28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Reagovat ano, nebo ne?

Islámský stát zařadil Českou republiku mezi své úhlavní nepřátele z koalice ďáblů. To není nic dobrého, horší by bylo jenom to, kdyby nás na ten seznam nezařadil. Nejhorší ovšem je, že něco takového jako Islámský stát může vzniknout, a vůbec nejhorší je, že islámský svět strpí, aby vznikl a dělá to, co dělá. Spíš by se dalo čekat, že právě islámský vět se spojí a spláchne ho z povrchu světa. Jenže se to neděje, IS se dokonce z mnoha stran těší podpoře, takže věci se mají tak, jak se mají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Franke 29.11.2015 14:57

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Také jsem si je našel a poslechl. Hudebně i textařsky naprostá tragedie.

M. Varadinková 29.11.2015 14:59

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Jak vidno z té ankety, hodně lidí má jiný názor než Vy.

Plastic people byli mnohem větší tragédie. Hudebně i textařsky. To ale neznamená, že je měli kvůli tomu komouši zakázat.

J. Anděl 29.11.2015 15:04

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Je Ortel zakázaná kapela?

M. Varadinková 29.11.2015 15:13

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Zatím je jen ostrakizovaná a policejně sledovaná a buzerovaná(přečtěte si na jejich webu: www.ortel.cz) a mediální mainstream, který chce mít "monopol na pravdu", volá po jejich vyřazení ze Zlatého slavíka. Ale jak jsem psala: míříme tam, kde jsme byli před 26 lety.

Jakkoliv jsem naposledy posílala hlas do Slavíka jako -náctiletá puberťačka a už desítky let mne to nezajímá, tak pokud bude ta snaha je umlčet dál pokračovat, tak jim příště svůj hlas pošlu i já:-))))

J. Anděl 29.11.2015 15:15

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Hm, abych to mohl posoudit, musel bych si poslechnout ty konkrétní texty. To jsem naposledy udělal, když jsem chtěl posoudit problematičnost pussynek. A už se mi to znovu dělat nechce :).

Tak snad kluky nepošlou na Sibiř do tábora.

M. Varadinková 29.11.2015 15:31

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Abyste nemusel hledat:

https://www.youtube.com/watch?v=bi448xbDrVo

S. Lazárek 29.11.2015 15:19

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Vy jste tu taky "zakázala" minimálně jednoho přispěvatele, tak na co si tu hrajete?

M. Varadinková 29.11.2015 15:28

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Na co si tu hrajete Vy?

S. Lazárek 29.11.2015 15:32

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Já nemám na rozdíl od Vás potřebu omezovat něćí svobodu slova, práskačko....:-)))))

M. Varadinková 29.11.2015 15:42

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Já jsem neomezila ničí svobodu. Jen jsem bránila tu svou, práskači.

S. Lazárek 29.11.2015 15:50

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Takže jste ho napráskala a zařidila u autority, aby zmizel, práskačko. Sama se chováte jako bolševik, práskáte na lidi, jejichž názor se Vám nelíbí a ještě se nestydíte ukazovat prstem na jiné. Je mi z Vás nevolno.

M. Varadinková 29.11.2015 16:07

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Mně je nevolno z Vás, že jste schopen takhle vědomě lhát.

To přece nebyl žádný spor o jiných názorech (takových tady vedu tisíce s mnohými včetně Vás), ale sprosté lživé osobní útoky, pomluvy a výhrůžky, jejichž sprostota přesáhla už všechny myslitelné meze. To Vy ovšem moc dobře víte.

J. Franke 29.11.2015 15:24

Re: Pravdoláskaři jako komouši

A co já s tím? Jen jsem právě svůj názor vyslovil. To, že jiní tuto kapelu mají rádi, je mi úplně jedno.

J. Franke 29.11.2015 15:28

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Vy jste na Plastiky chodila? Nepovídejte... To byste mluvila jinak. Máte to patrně zprostředkováno přes Majora Zemana.

J. Anděl 29.11.2015 15:37

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Od Plastiků jsem taky slyšel jenom kousek jedné písničky a nelíbili se mi. Jenomže já jsem holt na jinej hudební styl obecně.

M. Varadinková 29.11.2015 15:40

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Nechodila. Ale viděla a slyšela i četla.

Ale debata není o hudebním vkusu, nýbrž o tom, že je nesmyslné zakazovat, ostrakizovat či vyřazovat z ankety nějakou hudební skupinu jenom proto, že se momentálně vládnoucím "majitelům pravdy" nelíbí její texty.

