4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Reagovat ano, nebo ne?

Islámský stát zařadil Českou republiku mezi své úhlavní nepřátele z koalice ďáblů. To není nic dobrého, horší by bylo jenom to, kdyby nás na ten seznam nezařadil. Nejhorší ovšem je, že něco takového jako Islámský stát může vzniknout, a vůbec nejhorší je, že islámský svět strpí, aby vznikl a dělá to, co dělá. Spíš by se dalo čekat, že právě islámský vět se spojí a spláchne ho z povrchu světa. Jenže se to neděje, IS se dokonce z mnoha stran těší podpoře, takže věci se mají tak, jak se mají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Berka 29.11.2015 19:55

EU

Jsem zvědavý na celkový výstup z dnešního jednání v Bruselu. Mám takový neblahý pocit, že se jedná pouze o vytloukání klínu klínem. Nejde se na podstatu věci, hlavně na důsledném střežení Shengenu, ale budeme část toho pomocí financí delegovat na Turky. Máte rádi Turky, ty kluky pohanský?

M. Vondráček 29.11.2015 20:17

Re: EU

Host jako host :-)

P. Vandas 29.11.2015 19:24

Což Irák, ale Syrie i dnešní Turecko byly křesťanské

Hagia Sofia největší křesťanský chrám světa. Konstantinopol, centrum východořímské říše. :-):-)

J. Urban 29.11.2015 19:32

Re: Což Irák, ale Syrie i dnešní Turecko byly křesťanské

Dnešní Turecko, vedené islamisty, se evidentně snaží vyprovokovat konflikt mezi NATO a Ruskem (nic nemůže IS prospět více!):

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/zive-svet-po-teroristickych-utocich-29-11/r~c87ef524944111e586750025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_content=A&utm_term=position-1

P. Vandas 29.11.2015 19:36

Re: Což Irák, ale Syrie i dnešní Turecko byly křesťanské

Dnešní Turecko je pod vládou Erdogana opět islamizované a odkaz Attatürka je už minulostí. Dnes má v programu obnovu Osmanské říše a je třeba si tuto změnu uvědomit a jednat podle toho.

M. Varadinková 29.11.2015 19:39

Re: Což Irák, ale Syrie i dnešní Turecko byly křesťanské

Byzantské říše. Tak bacha na to, abyste nakonec ještě nebyl za kremlobota:-)))))

R. Veselý 29.11.2015 19:47

Re: Což Irák, ale Syrie i dnešní Turecko byly křesťanské

Východořímská říše = Byzantská říše.

M. Varadinková 29.11.2015 19:51

Re: Což Irák, ale Syrie i dnešní Turecko byly křesťanské

No a říkám snad něco jiného?

Já jsem jen narážela na to, že o Rusku se opovržlivě říká, že je to byzantská říše, byzantská kultura, byzantské zvyky....

I. Mertl 29.11.2015 19:59

Re: Což Irák, ale Syrie i dnešní Turecko byly křesťanské

Milá paní, míň sedět u diskuzí a více studovat! Osmanská říše (p. Vandas) má s říší byzantskou (Vy) společné jen sídelní město.

M. Varadinková 29.11.2015 20:06

Re: Což Irák, ale Syrie i dnešní Turecko byly křesťanské

Vy, když vyrážíte k okopávání kotníků, tak si aspoň přečtěte to, na co reaguji. Pan Vandas psal o Východořímské (tedy Byzantské) říši, která byla dobyta Turky a na jejím místě vznikla říše Osmanská. A chrám Boží moudrosti v Konstantinopolu (Cařihradu, dnes Istanbulu) Turci přestavěli na mešitu.

I. Mertl 29.11.2015 20:12

Re: Což Irák, ale Syrie i dnešní Turecko byly křesťanské

Přecejen umí! Tak proč ta nepřesnost se ztotožněním Osmanské a Byzantské říše, co jste provedla? Jen abyste mohla zavtipkovat s kremlobotsvím? Konec - máte poslední slovo,

M. Varadinková 29.11.2015 20:27

Re: Což Irák, ale Syrie i dnešní Turecko byly křesťanské

Jaká nepřesnost, jaké ztotožnění, Vy magore?

Já jsem přece původně (než jste se do mne navezl) nepsala vůbec nic o Osmanské říší, pouze jsem pana Vandase upozornila, že východořímské říši, o které psal on, se také říká byzantská a že to tudíž navozuje asociaci s Ruskem, protože to slovy "byzantská" je používáno pejorativně právě v souvislosti s Ruskem. A že by tudíž mohl být považován za kremlobota. Nic víc, nic méně. Když jste tak nechápavý, proč se do toho pletete? Jen abyste mohl okopávat?

