8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

Před odchodem lékařů

Ministr zdravotnictví Leoš Heger oznámil, že zbylí lékaři se mohou rozdělit o peníze těch, kteří odejdou. Je to reakce na akci "děkujeme, odcházíme". Podle jeho odhadu by zdravotnictví přežilo, kdyby odešly 3 tisíce ze současných 16 tisíc nemocničních lékařů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 28.11.2010 16:13

Re: odhaduji, že mistr Hayek

Vůbec nevíte, co Hayekovo dílo znamená a o čem je ! 

Bylo by mu to jedno ! Dokonce by byl možná rád, že se tvoří velké kolaoce ! Ony totiž nejlépe vyhovují procesu civilizace ! Nedovolí, aby to jedna skupina politiků příliš přepískla a  zatáhla příliš doleva nebo doprava ve smyslu nerespektování SŘLI ! Dzp.

J. Franke 28.11.2010 16:15

Re: odhaduji, že mistr Hayek

Souhlasím, u nás po volbách vznikla koalice všech stran s výjimkou komunistů. A to vůbec není špatné.

J. Kombercová 28.11.2010 16:14

Re: odhaduji, že mistr Hayek

Stejně, když bychom rozebrali ten výraz pravdoláskař... je to pravda a láska, proti těmto slovům a jejich významu by málokdo měl výhrady, ale ten spojený patvar náhle trčí v prostoru jak vykřičník (zaobaleně řečeno) a náhle takto dvě slova vadí tak mnoha lidem, proč? Proč?? Proč???? :)

K. Janyška 28.11.2010 16:16

Re: odhaduji, že mistr Hayek

Já mám ! Jsem vyznavačem relevantních informací o skutečnosti a celoživotních srůstů ! Dzp.

S. Lazárek 28.11.2010 16:33

Re: odhaduji, že mistr Hayek

Jestli máš srůsty, tak hodně cvič, to dost pomáhá.....

K. Janyška 28.11.2010 16:42

Re: odhaduji, že mistr Hayek

To víte, že ano, sopláku ! Dzp.

P. Vandas 28.11.2010 16:51

Re: odhaduji, že mistr Hayek

 To musí bolet ty srůsty, jak to léčíte? Dá se to rozchodit? Musí to být skutečně Vážné, když Vás tak čtu. Ještě, že jsem ty srůsty nechytil.

J. Franke 28.11.2010 16:17

Re: odhaduji, že mistr Hayek

Vy jste tu posledních dvacet let nežila?

M. Komárek 28.11.2010 16:18

Re: odhaduji, že mistr Hayek

já do této kategorie zařazuji různé pomatence z řad herců, umělců, enviromentalistů, apod - protestují proti každému prdu a chovají se v podstatě jak anarchisté. Bohužel fanatičtí příznivci VK tuto kategorii značně rozšířili a používají to jako výraz pohrdání nad každým, kdo neuznává jedinou možnou pravdu - tu co přichází z Pražského hradu ...

J. Kombercová 28.11.2010 16:22

Re: odhaduji, že mistr Hayek

Krom první věty s vámi souhlasím zcela, k první větě asi tak, že ne všichni. Ale i snílci musí být a žít, bez nich by byl život nás ostatních nudnější.

M. Komárek 28.11.2010 16:26

Re: odhaduji, že mistr Hayek

ano, ne všichni. Ale třeba Svěrák se snad podepíše pod cokoli. Nicméně jako umělce ho baštím ...

P. Vandas 28.11.2010 17:26

Re: odhaduji, že mistr Hayek

 K té první větě, paní Kombercová bych rád dodal, že pro umělce, snílky a jiné magory, mám slabost, neb se mezi ně počítám. Avšak, proč by zrovna měli, ausgerechtned lézt do politiky? Tam je problém. Umělec ať tvoří, píše básně,vynalézá a oslovuje svým uměním a nese*e se kam nemá. Umělci v politice vždy skončili špatně, pomějte všechny ty Drdy, Kohouty,Halasy co si zadaly, s těmi včerejšími a dnešními to není o nic lepší.

K. Janyška 28.11.2010 16:23

Re: odhaduji, že mistr Hayek

Co přichází z úst a pera Václava Klause je vydiskutováno přesně a skvěle ! Co naplkají jeho nohsledi je k diskuzi ! Dzp.

S. Ševeček 28.11.2010 17:52

Re: odhaduji, že mistr Hayek

Akorát že "fanatičntí příznivci VK" - pozor, je to náš president! - nebuserují na náměstích proti výsledku voleb.

J. Kanioková 28.11.2010 17:05

Paní Kombercová,

Proč??? Význam tomu dodal Havel a lidi s ním spřízněných, pořád se tím oháněli, ale hlavně "hlásali" - nepolitická politika, občanské iniciativy, "vyvolené" osobnosti. To všechno s normálními demokratickými principy o soutěží stran je v křížku. Dost se pletichařilo. Vyvolené osobnosti byly snad ve svém oboru dobré, ale o ekonomických souvislostech při řízení a fukčnosti státu neměli ani ponětí. Jejich názory tolik preferované v médiích byly jen takové teoretizování bez skutečného návodu, postupu, jak konkrétní problém ne řešit, ale VYřešit. To je diskreditovalo natolik, že je lidi přestávali volit. Sice se vždycky jejich zbytky zformovaly do nějakých nových stran - OH, pak SD, pak US, pak cosi jako ve čtyřkoalici, ale vždycky po jednom volebním období už neprošli.

