22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

Rozpor v zákonech

Bude to pro premiéra Sobotku a celou vládu hodně horký kaštan, celá ta kauza kolem předsedkyně Energetického regulačního úřadu Aleny Vitáskové a někdejší bývalé nejvyšší žalobkyně Renaty Vesecké.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 17.1.2016 13:38

Ani ve Finsku se nesmí čurat do bazénu

http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=392048&sId=&mId=

Nejlepší je poslední věta.

P. Klouda 17.1.2016 14:55

Re: Ani ve Finsku se nesmí čurat do bazénu

Jen aby to nebylo možné považovat za návod!.. 8)

A. Trick 17.1.2016 13:35

Kde je Vilém

Kdo ho nabonzoval? Piznejte se, ňyc se fám neztane.

Ale možná, že v návalu diskuzní horlivosti nabonzoval sám sebe.

J. Slanina 17.1.2016 13:38

Re: Kde je Vilém

Hezký, Šoustale. A nechtěl by ses v návalu své neomezené debility nabonzovat ty?

P. Vandas 17.1.2016 13:28

Přeji hezkou a požehnanou Neděli.

Dopoledne jsem sledoval rozhovor Kučery s Bělohrádkem, Rupnikem a Kroupou. Přestože jsem všechny kdysi znal, dnes plkali a mlátili prázdnou slámu. I ten Dan. Nejen oni překrucují a zamlžují tragickou neochotu Evropu bránit .

A. Trick 17.1.2016 13:32

Kdyby Kroupa

by co k čemu, tak politologuje v Praze a ne v Cikánově.

P. Hofman 17.1.2016 13:43

Re: Přeji hezkou a požehnanou Neděli.

Když čtu ta jména, ač jsem to neviděl, tak nebude to spíš tak, že naprosto mimo jste vy?!

P. Vandas 17.1.2016 13:46

Re: Přeji hezkou a požehnanou Neděli.

Ano . Byl jsem naprosto mimo. :-):-):-)

J. Slanina 17.1.2016 14:01

Re: Přeji hezkou a požehnanou Neděli.

Pozor, pane Vandasi, výměna stráží!!!

O. Kadlec 17.1.2016 13:51

Re: Přeji hezkou a požehnanou Neděli.

Asi to bude tím, že ani jeden z nich není napaden tou vaší chorobou.

Zklame vás ještě hodně lidí.

J. Vobr 17.1.2016 13:03

VÍTAČI VE SLUŽBÁCH KREMLU aneb destruktoři EU

Autor: H. Balzám Datum: 17.1.2016 11:52

Podle mne je celá uprchlická krize nepřátelská invaze řízená Kremlem (a nebojím se to od začátku říkat), takže nemám problém vidět rovnítko mezi vítačem a kremrolí. Jasně, spousta z nich si to ani neuvědomuje, ale to nijak nesnižuje míru jejich hlouposti.

___________________________________________

KDO DESTRUUJE EVROPU JE EO IPSO KREMLOBOTEM !!! O tom nebudiž pochyb !!!

P. Vandas 17.1.2016 13:38

Re: VÍTAČI VE SLUŽBÁCH KREMLU aneb destruktoři EU

Říkám to porád. :-):-):-)

J. Vobr 17.1.2016 13:53

Re: VÍTAČI VE SLUŽBÁCH KREMLU aneb destruktoři EU

A musíme to neustále opakovat !!! Dnešní exposé diskutéra pod nick-name "DROBKOVÁ" to jednoznačně potvrzuje !!!

____________________________________________________

A PROTO ... NULLA DIES SINE LINEA !!!

J. Slanina 17.1.2016 14:15

Re: VÍTAČI VE SLUŽBÁCH KREMLU aneb destruktoři EU

Pozor! Došlo k výměně stráží. Drobkovou již nahradil Hofman s Kadlecem.

P. Klouda 17.1.2016 11:25

Další den, ...

... kdy někde vraždili: »Atentátník zaútočil na dům prominentního politika v Afghánistánu, zemřelo nejméně 11 lidí« ~~ http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/atentatnik-zautocil-na-dum-prominentniho-politika-v-afghanis/r~5829ef50bd0311e59d7b0025900fea04/

D. Švik 17.1.2016 11:52

Re: Další den, ...

