28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Přicházejí spasitelé

Týdenní festival Prague Pride završený duhovým pochodem z pražských Příkopů na Letnou dal ideovou munici skupině kolem akce D.O.S.T. Tito lidé se pasovali do role zachránců západní civilizace, ohrožené levicovým morem ze všech stran, zvláště pak ze Západu. Opatrným protektorem je zde Václav Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Berka 19.8.2013 14:13

Re: Technická: všimli jste si, že když se provalilo, že USA a Izrael šmírují celý svět

No a ty mrtvé děti v Afganistánu se jistě zastřelili sami... :)

Bezdůvodné šmírování bezúhonných občanů je porušování základních lidských svobod jako je právo na soukromí.

Všechno ostatní jsou demagogické kecy. Sledovat ano, ale s podklady a povolením soudu, ne na vlastní pěst...

I. Gellner 19.8.2013 14:09

Re: Tak jsme se podívali

Musím končit, tak jen Vaší poslední větu 100x podepisuju.

P. Pokorný 19.8.2013 14:02

Technická: všimli jste si, že když se provalilo, že USA a Izrael šmírují celý svět

rázem chodí z této šmírovací party jedna zpráva za druhou, kolik teroristů se rozeběhlo po světě a že jejich služba je nedocenitelná? Dokonce i my každou hodinu hlásíme: pozor, USA varuje před terorismem. Já strach nemám, naši vojáci civilní občany nezabíjejí.

J. Kombercová 19.8.2013 14:00

Re: Tak jsme se podívali

Nespokojenost lidí daným stavem pramení ve vlastní nedokonalosti, frustraci a bůhvíčemvšemzrovnamomentálně, taky jako základ státu vidím rodinu... ale dneska se každé druhé manželství rozvádí, to pro děti není zrovna to nejlepší, myslím, že za tenhle stav společnosti homosexuálové nemohou, je to v nás ostatních heterosexuálech, že nedokážeme rodinu udržet, mít víc dětí, ženy dnes už nechtějí být tolik závislé na muži-živiteli, chtějí svoji kariéru, pánové se nechtějí vázat... těch problémů s tradiční rodinou je hodně... tady by se pánové z D.O.S.T.u měli zaměřit a ne protestovat proti jednou za rok pořádané Pride Parade. Jenže tohle je lehčí, namalovat si hesla a vyrazit jedno odpoledne do ulic. Řešíme prkotiny a podstatné nám uniká.

I. Gellner 19.8.2013 14:00

Re: Hehehe, pořád tady ještě melete o homosexuálech a spol.?

Asi jo -)

A. Fritscher 19.8.2013 14:00

Re: Hehehe, pořád tady ještě melete o homosexuálech a spol.?

škoda času je mlet o české politice :o))

L. Novák 19.8.2013 13:58

Hehehe, pořád tady ještě melete o homosexuálech a spol.?

Není to škoda času? ;-)

S. Netzer 19.8.2013 13:57

Re: Tak jsme se podívali

On na někoho šáhal, hrdino?

M. Vondráček 19.8.2013 13:53

Re: Tak jsme se podívali

To je zavádějící :-)

I. Gellner 19.8.2013 13:51

Re: Tak jsme se podívali

Tak to pěkně děkuju! Mám už dva velké heterosexuálky, to musí stačit! -)

V. Bok 19.8.2013 13:51

Re: Lžete, pane Neffe, sprostě lžete. Pokud si říkáte novinář

Hmm, tak to jo. Já tedy od začátku úplného, ale tyhle excesy se stále stupňují.

A. Fritscher 19.8.2013 13:50

Re: Ano pod vidinou Gay parád a pochodů a jejich pronikáním do vedoucích pozic .... :o))

......no naštěstí se proti těm psaným intimnostem dá lehce bránit, kdo chce číst o "džambulce" ať čte, já nechci proto mne to až tak netrápí, ale fotky ty vypadávaj z prvních stran kdejakého časopisu a tak se neubráníte. Ale i to bych snad překousl, akorát tak nějak mám pocit, že se začínají ti méněprocentní prodírat hodně navrch a pak se dostávají i do tvorby zvyklostí a zákonů a tu mi to už připadně blbé, protože demokratické je když se menšina řídí příním většiny a ne naopak, a že ty menšiny dokážou držet pohromadě daleko lépe je fakt ověřený přírodními i sociálními zákony :o))

V. Bok 19.8.2013 13:50

Re: Tak jsme se podívali

No, kdyby na mě šáhl tak by vypadal asi taky tak. V mládí jsem to zažil několikrát, z toho dvakrát ve vlaku, jako vojáček. No, jednou si nechal domluvit, podruhé ne.

