3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Rusové na olympiádě

Dobře, že to tak dopadlo, ve stylu chytré horákyně. Olympijský výbor rozhodl, že o účasti a neúčasti ruských sportovců v Riu rozhodnou jednotlivé sportovní federace. Aspoň tak. Na chystaných hrách by byl nepěkný stín, kdyby byl zákaz absolutní. Šlo by o kolektivní vinu, na tom se asi shodnou i ti, kdo zákaz prosazovali a schvalovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Matuška 25.7.2016 11:27

Slyšela "Loretta" dobře? Zajímá to vůbec někoho?

One witness, named only as loretta, told how she had been in the McDonald ́s with her son when the shooting started. She told CNN: ́I come out of the toilet and i hear, like an alarm, boom, boom, boom. He ́s killing the children. The children were sitting to eat. They can ́t run. ́ Lorreta said she had been in the restrooms at the same time as the shooter, with her eight-year-old son. As he started shooting, he yelled ́Allahu Akbar ́, she said.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3703705/Major-police-investigation-way-shots-fired-shopping-centre-Munich.html#ixzz4FPUSd8zj

R. Veselý 25.7.2016 11:27

Pěkný komentář Václava Klause ml.

http://1url.cz/itWzR

To by si měla přečíst kraví entita Netzer !

J. Matuška 25.7.2016 11:44

Re: Pěkný komentář Václava Klause ml.

"Na CNN však citovali svědkyni, že vyšel z toalety, křičel Alláhu Akbar a začal střílet do lidí. Možná je CNN už ale taky tohleto "prokremelský" médium - našinec nestihne vše sledovat."

K. Zelený 25.7.2016 11:18

Taky nevím,

nevím nejen to, "... zda to vše nespiskal úmysl američanů postavit si zakladnu na Krymu." ani to zda měli "američani" (zřejmě USA) tento úmysl, ani to, zda úmysl USA je oprávněným důvodem k okupaci části sousední země, ... zkrátka nevím spoustu věcí které některé zde diskutujíc dámy a pánové vědí s neotřesitelnou jistotou.

Nejhorší je, že se nikdo z nich nechce se mnou podělit o prameny, ze kterých jejich jistota vyvěrá.

R. Veselý 25.7.2016 11:28

Re: Taky nevím,

Vůbec se nedivím, že zase víš úplný howno, Viléme.

P. Boublíková 25.7.2016 12:16

Re: Taky nevím,

Je to varske nemehlo, už pár dní se venuje své oblíbené zalibe jit po nekterych diskuterech jak slepice po flusu :-)

K. Zelený 25.7.2016 12:44

Re: Taky nevím,

S tím varským nemehlem jste na tom stejně jako s tou americkou základnou na Krymu :-)

M. Vondráček 25.7.2016 12:53

Re: Taky nevím,

Nejste nemehlo , nebo nejste z KV :-)

K. Zelený 25.7.2016 12:59

Re: Taky nevím,

Až se doučíte i češtinu, vondráčkobonde, tak snad pochopíte o čem je řeč.

M. Varadinková 25.7.2016 11:47

Re: Taky nevím,

Pokud věta uvozená slovem "nevím" pro Vás znamená "neotřesitelnou jistotu", pak Vám veškeré prameny jsou k ničemu, protože zjevně nejste schopen chápat význam slov a vět a nahrazujete si to svými vlastními utkvělými představami.

Podezření (nikoliv "neotřesitelná jistota"), že to spískal úmysl Američanů postavit si základnu na Krymu, plyne z časové souslednosti všeobecně známých dějů. Protiruská propaganda se rozjela v médiích už v době přípravy olympiády v Soči. Proč? Ve stejnou dobu se v Kyjevě rozjížděl Majdan (s mohutnou podporou západních médií i západních diplomatů, včetně mohutné podpory finanční, jak přiznala Nulandová), který vyvrcholil pučem a svržením demokraticky zvoleného prezidenta a dosazením vlády nepřátelské jak vůči Rusku, tak vůči vlastním občanům ruské národnosti.

