2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Reagovat ano, nebo ne?

Islámský stát zařadil Českou republiku mezi své úhlavní nepřátele z koalice ďáblů. To není nic dobrého, horší by bylo jenom to, kdyby nás na ten seznam nezařadil. Nejhorší ovšem je, že něco takového jako Islámský stát může vzniknout, a vůbec nejhorší je, že islámský svět strpí, aby vznikl a dělá to, co dělá. Spíš by se dalo čekat, že právě islámský vět se spojí a spláchne ho z povrchu světa. Jenže se to neděje, IS se dokonce z mnoha stran těší podpoře, takže věci se mají tak, jak se mají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 29.11.2015 15:04

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Vzdálená podobnost tam je. Ale nemůžete čekat, že v demokratické společnosti nebude občas vyhrocená diskuze o tom, co se smí a co už ne. Naopak právě tahle demokracie dělá demokracii.

Je to neustálá debata o pravidlech a hranicích. O tom totiž zákony jsou. O zákazech.

Osobně jsem Ortel neslyšel, tak je konkrétně nijak nesoudím. Jestli svými texty porušují nějaký zákon, má to posoudit soud. Jestli obecná pravidla televizního vysílání, mají je vysílat až po desáté, nebo jinak to pravidlům uzpůsobit.

Pokud zákon neporušují, souhlasím, že není důvod, proč by neměli dostat zlatého slavíka za objev roku, nebo co to dostali (nebo ještě lépe řečeno nevím, proč by měli být nějak omezováni ve vystupování a v účasti v hudebním světě).

J. Matuška 29.11.2015 15:02

Britské tajné šlužby - islámský teror je na spadnutí

VLADISLAV ROGOZOV - Jsem český lékař, který již deset let pracuje ve fakultní nemocnici v Sheffieldu, Anglie. Nemám příliš čas ani chuť psát blog. Islamiazce Británie je však natolik zásadní a alarmující zkušenost, že považuji za nutné o tom podat svědectví. Budeme-li totiž podobé věci zažívat v České republice, nebude již cesty zpět.  http://rogozov.blog.idnes.cz/c/481081/britske-tajne-sluzby-islamsky-teror-je-na-spadnuti.html?ref=viacbloger

Problémy s neřízenou imigrací považuji za tak vážné, že nějaké "ideologické" rozpory jsou nyní pro mě nepodstatné. Ve volbách půjdu do "houfu" s těmi, kteří budou hrází tomuto nebezpečí. Je urážející, když "vítači" apod. hovoří o tom, že naši občané jsou podělaní strachy a díky tomu se z nich stávají xenofobové, rasisti, náckové, kremloboti atd. atd. Proti rakovině je správná PREVENCE, naopak strach může být spouštěčem... Bunga bunga!

J. Tolman 29.11.2015 15:02

Re: Taková uprchlická vlna může mít zajímavé následky

Pokud by záleželo jenom na Češích, tak určitě. Ale proměnných je ve hře hodně. Tak třeba na tom, co všechno nám ještě bude EU tolerovat a jak dlouho jí to vydrží. Také vývoj na Ukrajině a v Sýrii ještě může všechno zvrátit tak, že uprchlíci nebudou tím hlavním problémem.

R. Veselý 29.11.2015 15:02

Že maldej Dientsbier je zločinec

o tom nebudiž pochyb. Ten by za cizí peníze integroval neintegrovatelné o sto šest. Ale udivilo mne to u Pelikána, toho jsem ze začátku považoval za rozumného mladého ministra. A ejhle, dnes jsem se dozvěděl, že v jeho nejbližším příbuzenském okruhu je islamista. Nojo, nojo.

J. Václavíková 29.11.2015 15:01

Re: Vobře-co je s tebou ?

Já vím, proč to bylo. Jen jsem neodolala té známé formulaci, byl to vtip :-)

A už předtím byl mizen, takže to nebylo na udání.

F. Doušek 29.11.2015 15:00

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Již pár týdnů nazpět jsem tu napsal, že skladbou Mešita Ortel předběhl dobu. Ta skladba publikovaná v roce 2012 jakoby předpovídala blízký zítřek, ne-li dnešek.

Také jsem je do této doby neznal, a snad si někteří dnes vzpomenou na zákazy M. Kubišové a řady dalších.

Slavík je jen o popularitě a počtu hlasů.

M. Varadinková 29.11.2015 14:59

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Jak vidno z té ankety, hodně lidí má jiný názor než Vy.