F. Doušek 29.11.2015 15:05

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Pane Franke, naprostá hudební tragedie bylo včerejší vystoupení Xindla X s tou slovenskou zpěvačkou, No Name i Jetele. Ani L. Vondráčková nepřekvapila a předvedla, že do St. opery nepatří.

Naopak mně příjemně překvapili Chinasky, a to jejich hudby z rádií mám plné zuby.

S. Lazárek 29.11.2015 15:09

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Jsem šokován tím, že opravdu existují lidé, kteří na podobné věci v bedně čumí.....:-)

J. Anděl 29.11.2015 15:10

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Jinak by to Stando bedna nedávala ;-)

S. Lazárek 29.11.2015 15:15

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Máš recht, naštěstí jsem tímhle Ein Kessel Buntes naprosto nedotčen.....:-)

J. Franke 29.11.2015 15:23

Re: Pravdoláskaři jako komouši

To nemohu posoudit, hrál jsem v putyce maríáš. Nicméně i tak bych to na sebe nepustil. ten Ortel jsem ochutnal jen ze zvědavosti a více nikdy. Ale je to jen věc vkusu, který nikomu nevnucuji.

P. Spáčil 29.11.2015 15:12

Re: Pravdoláskaři jako komouši

věc názoru.

J. Franke 29.11.2015 15:25

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Ano. Ten můj je takový, že nikdy více.

F. Doušek 29.11.2015 15:00

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Již pár týdnů nazpět jsem tu napsal, že skladbou Mešita Ortel předběhl dobu. Ta skladba publikovaná v roce 2012 jakoby předpovídala blízký zítřek, ne-li dnešek.

Také jsem je do této doby neznal, a snad si někteří dnes vzpomenou na zákazy M. Kubišové a řady dalších.

Slavík je jen o popularitě a počtu hlasů.

M. Varadinková 29.11.2015 15:25

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Ano, ta Mešita opravdu zní jako by byla napsána dnes jako reakce na imigrační vlnu, na Islámský stát a na teroristické útoky v Paříži. Je až šokující, jak moc je prorocká, když byla napsána už před pár lety.

J. Anděl 29.11.2015 15:04

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Vzdálená podobnost tam je. Ale nemůžete čekat, že v demokratické společnosti nebude občas vyhrocená diskuze o tom, co se smí a co už ne. Naopak právě tahle demokracie dělá demokracii.

Je to neustálá debata o pravidlech a hranicích. O tom totiž zákony jsou. O zákazech.

Osobně jsem Ortel neslyšel, tak je konkrétně nijak nesoudím. Jestli svými texty porušují nějaký zákon, má to posoudit soud. Jestli obecná pravidla televizního vysílání, mají je vysílat až po desáté, nebo jinak to pravidlům uzpůsobit.

Pokud zákon neporušují, souhlasím, že není důvod, proč by neměli dostat zlatého slavíka za objev roku, nebo co to dostali (nebo ještě lépe řečeno nevím, proč by měli být nějak omezováni ve vystupování a v účasti v hudebním světě).

J. Anděl 29.11.2015 15:10

Re: Pravdoláskaři jako komouši

Ještě jedna věc, uvědomte si, že i na demokratickém Západě občas nějaká kapela nemohla vystupovat v televizi, protože příliš vybočovala z manistreamu. Třeba Doors.

Kdo ví, jestli i slavní Beatles občas neměli problémy.

Možná, že každá správná kapela občas šlápne na kuří oko nějakému páprdovi. Kdo by se dneska pozastavoval nad hláškou c'mon baby light my fire :-)

J. Anděl 29.11.2015 15:12

Re: Pravdoláskaři jako komouši

A mimochodem, co víc si může Ortel přát? Vím o něm i já a to jsem neslyšel ani notu.

K. Berka 29.11.2015 14:49

Dnes se koná sumit zemí EU

Nevím přesně s jakými notami tam Sobotka jede. Ono je to stejně jedno, nakonec hrdě ustoupí.

M. Varadinková 29.11.2015 14:30

Ještě tak myslet a nejen bezduše psát věty

Václavíková: "Ale hlavně, můžou je vracet, protože tam není válka."

Správně. A teď už to jen aplikovat na Evropu: Nikde v bezprostředním sousedství EU přece není válka! Ergo kladívko - lze je vracet úplně všechny, lépe řečeno nevpouštět nikoho. Není totiž nikdo takový, kdo by byl nucen vstupovat do EU ilegálně z důvodu záchrany svého života. Každý prošel minimálně jednu zemi (ve skutečnosti hned několik zemí), kde už na životě ohroženi nebyli.