Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Rusové se s Američany dohodnout nemohli
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
clay 19.3.2008 13:25Re: spravne dole poznamenano k restitucim pošleme si pro Ďáblovu bibli... |
![]() |
Adina 19.3.2008 13:35Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim Tak tahle válečná kořist mi leží v žaludku, proč není naše, když je naše |
![]() |
clay 19.3.2008 13:43Re: Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim nojo i ten budvar je váš.... |
![]() |
Adina 19.3.2008 13:47Re: Re: Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim tak vy jste určitě ODSÁK |
![]() |
zíralek 19.3.2008 13:25Re: spravne dole poznamenano k restitucim Docela by stačilo vykopat z Němců ty reparace. Jenže dnes jsou spojenci |
![]() |
Pešek 19.3.2008 13:29Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim Myslíte, že to, co museli nechat v pohraničí bylo málo? Kdybychom chtěli vykopávat reparace, oni budou chtít vykopat Sudety. (Ne jenom nějaký spolek, ale oficiální vláda) Nechte hada spát pod kamenem! |
![]() |
clay 19.3.2008 13:32Re: Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim o to přece komunistům z Opičích hor jde především. Nenechat spát hada na kameni |
![]() |
Pešek 19.3.2008 13:38Re: Re: Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim Jenom na něj někteří zíraj! a plkaj nesmysle! |
![]() |
zíralek 19.3.2008 13:41Re: Re: Re: Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim Sem viděl dole. AndyO a ženská. Vy nepoznáte ani rozdíl tak laskavě zalezte a neopruzujte |
![]() |
Pešek 19.3.2008 14:00Re: Re: Re: Re: Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim Odpovídal jsem Clayovi, tak si dejte náčinek na čelíčko a buďte v klidu. |
![]() |
zíralek 19.3.2008 13:33Re: Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim No jak koukám, šutr asi spadl na hlavu Vám |
![]() |
ocelin 19.3.2008 13:25pf, nebuďte troškař, Keltům bych naúčtoval vy žďářené lesy. Třeba se toho Bursík chytne a Irové se nedoplatěj.... |
![]() |
Malý Aston 19.3.2008 13:27Re: spravne dole poznamenano k restitucim Bacha na faktury,to mohou také rusové poslat našemu spícímu ministru zahraničí aby uhradil pošlapaná pole když jeho praděd společně s Napoleonem táhl na Moskvu. |
![]() |
AndyO 19.3.2008 13:32Re: spravne dole poznamenano k restitucim nu, adekvátnější by bylo jít k pf a vybrakovat mu barák,vlastně mu ho sebrat, vykopat z něj pf, jeho ženu, děti. A ten Michal David měl na dům naprosté právo- proč se s ním ti emigranti vlastně soudili? Měli nějaká potvrzení 400 let stará, že získali majetek bez krádeží? |
![]() |
pf 19.3.2008 13:42Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim to byla zase ta nestastna ironie a sarkasmus milostiva.... |
![]() |
AndyO 19.3.2008 14:02Re: Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim proč se to konečně nenaučíte? |
![]() |
Pešek 19.3.2008 14:06Re: Re: spravne dole poznamenano k restitucim Oni si ten dům postavili - byl to snad OKAL. A o potvrzení přece nejde, majetek jim ukradli komouši a ten David to koupil od zlodějů za poměrně malý peníz, takže emigranty chápu, ale měli spíš žalovat Grebeníčka nebo tehdy vlastně Svobodu a jeho boys. |
![]() |
hrouda 19.3.2008 13:21Jen by mě zajímalo, jaké by byly komentáře kdyby se USA a Rusko shodly ....... Že by Neff pak objevil nebezpečí třeba v tom, že Rusko má jiné (ještě důmyslnější) řešení pro uplatňování vlivu? |
![]() |
zíralek 19.3.2008 13:35Re: Jen by mě zajímalo, jaké by byly komentáře Nedejmarxi aby se schodli. Brrrrrr |
![]() |
