18.6.2024 | Svátek má Milan


Diskuse k článku

Reagovat ano, nebo ne?

Islámský stát zařadil Českou republiku mezi své úhlavní nepřátele z koalice ďáblů. To není nic dobrého, horší by bylo jenom to, kdyby nás na ten seznam nezařadil. Nejhorší ovšem je, že něco takového jako Islámský stát může vzniknout, a vůbec nejhorší je, že islámský svět strpí, aby vznikl a dělá to, co dělá. Spíš by se dalo čekat, že právě islámský vět se spojí a spláchne ho z povrchu světa. Jenže se to neděje, IS se dokonce z mnoha stran těší podpoře, takže věci se mají tak, jak se mají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vobr 28.11.2015 9:37

ZVÝŠENÁ OCHRANA BUZIKŮ A LESEB NENÍ TŘEBA

... jedná se o perversní hříčku přírody,stejně jako jest dvouhlavá kráva etc.,etc . !!!

Zákon na ochranu zvířat s dvouhlavými krávami atp. nepočítá a je racionální !!!

:-))))

F. Šimek 28.11.2015 9:00

Re: Islám je nepříitel všeho neislámského.

Karle-to do říkáš to je panika a ta se nesmí šířit ! K nám nejdou žádný hrdlořezové, ale inženýři,doktoři, právníci, vědci, inštalatéři .....o tom žádná.

J. Vobr 28.11.2015 9:31

I ŠOFÉŘI , FRANTO !!!

:-)))

F. Šimek 28.11.2015 9:39

Re: I ŠOFÉŘI , FRANTO !!!

že prej i sem tam vrcholovej sportovní střelec - je to možný ?

J. Vobr 28.11.2015 9:48

Re: I ŠOFÉŘI , FRANTO !!!

I střelmistři z kamenolomů jsou na vrcholové úrovni. Ti umí jinak odpalovat než ti evropští degeneři !!!

___________________________________________

JASNÝ PŘÍKLAD OBOHACENÍ !!!

:-)))))))

J. Vobr 28.11.2015 9:43

Re: I ŠOFÉŘI , FRANTO !!!

Na šoféry nezapomínat !!! Mohli by tě šoupnout do lochu !!!

:-)))

:-)))

Týýý vole .... a ještě fotbaloví trenéři !!! Tak to už je na vazbu !!!

:-))))

F. Šimek 28.11.2015 9:53

Re: I ŠOFÉŘI , FRANTO !!!

dokonce i jeden spisovatel ! U nás v hospodě říkal : (nebyl to Švejk- nechtěli ho pustit do kina) -prej napisal tri mušketyry. Dostal dvě piva zadara !!!

J. Vobr 28.11.2015 8:45

ŽE SI RUSKO KUPUJE NĚKTERÉ OPINION MAKERS

... novináře,politology etc.etc. jest zcela evidentní .

______________________________________________________ Není třeba jmenovat ,jsou po dvou větách jasní !!!

J. Vobr 28.11.2015 8:47

Re: ŽE SI RUSKO KUPUJE NĚKTERÉ OPINION MAKERS

A jsou mezi námi nejen na TV,ale i zde na NP.

_________________________________________________

Tu-ááá.

P. Hlosta 28.11.2015 8:39

Použiji svobodu slova. Odsoudíte mně taky proimigranti?

Společnost se v Česku stále víc polarizuje. Svádí to na prezidenta, ten však jen měl tu drzost, že šel na shromáždění určité názorové skupiny občanů a řekl tam svůj názor. Proimigrační ho chtějí přímo poslat před soud, protiimigrační jsou rádi, že i oficiální představitel stojí za též jejich názorem.

Kdyby politická garnitura měla šajna co s imigranty, určitě už by nějak za ty roky rozhodla. Pro jejich neschopnost zavelet a udělat opatření se stále víc společnost polarizuje. IS dobře znají politickou neschopnost v EU státech. Takže se budou vždy projevovat internetem takovým způsobem. Já jejich internetové prasárny nečtu, nesdílím. Politické výlevy v EU však ano.

