18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Příšerný doklad toho, v čem žijeme

Ve středeční MF Dnes vyšel Kmentův rozhovor s Mirkem Topolánkem. V podstatě z něj vyplývá jediný závěr – naše politická scéna je organizovaný zločin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hofman 29.3.2012 19:07

Re: Ke kuponovce

To je špatně. Kožený se se svou akcí vešel přesně do potřeb Klause a byl pro něj božím darem. I ten systém fondů byl dobrý. Jen to chtělo udělat správné zákony, aby se lumpové nemohli majetku Diků zmocnit. Na to se jaksi "pozapomnělo". Proto nakonec zbylo svinstvo a znechucený DIK, což tady odstartovalo onu blbou náladu.

J. Boleslav 29.3.2012 19:22

Re: Ke kuponovce

Už jsem to jednou psal. Blbí nic nevyddělali ani neprodělali, protože se neúčastnili. Průměrní vydělali tisíce. Chytří miliony a nejchytřejší milardy. Účastnit se a prodělat, o tom jsem snad ještě neslyšel. Je to podle mého názoru opět hlavně o závisti.

P. Boublíková 29.3.2012 19:37

Re: Ke kuponovce

Přesně tak. Knížka stála 1000 Kč a míň se snad ani vydělat nedalo.

Jenže nějakej dobrák spočítal, kolik průměrně mělo připadat na jednu knížku (už nevím kolik), a od té doby ti,co vydělali pár tisíc, piští jak protržení a ti, co si knížku ani nekoupili, piští ještě víc:-)

J. Balcar 29.3.2012 19:24

Re: Ke kuponovce

Je to řada let, ale pokud si vzpomínám, diskuze o fondech byla bohatá. Zejména o Harvardských, tam byla varování v novinách snad obden. Navíc spousta lidí své akcie docela snadno prodala různým motoinvestům v rámci tzv. třetí vlny. A zase, je to svobodné nakládání svéprávných občanů s jejich majetkem. To máte jako ty výletní akce pro penzisty. stokrát jim mohou v TV otloukat o hlavu, že je tam oberou a stejně jedou. Přivezou si bačkory, lovecký salám a pět hrnců za šedesát litrů. U blbých se peníze nedrží.

P. Hofman 29.3.2012 19:31

Re: Ke kuponovce

O tom, co se však s jejich akciemi může v budoucnu stát, je nikdo neinformoval. A odkud to ti lidé měli vědět?

U těch výjezdních akcí je to zase selhání státu. Když narazí důvěřivý důchodce na dravce první třídy, to nemůže bez ochrany toho slabšího dopadnout dobře.

J. Balcar 29.3.2012 19:36

Re: Ke kuponovce

Selhání státu? Vy jste zřejmě také "člověk nesamostatný", živočišný druh v Čechách hojně rozšířený. Vyžaduje dozor a péči, aby si náhodou neposral život. Všechno se mu musí napsat na prkýnko a otlouci o hlavu, jinak není informován. Božíčku, Hofmane, vy budete mít ještě trudnej život...

P. Hofman 29.3.2012 19:40

Re: Ke kuponovce

Přecházíte z diskuse k napadání. Je to vaše právo, ale s blbci nemám potřebu diskutovat. Tak si to užijte.

P. Boublíková 29.3.2012 19:40

Re: Ke kuponovce

Už je mně to skoro trapný,ale zase musím připomenout, že ti nesvéprávní slaboučcí nejen důchodci kupodivu mají volební právo...

P. Hofman 29.3.2012 19:46

Re: Ke kuponovce

To je demokracie. S tím se nedá nic dělat. Na druhé straně to, že si někdo neporadí s cíleným náporem vyškolených dravců ještě naprosto neznamená, že je blbej.

P. Boublíková 29.3.2012 19:51

Re: Ke kuponovce

Psal jste o výjezdních akcích. Tedy ne o dravcích, kteří se k někomu vnutí do bytu - pouze hážou letáček to schránky. Jak již zde bylo řečeno, před těmito "zájezdy" se již v médiích nesčetněkrát varovalo. Jde tedy o to, že se přesto někdo dobrovolně vystaví ataku dravců.

Je mi líto, ale to může udělat opravdu jen blbej.

P. Hofman 29.3.2012 20:01

Re: Ke kuponovce

Tak si to klidně myslete. Ale hlídejte si svou starou maminku, aby vás nepřekvapila.

P. Boublíková 29.3.2012 20:03

Re: Ke kuponovce

Moji rodiče jsou skoro 40 let po smrti.

