29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Požadavek správný i nesplnitelný

Snížit počet nadbytečných vyšetření, návštěv u lékaře a plýtvání s léky chce ministr zdravotnictví Julínek novým návrhem poplatků. Nutné to je, populární nikoli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
NoName 13.4.2007 13:50

Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

Metr s jendou přece ...

Jenda 13.4.2007 13:54

Re: Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

My počkáme až na zbytky,až se podřežete mezi sebou soudruzi ;-D

metr 13.4.2007 13:54

Re: Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

metr s jendou, tak maximálně upozorňují populaci na zrůdnost bolševismu, a je veký rozdíl o někom tvrdit, že by věšel, a naopak mít historické důkazy o tom , kdo tak činil.

NoName 13.4.2007 13:55

Re: Re: Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

Jenda mi to věšení o dva příspěvky výše slibuje ... Se smajlíkama samozřejmě ...

Mislead 13.4.2007 13:50

Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

že by toi, co nepatřej tam ani tam?8-o Když už míá Česko samá špecifiká?

metr 13.4.2007 13:49

Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

věšení, NoName hrozí vždy , když se bolševici derou k moci, jmenujte mi z historie nějaký demokratickokapitalistický režim, který by v zájmu všeho lidu věšel a zavíral do gulagů případně by své bývalé kritické brachy posílal do kamenolomů. Ostatně oni ani tam nikdy nedostali rozum, viz Vízek.

NoName 13.4.2007 13:52

Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

Tak ono třeba první buržousti pověsili nebo o hlavu připravili nemálo feudálů, ale to bylo samozřejmě nutné ....

No a režimy v jižní Americe socialistické nebyly, přesto nějakého lida o život připravili. Pravda, proti bolševikům jsou to žabaři, to je fakt ...

Jirka původní 13.4.2007 13:55

Re: Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

Noname, ne že bych nesouhlasil...ale jenom nevím, kteří první buržousti a koho pověsili. Také v Jižní Americe se spíše jednalo o vojenské převraty a ty měli s ideologii velice málo společného....tam šlo vždy o moc a nahrazení jednoho diktátora jiným.

NoName 13.4.2007 13:56

Re: Re: Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

Revolucím ve Franci i Anglii se říká buržoazní pořád... Nebo ne ?  A krvavé teda byli ...

Jirka původní 13.4.2007 14:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

ona ta Bastila byla buržoazní revolucí? 8-o8-o

metr 13.4.2007 13:59

Re: Re: Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

On už to má NoName trochu pomotané, a klidně zamění demokratický režim za nějakou polovojenskou diktaturu;-D

Jirka původní 13.4.2007 14:01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

zvlášť povedené je heslo všech buržoazních revolucí...volnost , rovnost , bratrství ;-D;-D;-D

NoName 13.4.2007 14:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

Sledujete diskuze zde dlouho, a tak víte, jaky zde panuje názor na jihoamerické režimy...

metr 13.4.2007 14:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení, víte kdy bude dobře?

jihoamerické režimy, nejsou zhusta demokratické režimy, jistou sympatii, měli pouze diktátoři, kteří zlikvidovali ještě zrůdnější režim-bolševický.

Stachanov 13.4.2007 13:19

tato vláda uvrhne zemi do marastu a bídy

přibližováním sazeb DPH se nezíská výhoda jednotné sazby, jen se z lidí vytáhne víc peněz. Na Kalouskových reformách všichni vydělají a ještě se zalepí díry v rozpočtu ;-D jasná lež jako věž. Plus poplatky u lékařů, zdražování energií, poplatky na Bursíkovi ekodaně a daně z prdů....Rv;-O(Y)

Jenda 13.4.2007 13:27

Ono se z té Oranžové žumpy špatně leze,ještě štěstí ,že socani ty dluhy nedělali u Providentu :-)

jerry 13.4.2007 13:35

Máte pravdu,

odcházím skupovat cukr a mouku. Zlé časy nastanou.;-D

Jirka původní 13.4.2007 13:41

Re: Máte pravdu,

Vy  labužníku.....cukru se Vám zachtělo..... ;-)

Jenda 13.4.2007 13:49

Nebude cukr zadarmo,když teď zaplatíme za socany tu arbitráž ? :-)

Ladislav N. 13.4.2007 13:10

Tlustý dal Topolánkovi ultimátum, premiér ustoupit nehodlá

Poslanec ODS Vlastimil Tlustý požaduje, aby se o rozpočtové reformě oficiálně hovořilo jako o úsporném balíčku, nebo aby z návrhu zmizela patnáctiprocentní daň. Jinak při hlasování v Poslanecké sněmovně reformu zamítne. Tlustý to řekl v rozhovoru pro dnešní Lidové noviny. Premiér Mirek Topolánek (ODS) uvedl, že s žádnou podobnou změnou v návrhu rozpočtové reformy nepočítá. ....

