26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Rozbíjení oken

Jeden z mála politiků, který se otevřeně zastal Izraele v otázce útoku na centra teroristické organizace Hamás v Gaze, byl Karel Schwarzenberg.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JJ 30.12.2008 9:30

Re: Doufam

Jim jde o preziti, na salonni keci EU nemaji cas.

Kajan 30.12.2008 9:29

„Jste Evropan, nebo proti nám?“,... To je blbec, nějaký Zavadil z Lidových novin ! Dzp.

Pešek 30.12.2008 9:29

Re: Ano arabsky soudruhu, opet takova ta "arabska pravda" . Nejlepe je zaparkovat/schovat nakladak s odpalovaci rampou na rakety nekde v garazi

Libanon je dalsim prikladem prosperity, ktera byla znicena Izraelem.

Za prvé, Libanon moc té ropy asi nemá a za druhé, podstatný krok ke svému zničení udělal sám občanskou válkou a podporou militantního hizballáhu, který útočil z jeho území na Izrael. Až následně zaútočil Izrael na Libanon.

jm0 30.12.2008 9:29

Re: a co takhle filištíni

takže když mám dojem, že ti dnešní arabové v palestině nemají s původními biblickými filištíny nic společného a jsou samostatným národem asi stejně jako žižkováci, tak je to úplně špatně?

cb 30.12.2008 9:28

Re: Doufam

Izrael bude existovat dele nez EU. Protoze Izrael ma vuli k obrane, EU ne.

.. 30.12.2008 9:28

O ho tolik chce, ale on nema zajem

Zkratka hrdy ODSak ...

Vondra: Do NATO nemířím

Kolombo 30.12.2008 9:28

Re: Co má dělat Izrael, jestliže sedm let létají denně na jeho území desítky raket, které rozbíjejí domy a zabíjejí civilisty?

Jo, takové jsou výsledky válek - němci ztratili dnešní západní polsko, my jsme své němce vyhnali, no a Palestinci utekli po jimi vyprovokovaných a prohraných válkách. Mají, co si zasloužili.

čumíš 30.12.2008 9:27

arabsky soudruhu

a já si hlupák myslel, že  Libanon měla / a má / obsazený Sýrie . Děkuji za zajímavý pohled na problematiku blízkého východu.

RZ 30.12.2008 9:27

Re: Pisete vcelku inteligentne, nicmene lzete, lepe receno , rikate jen to, co se vam hodi do kramu. Reknete A ale "zapomenete" rici B. K tomu vasemu titulku a prirovnani Hamasu k ODS, predne ODS je politicka strana a nema vojenske kridlo, jinak by

Taky jsem si všiml, že jste ho vyrazili z Virtually. Ale proč právě sem? Máme dost domácích. . .

.. 30.12.2008 9:26

Re: Co má dělat Izrael, jestliže sedm let létají denně na jeho území desítky raket, které rozbíjejí domy a zabíjejí civilisty?

Ti druzi prisli do Palestiny o nejakou tu tisicovku let pozdeji ...

JJ 30.12.2008 9:25

Re: Ano arabsky soudruhu, opet takova ta "arabska pravda" . Nejlepe je zaparkovat/schovat nakladak s odpalovaci rampou na rakety nekde v garazi

Pri vzniku Izraele vsechny okolni arabske staty Izrael napadly s cilem jej znicit, vcetne jeho obyvatel. Prohrali a od te doby drzi Palestince jako rukojmi, aby mohli ukazovat, jak je Izrael spatny. Pasmo Gazy bylo ve sprave Egypta, tedy do doby, nez je pouzil jako nastupiste k valce proti Izraeli. Izraeli jde o preziti. Jak zemi, tak jeho obyvatelum jde o krk. Kdyby byl slabsi, tak tam nabehnou arabi z okolnich zemi a vyvrazdi je.

Co se tyce dnesniho konfliktu, tak Hamas je politicke vedeni, ktere si obyvatele pasma Gazi sami zvolili. Izrael se stahnul, samospravu toleroval, nicmene ta se rozhodla vest vojensky konflikt s Izraelem. Maj co chteli.

Pešek 30.12.2008 9:25

Re: Co má dělat Izrael, jestliže sedm let létají denně na jeho území desítky raket, které rozbíjejí domy a zabíjejí civilisty?

