1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

První výstřel

Na řecko-tureckých hranicích možná padl první výstřel. Možná je to výmysl turecké propagandy, možná není. Pokud ano, tak postrádá logiku, protože Turecko se naopak snaží migranty k cestě do Evropy vyprovokovat. Zprávy o střílení nejsou ten správný reklamní tah lákající k migračnímu dobrodružství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Zvoníček 4.3.2020 23:17

Děkuji za diskusi. Proboha jako můžete srovnávat totalitní stát s dobrovolně utvořeným společenstvím evropských států? Povstalcem se nazývá ten, který chce násilím a pomocí zbraní změnit poměry ve státě, nikoli demokraticky zvolený vítěz voleb.

J. Zvoníček 4.3.2020 23:10

Děkuji za příspěvek k diskusi. Vaše otázka je příliš detailní a předčasná. Dá se jenom říct, že samozřejmě vojákům budou dávat úkoly nějací politici. Strukturu té armády bych viděl jako decentralizovanou, ale je to na budoucím vývoji.

R. Fiala 4.3.2020 14:30

To je ale stupňující se trend několika posledních let. Samozřejmě zemi poškodilo sebepřecenění vlastních vojenských a ekonomických sil za 1SV ještě vystupňované za nacismu. Tato rozpínavá povýšenost vyrůstající z předchozího ponížení ovšem měla nejméně od časů Bismarcka reálné základy. Vlastně už za Fridricha Velikého ale tehdejší Prusko ještě nemělo na nějakou evropskou dominanci dost sil.

J. Krynický 4.3.2020 11:19

Asadovi jsou Židé ve skutečnosti ukradení, jen to nesmí říct nahlas, protože se mu v zemi roztahuje Hizballáh, a Putin s Izraelem spolupracuje.

Írán teď momentálně neváhá ale chrchlá. Na koronavirus už jim pošel poradce nejvyššího flanďáka a mají nakažených několik ministrů a nejmíň půlku poslanců.

J. Krynický 4.3.2020 11:15

Netřeba. Stačí, když mezi nimi bude pár Íránců.

J. Krynický 4.3.2020 11:14

Nikdo nejde proti Německu tak usilovně a trvale jako Německo.

J. Krynický 4.3.2020 11:13

Jasně. Trump s bývalou manželkou z Čech a současnou ze Slovinska netuší, kde je na mapě Evropa.

Trump si na blbce jen hraje a libtardi mu to sežrali i s navijákem.

J. Krynický 4.3.2020 11:03

Stoltenberg má pocit, že slibem nezarmoutíš.

J. Krynický 4.3.2020 11:01

A povstalcem bude každý, kdo bude narušovat jednotu eurosojuzu, včetně případného vítěze voleb v některé ze svazových republik.

J. Anděl 4.3.2020 6:11

Ano, je to složitější, to souhlasím. Děkuji.

A přeji ti dnes hezký den.

S. Lazárek 4.3.2020 0:01

Uvidíme starý Čermáku, uvidíme. Tenhle váš příspěvek by mohl sloužit cosi jako Burešův voličský průkaz, v něm je všechno, co co člověk potřebuje vědět o typickém Burešově voliči.

V. Čermák 3.3.2020 23:57

Ale klidně si zanadávejete, přece obhajujete tu neomezenou Svobodu, jejíž název je Svévole. Nějak se vám stejně nedaří, třeba s tím Perotkou vás tak nikdo nebral moc vážně, co?

V. Čermák 3.3.2020 23:53

Dobrá snaha, ale Jak to vlastně všechno víte, když jste jen tahal kačera po dvoře a u toho Dudlal? Ty "Historické" znalosti máte z Bobkového listu, nebo vás vyškolil PornoJanda? Mimochodem, s Urážkami se daleko nedostanete. Na Zadek dostanete i u Příštích voleb. A zatím se Doučte, jaký je rozdíl mezi Svobodou a svévolí. Toš tak Dudlo...

S. Lazárek 3.3.2020 23:51

Ten samej co pro mě pane Kellnere a taky se nezakecá. Moji apologeti? Moc to prožíváte.

V. Čermák 3.3.2020 23:42

Je to slabé, Hovňousku, velmi slabé. A to, že to nechápete, nebo to jen předstíráte, na tom nic nemění. Svoboda, která nekončí u svobody ostatních, je Svévole a ta Obtěžuje. Toš tak....

