13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

Putinova iluze

Evropa se dohodla na tvrdých sankcích vůči Rusku a tím zřejmě začíná nová kapitola v našich dějinách. Vladimír Putin propásl šanci ukrajinský nesmysl ukončit a rozpoutaly se procesy, které jsou nepředvídatelné co se týče jejich vyústění a rozhodně neřiditelné. Doba evropského bezpečí se rozplývá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 30.7.2014 12:25

Re: Válka nezačala Majdanem

Jenže Majdan byl té války příčinou.

Nebýt vzniku nové kyjevské vlády, neměli by obyvatelé Krymu důvod či záminku řvát.

M. Franková 30.7.2014 12:26

Re: Válka nezačala Majdanem

Pokud jde o tu záminku. No, tak ta se přece vždy, když je dobrá vůle, najde-))

P. Boublíková 30.7.2014 12:31

Re: Válka nezačala Majdanem

To je sice pravda, ale v tomto případě šlo o Majdan. Furt to píšu, že Putin dostal všechno naservírované na stříbrném tácku. Nebýt odstavení Janukovyče, měl by situaci mnohem složitější a kdoví, zda by se do svých rejdů vůbec pustil.

Ale jak psal pan Jílek, odstavit Janukovyče bylo nutné, protože by zfalšoval další ukrajinské volby. Nezfalšované ukrajinské volby jsou nám nade vše, i do třetí světové se kvůli nim pustíme. Uf.

J. Jílek 30.7.2014 12:35

Re: Válka nezačala Majdanem

Ukrajincům jsou nade vše...

a tohle učí na véeš...

P. Boublíková 30.7.2014 12:38

Re: Válka nezačala Majdanem

To jistě. Oni docela určitě umírají ve válce s nadšením, že Janukovyčovi zabránili zfalšovat volby!

Něco tak pitomého by snad ani ty hajzlíky po Rusech nemělo uklízet... :-(

J. Jílek 30.7.2014 12:44

Re: Válka nezačala Majdanem

oni bojují za odvěký sen obnovené existence Ukrajiny, ne za přívěšek Ruska

pokud jde o úklidy, obraťte se svou nutkavou starostí na úklidovou firmu www.uklidhospodynka.cz jsou perfektní! :-)

P. Boublíková 30.7.2014 12:52

Re: Válka nezačala Majdanem

No tak to je asi marný boj, o tom už jsme debatovali včera.

Kromě HIV nevyvezli do Evropy nic :-)

J. Jílek 30.7.2014 12:58

Re: Válka nezačala Majdanem

promluvila nanynka z Brňa....Ukrajina vyváží do EU už dávno víc, než do Ruska....

a tohle učí na vééš :-)

P. Boublíková 30.7.2014 13:08

Re: Válka nezačala Majdanem

Co to kecáte, lojzo z Varů?

http://www.businessinfo.cz/cs/clanky/ukrajina-zahranicni-obchod-zeme-19102.html

R. John 30.7.2014 12:37

Ach... tak to tedy je....

nějací šmejdi chtěli trochu normálněji žít ....   nechtěli ten konglomerát bolševiků a kriminálníků  , co s nima vymetal kanály....  trochu právního státu, po vzoru těch míst položených západněji , kam jezdí makat  skoro třetina Ukrajinců.... no toto,  ta drzost, co si to ta holata jedna Majdanská vůbec myslí ? Do držky bych jim dal....                  :-)

P. Boublíková 30.7.2014 12:41

Re: Ach... tak to tedy je....

Dali si sami.

Nebylo nic jednoduššího než počkat pár měsíců do voleb a donutit západ, aby jim ty volby pořádně ohlídal. No, mají, co chtěli.

J. Jílek 30.7.2014 12:50

Re: Ach... tak to tedy je....

sami, nebo snajpeři Lukašenkovy tajné služby? Nebylo nic než počkat pár měsíců, než Lukašenko zfalšuje další volby, nebo až Putin výsledek neuzná... :-) Ruský emisar odmítl dohodu uznat a podepsat. Nakvašeně jel briskně Putinovi bonzovat

M. Prokop 30.7.2014 13:08

Re: Ach... tak to tedy je....

Pro vás jednodušší.

Kdyby čekali, byli by už v euroasijském svazu až po uši.

Ono to fakt není tak jednoduché, jak si z jedné strany Vy, z druhé třeba Rybílek asi představujete.

V. Hajková 30.7.2014 12:40

Re: Válka nezačala Majdanem

Mužete   říci,  co  je  Putinovi  do  vnitřních  věcí   suverenního  státu??  To-  jako  chcete  tvrdit,  že  podle  vule  KREMLU  - se  nikdo  nesměl  na  Ukrajině  ani  uprdnout??   První  na  majdan   vyšli  studenti  a  mladí  lidé  Kyjevských  univerzit-  kteří   už   měli  dost   politiky  všech  vlád    na  Ukrajině  a  měli  k  tomu  oprávněné  duvody!   Vzpomínáte-  jak  je  BERKUT  - zmasakroval   a  350   z  nich  nechal  uvěznit??