Plastic people byli mnohem větší tragédie. Hudebně i textařsky. To ale neznamená, že je měli kvůli tomu komouši zakázat.

R. Veselý 29.11.2015 14:58

Re: Ona ta ochrana hranice USA-Mexico

A ti magoři, třeba ten násilník, volal přitom Allah Akbar a pak se odpálil?

M. Varadinková 29.11.2015 14:57

Re: Ještě tak myslet a nejen bezduše psát věty

Proč by to nešlo? Vy se přece taky neptáte svých sousedů, komu smíte odmítnout vstup do Vašeho domu. Je na Vás, koho si vpustíte k sobě domů a je na těch sousedech, koho si k sobě domů vpustí oni.

J. Franke 29.11.2015 14:57

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Také jsem si je našel a poslechl. Hudebně i textařsky naprostá tragedie.

P. Boublíková 29.11.2015 14:55

Re: Vobře-co je s tebou ?

Tomu bude brzy rok - bylo to vloni před vánocemi. A nebylo to pro povahovou neslučitelnost - takových tady je. Bylo to proto, že jsem si při každém otevření Psa přečetla něco o blbce z rektorátu, třeba i po několikadenní pauze.

Předchozí ban si myslím také vysloužil pro svoji útočnost na někoho, možná i ten poslední - anebo už po něm opravdu jde admin.

M. Varadinková 29.11.2015 14:52

Pravdoláskaři jako komouši

Ještě před pár dny jsem vůbec netušila, že existuje nějaká skupina Ortel. Napřed (tedy před pár dny) jsem si všimla jakéhosi článku, kde pravdoláskaři ječeli, že by měla být vyřazena z ankety Zlatý slavík, ale velkou pozornost jsem tomu nevěnovala. Prostě to jméno mi nic neříkalo.

Až včera večer jsem si přečetla, že se v té anketě umístili velmi vysoko. Tak jsem si čistě ze zvědavosti našla na youtube pár jejich písniček (Mešita, Zůstaň mým domovem, USraina). A zjistila jsem, že to jsou klasické burcující protest-songy, s jejichž textem se dá souhlasit. Takové komoušům vadily (zakazovali je, když protestovaly proti nim, proti ruské okupaci apod.) i nevadily (např. ty kritizující USA kvůli vietnamské válce nebo třeba od P.McCartneyho Give Ireland back to the Irish).

Dnešní pravdoláskaři jsou stejní jako bývalí komouši. Nejen že se snaží omezit shromažďovací právo na původní (komunistický) stav (tedy na milostivé povolování místo pouhého ohlašování), ale snaží se potlačovat i svobodu slova a volají po zákazu hudebních skupin, jejichž protest songy nezapadají do propagandy, hlásané pravdoláskovým mediálním mainstreamem.

Po 26 letech míříme opět tam, kde jsme byli.

K. Berka 29.11.2015 14:49

Dnes se koná sumit zemí EU

Nevím přesně s jakými notami tam Sobotka jede. Ono je to stejně jedno, nakonec hrdě ustoupí.

J. Václavíková 29.11.2015 14:44

Re: Taková uprchlická vlna může mít zajímavé následky

Pane Tolmane, co Vy? Souhlasíte se mnou, že u nás už jsou imigranti neprůchodní?

J. Václavíková 29.11.2015 14:43

Re: Ještě tak myslet a nejen bezduše psát věty

:-))))

Vy byste mi mohl napsat, jak to vidíte? Napsala jsem 12:09 takové shrnutí.

I. Mertl 29.11.2015 14:41

Re: Ještě tak myslet a nejen bezduše psát věty

Diskuse nesmyslná a nebezpečná. Je to jako s bolševníkem - mohou naskákat pupence.

O. Kadlec 29.11.2015 14:40

Re: Ona ta ochrana hranice USA-Mexico

Jo, napsala jste to jasně.

Já jsem zrovna tady už před půl rokem napsal, že nutně potřebujeme Evropskou organizaci pro uprchlíky, tedy převést tuto záležitost na evropskou úroveň. Samozřejmě tady v tom prostředí to bylo jak rudý trenky na Zemana: dráždilo to.

Ale je to jediná cesta jak to zvládnout. Pak je ještě možnost to nezvládnout. Možnost zastavit neexistuje. Ani kdyby pro to hlasovaly miliony.

J. Václavíková 29.11.2015 14:40

Re: Vobře-co je s tebou ?