Lister 19.3.2008 13:19A propos, jsme-li u té americké základny v Brdech Každý jen trochu soudný člověk, sledující včera rozhovor v Událostech komentářích na ČT2 od 22,30 hod. s íránským velvyslancem při IAAE ve Vídni Soltaníjou, musel ocenit, s jakým klidem, rozvahou a úsměvem na rtech argumentoval útokům na údajný program výroby atomových zbraní, neúnavně omílaný smutně proslulým redaktorem ČT Železným. Leč jeho citace ze závěrů inspektorů IAAE, zpráv CIA a jiných zdrojů, které evidentně popíraly nejen skutečnost, že by Irán vyvíjel, vyráběl či dokonce hrozil použitím jaderných zbraní, ale dokládaly, že nezneužíval výrobu vlastního jaderného paliva k potenciálnímu použití v jaderné bombě, naražely na zeď zaujaté nenávisti, tak obtížně skrývané sionistou Železným-Eisensteinem, neprojevujícím sebemenší ochotu k alespoň naoko objekltivnímu a nestrannému vedení interview. Přední íránský jaderný fyzik argumenty popíral zájem své země na vývoji jaderných zbraní (citoval nesmyslná rizika, která by jeho zemi takové bláhové úsilí přinášelo), poučoval o rozdílu urychlovačů jaderných částic pro palivo do JE (Irán nechce být závislý na dovozu z Ruska jako my) a pro materiál do náloží bomby (takové urychlovače Írán nemá) a zpochybňoval tedy vůbec smysl a účel zařízení, které chtějí USA postavit v Česku a Polsku, pokud tedy má být argumetováno íránským nebezpečí (jediný, kdo může hrozit USA či Evropě jaderným útokem z oblasti Středního východu, je IZRAEL). Překladatel se snažil o objektivní překlad, redaktor však dělal, že nerozumí a pořád na Soltaníju útočil, proč by měl svět (myslel asi Židy rozlezlé po celém světě? Sebevědomé, věcné, konkrétní a klidné vystoupení dr. Soltaníji v ČT, argumentujícího nezávislými závěry a zjištěními, opět nastavilo zrcadlo bídné a zahanbující úrovni české žurnalistiky, byť včera zastupované jednou z mediálních hvězd ČT, synem ředitele TV Nova Železného. |
![]() |
clay 19.3.2008 13:27Re: A propos, jsme-li u té americké základny v Brdech vy platíte koncesi jiné čt... |
![]() |
dulcibelka 19.3.2008 13:28Re: A propos, jsme-li u té americké základny v Brdech U vousu z brady prorokovy, to už se zase nastavujou zrcadla?! |
![]() |
:-) 19.3.2008 13:32Re: Re: A propos, jsme-li u té americké základny v Brdech Kdyby jen to, v Brně někdo vylepil plakáty s Mohamedem! Teď mě napadá...ale ne, to asi ne! To přece ne....nebo ano...?. |
![]() |
ocelin 19.3.2008 13:32Jaroušku, pěkně prosím : INTERNATIONAL ATOMIC ENERGY AGENCY =IAEA ne IAAE ! Mezi odborníky slangem prostě Atomová agentura. |
![]() |
Lister 19.3.2008 13:41Re: Jaroušku, pěkně prosím : Obávám se, že název je International Agency for Atomic Energy, tedy IAAE. Ale jinak, jde o hounou, že? |
![]() |
ocelin 19.3.2008 13:55Jaroušku : jukni http://www.iaea.org/. V češtin pochopitelně jak jsi napsal ale to nelze překládat do engliš |
![]() |
Malý Aston 19.3.2008 13:35Re: A propos, jsme-li u té americké základny v Brdech Nesouhlasím s Vášim hodnocením,nevěřím tomu vědci ani slovo,neboť si ještě pamatuji lhaní počínaje Klémou a konče Jakešem.Ale souhlasím s Vámi,že úroveň redaktorů Janečkovi televize je pod psa,snaží se štvát a štvát a ne vysvětlovat a argumentovat. Je na čase jako v Polsku zahájit jednání o zrušení poplatků Janečkově televizi a nepodporovat miliardami tento socialistický podnik. |
![]() |
Lister 19.3.2008 13:45Re: Re: A propos, jsme-li u té americké základny v Brdech To jsem rád, že se aspoň na něčem shodneme. A o nic jiného, než poukázat na neprofesionalitu a zaujatost redaktorů ČT, mi ani nešlo. Zdravím. P.S. Jinak doporučuji občas kouknout do Pravidel jazyka českého, zejména chcete-li psát do Janečkovy televize. |
![]() |
Aldo 19.3.2008 13:12Anebo protiraketový deštník potřebuje ten, kdo chce první vypouštět rakety ??? |
![]() |
Adina 19.3.2008 13:15Re: Anebo Ne, to jen naši politici mají zase jeden ze svých průjmů. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=Jd_fh7PhoVb7FkY&p=5ovxrBHj%7cqiROfecf7L%7cWVr7Opbcd7%7civzpM6jrcr6LtutkH6%7cWcjIJ_cZd%7c6oZVqIAZdn&x=W2SDTX)