Kvůli olympiádě a možným teroristickým útokům poslaly USA do Černého moře svoji válečnou loď. Opravdu to bylo kvůli olympiádě? Nebylo to třeba zrovna kvůli tomu Krymu, na který měli Američani zálusk, až nově dosazená (a Američany vybraná - viz uniklý telefonát, že premiérem má být Jaceňuk) vláda vypoví smlouvu Rusku?

P. Boublíková 25.7.2016 12:13

Re: Taky nevím,

Teď vidim, ze jste to napsala za mě :-) ď.

M. Varadinková 25.7.2016 12:23

Re: Taky nevím,

Mimochodem - poslaly (či pošlou) USA svoji válečnou loď také do Ria? Pravděpodobnost teroristického útoku je dnes přece ještě mnohem vyšší, než byla v době olympiády v Soči.

K. Zelený 25.7.2016 12:31

Re: Taky nevím,

Nevím, snad abyste jim to doporučila ?

http://www.navy.mil/submit/contacts.asp

M. Varadinková 25.7.2016 13:22

Re: Taky nevím,

Já jim nic doporučovat nehodlám, to si musí rozhodnout sami. Ale pokud se rozhodnou tentokrát neposlat, pak to bude také něco vypovídat o tom, že tehdy mohla být ta olympiáda pouhou záminkou a nikoliv pravým důvodem pro přítomnost jejich válečné lodě.

K. Zelený 25.7.2016 12:18

Re: Taky nevím,

Nevím, školy na to nemám ale věta "Nevim zda to vše nespiskal úmysl američanů postavit si zakladnu na Krymu." vyjadřuje nejistotu pisatelky zda to úmysl spískal nebo ne, úmysl sám v ní nikterak zpochybněn není. No a to, že USA ten úmysl měly či mají je to, co já nevím, pisatelka i vy však zjevně ano. Pokud však pisatelka opírá svou jistotu o stejně efemérní vývody jako vy, opravňuje jí k této jistotě stejné nic jako vás.

Š. Hašek 25.7.2016 11:51

Re: Taky nevím,

USA potřebovaly Kosovo - základna. USA potřebovaly Krym (ruský) - základna a přístup v Černém moři.

To si jako Putin (bývalý špion, který si v duchu reálně, na základě svých zkušeností, "pojmenuje" evropské politiky a Andělu zejména) měl všechno nechat líbit od toho muslima Obamy?

Nerozumím jedné věci, komu "uteklo" při tvorbě živototopisu toho presidenta, náboženství jeho otce?

K. Zelený 25.7.2016 12:25

Re: Taky nevím,

"USA potřebovaly Krym (ruský) - základna a přístup v Černém moři."

USA jsou NATO ve kterém je Turecko. Mrkněte na mapu která moře jej omývají.

P. Boublíková 25.7.2016 12:12

Re: Taky nevím,

Nevim znamena, ze nevim. Nejsem vševědoucí jako pan Zeleny, akorat si pamatuju, ze tam byla taková časová souslednost.

Anebo mohl být spoušťečem majdan a spor o Ukrajinu, zda bude patrit na zapad nebo pod vliv Ruska.

K. Zelený 25.7.2016 12:21

Re: Taky nevím,

Viz odpověď Varadínkové - když nevíte, nepište, že víte. A nebo klidně pište, vždyť máme tu svobodu vyjádřit se jakkoliv k čemukoliv a být tak za cokoliv.

V. Kříž 25.7.2016 11:07

Nápad s Olympií výtečný,

ale taky by se na ten pár týdnů mělo přestat ve světě válčit. Holt už nemáme tu jednotící kulturu, která spojovala řecké státy. Ani si nedefinujeme barbary a nezachováváme adekvátní odstup.