P. Hofman 29.3.2012 20:08

Re: Ke kuponovce

Psala jste, že jezdíte za Mešitu k mamince. Tak je to asi jinak, ale to není podstatné. Staří lidé hold mají jiné parametry uvažování. Pomalost a jistá naivita ještě zdaleka neznamená hloupost.

P. Boublíková 29.3.2012 20:15

Re: Ke kuponovce

Ke tchýni. Možná jsem psala, že k babičce.

Je mi fuk, o jakou vlastnost přesně jde - ale jestliže někdo skočí na každý špek, tj. např. na letáček ve schránce,i když byl varován - tak by neměl mít možnost ve volbách rozhodovat i o druhých lidech. Mmch tchýni bych k volbám taky nepouštěla:-)

E. Macek 29.3.2012 19:08

Re: Ke kuponovce

Pak mi,prosím,vysvětlete,proč M.Zeman nazval tuto privatizaci co by podvodem století.Doufám,že zde nebudete zdůrazňovat obžerství M.Zemana.

P. Boublíková 29.3.2012 19:11

Re: Ke kuponovce

Protože chtěl vyhrát volby a stát se premiérem (což se mu podařilo).

Zeptejte se na něco těžšího.

L. Brabencová 29.3.2012 19:15

Re: Ke kuponovce

Zeman Klause nemusí, později ho na Vysočině navštěvoval Paroubek. Rád si kopne.

P. Hofman 29.3.2012 19:19

Re: Ke kuponovce

To je zásadní omyl. Oni se sice nemusej, neb jsou to oba dva ješitové narcisové, ale jinak jsou jeden tím druhým uhranuti. To jsou přesně ti partneři, stejně, jako byl kdysi pro Klause Mešiar, kteří jsou schopni společně (proti sobě) hory přenášet. Ovšem za naše prachy.

L. Brabencová 29.3.2012 19:22

Re: Ke kuponovce

Možná by Klaus podpořil Zemana v prezidentské kampani. :-)

P. Hofman 29.3.2012 19:26

Re: Ke kuponovce

O tom ani na sekundu nepochybujte. Pokud tam nebude mít svého koně. Každopádně mu neublíží.

P. Boublíková 29.3.2012 19:21

Re: Ke kuponovce

No jistě, Zeman oproti Klausovi trošku zaspal - než se probudil, tak byl flek pravicového lídra obsazený. Tedy mu nezbylo než státs se lídrem levice, přeškolit se na sociálního demokrata, a dalo mu to dost práce, protože se musel naučit mluvit a jednat proti své přirozenosti:-)

M. Varadinková 29.3.2012 19:22

Re: Ke kuponovce

Asi tak.

R. John 29.3.2012 19:25

Kdopak znal nějakého Klause v 88-89 ?

  

P. Boublíková 29.3.2012 19:28

Re: Kdopak znal nějakého Klause v 88-89 ?

Co tím chcete říct - že svět není spravedlivý? :-)

R. John 29.3.2012 19:33

Ne, jen to, že Zeman neměl takový kachní žaludek jako Klaus.

   Nikdo v té době nedal na jeho varování, tak zaplakali nad  svým výdělkem. pěkně je oškubal Klaus s estébáky. A to tom se vede řeč, kapišto ?

P. Boublíková 29.3.2012 19:42

Re: Ne, jen to, že Zeman neměl takový kachní žaludek jako Klaus.

No ale já to vidím jinak s tím oškubáním, viz výše, ale to je jedno. Stejně jsem nepochopila,jak s tím co teď píešete souvisí nebo nesouvisí známost nebo neznámost Koause v letech 88/89.

R. John 29.3.2012 19:59

Zeman byl známější, díky psaní do Téčka,to si Klaus ještě dodělával marxismus.

P. Boublíková 29.3.2012 20:04

Re: Zeman byl známější, díky psaní do Téčka,to si Klaus ještě dodělával marxismus.

Ale to já vím,právě proto jsem se ptala, zda nám chcete dělit, že svět není spravedlivý :-)

J. Boleslav 29.3.2012 19:26

Re: Ke kuponovce

Přesně. Navíc jsem slyšel, že Klaus kdysi Zemana ještě v Prognosťáku v jakési diskusi těžce znemožnil, ale "kopal" do něho ještě když už Zeman dávno ležel na zádech a ten se mu to proto později snažil vrátit. Co je na tom pravdy nevím, ale okolnosti by něčemu takovému docela nasvědčovaly.

J. Ryba 29.3.2012 19:44

Re: Ke kuponovce

kecy v kleci. O PODOBĚ reformy se rozhodovalo mezi Klausem a Zemanem a Klaus to vyhrál díky hlasu Čalfy a generála Vacka.