3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Rozbíjení oken

Jeden z mála politiků, který se otevřeně zastal Izraele v otázce útoku na centra teroristické organizace Hamás v Gaze, byl Karel Schwarzenberg.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Kunetka, sileny zlocinec 30.12.2008 20:20

Re: Pane Kunetko

At hledam, jak hledam, nikde jsem nenapsal, ze je to moje zasluha. Ignorance toho, ze vetsina lidi nestaci na metody tech chytrych? No, mate zvlastne ignorovanou "ignoranci".

Taky ignoruji valku v Gaze, vysledky voleb, politickou sebevrazdu ODS a celkovou levicovost v CR... Ja bych misto "ignorance" pouzil slovo "vzal na vedomi vec, ktera je nejak dana a nelze ji zmenit" , ale nest.

"Dej buh, abych rozeznal, co se zmenit da, a co ne. A silu smirit se s tim, co se zmenit neda, a zmenit to, co se zmenit da"

Kajan 30.12.2008 20:19

Politické a společenské systémy vymýšlejí lidé a žádný není realizovatelný !

Lidský svět je totiž neodvolatelně neustále se rozšiřujícím spontánním řádem lidské interakce, tedy kapitalismem, a nemůže být za mírových okolností ničím jiným !!! Dzp.

vlk 30.12.2008 20:19

Tak příměr.

Jako furiant jste se vydal kraulem přes rybník. Ve dvou třetinách došly síly... Budete se vracet?

hleena 30.12.2008 20:18

Re: Pane Kunetko

hadísexxi,ani se nesnaž něco pochopit,vy socbolševici na to máte lidi,moh bys to "pochopit " blbě jako Vízek a skončil bys v kamenolomu ;-D;-D;-D

loula 30.12.2008 20:18

Re: řezník a prodavačka z lahůdek "u nás se ekonomická krize neprojevuje,lidé nakupují jako by měla být válka " :-)

Nemám, co bych Paroubkovi omlátil o hubu. Ale pokud vás to uklidní tak mohu stranickou legitimaci vrátit Topolánkovi.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 30.12.2008 20:18

Re: "Samotne zadluzeni neni fatalnim problemem "

Zde nesouhlasim, ale je to na dlouho ;)

hadesxx 30.12.2008 20:17

Re: Pane Kunetko

No to skutečně je. Ale skutečně též není vaše zásluha, že nejste mezi těmi hloupými, a skutečně ignorace toho, že většina lidí je podle vás hloupých a nestačí na rafinované metody těch chytrých, co je např. ženou do zadlužování, není zrovna moc chytrá strategie.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 30.12.2008 20:17

Re: To je relativní :-)

Cim drive to bude ustanoveno za standard, tim drive dosahneme... rovnovazneho stavu. Zvlastni je, ze ja nepotreboval vojnu, stacila vychova od babicky, ktera se z totalne chude rodiny (a s manzelem odpovidajiciho postaveni ;) u Bati vypracovala tak, ze ji bolsevici zvladli rozkulacit...

Nikdy jsem ji neslysel kunkat o tom, ze je neco nespravedlive...

Jacques the Devils Advocate 30.12.2008 20:16

"Samotne zadluzeni neni fatalnim problemem "

Samotne zadluzeni neni vubec zadnym problemem. Nakonec vypujcka - at uz jsou to penize ci neco jineho (manzelku bych mozna vynechal i kdyz i to by mozna fungovalo (na reciprocni bazi) - je normalni cast zivota a podani pomocne ruky a prijmuti pomoci nen nic spatneho.

U zadluzeni je problem v tom ze zadluzeni samo je comoditou.

Vec by vyresil zakaz pujcovani na urok.

Kajan 30.12.2008 20:16

Takto stanovené popltatky do jinak socialistického zdravotnictví, ba co víc do kapes lékařů, byly nebetyčnou kravinou a fatální chybou !!! Dzp.

pertinax 30.12.2008 20:16

Re: Sefove Hamasu

No naši páni z bezpečnostního výboru Poslanecké sněmovny se do boje v Iránu také moc nehrnou. Ani Diva národní obrany. To je holt výhoda Vůdců.

loula 30.12.2008 20:16

Re: řezník a prodavačka z lahůdek "u nás se ekonomická krize neprojevuje,lidé nakupují jako by měla být válka " :-)

Pakliže pojištovny nedovedou hospodařit se 100 tisící, tak to tři pětky nezachrání. Jinak já osobně pro poplatky jsem, a pro vyšší, ale dělané poněkud jinak. Způsob jejiho zavedení považují za poněkud neštastný

Puck 30.12.2008 20:15

Dilema

Není to s tím kapitalismem jednoduché. Já mám, například, zajímavé diléma. Předem musím podotknout, že nijak zvlášť neoplývám kapitálem a v současné době mi to vychází vylej - nalej.

Na jednu stranu ekonomové říkají, že dluhy jsou největší zlo, které socani a domácnosti páchají a na druhé straně ti samí ekonomové s vážnou tváří říkají, že lidi musí utrácet, aby se zachránil hospodářský růst.

 A jak z toho ven, to už neříkají. Předpokládám, že takových, jako jsem já, je u nás hodně. Krást neumím, to by mě chytli za prvním rohem. :-)

hadesxx 30.12.2008 20:15

Re: "dluh a mnohdy o něm dlužník ani neví, třeba za pokutu"

Pane Kunetko, každý průměrně inteligentní člověk dnes ví, že emoce nejsou něco, co byste mohl vyseparovat, svléknout při řízení a obléknout doma. Čím méně jste si svých emocí ovšem při řízení vědom, tím hůře pro vás, pro řízení i pro řízené.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 30.12.2008 20:14

Re: Pane Kunetko

Ja na nem nic moc emotivniho nevidim (jinak je to citat ;).