Nazývat nutné úspory po socialistickém žití vlády na dluh reformou je opravdu pitomost. Skutečná reforma nemá šanci na úspěch díky levici.

jerry 13.4.2007 13:13

Chápu to správně?

Když to přejmenujou, bude Tlustý pro?:-)

Pavla B. 13.4.2007 13:15

Re: Tlustý dal Topolánkovi ultimátum, premiér ustoupit nehodlá

Přesně.

Hovořit se klidně může třeba o batohu, když jde Tlustému o slovíčka.

No ale jestli by nebyla možná trochu promyšlenější reforma zdravotnictví, než jakou nachystal (po 8 letech ve stínu) Julíínek, tím si nejsem jistá. Přesněji řečeno, myslím si, že šla udělat líp.

Ivan Nový 13.4.2007 13:17

Pavlo B.,

jistě, ale problém u reforem není to udělat je dobře, ale zajistit jim podporu.

Pavla B. 13.4.2007 13:20

Re: Pavlo B.,

IMHO důslednější a méně zmatená reforma (nebo raději systém opatření) ve zdravotnictví by v koalici podporu měl (což si nejsem jista v případě jinak nastavených ekonomických opatření), nevím o tom, že by Julínkovi měl někdo z koalice snahu do jeho resortu zvlášť intenzivně kecat... Kalousek je v mnohem choulostivější situaci.

Ivan Nový 13.4.2007 13:24

Pavlo B.,

Jde o setrvačnost prostředí, je mnohem konzervativnější a méně dynamické než komerční sféra, berte to jako konstatování, ne jako hodnocení.

Pavla B. 13.4.2007 13:24

Re: Pavlo B.,

Anebo takhle: ať už si o Tlustého návrzích myslíme co chceme, byl to jakýsi ucelený, poměrně nekompromisní systém změn, který momentálně nemá šanci projít. Nějak jsem nezaregistrovala, že by Julínek kdykoliv prezentoval něco podobného - co by mělo možná svéráznou, ale přece jen hlavu a patu - ve zdravotnictví. Bylo to odjakživa takové šolíchání, ani nezkoušel prosadit něco razantnějšího a hlavně smysluplnějšího... Jediné,za co budu vděčná, bude strop spoluúčasti....

jerry 13.4.2007 13:37

On ale ještě NIKDO

se smysluplnou reformou zdravotnictví nepřišel. :-(

Ladislav N. 13.4.2007 13:24

Re: Pavlo B.,

Přesně tak. Jestli se Topolánkově vládě podaří zdiskreditovat slovo REFORMA, když stejně žádná nebude, tak ti, co ji budou chtít skutečně provést (až se rudí budou muset živit vlastní prací bez závislosti na penězích vybraných na daních), budou vysmívaní, co že zase za "reformu" to na občany chystají... ;-(

Ladislav N. / ČTK 13.4.2007 12:56

Vláda chce v rámci reformy zvýšit daň z nemovitostí

Vláda chce v rámci reformy zvýšit daň z nemovitostí

 Praha - Vláda v rámci chystaných daňových změn plánuje od příštího roku zvýšit daň z nemovitostí. Připlatí si majitelé rodinných domů, bytů nebo chalupáři. V malých obcích do 600 obyvatel, kterých je v Česku přes 4000, se má daň zvýšit až trojnásobně. Větší vesnice a města si budou moci samy rozhodnout, zda lidem vyšší daň naúčtují. Zvednout ji budou moci až na pětinásobek. Píše to dnešní Mladá fronta Dnes (MfD). ...

j 13.4.2007 13:03

Re: Vláda chce v rámci reformy zvýšit daň z nemovitostí

To je dobře. Máte co jste chtěl. Nebo ne? ;-P