1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

Pravda o Karkulce

Evropský parlament, který bude bezpochyby vyměněn už brzy, po jarních eurovolbách, jako zdechající kobyla svým kopytem vykonal ještě jednu ránu, odsouhlasil směrnici pro regulaci internetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 27.3.2019 19:53

Re: Terezka Májová

Těch příkladů, kdy EU zasahuje do činnosti soukromých subjektů, je opravdu hodně. Většinou se to děje ve jménu ochrany klimatu, životního prostředí, spotřebitele nebo třeba bezpečnosti práce. Něco z toho je dobře, něco jsou úplné kraviny. V žádném případě však neplatí, že "to v EU nijak není" - jak jste napsal. Vy snad žijete na Marsu.

M. Kolář 27.3.2019 19:52

Re: Lepší by byl tvrdý brexit

Tak je to vždy, když partičky samozvaných elitářských našeptávačů začnou sugerovat lži typu : žijete špatně, všechno překopejte, budete žít lépe, bude to krásné, po rozbití všeho možného váš čeká zářná budoucnost ..

To už známe..

E. Derat 27.3.2019 19:51

Re: Nevím, jestli tu někdo sleduje Čaputovou

Třeba to bylo skryté upozornění, že Čaputová nemluví anglicky na výši, takže bude zcela závislá na tlumočníkovi, jak sama přiznala. Něco jako náš Sobotka nebo Štěch. Sobotka byl v Bruselu přezdíván jako "němá tvář".

M. Kolář 27.3.2019 19:47

Re: Terezka Májová

Pokračování čeho ? Je to dobře špatně, či jak ?..

M. Kolář 27.3.2019 19:45

Re: Lepší by byl tvrdý brexit

Ale to je pouze takový virtuální boj, který se odehrává jen ve vaší hlavě.. Nikdo neškemrá, nikdo se neplazí, žádní EU papalášové nejsou.

To se jen trhá něco, co srůstalo 45 let.. A dobře víme z dějin, i našich, jak je to těžké .. Lidské vazby, hospodářské, atd atd..

P. Hofman 27.3.2019 19:44

Re: Ostatně soudím, že současná EU musí být ZNIČENA!

Bezesporu musí být zničena. Nebo ještě lépe, poražena.

Aha, tak tady jsem trochu ujel, neb toho vaše bratrstvo primitivních mužiků schopno není. Tak zůstaňme alespoň u toho "zničena". To hubou dáte.

P. Boublíková 27.3.2019 19:44

Re: Terezka Májová

A ještě https://eurozpravy.cz/ekonomika/ceska-republika/148859-cinnost-pojistoven-se-zmeni-vlada-schvalila-novelu-dle-smernic-eu/

Pokračování příště :-)

V. Hájková 27.3.2019 19:41

Re: Nevím, jestli tu někdo sleduje Čaputovou

Já sleduji sněmovnu- ale snad si to najdu ze záznamu !

M. Varadinková 27.3.2019 19:40

Lepší by byl tvrdý brexit

ale hlavně ať už je konečně aspoň nějaký brexit a taky nějaký rozumnější premiér, vůči EU mnohem tvrdší a sebevědomější, než věčně škemrající Mayová, plazící se u nohou europapalášů. To si myslím, že je od britských stoupenců brexitu rozumná úvaha.

Ostatně když jsme se rozváděli se Slovákama, tak byla dohodnuta měnová unie, která ovšem po dvou měsících (nebo tak nějak) skončila. Totéž se může stát i s tou Bruselem vnucenou brexitovou dohodou. Každá dohoda je vypověditelná, pokud některé ze stran nebude vyhovovat.

V. Hájková 27.3.2019 19:39

Re: Terezka Májová

Tak Němci mohou za GULAGY?? JANYŠKO- vy jste naprostý MAGOR! :-)))

P. Boublíková 27.3.2019 19:39

Re: Terezka Májová

Tohle je taky dobrý - třeba https://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-potvrdili-ze-euro-normy-jsou-blud-diesely-s-euro-3-jsou-cistsi-nez-ty-s-euro-5/

P. Boublíková 27.3.2019 19:35

Re: Terezka Májová

Povinné kvóty pro ženy ve vedení firem a v dozorčích radách už sice nejsou na programu dne, ale oni si v tom Bruselu zas něco vymyslí.