P. Boublíková 30.7.2014 12:47

Re: Válka nezačala Majdanem

A co je Evropské unii do vnitřních věcí suverénního státu? Pokud vím, tak první začala rejpat ona s asociační dohodou, která byla pro Ukrajinu zcela nevýhodná, proto se na ni také Janukovyč vyprdnul, a už to jelo.

Pořád ta vaše písnička o Majdanu, který si pletete s Národní třídou... za pár měsíců měly být volby. A aby je Janukovyč nezfalšoval, byly minimálně dvě možnosti: buďto požádat (zpravidla se žádá) o pozorovatele z OBSE, anebo násilím Janukovyče svrhnout. Zvolila se ta druhá možnost. To je celé. Netuším, co na tom furt chcete řešit.

J. Jílek 30.7.2014 12:55

Re: Válka nezačala Majdanem

EU tam poslala teroristy? Rejpat s asociační dohodou? Rejpala snad u nás s asociační dohodou? Janukovyč ustoupil vydírání Ruska, ne podmínkám asociace...

a tohle učí na vééš.... :-)

P. Boublíková 30.7.2014 13:03

Re: Válka nezačala Majdanem

Mýlíte se - pro Ukrajinu ta dohoda nebyla výhodná, očekávali od ní víc - například možnost jednoduše se stěhovat za prací v rámci EU. To jim nenabízela.

EU podněcovala úplně zbytečné naděje, že se Ukrajina stane součástí Západu, ty nesmysly, kterým pořád věříte i vy.

V. Novak 30.7.2014 12:49

Re: Válka nezačala Majdanem

ožralka opět nevydržela bojkot...

Jste sto let za vopicema - už i kyjevská junta berkutovce rehabilitovala a pokorně je žádala o návrat do služby. asi tak před dvěma-třemi měsíci

A oni ji poslali někam...

M. Prokop 30.7.2014 13:05

Re: Válka nezačala Majdanem

Trochu to budí dojem, že si představujete mezinárodní politiku, řízenou z pultu s vypínači a potenciometry. Tohle vypneme, tohle zapneme, tady ubereme, támhle přidáme ......

Jenže ono to má svou vlastní dynamiku, holt to dělají lidé, někdy lidé nasraní a příliš nepřemýšlející, zkrátka, odstavení Janukovyče prakticky nešlo zabránit, i kdyby někdo chtěl.

Možnosti EU i USA vývoj ovlivnit, dokonce ovlivnit k nějakému lepšímu výsledku, byly velmi malé, naopak Putinovy možnosti dost značné. Rozšťourávat všelikou demagogií je vždy snadnější než apely na rozum a umírněnost.

J. Jílek 30.7.2014 12:29

Re: Válka nezačala Majdanem

ti řvali tolik, že i referendum museli zfalšovat :-)))

a tohle učí na véeš...v Brňe :-)

P. Boublíková 30.7.2014 12:36

Re: Válka nezačala Majdanem

Ano, tohle učí na vééš a tohle uklízí hajzlíky po Rusech - zvláštní, že? :-)

J. Kombercová 30.7.2014 12:42

Re: Válka nezačala Majdanem

Ale on ty hajzlíky po Rusech neuklízí - nelítá s hadrem a kýblem, jak mu tady nejen Vy podsunujete... no, chápu proč, to je takový úderný argument a domnělá potupa, hodná inteligentního člověka. Kdyby Hajková, ale Vy, Novák, Vondráček... tststs. :))

V. Novak 30.7.2014 12:53

Re: Válka nezačala Majdanem

Tak čtete ty reakce nebo nečtete?

P. Boublíková 30.7.2014 12:56

Re: Válka nezačala Majdanem

Takže podle vás je Jílek kompetentní posuzovat, kdo má nebo nemá učit na VŠ? To myslíte vážně? :-))) Oplácím mu jen stejnou mincí, jestli vám to zatím nedošlo.

J. Jílek 30.7.2014 13:05

Re: Válka nezačala Majdanem

ano, to posoudit mohu...vy ducha mdlého, se zaujetím pro hajzly...

už jen ta stejná mince....vy musíte fabulovat, já jen hodnotím

J. Slanina 30.7.2014 13:11

Re: Válka nezačala Majdanem

Milá paní Kombercová. Tady se toho už napodsouvalo!!!

I. Semrád 30.7.2014 12:46

Re: Válka nezačala Majdanem

Souhlas, stejně jako byl příčinou II. světové války Gleiwitz, kde drzí Poláci obsadili německý vysílač.

M. Prokop 30.7.2014 12:58

Re: Válka nezačala Majdanem

Pokud bude někdo zvenčí popichovat, důvod se vždy najde.

Viz Hitler sudeťáky, Putin ruskojazyčné Ukrajince, Rusové Abcházy, Osetince, Podněstří, ...

Majdan jen poskytl záminku.

R. John 30.7.2014 12:26

Zde je zajímavé,

že když Hitler napadl Polsko, vyhlasila Britanie s Francií náckům válku, o chvilku později vlítnul do Polska bolševik z východu  a nic se nedělo....    vono je to vůbec zajímavé a pomotané, kdy vlastně II WW začala a kdo jí  pomáhal vyprovokovat  ....

V. Novak 30.7.2014 12:30

Re: Zde je zajímavé,

Japonci.