17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Různoběžky

Tak už je to jasné, Evropská komise zahájila kárné kroky proti Česku, Polsku a Maďarsku kvůli nepřijímání migrantů. Nevrlá reakce napříč českými politickými stranami je ojedinělá. Zvolna se vracíme o více než sto let zpátky. Jsme tu zase my a oni, tehdy Vídeň, teď Brusel. Přitom jádro sporu je do značné míry absurdní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Alda 14.6.2017 11:49

Takže ne skleněné,

ale polystyrénové peklo.

M. Šejna 14.6.2017 11:31

Re: Byl požár výškové budovy v Londýně založen?

Tyhle dva hnusné lodýnské paneláky jsem měl tu "čest" vidět na vlastní oči před pár lety, když jsem tam navštívil ulici Portobello Road, ve které se odehrává populární film "Notting Hill". Bylo to jen asi 500 metrů od nich.

Ty věžáky mi připomínaly česká socialistická sídliště a divil jsem se, že i v Londýně mají takovéto hnusné stavby. Nejspíš tam bydlí sociálně slabší obyvatelstvo Londýna, takže riziko požáru tam bylo o to vyšší.

J. Kučera 14.6.2017 10:55

Dobrá rada

Mám nezištnou radu pro Sobotku. Ať pověří legislativní radu vlády přípravou referenda o vystoupení z EU a ať to pořádně protáhne tiskem. Získá tím neotřesitelnou posici ve straně a ČSSD se stane nejsilnější stranou v republice.

K. Luboš 14.6.2017 10:59

Re: Dobrá rada

Tak tohle Sobotka udělat, tak fakt odcházím od Babiše a opět volím ČSSD.

M. Prokop 14.6.2017 12:19

Re: Dobrá rada

Bureš, Dluhoslav, jedna banda. Je úplně jedno, kterému to hodíte. Blbě tak i tak.

P. Vandas 14.6.2017 11:05

Re: Dobrá rada

Sobotku nevzkřísí, ani svěcená voda. Ten dvakrát hlasitě podpořil Junckera a podruhé to bylo předevčírem. To referendum by mu nikdo neuvěřil. :-):-):-)

K. Luboš 14.6.2017 11:08

Re: Dobrá rada

Sobotka od Junckera jenom potřebuje nějaké teplé místečko v Bruselu, až skončí jeho politická kariéra v CZ. Takže musí být fakt moc poslušněj....

P. Vandas 14.6.2017 11:12

Re: Dobrá rada

To vidí každý, jak se hrbí, blbec jeden prodejný. :-):-):-)

A. Alda 14.6.2017 11:51

Neudělá to,

protože doufá v teplé místečko v Bruselu, jako ho měl po vyhazovu z postu šéfa strany a vlády Špidlo.

R. Neveselý 14.6.2017 10:49

Nepřijímat ŽÁDNÉHO připrchlíka

i kdybychom dočasně platili pokutu. Pokud nechceme, aby to i u nás vypadalo takhle:

https://www.youtube.com/watch?v=BM8MZkqfiAA

P. Marcín 14.6.2017 11:11

Re: Nepřijímat ŽÁDNÉHO připrchlíka

Souhlasím. Nepřijímat, protože to nelegální migraci přinejmenším zpomalí. Nepřijímat, protože když se podvolíme, co brusel vymyslí příště? Nepřijímat, protože kultura migrantů je s naší nekompatibilní.

V. Heidlerová 14.6.2017 11:17

Re: Nepřijímat ŽÁDNÉHO připrchlíka

V prvé řadě vystěhovat ruskou pátou kolonu, ruská kultura je s naší nekompatibilní.

R. Neveselý 14.6.2017 12:42

Re: Nepřijímat ŽÁDNÉHO připrchlíka

To byste se mooooc divila (né že bych Rusy tady chtěl v množství větším než malém). Ale oproti čmoudům se umí přizpůsobit, druhá generace již mluví plynně česky (nepoznáte, že jsou Rusové) a hlavně nebouchají a nenajíždějí autama do lidí.