J. Kombercová 19.8.2013 13:45

Re: Tak jsme se podívali

No, stejně tu demonstraci nechápu, proti tem homo docela přesila a možná by byla ještě větší, kdyby se evropské rodiny skládaly z více než jednoho, dvou dětí... pak by asi neměly mít problém s nějakou menšinou, která děti neprodukuje. To, že dětí ubývá, na svědomí homosexuálové nemají, to mi račte prominout... u nás se dělají demonstrace proti cikánům, ve Francii zase mají problém s jinou menšinou... nevím, proč tolik řevu, chleba jim neujídají, naopak, mezi homosexuály je hodně talentovaných lidí, to je také zajímavý jev...  Tak, pane Gellnere, měl byste se zamyslet a plodit pěkné malé heterosexuálky.

P. Pokorný 19.8.2013 13:45

Re: Lžete, pane Neffe, sprostě lžete. Pokud si říkáte novinář

Ne, nejsem, pana Neffa znám od začátku. A zde jsem asi od roku... 2000? Někdy kolem krize v ČT. A když překročí hranice nevkusu a lží, nikdy to nepřejdu s klidem!

V. Bok 19.8.2013 13:45

Re: Příští rok přednáší na Matějské pouti

Neklehotej

V. Bok 19.8.2013 13:42

Re: Lžete, pane Neffe, sprostě lžete. Pokud si říkáte novinář

No, koukám že jste na Psu dost krátkou dobu. Jinak byste se nedivil.

V. Bok 19.8.2013 13:41

Re: všichni mají mít svobodu názorů

Nenávidí. Nejen je. Před lety to byl jiný člověk. Dnes už jen nesnášenlivý netolerantní dědek.

Konec konců, i já to na sobě někdy pozoruji. To je holt věkem.

I. Gellner 19.8.2013 13:40

Re: Tak jsme se podívali

Tak to je vševypovídající, že!

P. Pokorný 19.8.2013 13:39

Re: Lžete, pane Neffe, sprostě lžete. Pokud si říkáte novinář

A jestliže ostře kritizuji Klause za ODS, neznamená, že otočím a budu ho nenávidět za vše dobré, co udělal. Právě takováto demagogie dehonestuje vše kvalitní, co se vytvořilo a do popředí vytlačí oněch 500 holých palic hledající následovníky! Pane Neffe, lhát se nemá a novinář si musí tisíckrát rozmyslit, než takovéto obvinění napíše. Nebo není novinář!

P. Pokorný 19.8.2013 13:36

Re: Lžete, pane Neffe, sprostě lžete. Pokud si říkáte novinář

Takže tu nenávist nezasíváme my, ale ona parta s péry v zadku! Samozřejmě nepíši za 500 holých palic, ale za většinovou společnost! Vím, že máte právo napsat svůj názor, ale nemáte právo nás obviňovat, že jsme zločinci, utiskující homosexuály. A další důaz můžete vytvořit v praxi: dejte dva homosexuály k sobě do jedné místnosti a dejte jim možnost rozmnožení přirozenou cestou. Nic víc si nepřeji. Kdo lže se dá lehce prokázat.

S. Netzer 19.8.2013 13:35

Re: Tak jsme se podívali

Jsou zavádějící.

A takhle http://www.lesinrocks.com/wp-content/thumbnails/uploads/2013/04/homophobie-tt-width-604-height-445-attachment_id-382968.jpg vypadá homosexuální obě´t těch ušlechtilých lidí, kteří demonstrují za rodinu s maminkou, tatínkem a dětmi.

