12.6.2024 | Svátek má Antonie


Diskuse k článku

Prozření Lubomíra Zaorálka

V rozhovoru s Novinkami prohlásil Lubomír Zaorálek, že za úhlavního nepřítele nepokládá Babiše, nýbrž Okamuru. To je prozření vpravdě státnické, nicméně dva dny před volbami je jaksi na dvě věci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 19.10.2017 10:52

Re: Já si nemůžu pomoct,

Hlavně žádné ideové podložení typu větší/menší svoboda osobní/ekonomická. Typická vábnička na měně uvažující.

P. Portwyn 19.10.2017 13:26

Re: Já si nemůžu pomoct,

Jo. Já chápu socialisty - chtějí přerozdělování. Chápu libertariány - nechtějí přerozdělování. Chápu Zelené - chtějí zničit společnost bílého muže. Chápu konzervativce - chtějí zachovat společnost bílého muže. Ale o co jde Pirátům, fakt nechápu. Dostupný internet je málo na program...

P. Marcín 19.10.2017 11:21

Re: Já si nemůžu pomoct,

" Piráty prý volí ti, kdo chtějí mít v gulagu Wifi"

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/FOTO-Ivana-Bartose-s-levicackou-Antifou-Hrdej-Nestydim-se-508567

P. Portwyn 19.10.2017 10:30

Jo rozumný Zaorálek...

Myslíte to beznázorového eurohujera?

No to bychom si fakt pomohli. Proti Dluhošovi jen kosmetická změna, předstírající, že dotyčný vlastně není vítač. Jenže Angela se jednou přísně podívá a Luboš přileze po kolenou. Nebo si i jen představí, že by se mohla podívat ;-P

M. Prokop 19.10.2017 10:54

Re: Jo rozumný Zaorálek...

Stačí, jak vždycky zaleze, když je nějaký problém (třeba se Zemanem).

P. Portwyn 19.10.2017 13:23

Re: Jo rozumný Zaorálek...

Musí vyčkat, jaký vítr povane :-)

R. Neveselý 19.10.2017 10:30

Aston pouze nemá rád Okamuru

to je zřejmé. Jinak by uvedl, proč mu některé prvky přímé demokracie vadí.

M. Berka 19.10.2017 10:28

Princip korupce

je přímo obsažen v zastupitelské demokracii, zastuPIČI rozdělují CIZÍ peníze a proto je možné je uplácet. Jsou korumpovatelní. Dá se to nějak více či méně korigovat, ale obecně to nefunguje. Zkorumpované jsou již i ty soudy...

To jenom k těm blekotám tu o té vazbě na prosperitu...

M. Prokop 19.10.2017 10:55

Re: Princip korupce

Ano.

Ovšem i tak jsou výsledky dlouhodobě nejlepší.

Z. Rychlý 19.10.2017 10:57

Re: Princip korupce

Kdyby byli bývali za voliče považováni ti, kteří do společného koše aktivně přispívají, pak by delegáti nepovažovali společné peníze za cizí.

Lehkoživkové hlasují pro ty, kteří jim takové živobytí umožňují.

M. Prokop 19.10.2017 10:59

Re: Princip korupce

Pomohlo by to, ale je dost obtížné ty přispívající stanovit, pokud nejvíc všichni platí prostřednictvím DPH.

Z. Rychlý 19.10.2017 11:44

Re: Princip korupce

To je sice pravda, ale daň z příjmu fyzických osob taky není k zahození a jako měřítko účasti na volbách by postačovala. Jenže tohleto je pro příjemce podpor nepřijatelné. Dokonce i v GB se kdysi MT pokusila o vytvoření podobného principu placením volebního poplatku, ale těžce pohořela. Škoda.

J. Tachovský 19.10.2017 10:23

Zkusenost je takova, ze v mediich vetsinou neni pravda

A skoro vsechna bez vyjimky pomlouvaji Okamuru. Veskere komentare jsou tendencni, stranici tomu, kdo dane medium vlastni a dotycneho novinare plati.

Z toho vseho mi vychazi Okamura jako dobra volba.

M. Prokop 19.10.2017 10:56

Re: Zkusenost je takova, ze v mediich vetsinou neni pravda

Z toho, co od dotyčného slyším a vidím, mi nepřijde jako dobrá volba. Média sem či tam.

H. Balzám 19.10.2017 10:23

Omyly de luxe

Zastupitelská demokracie je pohrobek feudalismu a je očividné, jak si prezidenti hrají na krále a správci se nazývají vládou. Chyba fanatických odpůrců přímé demokracie spočívá v myšlence, že ta blbá, zlodějská a buranská hovada v parlamentu a ve vládě jsou lepší lidé než ostatní z nás. A Bureš samozřejmě je nepřítelem demokracie. Nejde o to, že má miliardy, ale o to, odkud je dojí. Nechat Bureše ve vládě je jako nechat pracovat pedofila v mateřské školce.

