20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

Příležitost pro pana Hřiba

Z důvodů známých především jemu a jeho egu hrne se jakýsi pan Hřib do úřadu primátora města Prahy. Omlouvám se mimopražským čtenářům, nicméně ta věc má obecný přesah, a zdaleka se tudíž netýká jen Prahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kotas 25.10.2018 7:44

Re: Jo

Při řešení havarijních situací, musí nesmyslné předpisy stranou !

J. Pospíšil 25.10.2018 12:57

Re: Jo

Existuje celý dav konkurentů, neziskovek a jiných, kteří se už těší na to, jak to stavební řízení protáhnou. A uředníci už zakládají šanony, aby měly papíry kde odpočívat.

A. Trick 25.10.2018 7:10

Astone,

o primátorskou sesli se hlásil též jistý Drahoš. Byl by lepší?

J. Anděl 25.10.2018 7:18

Re: Astone,

To neposoudíme. Posoudíme jen, bude-li stávající primátor dost dobrý.

Celkem sobecky mu držím palce, aby byl. Opravdu nepotřebuju hypotetický prchavý pocit zadostiučinění z jeho selhání. Hypotetický, neb s výjimkou mírného zdvižení obočí nad trváním na postu u pana Hřiba u mě převažuje jen zvědavé očekávání, nikoliv Astonovo znechucení.

M. Moravcová 25.10.2018 7:05

Ještě se vám to líbí?

Finský soud rozhodl, že sex s dětmi starými 10 let není znásilněním, pokud pocházíte a kultury, kde jsou sexuální styky dospělých a dětí NORMÁLNÍ. https://yournewswire.com/finnish-court-sex-children/

P. Spáčil 25.10.2018 7:16

Re: Ještě se vám to líbí?

To je něco pro madam Václavíkovou. (:-))

J. Anděl 25.10.2018 7:25

Re: Ještě se vám to líbí?

Laicky (a nepřekvapí mě, že právně je to asi jinak) mi nepřipadá podstatné, zda je to "znásilnění", spíš zda je to trestný čin pedofilie.

Velice jednoduše samozřejmě, že v kultuře, považující nějaký čin za normální, nebude takový čin trestný. V kultuře, která ho za normální nepovažuje, není zdravé ustupovat zvykům hostů, mohou být maximálně považovány za polehčující okolnost.

Ale neznám parametry konkrétního případu a asi mě ani nezajímají.

Nemyslím si, že existuje záruka, že Lisabonská úmluva reálně pomůže, aby k takovému přivírání očí nedocházelo, nicméně takové přivírání očí je s ní, odhaduji, v rozporu.

J. Venc 25.10.2018 8:30

Re: Ještě se vám to líbí?

Instanbulská, nikoli Lisabonská. Tam jde o zcela jiný "shit", jak pravil svého času svěží Topolánek.

:-)

J. Anděl 25.10.2018 8:40

Správně :)

Mně se to trochu nezdálo, ale odpor byl příliš vlažný.

J. Pospíšil 25.10.2018 12:51

Re: Ještě se vám to líbí?

Přece je nebudou omezovat, když si je pozvali.

J. Farda 25.10.2018 7:03

Pan Hřib přeci

postupuje jen v intencích pirátské předvolební kampaně, tedy hesla "pusťte nás na ně!". God save the Prague?

R. Tichý 25.10.2018 6:51

Predposledni odstavec je mimo misu.

Projektivani bude velmi rychle. Zdrzovat budou ZASE urednici-vyber zhotovitele projektu, uzemni a stavebni rizeni, vyber stavebni firmy....

Vse zdlouhave kvuli protikorupcni hysterii a neschopnym urednikum a policistum-Rath, Rittig atd.

V. Kotas 25.10.2018 6:55

Re:

Zapomněl jsi na zelené, ten most bude muset mít zajisté všechna ta povolení o prospěšnosti dopadu na životní prostředí.

