24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

Před volbou předsedy lidovců

Z nepříliš skvělé bilance své politické podpory si vzali ponaučení lidovci. Na veřejné debatě kandidátů na předsedu strany tři předáci, Marek Výborný, Marián Jurečka a Jan Bartošek, oznámili obecenstvu, že každodenní útoky na Andreje Babiše nejsou ta správná cesta k volebnímu úspěchu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 27.2.2019 13:45

Re: KDU...

Podrazáci z ODS (tedy ti Kombercové pravdoláskaři) udělali podraz na Klause, pak vytvořili Unii svobody a KDU následně udělala podraz na ně, když rozložila čtyřkoalu. Musíte lépe sledovat vlákno.

M. Varadinková 27.2.2019 12:43

Re: KDU...

Ano. Těch pravdoláskařů (trójských koní) v ODS, kteří posléze založili Unii svobody.

J. Matuška 27.2.2019 12:49

Re: KDU...

Už delší dobu si švýcarské banky nehrají na dodržování bankovního tajemství. Je mi divné, že do dneška se nepotvrdila fáma o 200 milionech ODS.

Černé konto ODS

... „Zjistilo se, že někdo zřejmě léta udržoval tajné konto, na kterém bylo téměř 200 milionů korun. Chtěl jsem, aby se tato věc vyšetřila, ale protože vedení, zejména Václav Klaus, se k ničemu neměli, odstoupil jsem," vysvětloval důvody rezignace Zieleniec. (ČT24, 18. 11. 2008)

https://www.respekt.cz/korupce/cerne-konto-ods

J. Schořík 27.2.2019 13:54

Re: KDU...

Tu první větu ríkali u Pivoje? Nebo z čeho jste to vydedukoval? že Švýcaři nově vlažně spolupracují při praní špinavých peněz s Unií? On někdo ODS vyšetřuje? EU?

M. Pivoda 27.2.2019 12:13

Marketing je nástrojem pro byznys, nikoliv polické strany

" ...Za největší chybu z doby nedávno minulé pokládají podporu projektu EET. Slovy byli proti, nicméně ve vládě pro to zvedli ruku. Podle Marka Výborného je to připravilo o tři až čtyři procenta. To by byl ten pokles z 9,9 % z voleb roku 2012 na 6,3 % z roku 2016. ..."

Takže jsou Lidovci (svým přesvědčením) pro a nebo proti EET?

A je výhodné modlit se k Bohu nebo ne? Co k tomu tématu říká marketingová studie Lidovců?

J. Anděl 27.2.2019 12:16

Výhodnost modlení se k Bohu

U druhých nikdy nevíte jistě, jestli se doopravdy modlí, notabene k Bohu, dokonce ani když je vidíte klečet v kostele a hlasitě recitovat.

M. Varadinková 27.2.2019 12:03

Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Prulom-v-kauze-novicok-Lhali-Zemanovi-o-tom-kolik-ho-u-nas-bylo-tvrdi-vojensky-specialista-Ladislav-Streda-571951

P. Boublíková 27.2.2019 12:25

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

Odkaz na celou knihu se zde objevil včera, dá se stáhnout z adresy https://goo.gl/P5WUQX

Zatím jsem na straně 60, ale už jsem se několikrát pobavila :-)

P. Boublíková 27.2.2019 12:27

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

Například: "Vysoký představitel britské tajné služby sdělil, že nervový jed, označovaný jako novičok, byl ukryt v zavazadle Julije Skripalové, která přiletěla do Anglie za otcem dne 3. března. "

Jestlipak si tuto zprávu dnes ještě někdo pamatuje? :-)

J. Venc 27.2.2019 12:30

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

Pamatuji! Došlo ovšem k faktografické nepřesnosti, neb měřil jen 165cm, vysoký tedy nebyl. Jedině by pracoval v pygmejské tajné službě, tam by patrně převyšoval.

:-)

I. Kellner 27.2.2019 12:33

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

Tak daleko nejsem, a to jsem začal na str.37.. -)

P. Boublíková 27.2.2019 12:38

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

Mrkněte i na stránky 27-28, Mirzajanov - Uglev, to je taky psina :-)

I. Kellner 27.2.2019 12:57

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

Uglev - tržiště... já nemůžu.. -)

P. Boublíková 27.2.2019 12:41

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

Mimochodem ten rozhovor na opovrhovaných PL je velmi dobrý i ze strany dotazovatele...

M. Varadinková 27.2.2019 12:46

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

Vedl ho Štěpán Kotrba a ten je dobrý, i když levičák.

J. Fialová 27.2.2019 12:47

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

Jsem zmatena, jak je to s tou opovrhovaností - včera nebo předevčírem jim dala rozhovor i Miroslava Němcová :))

J. Holíček 27.2.2019 13:06

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

Echa, Fóra a jim podobné žádné informace nepřinášejí, jen kampaně, a to zajímá už jenom paní Hájka z Varů. Tak i Němcová zajde na PL, aby si o ní něco normální lidi vůbec přečetli.