P. Vandas 19.10.2017 10:57

Re: Omyly de luxe

Jestli nakonec nejste také ten fanatický odpůrce , ovšem Babiše. :-):-):-)

H. Balzám 19.10.2017 11:03

Re: Omyly de luxe

Samozřejmě že jsem, ale nemá to nic společného s politikou. Kriminálníci mají žít v opovržení, nemají se o nich točit komedie a nemají být v demokratické politice.

P. Vandas 19.10.2017 11:28

Re: Omyly de luxe

A kriminálníkem je každý, kdo je takto odpůrci označen. I bez soudu. Tak je to prosté. :-):-):-)

J. Lepka 19.10.2017 10:21

Nechci vám, Astone, brát iluze,

ale hovořit u Zaorálka o prozření je nonsens. Ten člověk je zarytý marxista a v současné době se zoufale snaží udržet svou partaj nad vodou aspoň tak, aby ze státních příspěvků zaplatila dluhy do Altnerovy pozůstalosti. Jestliže se u některé partaje může objevit podezření na staré "Po nás potopa", je to ČSSD.

Z. Rychlý 19.10.2017 10:23

Re: Nechci vám, Astone, brát iluze,

100% souhlas.

J. Růžička 19.10.2017 10:14

...tak mladý Stropnický

je buzerant a ředitel finanční správy Janeček platí za byt v centru Prahy patnáct stovek...to jsou událostě...teď ten Okamura do toho...lidi ho klidně zvolí i přes varovná hlášení pánů Zaorálka ,Neffa , Babiše i jiných...Estébák nechť moc nebulí, sám je populista jako prase, možná si Okamura vezme z něj příklad a bude prohlašovat v televizi...to vy jste mě stvořili, pánové...o zábavu máme postaráno na měsíce dopředu...

K. Berka 19.10.2017 10:06

Díky za každé nové ráno

Važte si posledních okamžiků, kdy jste ještě "vážený volič.

V neděli už budete ovčany.

P. Hlosta 19.10.2017 10:16

Re: Díky za každé nové ráno

Má matka v osmdesátých letech řekla jednomu komunistovi, starostovy města, že v ní ztratil voliče. Bohapustě se chechtal. Tak tohle určitě dnes nehrozí a nejsou všichni až tak naivní, jako byla má máma, která i za komančů věřila v jakousi volící sílu občana. Jó, kdyby to tak jak ona řekli všichni, nebo většina.... ;-))

K. Berka 19.10.2017 10:29

Re: Díky za každé nové ráno

https://pp.userapi.com/c639725/v639725849/8a188/rHzxghABiio.jpg

M. Prokop 19.10.2017 10:58

Re: Díky za každé nové ráno

To záleží na jednom každém, co a kdy bude. Budete-li "ovčan", pak výhradně z vaší vlastní vůle.

M. Malovec 19.10.2017 9:55

Kdo stvořil Okamuru?

EU! a politická korektnost a naši eurohujeři.

J. Lepka 19.10.2017 10:16

Re: Kdo stvořil Okamuru?

Jen podotýkám, že v raných devadesátkách se velmi kamarádil s ODS, najmě s jistým RNDr Němcem, ano tím profláknutým burgermajstrem, protože mu to tehdá vyhovovalo a dokonce inicioval i změnu na požadovanou kvalifikaci pražských průvodců. Ano, v podstatě totéž, proti čemu teď stávkují taxikáři.

Takže ne EU, eurohujeři etc, ale tupost, omezenost a nebojím se říct hloupost jeho elektorátu.

M. Prokop 19.10.2017 10:50

Re: Kdo stvořil Okamuru?

Pouze a jedině hloupost voličů.

J. Chaloupka 19.10.2017 9:52

Nesouhlasím s tvrzením, že

Prosperita a svoboda jsou s principem zastupitelské demokracie přímo svázány.

Naše prosperita je svázána s faktem, že císař zvítězil nad papežem, a bylo nám dovoleno číst i jiné knihy, než jen bibli, a myslet si, co chceme. Také jsme vytříděni mory, válkami, hladomory atd., takže přežili a dál se rozmnožovali jen ti zdatní. Jakmile ovšem v Africe chce totéž provést ebola, tak tam posíláme evropské a americké doktory a sestry, takže Afrika(a nejen ona) zůstává zaostalá.

M. Prokop 19.10.2017 9:56

Re: Nesouhlasím s tvrzením, že

Prosperita a svoboda jsou s principem demokracie přímo svázány.

To ano. Ale nikde není řečeno, že musí být JEN zastupitelská. Pouze je to ve většině případů výhodnější, každopádně pro občasnou korekci možných omylů bych se přímé demokracie úplně nevzdával.