P. Spáčil 25.10.2018 7:23

Re:

Jo a součástí stavby bude samostatná lávka pro žabičky a ježky, co kdyby se chtěli podívat na druhou stranu Vltavy

V. Hájková 25.10.2018 6:33

TRAPNOST nad trapnost

pane NEFF. Nová vláda PRAHY ještě nebyla ani podepsaná a novou sestavu ještě nikdo pořádně nezná ale VY už víte že to budou neschopní lidé , že to bude opět jen banda tunelářu a dokonce už znáte dobu projektu toho to mostu! Neskutečné!

Vidím v tom jediný duvod, že musíte vybudit vaši smečku žvanilu k co největšímu štěkotu - který vám přinese co největší počet lajku a tím i peněz !

Je směšné - že v době jakou právě prožíváme je vašim jediným tématem pan Hřib . .

M. Hromadko 25.10.2018 6:46

Re: TRAPNOST nad trapnost

Dobrý den,

tohle jste napsala velice dobře.

V. Hájková 25.10.2018 7:04

Re: TRAPNOST nad trapnost

Děkuji a přeji dobrý den.

V. Kotas 25.10.2018 6:52

Re: TRAPNOST nad trapnost

Kdo je schopný se ukazuje, když je člověk OSVČ, podnikatel v tom správném smyslu slova, obejde se bez dotací. To se u zaměstnanců státní správy, v neziskovkách žijících z dotací, atd., dá málokdy zjistit bohužel.

E. Pawlica 25.10.2018 7:08

Re: TRAPNOST nad trapnost

Kromě pana Hřiba je oblíbeným tématem pana Dokonalého všeználka Astona radostné okopávání Pirátů. Lauf je lauf. UPS - Life is life.

:-)

B. Rameš 25.10.2018 9:29

Re: TRAPNOST nad trapnost

Proč to, proboha, čtete? Abyste uplatnila klávesu Shift?

J. Svoboda 25.10.2018 6:32

Aha, takže nenávist, Astone. Já to tušil.

V. Hájková 25.10.2018 6:35

Re: Aha, takže nenávist, Astone. Já to tušil.

Ano - i tak by se ty uvodníky pana NEFFA - daly hodnotit !

P. Rajman 25.10.2018 6:31

Praha si na problém zadělává 30 let

jestli se z něj bude hrabat 10, je te neuvěřitelně krátká doba. A v čem, že je problém? Třicet let na sebe Pražané a s nimi mnoho občanů mimopražských pohlíží jen jedním okem, tedy jako cíl veškerého dopravních aktivit. Být rychle v Praze nebo ještě víc naopak z Prahy v Ostravě na jižní Moravě v Bavorsku, Sasku atd. byl jediný cíl. Nikdo souběžně nepohlížel na hlavní město také jako na obří překážku. Ano i Karlovaran musí na Moravu, či Liberečan do Alp. Výsledkem je přetížení všech pražských radiál a tomu neodpovídající rozvoj tangenciál (okruhů) a to nejen onoho pražského. Takže hoši rozum do hrsti a začněte mít aspoň těch deset let silniční okruhy jak kolem Prahy tak i kolem hranic mezi kraji jako prioritu radiálně podporujte hlavně železnici. Ta umí projet Prahou jako máslem a pražský železniční okruh také neuškodí a z průšvihu budete venku.

P. Rajman 25.10.2018 6:35

To nemluvím o Polácích

směřujících na jihozápad a či Výchdních Němcích jedoucích do Vídně, což je zabedněnými šovinisty vnímáno pomalu jako vlastizrada.

Z. Lapil 25.10.2018 14:25

Re: Praha si na problém zadělává 30 let

Zas bych šéfy pražské dopravy tolik nezatracoval. Železniční Nové spojení (dva? tunely a dva mosty z Hlavního do Libně a Vysočan) vysloveně vytrhlo trn z paty spojení na východ a na sever (ještě nedávno se přestupovalo za pomoci metra), co udělala Blanka s centrem Prahy nevím, ale spojení Holešovičky - Karlovarská se časově evidentně podstatně zkrátilo a ve Veletržní se člověk skoro bojí, jestli neporušil zákaz vjezdu (trochu jsem si zapřeháněl), jižní část okruhu zásadně uvolnila Jižní spojku a Vysočanská radiála tu silnici podél metra kolem Rajské zahrady do Hloubětína.

