Kdo škodí

Naprosto souhlasím, on totiž pan Hamáček neví co chce a nedá pokoj doku to nedostane. Až se nějak vyřeší problém MK, nepochybně přijde s nějakým dalším rozkladným tahem. On není ve vládě proto, aby pracoval, ale pokračuje jako Sobotka v destrukci. Kolikrát už vyhrožoval že odejdou z vlády a pořád tam sedí. Jestli někdo z ministrů nezvládá svůj rezort, tak jednoznačně on.

M. Prokop 25.7.2019 14:53

Re: \Kdo škodí

Zkuste pls vlastními slovy vysvětlit slovo korupční.