28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Pozice správná, leč nereálná

Lubomír Zaorálek v médiích zopakoval české stanovisko, podle něhož by ukrajinskou krizi měla řešit diplomacie a k jednání by měli být pozváni i představitelé separatistických oblastí. Nic jiného ani říci nemohl. Problém ale české stanovisko nevyřeší, ani žádné jiné. Řešení je v budoucnosti, a půjde se k němu přes potoky krve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Hajková 12.5.2014 19:26

Re: Jenže ta politika.

PROBOHA-   a  co  tím   chcete  říci?   Vždyt-   vy  jen   tupě  plácáte  a   ani  jediné  slovo   k  mému  příspěvku!

J. Kombercová 12.5.2014 19:25

Re: TO: GELLNER

Co? Co Vaše slova... vypadla Vám nějaká.

I. Gellner 12.5.2014 19:24

Re: "government said".....fištróni, žádný "diplomatický zdroj"

...budete se ještě hodněkrát znemožňovat až do října, než bude Vladivostok předán...? -)

J. Jílek 12.5.2014 19:24

Re: "government said".....fištróni, žádný "diplomatický zdroj"

možná nevládnete nejen ruštinou, ale i angličtinou... :-)

V. Hajková 12.5.2014 19:23

Re: TO: GELLNER

Lžete!    Jen  je  vám  patrně  trapné-  že  je  tu  více  lidí,   kteří    moje  slova!

J. Jílek 12.5.2014 19:22

Re: "government said".....fištróni, žádný "diplomatický zdroj"

před zítřejším setkáním ministrů Francie a USA drží Francie tuto pozici, debílku, který už viděl nedokončené lodě vyzbrojovat ve Vladivostoku :-)

až se pozice změní, tak se prostě změní...na vaše hoaxy tu nikdo nemá....snad jen blb Berka s Ojsinždžrem... :-)

V. Hajková 12.5.2014 19:22

Re: TO: GELLNER

Nebudu    na  vás  reagovat -  jste  neuvěřitelně  hloupá  ženská!

H. Lukešová 12.5.2014 19:21

Re: Jenže ta politika.

Den vítězství slavíme 8.5, kdy skončila II. světová válka podepsáním bezpodmínečné kapitulace Wilhelmem Keitlem. Tyto oslavy připomínají hrdinství VŠECH vojáků, Britů, Američanů, Kanaďanů, Australanů, Čechů a Rusů. Všech. Všichni co bojovali proti nacistům, na všechny je toho památného dne 8.5. vzpomínáno.

J. Jílek 12.5.2014 19:19

Re: "government said".....fištróni, žádný "diplomatický zdroj"

The comments come just three days before French Foreign Minister Laurent Fabius is due to travel to the United States, setting up a potentially uncomfortable meeting with Secretary of State John Kerry on Tuesday (to je zítra).

"Our position remains the same. No decision before October," a French government source said.

I. Gellner 12.5.2014 19:19

Re: "government said".....fištróni, žádný "diplomatický zdroj"

..budete se ještě hodněkrát znemožňovat až do října, než bude Vladivostok předán..? -)

J. Kombercová 12.5.2014 19:17

Re: No vida- jak to leze i z rusáku

:) No, snad až do Francie tenhle pud nedosahuje.

V. Hajková 12.5.2014 19:15

slečno LUKEŠOVÁ

Byly   doby  -  kdy   jsem   neuměla   pochopit,   proč   odporný   komunistický   dobytek  - neuměl  uctít   památku  padlých    amerických    vojáku-  kteří  položili  své   životy   daleko  od  své  vlasti   za   NÁS   EVROPANY!    OPERACE   NEPTUN-   vylodění   spojencu  byla  v  té  době-  a  zustala  jednou  z  největších   vojenských  operací !!   Přítomnost    prez.   Klause  na  ruském  velvysl.  -  na  uctění    památky   všech   padlých   RUSU  -  na  našem  uzemí-  nepovažuji   za  podporu   politiky    PUTINA!    Vaše   plácání-   že  byl  lepší  ZEMAN-  NEŽ  KLAUS    je   směšná   ubohost    jednoduchých  lidí!

Č. Milota 12.5.2014 19:14

Re: No vida- jak to leze i z rusáku

To není zbabělost, to je obyčejný kšeft, milá slečno. Však to znáte, Němci prodali Izraeli tři ponorky i když věděli, že budou použity coby nosiče atomových hlavic.

J. Jílek 12.5.2014 19:13

"government said".....fištróni, žádný "diplomatický zdroj"

8.5. France will not review its 1.2 billion-euro ($1.66 billion) contract to sell helicopter carriers to Russia earlier than planned because of the Ukraine crisis, despite U.S. concerns, a French government source said on Thursday.

toto řekla vláda, fištróni

...a něco jiného údajně diplomatický zdroj....potom kdo tady čemu věří

J. Kombercová 12.5.2014 19:11

Re: No vida- jak to leze i z rusáku

No, právě, to je rozdíl mezi Vámi a pí Hajkovou.

J. Jílek 12.5.2014 19:11

ne před ukončením krize ŘEKLA VLÁDA

8.5. France will not review its 1.2 billion-euro ($1.66 billion) contract to sell helicopter carriers to Russia earlier than planned because of the Ukraine crisis, despite U.S. concerns, a French government source said on Thursday.

toto řekla vláda, fištróni

a něco jiného údajně diplomatický zdroj

H. Lukešová 12.5.2014 19:10

Re: Teď už to může zachránit

Rusové mají obrovské zásluhy na vítězství proti hitlerovským nacistům. Velkou vlasteneckou válku vyhráli za cenu obrovských obětí, kdyby se SSSR nezapojil do války (byť po přepadení), válka by se protáhla a mnozí z nás by se ani nenarodili, protože by Němci veškeré lidi, kteří nebyli nacisty zkrátka povraždili. To se musí uznat naprosto bez ironie.