Ostatně i ČT přebírá informace z Barrandova. :-))

M. Varadinková 27.2.2019 13:23

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

Drahoš byl svého času kýmsi tázán, proč poskytl rozhovor těm opovrhovaným PL. A on to zdůvodňoval tím, že si jenom chtěl ověřit, jak moc ty zlé PL jeho slova zkreslí. Další dotaz pak zněl: A zkreslily? Odpověď Drahoše: Nezkreslily.

Přesto zůstávají PL dál opovrhované a jsou trnem v oku všem, kdo vytvářejí či výhradně konzumují jen mainstreamovou propagandu.

Třeba si Němcová taky jenom ověřuje:-)))))

J. Holíček 27.2.2019 14:10

Re: Rozhovor s autorem knihy o Novičoku

S hloupostí je marno bojovat, TOU je třeba opovrhovat. Já si PL občas taky rád přečtu (stejně jako třeba Respekt), ale jejich limity znám. :-))

J. Matuška 27.2.2019 11:59

"...každodenní útoky na Andreje Babiše

nejsou ta správná cesta k volebnímu úspěchu."

Jsem moc zvědavý na reakce kandidátů na předsedu KDU-ČSL, pokud v dubnu státní zástupce Šaroch rozhodne ve prospěch Andreje Babiše.

Nebyl jsem a ani nebudu voličem ANO, ale přijít s účelovým obviněním s cílem se zbavit politika, který má velkou podporu voličů je velké svinstvo. Politické strany, hnutí mají vyhrávat ve volbách, ne pomocí policie, SZ, soudů. Na roli Bruselu jsem zapomněl... /Že se jedná o "účelovku", podle mého, není sporu!/ Bunga bunga!

J. Venc 27.2.2019 12:02

Re: "...každodenní útoky na Andreje Babiše

Hm. Nečasova vláda padla jak přesně? A ta následující, SPOZvláda Rusnokova (ani se neprotlačili do parlamentu) kterou si stvořil k obrazu svému Váš president - ta vyhrála co přesně? Presidentovy sympatie?

:-)

M. Varadinková 27.2.2019 12:10

Re: "...každodenní útoky na Andreje Babiše

I svržení Nečasovy vlády bylo svinstvo. Dle mého názoru Kalouskovo. Protože akce proti Nečasovi (odposlechy)se rozjela už v době, kdy Kalousek ještě mohl předpokládat, že na Hrad se dostane Schwarzenberg. Vyměnit Nečase za přihlouplou loutku Němcovou, to by Kalouskovi otevřelo hodně široké pole působnosti. Ale na Hrad se místo Schwarzenberga dostal Zeman a ten mu do toho hodil vidle.

J. Venc 27.2.2019 12:21

Re: "...každodenní útoky na Andreje Babiše

Hm.

:-)

J. Kombercová 27.2.2019 12:29

Re: "...každodenní útoky na Andreje Babiše

Kalousek držel stojedničku, zuby nehty, než ji shodili dva poslanci ODS plus ta jedna paní, už nevím, jak se jmenovala, tak nepovídejte. Na Kalouska snad budete svádět i klimatické změny...

J. Venc 27.2.2019 12:33

Re: "...každodenní útoky na Andreje Babiše

Tak ona se případná stojednička následně tak nějak ani nevyzkoušela, nehodilo se to jejich presidentovi a jeho volbami neodvozené vládě bez šance získat důvěru. O tom ovšem pan Matuška cudně mlčí.

:-)

M. Varadinková 27.2.2019 12:41

Re: "...každodenní útoky na Andreje Babiše

To si pletete s pádem Topolánkovy vlády, máte v tom maglajs. Teď je řeč o svržení Nečase.

J. Anděl 27.2.2019 12:11

Re: "...každodenní útoky na Andreje Babiše

Sympatie přímo zvoleného prezidenta jsou prakticky totéž, jako vyjádření vůle lidu ve volbách :).

J. Venc 27.2.2019 12:20

Re: "...každodenní útoky na Andreje Babiše

Možná i více, neb SPOZ (se Z i bez) ve volbách přes veškerou projevovanou náklonnost přímo zvoleného presidenta naprosto propadla. A přesto svou vládu měli, šikulkové.

:-)

J. Anděl 27.2.2019 12:36

Re: "...každodenní útoky na Andreje Babiše

Tak pravda je, že lid není vševědoucí. Z nějakého důvodu však preferuje, když má prezidenta, který myslí tak, jak myslí lid, a premiéra, který maká tak, jak maká lid. Prezident je od myšlení, premiér od makání.

Z tohoto hlediska žijeme asi v nejlepším okamžiku novodobé historie ČR.

Což je trochu ironie, ale na druhou stranu si to shodou okolností docela myslím, bez ohledu na to, kdo je premiérem a kdo prezidentem.

J. Venc 27.2.2019 12:45

Re: "...každodenní útoky na Andreje Babiše

Ano, v hodnocení stávající epochy souhlasím. Přežijeme snadno i jejich presidenta, i premiéra.

Lid není vševědoucí, všeholid ovšem ano. Proto nám je zvolil, přece.

:-)