P. Vandas 25.7.2016 11:18

Re: Nápad s Olympií výtečný,

A po dobu her bych vyhlásil nejen mír, ale i celosvětovou dovolenou. Dokonce bych navrhnul, jednou za ty čtyři léta, ono Biblické "Milostivé léto", kdy byly odpouštěny nesplatitelné dluhy chudákům a otroci byli propouštěni z otroctví. Ale to je moc revoluční, to uznávám, nicméně tímto poukazuji, že naše civilizace už před dvěma tisíci lety měla stejný problém a snažila se jej řešit radikálním obratem. :-):-):-)

Z. Čábelka 25.7.2016 11:55

Re: Nápad s Olympií výtečný,

No ne že bych peníze půjčoval pravidelně :o) ale kvůli tomu Vašemu :o) "Milostivému létu" bych půjčovat snad ani nemohl :o)))). Neumím si představit činnost bank před každou olympiádou a po ní :o))).To by bylo šťastnejch dlužníků a zasebevražděnejch bankéřů :o).

P. Vandas 25.7.2016 12:11

Re: Nápad s Olympií výtečný,

Na to mám jednoduchou odpověď. Nepůjčujte chudákovi, pokud nejste připraven zbídačenému dluh odpustit. :-):-):-)

J. Vintr 25.7.2016 11:31

Re: Nápad s Olympií výtečný,

Kdyby se ty hry pořádaly pořád na stejném místě, odpadlo by budování megalomanských areálů na jedno použití, jejichž cena zase tlačí na to, "aby se to zaplatilo", takže sport je v těch finančních záležitostech jen zcela podružnou věcí.

V. Novák 25.7.2016 12:11

Re: Nápad s Olympií výtečný,

Řecké státy se mezi Olympijskými hrami ("olympiáda" je období 4 let mezi nimi) řezaly jak koně, navzájem se vyhlazovaly a zotročovaly - ano, i ty slavné demokratické Athény - takže nezbylo než vyhlásit během této oslavy Bohů mír.

Kromě toho většina soutěží měla vojenský chatrakter a žádný stát by neposlal svého nejlepšího bojovníka na nějaké hry, kdyby hrozilo, že sousedi pošlou toho svého na ně.

Až přišel barbar Alexandr Makedonský a řecké státy sjednotil po svém...

R. Brzák 25.7.2016 10:55

ad pan Lazárek - "Je to asi jediná řeč, které rozumí"

- stran imigrantů v "nevstřícném" Sasku --

Ano, imigranti jsou totiž lidé, nikoliv andělé. A tak, tam, kde mohou přijít a vzít si, aniž by museli učinit změnu u sebe, ve svých zvycích a postojích, vezmou si! Tak, jako bych to udělal já!

Xenofobie, ať se nehádám s multikulturalisty o přesnost tohoto označení běžného předpojatí vůči cizímu příchozímu, je totiž ZDRAVÁ! Dává příchozímu hned od počátku jasně najevo - toto je svět s nějakými místními pravidly, ve kterém lze žít, pokud je přijmu, pokud se přizpůsobím a pokud svou změnou sebe na "Bavořana" či Čecha a nejlépe "křesťana" dám svému okolí najevo, že stojím o to být jim dobrým sousedem!

J. Anděl 25.7.2016 12:37

Re: ad pan Lazárek - "Je to asi jediná řeč, které rozumí"

Ano, xenofobie je zdravá, souhlasím.

A teď vtípek - rasismus je zase dobrý na pleť ;-).

J. Matuška 25.7.2016 10:49

Jsem rád, že svět je barevný...

Domnívám se, že každé "etnikum" má jedinečnou "mentalitu". Němci např. si zasluhují obdiv za to, co dokázali v krátké době udělat ze zničené země. Rusové mají v sobě asi také nějaké to plus, stačí se podívat na mapu. O nás se říká, že nejsme žádní "hrdinové". Zase, stačí se podívat na mapu. Ten klín v germánském obklíčení přežil tisíc let. A tak bych mohl tímto svérázným pohledem pokračovat dál. Xenofobie je skutečně nedostatek IQ...

R. Veselý 25.7.2016 10:55

Jen se ty barvy nemaj míchat

to je pak z toho hrozná patlanice.

J. Matuška 25.7.2016 11:34

Re: Jen se ty barvy nemaj míchat

Ani přiznání k "svéráznému pohledu mě neomlouvá? .-) Podstatné: lhal jsem?