S. Lazárek 3.3.2020 23:41

Vůbec mě vaše reakce nepřekvapuje starý Čermáku. Žil jste za bolševika v kleci, tak se bez ní neobejdete ani teď, to se dá pochopit. Husák je v řiti, tak holt s dudlíkem pro Čermáky nastoupil další Slovák.

I. Kellner 3.3.2020 23:40

Ty vaše teorie jsou strašně, ale strašně nudnýýý.

V. Čermák 3.3.2020 23:38

Dobrá snaha, ale marná. Daně holt musí platit všichni, po celém světě a nelíbí se to nikomu. Ale proč? Inu, Protože Všichni Ćerpají. No a kdo Podvádí, na toho je potřeba Zakleknout. To ale dělají všude. Toš tak....

P. Staronový 3.3.2020 23:36

Vám zaručeně, pravděpodobně jakýkoliv, nejen psaný.

Nadávat vám nebudu, za to nestojíte.

P. Staronový 3.3.2020 23:34

Svobodu lze vždy popsat jako svévoli, šachystoši. Obvykle tak činí ti, kterým svoboda vadí. Ti, kdo se bojí jejího spojení se zodpovědností (to bude pravděpodobně váš případ), i ti, kdo se bojí, že by je svoboda ohrožovala (Budelíp Bureš, komouši, náckové, zelenáči ...).

V. Čermák 3.3.2020 23:33

No tak jistě Hovňousku. Psaný text dělá Potíže?

P. Staronový 3.3.2020 23:30

Kdo bude té evropské teritoriální armádě zadávat politické úkoly a kdo bude podle nich velel? Jak budou vybíráni?

V. Čermák 3.3.2020 23:30

Ale jděte mladý Vaňku. Mně neobtěžuje Svoboda, ale Svévole. Mimochodem, ten Pastevec Andrej, Nahrbený práskač, Vladimír Vladimírovič a Inteligentní gauner, tak to jste měl v sobě natlakováno jako v koze. A nakonec to vytrysklo ven, Spodem. Toš tak

I. Kellner 3.3.2020 23:30

Já jsem si nevybral nikoho.

Já jen když koukám na ty vaše apologety, tak si počkám, kdo si přijde pro mě.

Je mi to fuk. Stejně si změny člověk ani nevšimne, 95% věcí je konstantních a neměnných.

Buď si blbej nebo ne, například.

P. Staronový 3.3.2020 23:29

To je celkem reálné. Budelíp,Bureš je z mnoha politických, lidských i ekonomických důvodů špatně a alternativy zase nejsou průkazně lepší z mnoha jiných důvodů. Docela toho dotyčného chápu, že váhá, co je menší zlo.

Jen to doufání bude zaručeně marné.

J. Zvoníček 3.3.2020 23:26

K tématu Evropské armády bych připomněl, že nepotřebujeme jednu armádu, ale dvě. Jednu teritoriální pro obranu vlastního území a tu nemáme a pak armádu expediční pro aktivní prosazování našich zájmů v zahraničí. Za teritoriální armády se do jisté míry mohou označovat armády neutrálů, zejména Finska, které navzdory síle svého souseda ho dokázalo přesvědčit, že případná agrese by dopadla podobně jako tzv. Zimní válka, tedy neúnosnými ztrátami agresora a nepatrnými zisky. Na druhou stranu dokázali Finové svého souseda přesvědčit, že pro něj nepředstavují ohrožení, ale přínos. Můj návrh je, urychleně budovat Evropskou teritoriální armádu pro obranu mj. i proti povstalcům a teroristům a expediční armády nadále směřovat do NATO.

P. Staronový 3.3.2020 23:25

Šachystoš se bez pastevce či koblihodárce neobejde.

P. Staronový 3.3.2020 23:24

Taky nějaká ta závist, schopnějším a pracovitějším. EET na ně! Samý odvodník, zakleknout! :-(

S. Lazárek 3.3.2020 23:23

Nic pane Kellnere, stejně je to i s námi dvěma.

Pana Čermáka Obtěžuje přespříliš svobody, tak si za Pastevce vybral Andreje a vy se zase vidíte ve Vladimírovi Vladimíroviči Vladimírovovi, tak se dle mého zase až tak moc nelišíte. On si vybral subalterního před bolševikem nahrbeného práskače, zatímco vy elitního a velmi inteligentního gaunera.

A co jako?

P. Staronový 3.3.2020 23:21

Glosa správná (zcela souhlasím), leč marná, jehovistům nesrozumitelná.