Netvrdím, že jednoduchý, ale zatím jsem od vás Troubo nečetl  lepší řešení s lidmi, kteří uznávají jenom násilí a sílu zbraně. Když si necháte všechno líbit a budete do nekonečna opakovat nabídky na jednání, jste pro ně trouba, kterýho může beztrestně napadat a jednání se nekoná. Některé trouby holt dovedete k jednání jenom pořádnou přesdržkou, i když ani to se mi moc nelíbí, ale nechám si poradit třeba od vás. Vypadáte, že máte řešení v šuplíku, tak do toho! ;-)

Šerlok Humylsa 30.12.2008 9:25

Re: Jak patrno, pro mnohé diskutující je nevědomost o problému úplným dobrodiním,

asi tak.

Kolombo 30.12.2008 9:24

Re: Zamerovat se na policejni stanice a univerzity, kde navic byly ubytocvany studentky a byly zabity, je podlost. Schwarzenberg nema odvahu, pokud rika, ze Izrael ma povinnost se branit, to jiste ma, o tom nikdo nema pochyby, je zbabely, pokud nedok

Konečně od tebe dobrý nápad - troubo!

.. 30.12.2008 9:24

Re: Doufam

Ale oni jiste i bez vas vedi, ze takovou moznost maji. Ale narozdil od vas asi dokazi dohlednout, co by to pro ne znamenalo.

cb 30.12.2008 9:24

Re: Jednoznačný souhlas

Evropsti politici si z blizkeho vychodu dovazeji sve volice, podle toho se musi chovat.

cb 30.12.2008 9:23

Re: Ano arabsky soudruhu, opet takova ta "arabska pravda" . Nejlepe je zaparkovat/schovat nakladak s odpalovaci rampou na rakety nekde v garazi

A koho ze to Izrael okupuje?

cb 30.12.2008 9:22

Re: Ano arabsky soudruhu, opet takova ta "arabska pravda" . Nejlepe je zaparkovat/schovat nakladak s odpalovaci rampou na rakety nekde v garazi

Pokud arabske statny nejsou vyspele, tak to je proto, ze na jejich "univerzitach" se uci koran a nic nez koran.

.. 30.12.2008 9:22

Re: Ti lidi za to v podstatě nemůžou

http://www.kinema.sk/clanok.asp?id=25400

cb 30.12.2008 9:21

Doufam

ze zadna izraelska vlada uz nikdy nebude brat jakykoliv nazor EU vazne.

AndyO 30.12.2008 9:20

Re: Jak patrno, pro mnohé diskutující je nevědomost o problému úplným dobrodiním,

prima. Taková doporučení zde proběhla od roku 1996 asi tisíckrát, všichni už jsme přelouskali boha všemohoucího populárního v omyvatelné vazbě uloženého Paula Johnsona a další, muftího známe jak svý boty a už dávno se každý zařadil, takže westíku, jak by řekl velký Kawaciuk- jste tři takty za orchestrem.

Tady budou dneska jen zvědavcoidní hastrmani lovit nové antisemitské dušičky a jinak nic zajímavého nebude.

Trouba 30.12.2008 9:19

Re: Jak patrno, pro mnohé diskutující je nevědomost o problému úplným dobrodiním,

westík je mistr na polopravdy..........přeji ti za to dílko tekutou stolici.......

Nomen 30.12.2008 9:19

Čím doložíte - přítel teroristů socbolševik Zaorálek?

mokiemori 30.12.2008 9:19

Ano arabsky soudruhu, opet takova ta "arabska pravda" . Nejlepe je zaparkovat/schovat nakladak s odpalovaci rampou na rakety nekde v garazi

opakujes stejna klise, jako 90% tech  idiotu tady; pokud nejsou arabske staty vyspele, bude to zrejme vinnou postkolonialni politiky zemi, ktere kolonizovaly. je idiotske srovnavat zeme 3. sveta s temi zememi prvniho, ktere mely nepreruseny vyvoj po staleti, a to na ukor tech, ktere kolonizovaly. Izrael je v mnoha smerech obdivuhodny, ovsem za velkym technologickym pokrokem Izraele stoji v prve rade USA vcetne materialni a financni pomoci, kterou poskytuje (a zarukami pujcek), coz nemi pomoc mala.  O dalsich, na ropu bohatych arabskych zemich, nic nevis, nebot nesledujes, co se tam deje. Libanon je dalsim prikladem prosperity, ktera byla znicena Izraelem.