J. Fialová 29.11.2015 18:13

Kdyby si někdo chtěl přečíst

"Bývalý muslim a znalec koránu o islámu, uprchlících i genocidě křesťanů... Jeho rodina žije v Iráku... "

http://www.securitymagazin.cz/zpravy/byvaly-muslim-a-znalec-koranu-o-islamu-uprchlicich-i-genocide-krestanu-podari-se-zachranit-153-krestanskych-uprchliku-z-iraku-1404048258.html

J. Urban 29.11.2015 18:25

Jo! Měli bychom se poučit:

Irák byl kdysi sekulární stát. Co se změnilo?

Irák byl před několika stovkami let součástí Mezopotámie a kolébkou civilizace i křesťanství. Irák nebyl až přibližně do roku 640 n.l. vůbec arabský nebo muslimský. Nicméně právě v polovině 7. století došlo k obrovské přílivové vlně muslimských uprchlíků a celá oblast byla po pěti generacích muslimská a po deseti generacích již celá ovládnuta muslimskými Araby a stala se součástí chalífátu a Osmanské říše. A podívejte se, jak to dnes v Iráku a Sýrii vypadá. Varuji před tímto druhem imigrace a zvláště před těmi, kdo přijíždí do Evropy nelegálně. je to stejný scénář se stejnými důsledky.

J. Urban 29.11.2015 17:51

Šílenství islámu

spočívá mj. v tom, že tak jako v každé totalitní idelogii a totalitním režimu i zde se kdejaký úchyl, psychopat, sociopat či jiný magor prohlásí za toho "pravověrného" a tato totalitní ideologie mu "přikáže" vraždit, znásilňovat, bořit atd. atd. ve jménu víry, Alláha a toho jejich pedofila. Podobně postižení jedinci (kterých samozřejmě není vůbec málo, protože u nich velmi rozšířená nevzdělanost, tmářství, strach jdou s tím barbarstvím ruku v ruce) to pak obdivují a chtějí napodobovat. Když neumím nic vytvořit, chci aspoň zničit to, co vytvořili jiní - takový je postoj neschopných a celoživotně frustrovaných jedinců ("revolucionářů"), to vysvětlí každý psycholog nebo sociolog. Je to začarovaný kruh - nemusel by být, kdyby tomu "vzdělaní a kulturní" Evropané a Američané nepomáhali :-(

S. Lazárek 29.11.2015 17:44

Když to tu tak čtu

tam my Češi se tu navzájem s přehledem a s láskou vyhubíme ještě mnohem dřív, než kdokoliv z nás uvidí na vlastní oči byť jedinýho džihádistu a Ortel by mohl hrát k tanci a poslechu.

R. Veselý 29.11.2015 17:48

Re: Když to tu tak čtu

Až ho uvidíte, bude už pozdě.

S. Lazárek 29.11.2015 17:55

Re: Když to tu tak čtu

Pane Veselý, my dva se moc nelišíme v názoru na to, co tahle vlna bude pro Evropu v budoucnu znamenat, my se jen zásadně lišíme v intenzitě odporu vůči těm, kteří sem jdou. Nikdy se mi nestane, abych si do rytmu podupával s hochy v bomberech, protože to je cesta do pekel a k tomu pak žádné islamisty nepotřebujeme, bohatě si tu vystačíme sami, viz Vaše diskuze s paní Václavíkovou, koneckonců i ta její se mnou. Tahle eskalace emocí je sbevražedná. Do slova a do písmene.

R. Veselý 29.11.2015 18:09

Re: Když to tu tak čtu

Souhlasím. Obrazně řečeno, sedíme v hospě, střecha nám hoří nad hlavou, a my se dohadujeme, jestli je lepší Sparta nebo Viktorka.

Moje diskuze s paní Václavíkovou pro dnešek skončila, její lhaní mě už nebaví.

M. Varadinková 29.11.2015 18:37

Re: Když to tu tak čtu

Vy sice nepodupáváte, zato však pokaždé přichvátáte okopávat kotníky.

S. Lazárek 29.11.2015 18:47

Re: Když to tu tak čtu

Tak mě napráskejte, když s tím máte problém. Tedy s mým okopáváním kotníků, s práskáním a umlčováním ostatních problém nemáte, to tu ví každý.

M. Varadinková 29.11.2015 18:56

Re: Když to tu tak čtu

No vidíte, že okopáváte. Já žádné ostatní neumlčuji, ani na ně nepráskám. Práskáte Vy, a ještě k tomu lživě. Jako třeba teď. A k tomu vykládáte, že eskalace emocí je sebevražedná. Tak je neeskalujte, nelžete a neokopávejte, když nemáte co věcného říct.

