27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

Rázný, ale nejasný

Milan Chovanec je vážný kandidát na předsedu strany, kterou provizorně vede jako krizový manažer. Pár dní před sjezdem se obrátil na spolustraníky dopisem, který je na první pohled rázný a jasný, nicméně obsahuje mnoho neurčitého.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Jirkovský 12.2.2018 6:54

Re: To zde bude každý večer?

Pokud tohle máte za fňukání, pak máte problém. Že jste zastydlej v minulosti, je evidentní a takovejch je pořád dost. Ale málokterej je takovej vůl, že se s tím chodí chlubit na net.

P. Spáčil 12.2.2018 1:24

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Tak jste se navzájem pohladili po hlavičkách a podrbali za oušky. Je Vám líp? (:-))

V. Klepetko 12.2.2018 0:02

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Na tom je zajímavé, že například na této a na další straně:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A180131_175629_p_spolecnost_wag&strana=4

v diskuzním vlákně pana Zikmunda a ve výměně názorů s paní Heidlerovou se začínal rýsovat náznak vzájemného porozumění těch dvou rozdělených fanklubů. Bohužel ale ještě asi přetrvávají emoce, a na nějaký smysluplný dialog si budeme muset ještě nějakou dobu počkat :-(((((

V. Klepetko 11.2.2018 23:40

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Asi budu mít řadu diskutabilních zvyků, mea culpa... Ale "politický národ" neboli "politický lid" - to vskutku není žádná chimérická kategorie, to je všeobecně zažité "úchopové instrumentárium", což by Vám ve vzácné shodě jistě potvrdil jak pan Prokop, tak třeba pan Rudolf - a to se ti dva jinak neshodnou téměř na ničem...

Opravdu si myslím, že pan Tolman k českému politickému lidu patřit nemůže - pokud své výroky myslí vážně. A že v tom je částečně zakletá příčina toho, že byl Miloš Zeman znovuzvolen!

Je to můj názor - proč si myslíte že by zde nemohl zaznít bez toho, že by nositel tohoto disentního názoru čelil osobním útokům?

A. Trick 11.2.2018 23:34

Re: To zde bude každý večer?

Troubo, s pitomou poznámkou jste začal. Tak nefňukejte.

A. Trick 11.2.2018 23:23

Re: To zde bude každý večer?

Jirkovský, pokud neutočíte ad hominem nemáte co říci.

A. Trick 11.2.2018 23:20

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Vy zde kdekoho osočujete z manipulace, demagogie a překrucování abiž byste to dokázala zdůvodnit.

J. Václavíková 11.2.2018 23:16

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Pane Klepetko, máte ne moc pěkný zvyk, vymezit si nějakou chimérickou kategorii, již ani argumentačně neobhájíte (viz ten politický národ) a následně dotyčný objekt strháte za údajnou nedostačivost v onom chimérickém oboru.

V. Klepetko 11.2.2018 23:12

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Ano, ptala jste se. A já jsem Vám odpověděl tím postem "Pro paní Václavíkovou", na který jste nijak nereagovala.

Nerozumím Vaší kritice zemského vlastenectví - žádný argument z Vaší strany jsem nezaznamenal - jen holé tvrzení o "manipulaci"... Vám snad připadá pan Tolman, ve světle citovaného textu, jako "zemský vlastenec"? :-)))))))))

V. Klepetko 11.2.2018 23:06

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Pane Jirkovský, stále nerozumím tomu, proč se snažíte převést diskuzi do módu "ad hominem" - působí to přinejmenším divně...

Kdybyste se normálně zeptal, tak Vám povím, že v létech 1990-1998 jsem působil na naší ambasádě v Rusku, na obchodním oddělení , jako zástupce firmy, která tam dodávala televizní vysílače - a podařilo se nám tenkrát deblokovat velké pohledávky Tesly ještě dříve než nastoupili různí šíbři z Falconu. Z té doby také pochází pár nefungujícícj eseróček, kde je jsou partneři z tohoto teritoria, ale co to má společného se Zemanem? :-))

"Zbrojařské firma" dodává odjakživa výhradně letecké náhradní díly, a to pro české odběratele, akcie v ní jsem si koupil ze zdaněných úspor od českého parťáka a žádní "rusáci" s ní nìkdy neměli nic společného. Takže co Vám na tom vadí?

Ještě pokud jde o ty "Rusáky" - můj táta v roce 1968 emigroval do Anglie, přez 20 let jsem ho neviděl, celá rodina kvůli tomu nemohla nikdy na Západ jezdit, takže to Vaše osočení beru jako dost nechutný osobní útok. Asi si potřebujete "kopnout" do voliče "Miloše Zemana", moc duchaplné to ale není :-((( V Rusku mám i dnes řadu velmi zajímavých přátel: tomu je například člověk mně velmi blízký: https://cs.wikipedia.org/wiki/Andrej_Kurajev

Je to velmi významný ruský disident, Putin ho nechal vyhodit z univerzity za veřejnou kritiku režimu a nyní přednáší "na soukromých sezeních" jako Patočka a také na internetu. Pokud zvládnete ruštinu, doporučuji si vyhledat jeho přednášky na YouTube. Ale Vy asi budete mít spíše zájem o ty osobní útoky než o informace :-))))