Každý den, každý den další útok. Po celém světě- Evropa, Afrika, Blízký východ, Asie....společný jmenovatel Islám. A pořád dokola nám budou tvrdit, že s islámem to nemá nic společného.

P. Klouda 17.1.2016 12:35

Re: Další den, ...

Ano. Budou. Nevím, co všechno by se mělo ve světě či v Evropě stát, aby aspoň zmlkli...

J. Anděl 17.1.2016 13:18

Re: Další den, ...

Samozřejmě, že to má mnoho společného s islámem. Jenomže příliš jednoduchá rovnítka jsou jako rovnítko mezi vraždami v Kutné Hoře (nebo kde to bylo) a držením zbraní nebo psychickými poruchami. To rovnítko tam sice je, ale řešením není zakázat vlastnění zbraní nebo zavření za tlustou zeď každého, kdo má trochu psychické problémy. A i tady jde spíš o to, jaké "řešení islámu" kdo navrhuje, než o to, jestli vraždy s Alláhem na rtech souvisejí vůbec nějak s islámem.

J. Anděl 17.1.2016 13:19

Re: Další den, ...

Mimochodem, nevím, jestli už si někdo všiml toho, že je souvislost mezi autonehodami a silničním provozem...

J. Anděl 17.1.2016 14:06

Re: Další den, ...

Já osobně třeba nemám problém s "řešením islámu" v podobě pustit do Evropě co nejmenší množství uprchlíků, co nejlépe je prověřit, pokud se to vymyká, tak jich pouštět ještě méně, a ve zkušební době je velice pečlivě hlídat, po zkušební době klíďo píďo taky. Při porušení pravidel (a dopadení, bez toho to nejde) je vykázat.

Stejně tak nemám problém s tím, hlídat, jestli náhodou v mešitách neplánují atentáty, třeba je nepouštět do bazénu, pokud jsou tam problémy, nedovolovat koupání v hábitu atd. atd. atd. Osobně striktně rozlišuji mezi připrchlíkem a muslimem obecně.

Samozřejmě si uvědomuji, že tohle může někomu znít naivně (někomu možná naopak totalitně a tvrdě), třeba tomu, kdo možná i po osobních zkušenostech z islámských zemí věří, že islám je materializovaná esence čirého zla, ale reálně mi to připadá praktičtější, než třeba zakázat islám (protože to lidem také nezabrání tajně se scházet a plánovat atentáty a mumlat si přitom pod vousy, že Bůh je veliký. Nacistická ideologie je zakázaná, ovšem na webu si koupíte vše, co potřebujete, a můžete mít doma nacistický oltář, scházet se, psát si, akorát vám občas zrušej koncert).

Také nejen že nemám problém, ale plně podporuji asertivitu ohledně tradičních českých zvyků a neustupování v souvislosti se státními svátky a též s právními aspekty rodiny atd. Tady je ovšem otázka, jestli ještě víme, co chceme držet, vzhledem k existenci registrovaných partnerství mi státní koncepce monogamního heterosexuálního manželství připadá neudržitelná (a nevím, proč jí držet, ať se klidně někdo ožení s kuželkou, nebo se dvěma, dokud to nikdo nenařizuje dělat v kostele, netrápí mě to nijak).

S tím, co o islámu vím (není to mnoho, ale něco jo), mi ovšem připadá vysloveně špatné islám zakázat, při všech jeho variantách a reálných způsobech praxe velké spousty různých, velice rozdílných lidí. Tím se ovšem osobně nepovažuji za vítače, protože já tu nikoho nijak zvlášť nevítám.

J. Slanina 17.1.2016 14:12

Re: I vy, pane Anděli???

Píšete: "Při porušení pravidel (a dopadení, bez toho to nejde) je vykázat."

Těch vykazatelů se poslední dobou vyrojilo hafo. Ale ani jeden ještě nenaznačil, kam by se ti připrchlíci vlastně měli "vykazovat". Máte třeba vy nějaký nápad, kam že by to mělo být?