V. Novák 19.8.2013 13:35

On je nějaký hetero festival? Nevím o žádném.

Stydět se za to, že jsou jiní, je snad nikdo nenutí. Určitě ne v ČR. Ale za to, co provádějí na gayparádách by se stydět mohli.

Ale nenutím je.

Jen si o těch trapňouších myslím svoje.

A Putna... no, tatáž Univerzita Karlova, která udělala z šaška Putny profesora, odmítla dát čestný titul Umbertu Ecovi - že prý je málo vědecký... Bez protestů profesorů. Tím si uřízla takovou kšandu, že si se všemi profesorskými tituly z UK můžou páni profesoři tak akorát vytřít zadele...

I. Gellner 19.8.2013 13:34

Re: Tak jsme se podívali

Sejít 15.000 lidí, malovaný xichty, řemínky. Policie stavět doprava. TV točit, vysílat. Když líbit, dobře. Když nelíbit, být zlý.

Pak sejít 1,4mil lidí, a říkat - rodina. TV nezajímat to. Policie dělat plynem pssss na tatínka.

J. Kombercová 19.8.2013 13:32

Re: Ano pod vidinou Gay parád a pochodů a jejich pronikáním do vedoucích pozic .... :o))

Njn. také s tím mám problém, přesto ho tu nemusím rozebírat každý rok na několika stránkách... ovšem mně vadí i intimnosti mezi hetero prezentované veřejně (v to počítám i psaní a nemyslím tím polibky, o kterých jste psal).

P. Pokorný 19.8.2013 13:31

Lžete, pane Neffe, sprostě lžete. Pokud si říkáte novinář

musel jste chodit do základní školy. Většina zná Newtonův zákon akce a reakce:

Formuloval jej Isaac Newton

[*] Síla působící na těleso vyvolává sílu reakční, která má stejnou velikost, ale opačný směr.

Divíte se, jak se potom Zeman vyslovuje, když takto děláte jeho výrokům medvědí službu? V České republice nám byli homosexuálové lhostejní. Nikdo je nevěšel, neničil. Ale v okamžiku, kdy začali tlačit na pilu, pila vytvořila zákon Isaaca. Nikoliv opačně. Proto si dovolím tvrdit, že jste lhář!

J. Kombercová 19.8.2013 13:28

Re: Tak jsme se podívali

Já nerozumět frrancouzsky, obrázky bez průvodného textu proč a co se děje mohou být zavádějící... takže jsem se nedokoukala. Nechám komentář na Vás, Vy mi to, pánové, určitě vysvětlíte tak, abych správně pochopila. Dík za snahu.

I. Gellner 19.8.2013 13:23

Tak jsme se podívali

na pěkná videa, kde přes milion Francouzů demonstrovalo "za rodinu".

Četl jsem, že byly rozháněny "za pomocí slzného plynu", ale odkaz jsem nenašel, když už se zde dámy smějí "ha ha někdo mlátil dětičky a tatínky kvůli tričku"

Až pan Franke nalezl, s dovolením to zkopíruju zespoda nahoru.

http://www.youtube.com/watch?v=V4AuE-hyr40

Zajímalo by mne vyjádření p. Kombercové.

J. Franke 19.8.2013 13:22

Souhlasím,

mám to nastaveno také tak. Ale zase je zajímavé, že mi na rozdíl od řiťopichů nevadí mazlící se ženy... Kdo mi to vysvětlí?

J. Svoboda 19.8.2013 13:19

Zdravý rozum a dobrá vůle

by tady měly panovat. Jsem přesvědčen, že na netoleranci k homosexuálům si tady nikdo nemůlže stěžovat. Tolerance by měla existovat a existuje. Úplně jinou věcí však je vizdvihování homosexuální orientace a snaha si uzurpovat veřejné mínění.

Proto si myslím, že Prague Pride je nadbytečný podnik, kdy se homosexuálová dobývají do otevřených dveří a maskují to nedostatkem tolerance. Skutečným důvodem je zisk mínění společnosti.

Společnost by se měla vehementně bránit stavu, kdy se heterosexuál bude za svojí orientaci stydět a litovat, že není takovým frajerem jako homosexuálové.