Věř tomu, že nebyl. On tu měl zaracha jaksi z principu už dřív.

J. Václavíková 29.11.2015 14:38

Re: Ještě tak myslet a nejen bezduše psát věty

Vysvětlit jí, co znamená status ,,bezpečná země", je zhola nemožné. Jako ostatně cokoliv :-)

O. Kadlec 29.11.2015 14:37

Re: Ještě tak myslet a nejen bezduše psát věty

Někdo prošel. Nějak jste zapomněla se těch zemí zeptat. Bez souhlsu to nejde! Někdo takovou zemí neprošel až do vstupu do EU.

F. Šimek 29.11.2015 14:36

Re: Vobře-co je s tebou ?

Jani, Jani-nic nemotám - jen se ptám ! Jestli pí Boublíková Olivera zabanovala, to fakt nevím a navíc tomu nevěřím !!! Jen ti jako kamarádce povím, že sem přesvědčenej, že to byl úplně někdo jinej .

J. Václavíková 29.11.2015 14:33

Re: Ona ta ochrana hranice USA-Mexico

Pane Kadleci, mohl byste mi napsat svůj názor na můj příspěvek ve 12:09? Zajímalo by mě, jak to s Čechy vidíte Vy.

F. Šimek 29.11.2015 14:32

Re: Vobře-co je s tebou ?

co to meleš ? Do r89 se mohl slavíka zůčastnit kdo ? Kryl, nebo Hudba Praha atd ? Já mluvím o Oliverovi Slavíkovi !!! Ty asi taky budeš snášet vejce.....:-)))

J. Václavíková 29.11.2015 14:31

Re: Za problém můžou evropští politici ......?

Ta pravidla padla kvůli tomu, že vstupní země nápor nezvládaly, protože na tyto počty nikdo nebyl zařízen. Proto musí nastoupit celoevropské řešení. A co se schopnosti domluvy týká, jisté je, že centrální vláda by akceschopnější bezesporu byla.

Za další. Pravidla Schengenu říkají, že pokud utečence nezvládne předchozí země, zajistí patřičné procedury země následující. Takže Německo pravidla neporušilo.

O. Kadlec 29.11.2015 14:30

Re: Ona ta ochrana hranice USA-Mexico

Jo, taky střílej, žádní beránci to všechno nejsou. Trošku se poohlídněte po americký kriminalitě.

Oni jsou všude nějací magoři, ale v USA je jich nějak hustěji. Proč se tu lidi nebojej amerických turistů a přistěhovalců je vlastně záhada, já jsem narazil na americkýho násilníka zrovna dnes.

Nebo že by ten strach z islámu nebyl racionální?

M. Varadinková 29.11.2015 14:30

Ještě tak myslet a nejen bezduše psát věty

Václavíková: "Ale hlavně, můžou je vracet, protože tam není válka."

Správně. A teď už to jen aplikovat na Evropu: Nikde v bezprostředním sousedství EU přece není válka! Ergo kladívko - lze je vracet úplně všechny, lépe řečeno nevpouštět nikoho. Není totiž nikdo takový, kdo by byl nucen vstupovat do EU ilegálně z důvodu záchrany svého života. Každý prošel minimálně jednu zemi (ve skutečnosti hned několik zemí), kde už na životě ohroženi nebyli.

R. Veselý 29.11.2015 14:28

Re: Za problém můžou evropští politici ......?

K nám.

R. Veselý 29.11.2015 14:26

Re: Za problém můžou evropští politici ......?

Tak možná byste to zastavení chtěla zařídit jinak, ale nevíte jak, proto se pořád dokola točíte na tom střílení.

Tak po lopatě: když chce hranice někdo nelegálně (např. bez dokladů, bez víza...), to jest chce je překročit, i když je mu v tom bráněno mírnými prostředky, je třeba použít sílu. Co na tom nechápete?

J. Tolman 29.11.2015 14:22

Re: Vobře-co je s tebou ?

Tady čtu, že Slavík prozpěvuje na cestu fašizující se společnosti. A česká pop music tomu spokojeně tleská.

J. Václavíková 29.11.2015 14:22

Re: Vobře-co je s tebou ?

Franto, Franto! Ty to motáš! Slavíka jednou nechala zabanovat paní Boublíková pro naprostou povahovou neslučitelnost. Prohlásit o ní, že je vítačka, je fakt silná nadsázka. Navíc si teď už začali notovat. Kdepak, tohle je osobní. A je za tím admin!