J. Anděl 17.1.2016 18:14

Re: I vy, pane Anděli???

Dobrá otázka. Samozřejmě tam, kam byste vykázal toho, kdo podá žádost o azyl a nedostane ho.

Kdyby ovšem spáchal trestný čin, asi by měl být nejdřív dle práva potrestán, až pak vykázán. I když chápu, že to se někomu nemusí líbit vzhledem k nákladům.

P. Klouda 17.1.2016 14:23

Re: Další den, ...

To, že jsou muslimové schopni vraždit »s Alláhem na rtech«, důležité je. Jakože jistě nelze klást rovnítko mezi slovo muslim a slovo atentátník či džihádista. Jde tu ale o neignorovatelnou pravděpodobnost, že muslim se tím či oním může selkem snadno stát ~ díky oné tzv. radikalizaci, které jsou náchylní podléhat. A nemusí být ani v některé z muslimských zemí narození. Jako analogie mě ~ při četbě Vaší reakce ~ napadlo toto: ze země, kde se daří epidemii nějaké nakažlivé, smrtelné nemoci, přijede kdosi do země, kde ona epidemie není, ba ani se tam ona nemoc nevyskytuje (což není náš problém, protože i v Evropě už se epidemie islámu projevuje); a nechají snad příslušné úřady oné země toho návštěvníka či navrátilce volně se po zemi pohybovat, aby nákazu zavlekl i tam? ač ne se 100%ní jistotou, že nákazu zavleče, leč to by se poznalo až později ~ později, kdy by už mohlo být pozdě?..

J. Anděl 17.1.2016 18:29

Re: Další den, ...

Analogické to v jistém smyslu je, ale jen částečně. I když to ale vezmu, my v té situaci, jak píšete, nejsme, už tu u nás žijí, rodilí i konvertovaní. Někteří už mnoho let. Nevím, vybavujete si nějaké excesy třeba s muslimy z Bulharska, kteří jsou u nás podobně jako Ukrajinci za prací?

co s nimi, kdybychom islám zakázali? Co se mnou, kdybych konvertoval a nikomu to neřekl? Ano, mohl bych se prokecnout v mailu, nebo by mě mohly prozradit stránky, které bych pak navštěvoval, to by šlo monitorovat. Případně znemožnit přístup na neschválené stránky. V tom bychom se mohli obohatit třeba v Číně. Možná to měl na mysli prozíravě pan prezident, když tam byl na návštěvě.

P. Klouda 17.1.2016 18:59

Re: Další den, ...

Upřímně řečeno: zatím nic nenamítám proti našim muslimům ~ nikdy jsem ani nenaznačil, že by tu neměli být. Ty statisíce, co sem, ttž do Evropy přišly během loňska, jsou ale jiný druh (samozřejmě ne lidský či živočišný, ale muslimů). A velká spousta z nich dávala už cestou najevo, jak si váží jedné z evropských hodnot, o kterých mluví přívrženci migrace, že je třeba ji mít na zřeteli, ttž jak si váží pohostinnosti: od začátku plýtvali jídlem a pitím ~ i v těch letních hicech. A když se ochladilo? Dostali na noc deku ~ ráno s ní ještě chvíli pokračovali, a pak ji cestou pohodili; podobně to dopadalo s bundami apod. A toto se naplno ukázalo v Německu ~ viz svědectví těch, kteří s nimi nějakým způsobem pracují v těch ubytovacích zařízeních ~ všichni Evropani jsou pro ně sluhové. (Nepíšu vůbec o 13.litopadu, nepíšu o Kolíně apod.). A další forma jejich vděku? ~~ Nejčerstvější novinky z Německa: »Policie v Düsseldorfu během razie proti zlodějům z Maghrebu zadržela 40 lidí ... Policisté v západoněmeckém Düsseldorfu podnikli v sobotu večer rozsáhlou razii na místním hlavním železničním nádraží, při které zadrželi 40 lidí, především kvůli podezření z nelegálního pobytu v zemi. Oznámila to policie na svém webu.« ~~ Takže se odvděčují krádežemi? Takto si chtějí v Evropě zajistit živobytí? A teď se dostaneu zpět k těm, kteří tu už žijí: jak dalece jsou odolní vůči vlivu této originální muslimské "kultury"?