S. Lazárek 28.11.2010 16:01

Do roka a do dne Lomikare....:-)

Tohle je všechno  "co kdyby". Já jsem zvědav, jestli to ODS v Praze pravicoví voliči za 4 roky spočítají i s úroky. Zasloužili by to. Jsou to technologové jen moci a mám pocit, že kdyby se to "vyplatilo", vlezli by pod peřinu i s komančema. Oni z TOP cítí konkurenci, bojí se jí a proto udělali to, co udělali. Když nějaká pravicová strana upřednostní ke koalici socany, pak je to coliv, ale rozhodně to není pravicová strana.

K. Janyška 28.11.2010 16:05

Re: Do roka a do dne Lomikare....:-)

Lazárku, Vy raději neříkejte nic ! Ve skutečnosti jste štěstím bez sebe, že Vaše ČSSD je ve vládní koalici v Praze s kýmkoliv ! Dzp.

M. Komárek 28.11.2010 16:09

Re: Do roka a do dne Lomikare....:-)

on je socialista? Jste si tím jist? Pak byste ale dle nové doktriny na něj neměl útočit! :-)

S. Lazárek 28.11.2010 16:16

Re: Do roka a do dne Lomikare....:-)

Já si budu říkat a psát, co budu chtít a je mi jedno, co si o tom myslíš, ty trumpeto jedna. K ČSSD máš teď mnohem blíž ty, než já. V Praze ti s ní totiž  vlezla do postele tvoje ODS, jestli jsi to ještě nezachytil. Tvoje dcera se ti pěkně spustila hochu a docela by mě zajímalo, co se z toho narodí.....:-)))

K. Janyška 28.11.2010 16:20

Re: Do roka a do dne Lomikare....:-)

Koukám, že přihlouplí  socani, lazárci  a tak, jsou štěstím bez sebe z toho, že jsme je po 4 letech zase přibrali ! Bude se jim to hodit, až bude v zemi zase vládnout  jejich zločinná ČSSD !  To my ji držíme pod krkem ! Ne ona nás ! Dzp.

S. Lazárek 28.11.2010 16:28

Re: Do roka a do dne Lomikare....:-)

Karlíku, ty žiješ posledních 20 let jako socka, finančně přisátej na státním cecku a teď se tvůj osud završil. Stal si se sockou opravdickou. Oženil si se s Annou Proletářkou.....:-))      Sice zatím jen v Praze, ale co není, může být, co ty na to?.....:-))))

Co tu o tom ještě semeleš za bejkárny není důležité. Tak to prostě je, a basta fidly.....:-)))

J. Kombercová 28.11.2010 16:34

Re: Do roka a do dne Lomikare....:-)

No, stasi, nejen v Praze, nejen v Praze.

K. Janyška 28.11.2010 16:50

Re: Do roka a do dne Lomikare....:-)

To víte, že ano, lazárku ! Já jen, že kdyby nebylo odvážných, jako jsem já,  dodnes  by Vaši rodiče,  a dnes už i Vy, tehdejší Vzorní vojáci a svazáci,  vládlii této krásné zemi ! Dzp.

S. Lazárek 28.11.2010 17:26

Re: Do roka a do dne Lomikare....:-)

Prach jsi a v prach se obrátíš, milý hochu.......

M. Komárek 28.11.2010 16:06

pozor pane Lazárku

budete-li se dožadovat plnění volebních slibů, slušnosti či dokonce morálky (!), budete jako já označen za blouznivého pravdaláskaře. Nicméně i ve mně doutná jakýsi plamínek naděje, že tato prasárna bude potrestána. Jak už píši níže, prorokuji ODS stejný osud jako jsem prorokoval kdysi lidovcům a vyšel mi. Tedy spirálu, kde s každou piruetou či prasárnou spadnou preference o pár procent dolů, až to nakonec spadne pod 5% a je to ...

S. Lazárek 28.11.2010 16:30

Re: pozor pane Lazárku

Já už jsem pane Komárku a nijak mě to neuráží. Je mi to jedno. Od lidí tohoto ražení naprosto.

K. Janyška 28.11.2010 18:50

Re: pozor pane Lazárku

A, koukám, svůj k svému ! Dzp.

S. Ševeček 28.11.2010 17:49

Re: Do roka a do dne Lomikare....:-)

Pane Lazárku, to se Vám povidlo:

"ODS z TOP cítí konkurenci, bojí se jí a proto udělali to, co udělali. Když nějaká pravicová strana upřednostní ke koalici socany, pak je to cokoliv, ale rozhodně to není pravicová strana." ... Na Praze 1 pak ... Což bylo dokázati.

M. Komárek 28.11.2010 15:52

kde jsou průzkumy veřejného mínění?

sakra mají všechny agentury pohov? Kolik asi tak má aktuálně ODS v Praze preference?

K. Janyška 28.11.2010 15:55

Re: kde jsou průzkumy veřejného mínění?

To není vůbec podstatné ! Dzp.