J. Václavíková 11.2.2018 23:02

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

To je buřt, oni budou ty své frustrace ventilovat imrvérefurt, jedno, jestli munici dodáte, nebo ne. Pustila jsem si teď ten odkaz z diskuze na sestřih Zemanových nejnovějších výšplechtů. Musím říct, že ten chudinka budí už jen útrpnost. Ostatně, není první, kdo snahou o dušezpyt oponentů promlouvá nejvíc sám o sobě. A nic pěkného to není.

https://www.facebook.com/karel.dlabac/videos/10210505869313325/

P. Jirkovský 11.2.2018 22:56

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Dík. Ale teď jsem si uvědomil, že jsem to posr.... Dal jsem bojovníkům proti kavárníkům zase munici, přinejmenším v tom, že jsem odpověděl. Jeden aby nevěděl, jak se pochlubit, že mu jde život dobře ....

J. Václavíková 11.2.2018 22:51

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Já že jsem se ptala, proč jste volili Zemana? To si mě určitě pletete. Myslím, že místní pappenheimské znám dost dobře, než abych potřebovala jejich duševní striptýz. Má kritika se teď týkala jen vašeho ,,rozboru" vlastenectví. Jak píšu, tolik manipulací se hned tak nevidí.

J. Václavíková 11.2.2018 22:48

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Tak to gratuluju k úspěšně prožitému dni :-)

V. Klepetko 11.2.2018 22:40

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Paní Václavíková, ptala jste se v diskusi "proč jste volili Zemana" - takže jsem se Vám snažil velmi poctivě odpovědět, zde:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A180126_112732_p_cirkus_nef&vlakno=88768569

a zde:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A180112_180359_p_cirkus_nef&reakce=88381625

Bohužel se ale nezdá, že byste měla zájem o seriózní diskuzi nebo o nějakou normální argumentaci :-(((((((

P. Jirkovský 11.2.2018 22:33

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Dobrý večer, musím se přiznat, že tenhle křivák mně fakt dělá dělá šťávy. A to jsem smířlivej, neděli jsem zasvětil uzení a povedlo se. Nakonec, jak jinak, když je někdo, hezkej, bohatej, chytrej a vzdělanej, navíc se vobčas umeje a zuby si čistí, tak mu jde všechno!

P. Jirkovský 11.2.2018 22:29

Re: To zde bude každý večer?

Anonyme, to je moje příjmení, oslovoval jsem vás pane Tricku ze slušnosti. A neplete si náhodou pravopis s gramatikou? Mně to trvalo moc let a stálo mě to hodně úsilí, psát česky dobře; že mně to vobčas upadne (nepleťte si spisovnou češtinu s hovorovým jazykem), mě mrzí. Takže mně můžete, co do těch vašich pitomejch poznámek, skočit do trenek, troubo.

J. Václavíková 11.2.2018 22:29

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Takové množství manipulací a překrucování se v jednom příspěvku hned tak nevidí. A to jsou tu nějací přeborníci!

P. Jirkovský 11.2.2018 22:23

Re: Proč jsme hlasovali pro Zemana...

Tak vy jste hlasoval pro Zemana hlavně proto, že s Rusákama máte nejmíň jednu firmu už od roku 1993. A že jste vstoupil za podivnejch okolností do zbrojařský firmy - to jistě jen náhoda.

M. Prokop 11.2.2018 22:13

Re: To zde bude každý večer?

Jo, to dělám taky. Dobrou.

M. Mařák 11.2.2018 22:07

Re: To zde bude každý večer?

Mám čtyři rozečtené knížky, skáču podle nálady z jedné do druhé. Ale teď jdu chrápat, dobrou.

M. Prokop 11.2.2018 22:03

Re: To zde bude každý večer?

Já jsem si dopřál rodokaps z roku 1954. :-P

Teď se chvíli nechám obveselovat zrůdami a následovat bude četba v pelechu.

A. Trick 11.2.2018 22:01

Re: To zde bude každý večer?

Prokope, Vy máte s Rudolfem jedno společné. Klapky.

M. Mařák 11.2.2018 21:57

Re: To zde bude každý večer?

Je to docela legrace, sleduji sitcom a bavím se.

M. Prokop 11.2.2018 21:57

Re: To zde bude každý večer?

Soudruh agent Rudolf je Trick naruby. Pasujete k sobě jak Jandák na hrnec.

M. Prokop 11.2.2018 21:55

Re: Premiér trestně stíhaný čobol,

Neboj, i na tebe dojde. Problémy EU, zvláště pak "tlačení na pilu" fakt nevyřeší Česko. Ani vystoupením, ani kdyby instalovalo nějakou eurofilní vládu. Ten problém je celoEUnijní. Instituce jsou o pár kroků před občany a z toho je vždycky průser.

A. Trick 11.2.2018 21:53

Re: To zde bude každý večer?

Soudruh agent Rudolf vám také pofouká bebíčko, Prokope.

A. Trick 11.2.2018 21:52

Re: Zeman vzbuzuje lítost. Je to dno.

Hríb po sedmnácté, aneb Hríb věčně živý.

A. Trick 11.2.2018 21:51

Re: To zde bude každý večer?

Jirkovský, Vy rád opravujete pravopis, že?

M. Prokop 11.2.2018 21:51

Re: Premiér trestně stíhaný čobol,

A pokud vstoupí, tak taky. Jen s mírným odkladem.