Nicméně současné chování Putina je nestydaté.

S. Udatný 12.5.2014 19:09

Pane Heusingere,

vznesl jste dotaz na 25m2 FVE panelů.

Přibližně instalovaný výkon mají (vzhledem k nedostatku dalších údajů vycházím z výkonu na 1m2) 25 x 1200 W = 3000W (údaj je čistě teoretický, nepočítá se ztrátami) tento okamžitý výkon podají panely v letním období po dobu cca 20 minut.

Prakticky to znamená, že když máte tyto panely můžete bez aku ohřívat vodu na kafe (příkon cca 1600W-zákonitě musí být rezerva). Při dokoupení dalších komponent můžete i pouštět pračku. Určitě je tady nějaký elektrikář, který nám řekně jaká je startovací proudová zátěž automatické pračky a z toho můžeme jednoduše spočítat co vše chalupa potřebuje aby v létě mohla prát na FVE.

J. Tolman 12.5.2014 19:08

Re: Teď už to může zachránit

Zeman víceméně musel - pokud se nechtěl dostat do střetu s vládou. Zahraniční politiku určuje vláda. A on ví, že tady by prostí daňoví poplatníci na jeho straně nestáli.

Č. Milota 12.5.2014 19:07

Re: Teď už to může zachránit

Obdivuji Vás, Vy určitě umíte i lítat.

I. Gellner 12.5.2014 19:06

Re: TO: GELLNER

Už jsem vám to jednou říkal, a mám obavu, že i opakování je zbytečné. Ale pokusím se.

Hlavně - já narozdíl od vás nejsem fanda něčeho nebo někoho, osobně je mi to u p...dele. Můj odhad před dvěma měsíci celé té ukrajinské lapálie byl tento - http://www.tourl.de/lh - a stále nemám důvod to měnit. Jen mě znovu a znovu překvapuje, jak někteří diskutéři, nebo i politici, k tomuto výsledku nahrávají.

A co se týče Rusů - ti v žádném ráji nežijí, ale dobře si uvědomují, že se mají jak žádná jiná generace před nimi. To je vše.

Č. Milota 12.5.2014 19:05

Re: TO: GELLNER

Ještě, že máte sestudovány Leninovy a Stalinovy spisy. Bez Vás si ani nevrznem.

M. Varadinková 12.5.2014 19:03

Re: TO: GELLNER

Proč Vy, paní Hajková, s takovou intenzitou upíráte lidem na východní Ukrajině, kteří nechtějí žít ve státě, jehož vláda na ně poslala tanky a fašistické všehoschopné teroristy, právo o sobě rozhodovat sami?

Jim jsou totiž Vaše osobní nenávisti a animozity šumák a chtějí si to rozhodnout sami, kdo jim bude vládnout.

Ještě stále jste nepochopila, že jste na přesně opačné názorové pozici, než Klaus, kterého se tady pořád dovoláváte?

H. Lukešová 12.5.2014 19:02

Re: No vida- jak to leze i z rusáku

Ano, Marine Le Penová byla už párkrát v Rusku a dostalo se ji srdečného přijetí. Pro vlastence by mělo být přirozené hájit VLASTNÍ zemi ne se orientovat na jinou zemi.

J. Jílek 12.5.2014 19:00

Re: No vida- jak to leze i z rusáku

Gellner tu tvrdil, že ta loď už je ve Vladivostoku, takže pochvalte svého blba, blbe :-)

zatím poslední zpráva byla, že se rozhodne v říjnu, je možné, že dnes se vynořila nová zpráva, ale to není o uvěření blbostem, debile

Č. Milota 12.5.2014 19:00

Kuků, kuk :o)

http://1url.cz/03dQ

V. Hajková 12.5.2014 18:59

Re: No vida- jak to leze i z rusáku

Pane  - jo,  tak  to  jste  mě  vyděsila  :-))))

M. Varadinková 12.5.2014 18:58

Re: No vida- jak to leze i z rusáku

Ještě pořád jste nepostřehla, že Klaus říká opak toho, co říkáte Vy, paní Hajková?:-)))))))))

S. Netzer 12.5.2014 18:57

Re: No vida- jak to leze i z rusáku

Ano, to mají "vlastenecké síly" ve zvyku, že se orientují na Rusko. :-/

V. Hajková 12.5.2014 18:55

TO: GELLNER

Jedna   jediná  - malá  otázečka:   proč    s  takovou    intenzitou   fandíte    našemu  bývalému   OKUPANTOVI-    kde   s  takovou  intenzitou   se  snaží   bývalý   dustojník  KGB  -  díky  svým   konexím   s  ruskými   oligarchy   = bývalou    komunistickou   šlechtou  -   navrátit     vše  do  stavu   SSSR?   Tento    nebohý   ruský  národ-  který  díky    šílenosti   Lenina-   vraha   STALINA  - přeskočil  jeden   vývojový   řád-  kapitalismus-  a   lidi   jako   PUTIN   a  jeho   OLIGARCHOVÉ-   jedou  stále  ve  stejných   kolejích   -  díky  ""   UŽITEČNÝM   IDIOTUM"-    jak   většinu  národa  nazval   sám  veliký  LENIN!