28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Reagovat ano, nebo ne?

Islámský stát zařadil Českou republiku mezi své úhlavní nepřátele z koalice ďáblů. To není nic dobrého, horší by bylo jenom to, kdyby nás na ten seznam nezařadil. Nejhorší ovšem je, že něco takového jako Islámský stát může vzniknout, a vůbec nejhorší je, že islámský svět strpí, aby vznikl a dělá to, co dělá. Spíš by se dalo čekat, že právě islámský vět se spojí a spláchne ho z povrchu světa. Jenže se to neděje, IS se dokonce z mnoha stran těší podpoře, takže věci se mají tak, jak se mají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Veselý 29.11.2015 19:30

Re: Tak naposled

Jde o islamistu Petra Pelikána a článek JXD, který popsal ono vystoupení v TV. A také jde o to, že jeho brácha je nyní ministr spravedlnosti, tedy ve vládě jsou minimálně 2 grázlíci, co jsou na straně islámu.

S. Lazárek 29.11.2015 19:26

Re: Když to tu tak čtu

Takže napráskala. Zbytek je vata.

M. Varadinková 29.11.2015 19:26

Re: Když to tu tak čtu

Jednoho, který si to zasloužil. Oprávněná sebeobrana není ani zbabělost, ani bolševická manýra, ani práskačství.

Zbabělé práskačství je to, co zde opakovaně předvádíte Vy. I když na Vás v dané chvíli nikdo neútočí, čili o sebeobranu se nemůže jednat v žádném případě, opakovaně horlivě přispěcháváte na mne napráskat, že jsem kdysi požádala admina o ban pro jednoho darebáka. A kdo u toho byl, ten dobře ví, jak se ten člověk ke mně choval. I Vy to moc dobře víte a přesto si v tom svém práskačství vymýšlíte něco jiného. To je od Vás podlé a zbabělé. Řešíte si tím akorát svůj mindrák z diskusí se mnou, protože věcnými argumenty jste v nich nedokázal uspět.

P. Vandas 29.11.2015 19:24

Což Irák, ale Syrie i dnešní Turecko byly křesťanské

Hagia Sofia největší křesťanský chrám světa. Konstantinopol, centrum východořímské říše. :-):-)

J. Nový 29.11.2015 19:24

Re: Tak naposled

určitě ne o tě, že "mu jen uřízli hlavu a co"

R. Veselý 29.11.2015 19:22

Re: Tak naposled

Jde o něco jiného.

S. Lazárek 29.11.2015 19:19

Re: Když to tu tak čtu

Ano, přesně toho mám na mysli. Madam se tu ovšem dnes otřásala hnusem nad tím, že by snad mohl někdo utnout tipec jekémusiOrtelu, když je ta svoboda slova a sama dělá to samé. V našem právním řádu existuje institut podání žaloby a když o někom napíše, že je kráva nebo že je někdo prasák se sklonem k pedofilii a dotyčný se cítí ponížen a žádá satisfakci, či omluvu, může si takto napadený stěžovat u soudu. Fňukat u admina a ukazovat prstem na toho, jehož zlé a falešné větičky se mi nelíbí, aby mu zatnul tipec, když já nemůžu, je.......no nic, určitě mi rozumíte.

R. Veselý 29.11.2015 19:15

Re: ,,Záznam vraždy člověka není banalita."

No, celý spor je o tom, co řekl Pelikán, nikoliv novinář. A ten to neřekl, tak si buď přečtěte celou diskusi, nebo rýpejte klacíkem....

K. Němec 29.11.2015 19:14

Re: Když to tu tak čtu

Myslíte toho z Dlouhých strání?

Ten byl tedy ale hodně za hranou slušného chování a k paní Varadinkové obzvláště.

J. Nový 29.11.2015 19:06

Re: Tak naposled

nechci říct destítky stovky tisíce, nevím, prostě strašná spousta

S. Lazárek 29.11.2015 19:01

Re: Když to tu tak čtu

Ale napráskala, tudíž nasledně i umlčela, jen jste k tomu zbaběle využila admina, nelžete. To není eskalace emocí, já jsem naprosto v klidu, to je jen popis skutečnosti a to té, že jste tu jednoho diskutéra napráskala proto, že se Vám prostě nelíbilo to, co píše. Tečka. To je typicky bolševická manýra a kde jste si jí osvojila, to tuším.

Budu si tu dělat co chci, nejsem tu Vás na návštěvě, pokud mi tedy u admina nezajistíte můj výmaz. S tím se prostě smiřte. Nebo ne, je mi to vlastně jedno.

J. Nový 29.11.2015 18:59

Re: Tak naposled

on řekl, že nechce říkat tisíce či stovky, ale že je jich spousta.

A má pravdu. Ten Pelikán neřekl absolutně nic závadného, jen to, co se vám nehodí. Fakt, že IS vraždí především muslimy

J. Nový 29.11.2015 18:57

Re: ,,Záznam vraždy člověka není banalita."

zaznělo. Od novináře

M. Varadinková 29.11.2015 18:56

Re: Když to tu tak čtu

No vidíte, že okopáváte. Já žádné ostatní neumlčuji, ani na ně nepráskám. Práskáte Vy, a ještě k tomu lživě. Jako třeba teď. A k tomu vykládáte, že eskalace emocí je sebevražedná. Tak je neeskalujte, nelžete a neokopávejte, když nemáte co věcného říct.

