Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Rýsuje se katastrofický scénář
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
MF 7.2.2008 8:01Re: Nasrali si do vlastního hnízda! Proč spojujete volby s nějakými Šloufy. V demokracii musí být všechny volby tajné. Veřejné snad jenom ty, ve kterých o nic nejde. Kvůli urychlení. Jestli v parlamentu projde veřejné hlasování, je to začátek konce. |
![]() |
Lister 7.2.2008 8:15Re: Re: Nasrali si do vlastního hnízda! Poděkujte ODS, že ani hlasy v tajné volbě neumí nakupovat v příšeří a s klidem! |
![]() |
miki 7.2.2008 8:05Re: Nasrali si do vlastního hnízda! á vidím štipec nedůvěry ve Vlčka (však my si to s ním později taky vyřídíme). Na nikoho se nemůže Paroubek už spolehnout, co si neudělá sám... |
![]() |
Vítek 7.2.2008 7:44Astone, jádrem sporu je nezvolit Václava Klause - jakákoli katastrofa, jak přírodní či válečná se zdá vhodná. |
![]() |
kop 7.2.2008 8:04Re: Astone, na zemi i na moři porazíme švejnaři ejchuchu ejchuchu možná,že i ve vzduchu my máme ocelové ,,co to tárám,, modré ptáky! |
![]() |
tom.67 7.2.2008 7:41chybná premisa Astone, vycházíte ze špatného předpokladu a neznáte ústavu. Předseda Poslanecké sněmovny by jmenoval nového premiéra pouze v případě, že dvě vlády jmenované prezidentem nezískají důvěru sněmovny. To znamená, že pokud by padla tato Topolánkova vláda, má prezident normálně dva pokusy na jmenování premiéra. |
![]() |
pepa 7.2.2008 7:48Re: chybná premisa spatnou uvahu mate vy, prezident konci a v pripade nezvoleni prezidenta jeho pravomoce prebere sef PS |
![]() |
tom.67 7.2.2008 8:30Re: Re: chybná premisa Tak to už je hodně divoká konstrukce, předpkládající, že: a) parlament několik měsíců nezvolí prezidenta (Klaus končí začátkem března) a za b)zrovna do toho obdodí padne vláda .... Možné je samozřejmě všechno, ale tahle varianta je podle mě hodně křečovitá.
|
![]() |
Cricket 7.2.2008 7:34veřejná volba je fujtaxl Je to jen prostředek udržení stranické disciplíny a neumožňuje plně projevit svoje skutečné smýšlení těm, kdo jsou méně stateční. Proto demokracie uznává tajnou volbu jako prioritní. Nejsme všichni jako Krokodýl Dundee, že? Á propos, pro mne hotel Savoy do základů vyhořel. |
![]() |
kop 7.2.2008 8:12Re: veřejná volba je fujtaxl ti kdo jsou méně stateční by si měli najít práci jinde a neotravovat vpolitice.na co mají tak obrovskou imunitu. |
![]() |
MLOK1 7.2.2008 7:32JE MI Z TOHO VŠEHO SMUTNO Jdu se veřejně a manifestačně vyzvracet Pak bychom o5 měli vyjít do ulic, prosadit volbu presidenta LIDMI, abychom nebyli hamižným pos*ancům i nadále jenom pro srandu. |
![]() |
Inžinier Buľa 7.2.2008 7:46Re: JE MI Z TOHO VŠEHO SMUTNO Mně je z toho všeho spíš nanic. Jinak s vámi souhlasím. |
![]() |
Budíš 7.2.2008 7:50Re: JE MI Z TOHO VŠEHO SMUTNO Do voleb se to už nestihne, ale hned druhý den po volbách je nutné okamžitě začít bojovat o přímé volby prezidenta za každou cenu.Vše ostatní je podvod na občana. |
![]() |
hobis 7.2.2008 7:53Re: Re: JE MI Z TOHO VŠEHO SMUTNO Jsem vsemi deseti pro verejnou volbu a budu voli L.Bilou,neb ma velke "ONY!" a nebo J.Cimrmana,ktery skutecne vsechno vi!!! |
![]() |
Budíš 7.2.2008 8:18Re: Re: Re: JE MI Z TOHO VŠEHO SMUTNO Pane, veřejná volba není přímá volba prezidenta. |
![]() |
MF 7.2.2008 7:16Máme to tady Teď už jenom zbývá, aby odhlasovali že veřejné budou všechny volby. Pryč s plentami! Sláva socialismu! |
![]() |
Babička 7.2.2008 7:49Re: Máme to tady No může se lehce stát, že Paroubek zanedlouho se svýma soudruhama prosadí veřejné volby i do poslanecké sněmovny a do senátu. Lidé budou chodit na veřejné schůze a s frenetickým řevem veřejně volit Paroubka. Pokud zítra zvolíme Paroubkův severokorejský model voleb v parlamentu ČR, bude to počátek konce svobody v této zemi. |
![]() |