P.S. Řekl bych, že pokud byste konvertoval k islámu, Vy nebudete v té na Netu nejsledovanější skupině občanů 8) ... Tou budou nesouhlasící, i když se momentálně spousta politiků tváří, že s nesouhlasícími souhlasí. Podsatné je, co slyšíme od poslanců či senátorů ~ že nic? nu, právě toto nic je podstatné ~ peníze z Bruselu budou hrát i nadále nejvýznamnější roli; bohužel.

J. Anděl 17.1.2016 20:19

Re: Další den, ...

No, však to mám v podstatě na mysli.

Já u některých věcí, které jste zmínil, nevím jistě, jak byly (pohozené deky apod.), ale taky nejsem z všeho toho kolem uprchlíků nijak nadšený a jak píšu výše, nejsem jedna velká otevřená náruč.

K těm sledovaným na netu: teď se právě láme chleba. Vypadá to však, že někdo bude sledovaný tak jako tak. Záleží, zda zvítězí "euroklika", nebo ti, kdo dnes nesouhlasí, pozvednou prapor revoluce.

Mrzuté jsou obě varianty, takže je celkem fuk, ke které skupině se člověk hlásí.

Ještě k islámu: osobně jsem zastáncem spíš svobody, než islámu jako takového. Děvčata v šátcích se mi nelíbí (on je to asi záměr, ale tím se mi to nezačne líbit víc), představa islámského (či jiného teokratického) státu také ne, musím říct, že přes všechny teoretické mouchy (typu obtížnost shodnout se na ne-kouření v hospodách) mi náš systém vyhovuje zcela. Vyhovuje mi náboženská svoboda a možnost číst, co mě zajímá. Možnost diskutovat o to, co mě zajímá. A tak. I proto hájím jejich možnost věřit, čemu chtějí, nosit na vlasech, co chtějí apod.

P. Klouda 18.1.2016 13:38

Re: Další den, ...

Už počtvrté zkouším začít s odpovědí. Ale mám nějakou chřipajznu, a špatně se soustředím na podstatnější téma, které nechci odfláknout. Píšu Vám to, abyste si nemyslel, že mi Vše názory nestojí za reakci. Stojí. Ale ~ jak už jsem napsal ~ odpověď na ně právě nechci odbýt... 8)

J. Anděl 17.1.2016 20:34

Re: Další den, ...

Ještě k té otázce, jak jsou ti, kteří už tu žijí, odolní k nešvarům těch, kteří přicházejí.

To je fakt těžké říct. Záleží taky, co myslíme tím "tu". Podle wiki je v ČR pod 0,1% muslimů. I když to je nějaké kdovíjaké poslední sčítání. Tak či onak jich nebude mnoho. Ve Francii či v Německu ta čísla budou hodně jiná. Já si myslím, že naši muslimové jsou v pohodě.

Píšu trochu roztržitě, musím za chvíli končit, tak se omlouvám...

Zkrátka otázka je, kdo je náchylný nákaze tím, co nabízí extrémistický, militantní, fanatický islám.

Já si myslím, že u nás moc lidí ne. Napsal bych k tomu víc, ale tlačí mě čas. Tak třeba časem :)

D. Švik 17.1.2016 11:19

Volby

ve všech Evropských zemích, budou o fundamentálních otázkách, jako kdo jsme a kam chceme jít. Já jen doufám a moc si přeji, aby lidé po celé Evropě našli dost rozumu, aby si dali souvislosti dohromady. Aby si uvědomili, kdo je celou dobu tahá za fusekli, kdo vše způsobil, kdo na druhé straněm už dlouho upozorňuje , že tohle vše příjde (a už to přichází) a ne, kdo jen naposlední chvíli naskočil na vlak a chce využít momentálních nálad voličů...

P. Klouda 17.1.2016 11:26

Re: Volby

Já doufám i v to, aby se vůbec konaly...