S oblibou rozčiluju Pardubičáky. Tam je jistý neuralgický bod "most u Parama" a já s pražskou dopravní zkušeností upřímně odmítám uznat čekání na tři čtyři červené za dopravní kolaps.

J. Holíček 25.10.2018 6:24

Nějak jsem to přehlížel.

Nějak jsem to přehlížel, ale teď si uvědomuju, že Neff to s tím Hřibem opravdu přehání. On si snad myslí, že vyspělý a zkušený politik Pospíšil by mu postavil nový most rychleji?? Obávám se, že ani Marvanová by nebyla něco platná. No a ten most je už čtyři roky vlastně Čižinského.

Že by Ondra k stáru začal sočit na mlaďochy?

To bychom tu demokracii nemuseli mít a k volbám chodit, když si myslíme, že mladí politici ho nepostaví. :-)))

S. Tomáš 25.10.2018 6:15

Dopřejme mu to

Kvůli mostům se Praha začne vylidňovat, takže Hřib nebude mít komu vládnout

D. Polanský 25.10.2018 5:54

Astonovi Hřib nedá spát

Nám v Brně také odkudsi z nebe spadla nová primátorka. No a co, když dáma chce primátorovat, ať si primátoruje. Vokřál nám v minulosti také padl z nebe. A přežili jsem to, třebaže někteří jednotlivci a rodiny na to šeredně doplatili, viz členy 25 bytových družstev.

V. Kotas 25.10.2018 5:44

Havarijní situace potřebuje

mimořádná opatření, ale to by na magistrátu ( na radnicích po celé republice ) museli vědět, co to je. Když kouknu na to, jak jsou placeni, tak by to měli vědět. Nebo se budou dohadovat, jestli má ten most ( jakákoliv stavba ) být pirátské, odeesácká, dalších stran ?

B. Michal 25.10.2018 6:30

Re: Havarijní situace potřebuje

Je to šílené, ale dost se na tom podepisují zákony o veřejných zakázkách a jejich lhůty.

Takže magistrát vypíše výběrové řízení na zhotovitele zadávací dokumentace (lhůta), vybere, neúspěšný uchazeč se odvolá (lhůta), dojde k rozhodnutí, neúspěšný uchazeč podá žalobu. A když to přece jen bylo všechno v pořádku a nemusíte řízení opakovat, máte půl roku v háji.

Pak dojde na tu samotnou práci na dokumentaci, a když je hotová, vypíše se výběrové řízení na zhotovitele projektu. Lhůty a obstrukce se opakují. A zase, když se nevrátíte na začátek (třeba až k nové zadávací dokumentaci), tak po všech lhůtách dojde na práci. Ta taky bude trvat nějakou dobu, a až je hotovo, dojde k výběrovému řízení na zhotovitele stavby. A ještě jednou lhůty, odvolání, ... A pak můžete začít stavět.

Tak jestli to někdo od rozhodnutí, že bude potřeba stavět k zahájení stavby stihne dřív, než za 3 roky, tak je dobrej a ještě má kliku, že mu do toho někdo z uchazečů nehodil úspěšně vidle kvůli nějaké pitomosti, jako byla zadávací dokumentace na flešce v případě silničního mýta (za to Ťok snad ani nemohl).

A jako bonus můžete čekat, že v projektu kvůli věcné chybě v zadávací dokumentaci nebo projektu samotném bude nějaký malér, způsobený ne neschopností zhotovitelů, ale šibeničními termíny. Pro samé lhůty řízení na samotnou práci je totiž neuvěřitelně málo času.