V. Heidlerová 14.6.2017 13:04

Re: Nepřijímat ŽÁDNÉHO připrchlíka

Bouchají a najíždějí, dostanou-li rozkaz. Neznala jsem Rusa ani z řad porevolučních běženců, kteří by se naučili česky. Bylo docela roztomilé poslouchat jejich přízvuk, ale to byla protibolševická elita. Ano, děti už mluvily plynule, ale ne všechny. Mentalitou se přizpůsobovali těžko, ach ty jejich široké duše, které všeobjímají celý svět, ach ten jejich mesianismus, vedoucí je k naději, že Rossija spasí svět, u bolševiků i u současného nedemokratického Ruska třeba i silou. A pak ty chandry - dokážou pít i 14 dní v kuse, Rudá armáda furt a dnešní Rus denně. Emigranti byli civilizovaní, tvořili elitu ruského národa, kterou už Rusko nikdy nenahradilo (ani v současnosti). Rusové jsou spíše asiaté, valného rozdílu mezi současnými rusáky a verbeží ze středního východu nevidím.

J. Anděl 14.6.2017 13:45

Re: Nepřijímat ŽÁDNÉHO připrchlíka

A někteří Rusové jsou navíc muslimové :-D

P. Marcín 14.6.2017 14:15

Re: Nepřijímat ŽÁDNÉHO připrchlíka

Má chyba, měl jsem být konkrétnější... Nevpouštět nelegální migranty vyznávající islám.

Rusové jsou jistě rozpínaví, ale v současné době ten mesianismus vidím spíš v Německu...

K. Luboš 14.6.2017 10:47

Přijmout 600 imigrantů, a prý bude klid....

No, upřímně řečeno, asi nebude. Když přijmeme 600, objeví se požadavek na 1000, přijmeme 1000, objeví se požadavek na 10000, přijmeme 100000, objeví se požadavek na.... atd., atd.

A kdy to skončí, když emigrovat chtějí stovky miliónů lidí a jižní hranice EU je děravá jako řešeto?

R. Neveselý 14.6.2017 10:52

Re: Přijmout 600 imigrantů, a prý bude klid....

Kdyby to aspoň byli imigranti se snahou přizpůsobit se zemi, která jim poskytne bezpečí. Ale oni to jsou VOJÁCI, co postupně obsazují Evropu! A Itálie+Řecko nejen že nechrání jižní hranici, ale ještě napomáhají převaděčům. Ti by měli být přednostně souzeni za Evropozradu.

O. Zuckerová 14.6.2017 13:10

Re: Přijmout 600 imigrantů, a prý bude klid....

Když přijmeme 600, ani se nemusí objevit požadavek na 1000, těch do roka přibyde přirozenou cestou králičí plodnosti jejich samiček aspoň 300, navíc k nim budou muset pozvat pro každou rodinu aspoň 5 strýců, 6 sestřenic a 7 bratranců - přece byste tu nechtěli neúplné rodiny - to by zase bylo frustrantů... a k tomu si spočítejme, kolik bude stát bezplatný a nikterak nenáročný pobyt všech těchto národních hostí včetně nákladů na olbřímí policejní akce (i když já nevím, na co tolik policejních sil, když jsou tak umírněný!!) Proti tomu jsou všechny pokuty bruselantů prkotina!

I. Semrád 14.6.2017 10:32

Slováci musí odstoupit od eura

...jen tak se s nimi budeme kamarádit a společně vymejšlet různé ptákoviny ;-)

Přes to nejede vlak!