S. Lazárek 29.11.2015 19:01

Re: Když to tu tak čtu

Ale napráskala, tudíž nasledně i umlčela, jen jste k tomu zbaběle využila admina, nelžete. To není eskalace emocí, já jsem naprosto v klidu, to je jen popis skutečnosti a to té, že jste tu jednoho diskutéra napráskala proto, že se Vám prostě nelíbilo to, co píše. Tečka. To je typicky bolševická manýra a kde jste si jí osvojila, to tuším.

Budu si tu dělat co chci, nejsem tu Vás na návštěvě, pokud mi tedy u admina nezajistíte můj výmaz. S tím se prostě smiřte. Nebo ne, je mi to vlastně jedno.

K. Němec 29.11.2015 19:14

Re: Když to tu tak čtu

Myslíte toho z Dlouhých strání?

Ten byl tedy ale hodně za hranou slušného chování a k paní Varadinkové obzvláště.

S. Lazárek 29.11.2015 19:19

Re: Když to tu tak čtu

Ano, přesně toho mám na mysli. Madam se tu ovšem dnes otřásala hnusem nad tím, že by snad mohl někdo utnout tipec jekémusiOrtelu, když je ta svoboda slova a sama dělá to samé. V našem právním řádu existuje institut podání žaloby a když o někom napíše, že je kráva nebo že je někdo prasák se sklonem k pedofilii a dotyčný se cítí ponížen a žádá satisfakci, či omluvu, může si takto napadený stěžovat u soudu. Fňukat u admina a ukazovat prstem na toho, jehož zlé a falešné větičky se mi nelíbí, aby mu zatnul tipec, když já nemůžu, je.......no nic, určitě mi rozumíte.

K. Němec 29.11.2015 19:34

Re: Když to tu tak čtu

Já mám problém v tom, že ten Ortel jsem fakt neslyšel. Takže netuším o co ve skutečnosti jde. Ovšem vidím rozdíl mezi, dnes už, vcelku anonymní diskuzí a veřejnou produkcí. U té veřejné produkce si to jedou na sebe a nejsou nikam schovaní. V té diskuzi je to trochu jiné. Pamatuji si, když na Vás Googlmen začal tahat soukromí, taky Vám to nebylo po chuti a to ani nevím co našel, protože mi to přijde hnusné, tak se ani nekoukám na ty výsledky. Dlouhý stráně dělal to samé a navíc mám pocit že lhal, ale taky jsem se v tom nešťoural, protože mi to přijde jako prasárna, tak nevím. Ano, osobně bych to řešil jinak, ale dokážu pochopit, když se někdo uchýlí k adminovi. Ve výjimečných případech to jde.

Ortel jede veřejně a já si z daní platím lidi, co to mají sledovat a zasáhnout. Ať konají, pokud je něco špatně. Zatím se jen píšou řeči v médiích. A média, to je dost často jedna manipulace.

S. Lazárek 29.11.2015 19:42

Re: Když to tu tak čtu

S googlemanem asi tuším, co máte na mysli, nebyl tu ostaně sám a jedno mi to nebylo, to je pravda, ale nikde by mě nenapadlo utírat si svoje uražený slzy do cizí sukně. Já to taky dokážu pochopit, nicméně v kontextu toho, jak tohle "řešení" ona sama vnímá u onoho Ortelu a ještě si neopomene otřít svá ústa o pravdoláskaře, mi přijde poněkud......

Ortel jsem neslyšel a netoužím potom. Nic než národ trochu jinak.

M. Varadinková 29.11.2015 19:58

Re: Když to tu tak čtu

Otřít ústa o pravdoláskaře? Vždyť pravdoláskaři to jsou, kdo ho chtějí zakázat.

Je něco úplně jiného bránit se nepravdivým nařčením, výhrůžkám a pomluvám konkrétní osoby, a něco jiného zakazovat hudební skupinu, která nic takového nedělá, protože její texty pranýřují obecně poměry, režim, média či neschopnou politickou reprezentaci, popř. vyjadřují obavy ze současných hrozeb. Prostě vyjadřuje svými písněmi svůj politický názor.

S. Lazárek 29.11.2015 20:02

Re: Když to tu tak čtu

Dvojí metr? OK.

M. Varadinková 29.11.2015 20:20

Re: Když to tu tak čtu

Ne dvojí metr, ale dvě diametrálně naprosto rozdílné věci. Jestli to nejste schopen rozlišit politický názor (establishmentu nepohodlný) vyjádřený písní od osobních útoků, vymyšlených pomluv, výhrůžek a sprostého urážení konkrétní osoby, tak je to dost smutné.