Doporučoval bych řešení imigrační politice. Je to o sociální podpoře především. Hlavně sociální podporu imigrantů snížit na úroveň možností toho nejslabšího státu v EU! Ne že bude vícekolejná, ale jen jedna a bez vyjímek. Dále oddělit radikálně imigranty podle vzorce, kde je rozhodující původ i důvod. Rozhodně nenechat pohromadě v nějakých táborech. Pokud jsou už umístěni do ubytovacího zařízení, nechat je dělat služby kolem sebe jim samotným. Neobsluhovat je a to navíc zadarmo! Na hranicích EU okamžitě(!) zbudovat přijímající střediska v dostačujícím množství, kde ihned budou odděleni ti, kteří přicházejí z ekonomických důvodů a budou proto neprodleně násilně odvezeni tam, kde je nejblíže do jejich vlasti. Násilně - znamená použití všech prostředků k tomu potřebných a to i třeba střelných zbraní. Na to vše ovšem musí být upraven zákon po celé EU.

Úprava zákonů v EU je to nejméně uskutečnitelné právě kvůli nevůli politiků. Takže se dá předpokládat, že nespokojenost občanů v EU vzroste do té míry, že politici ochromeni strachem o svá koryta sáhnou k omezení práv a svobod občanů v EU. Už se to u nás začíná dít ve svobodě slova, kdy jakéhosi kecku Konvičku hodlají soudit a neví se všeobecně za co. Tedy, co ho obviňují, vědí. Ostatní asi neví, co je svoboda slova.

S. Lazárek 28.11.2015 8:48

Re: Použiji svobodu slova. Odsoudíte mně taky proimigranti?

To nebyla Zemanova drzost, ale jen obyčejný kalkul. I on tím polarizuje společnost, i když si posléze uvědomil, že vedle masokostního moučky si politicky trošku naběhl, tak hodil zpátečku. Nevím, neznám, nečetl jsem, dokonce ani vlevo dole.

P. Hlosta 28.11.2015 8:53

Re: Použiji svobodu slova. Odsoudíte mně taky proimigranti?

Jestli polarizuje více, nebo méně, než je spolarizovaná, to nedokáži posoudit. Polarizuje ale určitě víc ten, kdo komentuje svobodu prezidenta ve vyjádření Zemanova názoru proti němu! To polarizuje podstatně. Nějaký Konvička mně nemusí zajímat, když s jeho názorem nesouhlasím. Přes něj se ovšem velice dobře útočí na prezidenta, jehož vina spočívá v tom, že se nejmenuje Schwarzenberg!

J. Vobr 28.11.2015 8:56

Re: Použiji svobodu slova. Odsoudíte mně taky proimigranti?

Kdyby se jmenoval Hlosta ... byl by za za korunovaného !!!

________________________________________________

VOLA !!!

S. Lazárek 28.11.2015 8:58

Re: Použiji svobodu slova. Odsoudíte mně taky proimigranti?

Tak hlavně, že umíte posoudit jiný věci. Pokud si Zeman stoupne tam, kam ho šoupnou a nestará se, kdo stojí vedle něj, jak sám naznačil, musí počítat s tím, že pokud ho šoupnou těsně vedle masokostní moučky, v den, který není stejný, jako jiné dny, kterého nezná, neví kdo to je a nezná ani jeho názory, pak holt musí počítat s tím, že tím polarizuje společnost. Pokud tedy ona nedrží hubu, protože jak jsem pochopil z vašeho vjádření, tak právě následná reakce na rozdíl od akce onu společnost polarizuje.

Pravda je ovšem ta, že i president má právo chovat se jako debil, o tom žádná.

P. Hlosta 28.11.2015 9:07

Re: Použiji svobodu slova. Odsoudíte mně taky proimigranti?

On to spolarizoval? On byl označen za polarizátora a tím společnost je polarizovaná do větší míry, než byla před tím. On jen sdílel názor občanů. Kterým se jeho názor nelíbil a nesdílí jej s ním, ti ho označují za nepřítele společnosti a chtějí ho co možná dehonestovat. Vám v palici straší komunistická výchova!

Přímou volbou prezident, to je paskvil, který stvořily politické parlamentní strany! Jde to totiž proti formě ústavy a důsledky toho si mohou uvědomovat při každém projevu a činu prezidenta. Nemáme prezidentský systém, prezident není nikomu odpovědný a může se chovat třeba jako debil. Kdyby byl mocný výkonně, potom by byl i odpovědný za svou vládu. Zatím je to ale jen okrasný titul ten přímo volený prezident. Akorát že na jeho názory nemůžete. A to vás se.e!

S. Lazárek 28.11.2015 9:09

Re: Použiji svobodu slova. Odsoudíte mně taky proimigranti?

Že já vůl  jsem se s Vámi vůbec pouštěl do diskuze......

J. Slanina 28.11.2015 9:28

Re: Použiji svobodu slova. Odsoudíte mně taky proimigranti?