S. Lazárek 29.11.2015 18:47

Re: Když to tu tak čtu

Tak mě napráskejte, když s tím máte problém. Tedy s mým okopáváním kotníků, s práskáním a umlčováním ostatních problém nemáte, to tu ví každý.

M. Varadinková 29.11.2015 18:40

Re: Amerika učinila krok k privatizaci vesmíru

A komu budou za ta těžební práva platit a kdo jim je bude prodávat?

M. Varadinková 29.11.2015 18:37

Re: Když to tu tak čtu

Vy sice nepodupáváte, zato však pokaždé přichvátáte okopávat kotníky.

M. Varadinková 29.11.2015 18:33

Re: Tak naposled

Tak jsem si to taky pustila. Řekl to nikoliv Pelikán, ale jeho oponent Černý a ne po 14., nýbrž mezi 7.-8. minutou. Černý se tím, že vražda není banalita, ohrazoval proti předchozím tvrzením Pelikána, že jsou takových případů tisíce. Čili J.X.Doležal to popsal pravdivě.

Po 14. minutě už tam mluvil jen Černý a ne Pelikán.

Václavíková je buď tak cynicky prolhaná, nebo jí definitivně přeskočilo.

J. Urban 29.11.2015 18:25

Jo! Měli bychom se poučit:

Irák byl kdysi sekulární stát. Co se změnilo?

Irák byl před několika stovkami let součástí Mezopotámie a kolébkou civilizace i křesťanství. Irák nebyl až přibližně do roku 640 n.l. vůbec arabský nebo muslimský. Nicméně právě v polovině 7. století došlo k obrovské přílivové vlně muslimských uprchlíků a celá oblast byla po pěti generacích muslimská a po deseti generacích již celá ovládnuta muslimskými Araby a stala se součástí chalífátu a Osmanské říše. A podívejte se, jak to dnes v Iráku a Sýrii vypadá. Varuji před tímto druhem imigrace a zvláště před těmi, kdo přijíždí do Evropy nelegálně. je to stejný scénář se stejnými důsledky.

D. Green 29.11.2015 18:22

Re: Lidi zachvátil mor socialismu. Lidský svět je čím dále,

Vas rotundum. Lynx hic potat. Hic est carrus. Palum motat.

Hare krišna, hare krišna krišna krišna, hare hare hare rama, hare rama rama rama, hare hare

http://1url.cz/N91f

J. Fialová 29.11.2015 18:13

Kdyby si někdo chtěl přečíst

"Bývalý muslim a znalec koránu o islámu, uprchlících i genocidě křesťanů... Jeho rodina žije v Iráku... "

http://www.securitymagazin.cz/zpravy/byvaly-muslim-a-znalec-koranu-o-islamu-uprchlicich-i-genocide-krestanu-podari-se-zachranit-153-krestanskych-uprchliku-z-iraku-1404048258.html

R. Veselý 29.11.2015 18:10

Re: Když to tu tak čtu

Pozor, má tam P ! Ale i to by souhlasilo :)

R. Veselý 29.11.2015 18:09

Re: Když to tu tak čtu

Souhlasím. Obrazně řečeno, sedíme v hospě, střecha nám hoří nad hlavou, a my se dohadujeme, jestli je lepší Sparta nebo Viktorka.

Moje diskuze s paní Václavíkovou pro dnešek skončila, její lhaní mě už nebaví.

R. Veselý 29.11.2015 18:03

Tak naposled

Autor: J. Václavíková Datum: 29.11.2015 16:47

,,Záznam vraždy člověka není banalita."

Nic takového tam Pelikán neřekl, lhářko !!!

Z. Bureš 29.11.2015 18:01

Re: Když to tu tak čtu

.....zapomněl jste napsat Debil s velkým počátečním - neboť to je jeho vlastní jméno !

J. Laták 29.11.2015 17:59

Re: Byť jsem celoživotní vyznavač a příznivec.......

Myslíte, že jsem ťululum, jako Vy a pár xenofóbních hrdinů, kteří ničemu nerozumí, ale jejich vzor momentálně sedí na Hradčanech?

S. Lazárek 29.11.2015 17:58

Re: Když to tu tak čtu

Ty jsi především debil milej Peťo a je úplně jedno, kde tě vaši vyrobili. Mimochodem, já jsem se narodil ve středních čechách, jestli víš, kde to je.

J. Václavíková 29.11.2015 17:56

Re: Když to tu tak čtu

Pardon, 14. min od začátku Událostí je s Pelikánem.

P. Bolec 29.11.2015 17:55

Re: Když to tu tak čtu

Jak Češi ? Ty jsi náplava, já hrdý Moravan. Máš to nějak špatně sesumírovaný. Jak to tak vidím tak ty se ke své rodné hroudě jen tak nevrátíš. :-o)))

S. Lazárek 29.11.2015 17:55

Re: Když to tu tak čtu

Pane Veselý, my dva se moc nelišíme v názoru na to, co tahle vlna bude pro Evropu v budoucnu znamenat, my se jen zásadně lišíme v intenzitě odporu vůči těm, kteří sem jdou. Nikdy se mi nestane, abych si do rytmu podupával s hochy v bomberech, protože to je cesta do pekel a k tomu pak žádné islamisty nepotřebujeme, bohatě si tu vystačíme sami, viz Vaše diskuze s paní Václavíkovou, koneckonců i ta její se mnou. Tahle eskalace emocí je sbevražedná. Do slova a do písmene.