V. Petr 27.3.2019 19:33

Ostatně soudím, že současná EU musí být ZNIČENA!

Založit novou lze pouze na jiném místě, pod jiným jménem a hlavně S JINÝMI LIDMI!

K. Janyška 27.3.2019 19:26

Re: Nevím, jestli tu někdo sleduje Čaputovou

A to má být frk nebo upozornění na to, že je to bruselan ? Ona není nic lepšího. Ale Slováci jsou po dotacích a je jim právě tohle jedno... Dzp.

K. Janyška 27.3.2019 19:24

Re: Ano, Evropa, Evropská unie je domov můj

Májm, obrovský. Jsem Čech narodivší se Moravě a žijící tam, ne jakýsí bruselan... Dzp.

K. Janyška 27.3.2019 19:22

Re: Terezka Májová

A jéjej. Právě ona jím je, když ji realizují levičáci a socialisté, zejména rudočerní... Dzp.

J. Václavíková 27.3.2019 19:21

Nevím, jestli tu někdo sleduje Čaputovou

a její bitvy, ale dost vypovídající jsou reakce na duel Denníka N. Šefčovič to pořádně schytal, tohle třeba nemá chybu:

,,Pre Boha, pýtajte sa ho po anglicky, lebo evidentne slovenský nerozumie"

https://www.facebook.com/projektn.sk/videos/453518908521873/UzpfSTEwMDAwMzU2MDY4OTk4OTo4NjY4MjU2MTAzMjc1NzI/?fref=nf

P. Hofman 27.3.2019 19:21

Re: Terezka Májová

Máte snad na mysli Kajana s liščím ohonem a ebonitovou tyčí? Vidím to přímo 3D!

P. Boublíková 27.3.2019 19:18

Re: česká justice = něco neslýchaného

Proč uplácení soudu? Měl kvalitní obhájce.

M. Kolář 27.3.2019 19:17

Re: Terezka Májová

A Vy zase nevíte , že legislativní činnost zákonodárce není žádným "příkaznictvím". Příkaznictvím by bylo suplování ekonomické rozhodovací činnosti (investiční,finanční, provozní,výrobní, atd,..) soukromých firem centrálním rozhodováním.. A to v EU nijak není ..

O. Uživatel 27.3.2019 19:16

Uživatel požádal o vymazání
I. Semrád 27.3.2019 19:13

Ano, Evropa, Evropská unie je domov můj

...máte s tím nějaký problém, pane Janyško?

K. Janyška 27.3.2019 19:13

Re: Terezka Májová

Ano, je hloupá skoro jako vy. Mimochodem ta kráva podporuje rovnost žen a můžů ve vedení soukromých firem. Ale na ní vůbec nezáleží. To samo... Dzp.

K. Berka 27.3.2019 19:12

Miami

Wang_vs_Halep

Rumunka vede 6:4 a 1:1

K. Janyška 27.3.2019 19:11

Re: Terezka Májová

Vůbec nevíte, že socialismus je příkaznictvím z centra do soukoromých věcí, v případě EU dokonce nárovním státům... Dzp.

K. Janyška 27.3.2019 19:10

Re: Terezka Májová

Včera jsem jednu četl, nějaký Angličan ji předložil veřejnosti. A s Kremlem to nemá co dělat, mám ho rád stejně, jako vás, Němce. Za ty gulagy a Osvětimi... Dzp.

P. Hofman 27.3.2019 19:07

Re: Terezka Májová

Tak přes to potom vlak nejede. Jedině snad Kajanova motokára bez motoru.

O. Uživatel 27.3.2019 19:05

Uživatel požádal o vymazání
M. Kolář 27.3.2019 19:03

Re: Terezka Májová

"Socialismus" do EU zanášejí právě ty národní státy. Ono to není ani tak o nějakém socialismu, ale o dobrém nebo špatném hospodaření. Výraz socialismus je v tomto kontextu pouhá floskule. V rámci EU jsou jak státy dobře hospodařící, tak i státy špatně hospodařící.. VB hospodaří již dlouho špatně, a může si za to sama...

P. Hofman 27.3.2019 19:02

Re: Terezka Májová

Tu funkci zjevně neměla vůbec přijmout.