P. Vandas 14.6.2017 10:38

Re: Slováci musí odstoupit od eura

Jasně. Taky to tak vidím. Jenomže nejdřív musí vyplatit za Řeky ty jejich dluhy a potom už to půjde, jak po másle. :-):-)

S. Ševeček 14.6.2017 10:28

Stále ještě to mrdia "hlavního proudu" nenašla?

http://institutvk.cz/clanky/914.html

J. Friedlaender 14.6.2017 10:26

Žádné buď anebo

Není správné říkat "obrana hranic ano, kvóty ne". Před dalšími migranty je třeba hranice Evropy či alespoň Schengenu tvrdě bránit. Ale teď zde již nějací jsou a o ty je skutečně třeba se podělit.

Tvrdou obranu nezorganizuje 27 či 28 vlád a parlamentů, nemluvě o regionálních. Na to tu musí být společná politika, prováděná nikoli Evropskou komisí, ale Evropskou vládou. Je třeba integraci urychleně dokončit.

Vzdejme se už konečně explicitně nevysloveného hesla "navalte prrrrachy, nic po nás nechtějte a do ničeho nám nekecejte". Členství v jakémkoli společenství vyžaduje solidaritu, nebo alespoň plnění smluv jakožto minimum.

F. Doušek 14.6.2017 10:28

Re: Žádné buď anebo

Vy jste vstupoval do EU s vidinou přílivu tisíců nekompatibilních lidí do České republiky? Já tedy rozhodne ne.

J. Friedlaender 14.6.2017 11:24

Re: Žádné buď anebo

Zcela jednoduše:věděl jsem, že jako členové určitého společenství budeme muset strpět i leccos, co nás nepotěší. Vybírat si jen to, co nám vyhovuje, to udělá jen (raději ani nepišme kdo). Můj český patriotismus stojí především o to, aby slovo Čech budilo u slušných lidí kladné emoce. V těchto dnech tomu tak není.

A ten vlastní předmět sporu, 2600 lidí, což znamená, že každá skupina čtyř tisícovek Čechů přijme jednoho cizince, je trapný a ubohý.

P. Vandas 14.6.2017 10:31

Re: Žádné buď anebo

Správně. Žádné buď a nebo. Je třeba říci jasné NE!. Když Orbán žádal EU , aby zamezila přílivu migrantů do Řecka, tak mu jen nadávali. Dneska už je tam mají a tak ať si nestěžují. Nehnuli dodnes nejen prstem, aby tomu zabránili, ale nehnuli ani hubou, aby řekli, že si EU imigranty nepřeje. Takže Nasr@t! :-):-)

V. Heidlerová 14.6.2017 11:20

Re: Žádné buď anebo

A co bude, až se sem navalí východní hordy z Podmoskvoví? Nebude nám přece jen v té EU lépe??

M. Prokop 14.6.2017 10:34

Re: Žádné buď anebo

Ano, je třeba tvrdě bránit hranice. Ty hranice existují a jsou to hranice konkrétních států, které na jejich obranu serou, což jim ještě zhoršuje přemoudrá EU, zakazující přišedší sofort strčit do detence a tam je ponechat až do vyřešení. O "humanitárním" dovozu 3i už od Libyjských břehů ani nemluvě. Řekové dlouhou dobu přišedší 3i zkásli a poslali dál, to už zásluhou Makedonie nemohou.

Hraničním státům musí ostatní státy pomoci nebo posunout hranici EU až za ně. To nějaká imaginární Evropská vláda nemůže vyřešit, tu velké státy EU nepřipustí.

Hesla se vzdávat nemusím, žádné své peníze cezené přes Brusel nechci, nechci je totiž EUrosoudruhům vůbec svěřovat.

P. Marcín 14.6.2017 11:13

Re: Žádné buď anebo

Prachy z brusele ani nelegální muslimské migranty nepotřebujeme.

J. Ptáček 14.6.2017 10:26

Mít jižní moře

Mít jižní moře je v něčem docela výhodné - obrovský turistický potenciál. Odvrácenou stránkou je imigrace ze třetího světa. Nevzpomínám si, žeby nám Italové někdy navrhli, věnujeme vám dvacet kilometrů pláží pro vaši turistiku a když budeme někdy v nouzi, pomůžete zase vy nám. Nojo, no.