Skutecne je tezke dosahnout uspechu (at si jej definujeme jakkoliv), a je to mnohem tezsi pro lidi, kteri delaji hloupa rozhodnuti.

Real 89 30.12.2008 20:14

Výkřik zoufalství nešťastného soudruha :-( Nedělej ostudu pracujícímu Lidu !!!

Autor: Hmmmm IP: 85.160.10.xxx Datum: 30.12.2008 20:00No tak tímhle jste pouze prozradila, že jste opravdu blbá... a o ženě se mi to neříká lehce.

Modrá KRÁVA Milka: nic proti ničemu. Krávy jsou docela moudrá stvoření - což Vy nejste, vážená VĚDECKÁ PRACOVNICE.

vlk 30.12.2008 20:14

To je relativní :-)

Já to považuji za zcela racionální vyjádření, oni možná za zoufalý výhřez asociality ;-)))

Občas si myslím, že ač socialistická vojna byla naprosto zbytečná přehlídka ukradeného času (života), přeci jenom kluka něco naučila. Ukázala, kdo je nepřítel a pravidla žítí ve smečce. Současné bezprizorní změkliny jsou zoufalé, ale daleko horší je, že to již pomalu bude ustanoveno jako standard.

pertinax 30.12.2008 20:13

Re: Protože se zde diskutuje na témata rozličná

No právě.....;-€

hadesxx 30.12.2008 20:13

Pane Kunetko

"Zivot je tvrdy. Obzvlast k blbcum."

Co mám na tomto pochopit? To je racionální neemotivní příspěvek do politické diskuze?

Kajan 30.12.2008 20:13

Re: řezník a prodavačka z lahůdek "u nás se ekonomická krize neprojevuje,lidé nakupují jako by měla být válka " :-)

Loulo, mýlíte se ! Na všechno, i na Vaší mzdu a odvody, vydělal Váš zaměstnavatel, pokud tedy nejste státní úředník, tam jste na to nevydělali ani jeden !  Dzp.

pertinax 30.12.2008 20:13

Re: řezník a prodavačka z lahůdek "u nás se ekonomická krize neprojevuje,lidé nakupují jako by měla být válka " :-)

Hlíno pojďte, já ho podržím, Vy můžete mlátit.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 30.12.2008 20:11

Re: "dluh a mnohdy o něm dlužník ani neví, třeba za pokutu"

Jak jsem psal dole - emoce podle mne nepatri do rizeni firmy, jeste mene do rizeni cele spolecnosti.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 30.12.2008 20:11

Re: "dluh a mnohdy o něm dlužník ani neví, třeba za pokutu"

Samotne zadluzeni neni fatalnim problemem (existuje treba optimalni hranice zadluzeni firmy, a v naproste vetsine pripadu to NENI nula).

Problem je v pochopeni, ze dluh se musi zplacet - a v domysleni VSECH dusledku teto na pohled trivialni pravdy.

..... 30.12.2008 20:11

Re: řezník a prodavačka z lahůdek "u nás se ekonomická krize neprojevuje,lidé nakupují jako by měla být válka " :-)

Sákryš, ty odvádíš 100 tisíc a nemáš 30 korun? To ti zbude tak málo?

vlk 30.12.2008 20:10

Zajímavé, že ti ještě místní kolektivisti nejdou po krku ;-)

hadesxx 30.12.2008 20:09

Re: "dluh a mnohdy o něm dlužník ani neví, třeba za pokutu"

Kde není na co apelovat, ani smrt nebere.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 30.12.2008 20:09

Re: Mám to hledat?

Snad k tomu ps... - to je jejich problem... 

Jde mi to? ;)

hleena 30.12.2008 20:09

Re: řezník a prodavačka z lahůdek "u nás se ekonomická krize neprojevuje,lidé nakupují jako by měla být válka " :-)

Fuj to sem se lek,myslel jsem,že omlátíte Paroubkovi o hubu stranickou legitimaci ;-D;-D;-D

Jacques the Devils Advocate 30.12.2008 20:09

Re: "dluh a mnohdy o něm dlužník ani neví, třeba za pokutu"

Zivot na dluh je problem - mimochodem jde v prikrem rozporu z mnou objevenym zakladnim economickym axiomem (ktery z cele economicke vedy dela jen hromadu zbytecnych tlachu, i.e. "na to co sezeres si nejdriv vydelej (a to co vyse/res si po sobe uklid" - v jakekoli podobe, obzvlast pokud se clovek zadluzuje pro ucely satiovani svych mrzkych pudu ci dokonce potreb artificialne vyrobenych a jemu nasazenych do psyche nejakym bezskrupuloznim kapitalistou.

Jen velmi malo lidi je immunni zadluzovacimu trendu a popravde receno jen malo lidi ma ten luxus ze si muze dovolit se tak ci onak nezadluzit...

Petr Kunetka, sileny zlocinec 30.12.2008 20:08

Re: V Praze roste počet lidí, kteří se neuváženým použitím kreditní karty od nebankovních institucí zadlužili. Stačí vybrat i minimální částku.

Inu... Kdyz nechcete cist a reagovat a pochopit to, co pisi, nemusite. Je to Vase volba, treba moudra.