Nemam nic proti tomu, ze Cesi stoji za Izraelem, jsem vsak presvedcen  o tom, ze stat za statem, ktery okupuje a barbarsky vrazdi, nema s moralkou nic spolecneho. Spise s ceskym charakterem, jez byl vytvaren po staleti ustupky a podrizovanim se. V takovem prostredi je obtizny byt moralni, jak tomu nasvedcuje nakonec i politicka situace soucasne doby.

Petr Litoš 30.12.2008 9:18

Jednoznačný souhlas

Přiznávám, že patřím k fandům Karla Schwarzenberga a jeho reakce na různé aktuální události mne vždy utvrdí v tom, že mu fandím zcela oprávněně. Na rozdíl od většiny evropských politiků totiž má, coby potomek starého rodu, v genech cosi, co by se dalo nazvat vůlí k obraně. Právě ta vůle k obraně současným evropským politikům fatálně schází. Nastavit druhou tvář v případě útoku možná lze, pokud je ale člověk masochista nebo sebevrah. A židé za celou dobu vývoje svého státu dokázali, že nejsou ani jedno ani druhé. Na obranu svého státu a na zajištění bezpečnosti svých lidí mají nezadatelné právo. Proti palestinské raketě se nelze bránit žvaněním v impotentním OSN. Byla by to jen ztráta času a dalších životů vlastních lidí. Díky pane ministře.

Pešek 30.12.2008 9:17

Re: A UŽ OPRAVDU NA KONEC

Nikoliv, mocní podporují, ale podle svých zájmů a vždycky se musí zeptat místních, jestli u nich můžou stanovat se svou lehkou výzbrojí. Vzpomeňte třeba na Srebrenici.

zdarec 30.12.2008 9:16

jiné řešení není

Byl jsem v Izraeli a Palestině,velké rozdíly,na jedné straně,v Izraeli pořádek čisto a zeleň uměle zavlažovaná,a na druhé straně špína a loupení kapec návštěvníků a bída,nikdo se nesnaží moc pracovat ,jako v našich romských getech,to je fanatismus největšího kalibru,a ty útoky Hamasu a podobných se nedají jinak řešit,fandím Izraelcům,zde jde také o nás!

jerry, the New Yearś mouse 30.12.2008 9:16

Re: A co na to přítel teroristů socbolševik Zaorálek?

Řekne něco na způsob, že je nutné tento problém řešit mírovou cestou a jednáním. Škoda, že se nenabídne, jako prostředník.:-)

westík 30.12.2008 9:15

Jak patrno, pro mnohé diskutující je nevědomost o problému úplným dobrodiním,

protože jinak  by neměli k čemu se vyjadřovat :-/ Doporučuji si přečíst  napřed knihu Paula Johnsona: Dějiny židovského národa  příp. Johna G"untra :Asie jaká je . Celá záležitost vztahů mezi Židy a Palestinci  se tak říkajíc "vyvrbila" v r.1919 , a prodělala tolik peripetií , že není snadné je jednoduše popsat. Stručně lze pouze uvést fakt, že  a) hlava Arabů - veliký muftí  v době IIWW  podporoval Hitlera, b) Palestinci odmítli zřízení samostatného palestinského státu -myslím v r.1947 , c) cca 500 tis. Palestinců uprchlo v těch létech z míst bojů ,a odmítlo se vrátit- ostatně mezitím se pomnožili na cca 1,5 mil., d) žádný okolní stát (Egypt, Jordánsko )nechtěl palestinské uprchlíky na své území přijmout -což také o něčem svědčí .

No, ti, kteří Židy -ať již z předsudku nebo z jakýchkoliv důvodů nenávidí, vždycky budou ovšem nacházet vinu na Izraeli.Ono totiž obecně "nevinnost nenachází  zdaleko tolik ochrany jako vina"

cb 30.12.2008 9:15

Re: Co má dělat Izrael, jestliže sedm let létají denně na jeho území desítky raket, které rozbíjejí domy a zabíjejí civilisty?

Kdo koho okupuje?