Jakápak diskuze s Hlostou. Vždyť jste se v podstatě oba dva shodli na tom, že se Ovar chová jako debil.

BTW: Na téhle hříčce přírody se mi líbí jeho stále opakované tvrzení, že všichni jsme byli vychováváni po bolševicku a zanechalo to na nás trvalé stopy, zatím co on byl zřejmě vychován ve Švýcarsku v tamní chlapecké internátní škole a je tudíž bolševickými manýry naprosto netknutý.

J. Vobr 28.11.2015 8:54

Re: Použiji svobodu slova. Odsoudíte mně taky proimigranti?

... a byl vůbec na tom Albertově ??? Nebyl to dvojník ergo řízená provokace proti panu presidentovi ??? Ovčáček může dosvědčit,že v tu dobu ležel pan president s virózou v posteli !!!

_________________________________________________

Tu-ááá.

J. Vobr 28.11.2015 8:50

A CHLAPI Z NOČNÍ TO ODHLASOVALI ???

... to je kruciální otázka !!!

_____________________________________________

:-)))

P. Hlosta 28.11.2015 8:55

Re: A CHLAPI Z NOČNÍ TO ODHLASOVALI ???

My nehlasujeme o svých názorech. Kolektivismus vašeho typu nijak u nás není. Zdar soudruhu! Máte už po rozcvičce v červených trenclách? ;-))

M. Moravcová 28.11.2015 9:45

Re: Použiji svobodu slova. Odsoudíte mně taky proimigranti?

Máte pravdu pane Hlosto. Naší sluníčkáři a pravdaláskaří poštívají velmi často, protože na jejich straně stojí většina médií. Navíc se z komára dělá velbloud - např. šibeničky (když odboráři nesli šibenice s obrázky Nečase a Kalouska, bylo to v pořádku, když spolek Podhradí a pražská kavárna topili Klausovu figurínu ve Vlatvě, bylo to prý v pořádku, když Ztohoven vylezou na střechu Pražského hradu, ukradnou prapor a vyvěsí trencle, je to prý i podle soudu v pořádku - existuje videomateriál). Takže máte pravdu, ta polarizace a hrocení je právě ze strany naivních humanistických pravdaláskařů, sluníčkářů, neziskovek a spolků.

A. Trick 28.11.2015 8:22

Dnes v příloze tištěného Práva

článek historika Miroslava Šišky o generálu Tesaříkovi u příležitosti stého výročí generálova narození.

P. Hlosta 28.11.2015 8:44

Re: Dnes v příloze tištěného Práva

Co si mám počít s takovou diskuzní větou, která jen oznamuje co je v Právu? Já ten plátek nečetl ani za komunistů, natož dnes. Takže mně nijak nezajímá. Akorát vnímám to, že jste na NP a ne Právu.

D. Polanský 28.11.2015 7:42

Základní bezpečnostní opatření zní:

zakázat islám v ČR.

Z. Bureš 28.11.2015 7:56

Re: Základní bezpečnostní opatření zní:

Já Vás malinko doplním:.....zbořit mešity ve všech státech EU...zavřít hranice EU...všechny trojské koně poslat zpět, odkud sem přitáhli - a to po dobrém, nebo po zlém, za zpěvu kalašnikovů !!!

J. Fialová 28.11.2015 8:01

Re: Základní bezpečnostní opatření zní:

Náboženství nebo ideologie? Když si o své víře rozhoduje každý sám jen za sebe a pro sebe, je to O.K. Když svoji víru vnucuje jiným - to považuji za nebezpečnou ideologii, se zlými následky, podobně jako fašismus, podobně jako komunismus. J. Fialová (ateista)

Z. Bureš 28.11.2015 8:10

Re: Základní bezpečnostní opatření zní:

Ano - trefila jste hřebíček přesně na hlavičku: ISLÁM není náboženství, ale zločinecká ideologie, neboli sekta - srovnatelná pouze s fašismem, nebo komunismem !!!

P. Boublíková 28.11.2015 6:02

Z expertní zprávy CDU a CSU

„Přistěhovalectví je třeba omezit na míru, která nepřesáhne společenskou přijatelnost a zajistí dlouhodobě integrační schopnosti země."

Muohohohohoooooo...

S. Donát 28.11.2015 8:57

Re: Z expertní zprávy CDU a CSU

Nevím, jestli se smát, nebo plakat...

J. Urban 28.11.2015 5:33

Turecko, ač také člen NATO,

na tom seznamu jistě není, co?