BuBu 7.2.2008 7:11Celý svět ví, že veřejně . . . . . . se volí, když ve volbě jde více či méně o formalitu ! Proto se také v éře budování socialismu, kdy platil čl.4 v ústavě " o vedoucí úloze KSČ" - volilo veřejně ! Veřejně se volil ve své první volbě i V. Havel - to také o nic nešlo, nebeoť výsledek byl předem jasný ! Takže shrnuto: Strana zelených, ČSSD, KSČ(M) i KDU-ČSL vyznávají principy totalitní moci, kde jsou poslanci kontrolováni, zda-li dodržují při volbě rozhodnutí svých stranických orgánů ! A to vše je v rozporu s Ústavou - neboť dle této se poslanci při volbě rozhodují při hlasování "podle svého svědomí" ! Je mi jasné, jak "svobodně" se mohou rozhodovat poslanci za ČSSD - když následkem svobodného rozhodování mají poslanci Melčák a Pohanka přidělenou ochranku, protože jim jde o život ! |
![]() |
powerplay 7.2.2008 7:16Všichni aktéři zítřejší volby vědí (a soudím, že i aktér Švejnar ví, snad jen aktér Bursík by mohl nevědět), že na veřejné volbě trvá Paroubek nikoli proto, že chce zvolit Švejnara, nýbrž proto, že chce nezvolit Klause. |
![]() |
horduch 7.2.2008 7:17Re: Celý svět ví, že veřejně . . . co to mají socialisti za poslance kterým nevěří ,že za peníze neprodají své "ušlechtilé ideály" |
![]() |
VL 7.2.2008 7:42Re: Re: Celý svět ví, že veřejně . . . Tady asi ani tak nejde o poslance ČSSD, ale o to, jestli případní poslanci za některé vládní strany dodrží kontrakt a budou volit Švejnara. |
![]() |
VH 7.2.2008 7:08Astone, to není katastrofický scénář, to je již dlouhodobě známá katastrofa. Tenhle stát funguje jenom díky spodním patrům samosprávy a lidem, kteří se musí živit prací, nikoli kecama. Státní správa od kraje výš je naprosto k nepoužití. A funkce prezidenta v tomhle močálu ... směšná kulisa. |
![]() |
Kouba 7.2.2008 7:31Re: Astone, |
![]() |
Luis 7.2.2008 7:31Re: Astone, Souhlas. |
![]() |
MLOK1 7.2.2008 7:33Re: Astone, Asi máte VH BOHUŽEL! pravdu. |
![]() |
cipísek 7.2.2008 7:51Re: Astone, Konečně stručný a jasný názor. |
![]() |
Pozorovatel 7.2.2008 8:09Re: Astone, Velmi trefné, jen aby ta spodní patra vydržela. |
![]() |
PAVEL 7.2.2008 6:59Proč nemluvíš pravdu Nesouhlasím s tvými výroky ASTONE. Nerozumín jedné věci. určitě jsi proto aby tu vládl PAROUBEK a chceš aby pravice odešla do dějin. Jenom nevím proč to neřekneř přímo, ale snažíš se to pouze naznačit. Čest tvé práci . zelený soudruhu. |
![]() |
kája 7.2.2008 8:59Re: Proč nemluvíš pravdu Vy jste asi spadl z višně. Proč lezete na stránky, o kterých nic nevíte a urážíte lidi, o kterých nevíte taky lautr nic? Napsat, že pan Neff je zelený nebo že fandí Paroubkovi, může jen dvacetiletý neználek, který se tu objevil náhodou. Pan Neff napsal komentář a v něm posuzuje možné vyhlídky včetně katastrofického scénáře. Nezažili jsme snad nedávno šest měsíců bezvládí spojeného s několika pokusy ve sněmovně, s přetahovanou dvou kohoutů - ODS a ČSSD - kdy nakonec vyhrál Dalík nad Šloufem? Takže stát se může vše a spisovatel science-fiction má právo se na svém webu zamyslet, nad čím chce. Nám nabízí možnost diskuse a kdo se ještě způsobům diskuse nenaučil, ať si dál tahá kačera na provázku a neplete se mezi dospělé. |
![]() |
Pavel 7.2.2008 6:55Myslím, že to bude poslední hořké vítězství "pravdy-lásky" Veškrny a spol. On sám se nechal volit tajně (kromě první volby bolševickým parlamentem), dnes byl naopak ve své nenávisti ke Klausovi první pro volbu veřejnou. Jeho poslední volba (rozdílem 1 hlasu - tehdy "zavřen" Sládek (toho opravdu nemusím, ale demokracie by takovéto úlety neměla tolerovat) doprovázený pískotem hradní "Marty Gottwaldové-Veškrnové" bylo hodně špatné divadlo. Dnes nám pravdoláskovci asi předvedou poslední kus, pak nás nový "Vítězný únor" - kombinace Pablbek - Falmer a spol. asi nemine a vyžereme si to za tyto exoty naplno. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=JkjOxKPoyHrKFdd&p=5hlEbGHq%7c3y0OmVPvKL%7cfHbKOghPtK%7crlC_96qxPbPLVkAVE6%7cfPzDJwXLt%7c6hiHaDAxY0&x=WPMwDz)