2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Poučení nepoučitelným

Pošlete zbraně a munici, jinak s tím praštíme, vzkázali takzvaní umírnění rebelové své takzvané vládě v exilu. Proti nim se valí jedna z nejkrutějších ozbrojených formací nové éry. Soldateska Islámského státu svými zločiny trhá všechny rekordy ustavené esesáckými jednotkami za druhé světové války.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jílek 4.7.2014 13:49

Re: UŽ IŠTVANA VYVÁDĚJÍ

:-)

J. Tolman 4.7.2014 14:19

Re: UŽ IŠTVANA VYVÁDĚJÍ

Do kriminálu by měl jít Nečas. Za amnestii.

V. Hajková 4.7.2014 13:39

Nic neni tak duležitého-

Ukrajinská kontrarozvědka SBU zadržela v Oděse dva vysoce postavené představitele separatistické Doněcké lidové republiky.

Podle prohlášení SBU jde o dva muže, kteří se aktivně podíleli na

útocích proti ukrajinské armádě na východě země. Byli na útěku a

skrývali se v bytě známého. Policisté je zatkli při plánované akci přímo

na ulici v centru města.  Prostí  lidé  na  východní  Ukrajině  - brzo  pochopí,  na  jaké  lži  ruské dokonale  propracované  propagandy  -  nalétli!  Vyrabované  banky-   velké  obchody  -  v  centru  Doněcka-  je  práce  rusko-  čečenských  band!  K  čemu  chtěl  TRPASLÍK  Z  KREMLU  - příměří?  Aby  mohlo  Rusko  dodat-  další  tanky-  a  munici?  KRYPL  jeden  prolhaný!  Potřeboval  čas-  aby  se  totálně  zničily  železnice   a  další  infrastruktura?  Čím  větší   škody- pro  zuboženou  Ukrajinu-  tím  lépe  pro  jeho  politiku !!

M. Varadinková 4.7.2014 13:52

Re: Nic neni tak duležitého-

Prostí lidé na východní Ukrajině to chápou a proto nechtějí mít nad sebou vládu, která na ně poslala armádu a další zdivočelé bandy všehoschopných nácků.

Kdo nechápe a nejspíš nikdy nepochopí, jste Vy. Už jste si poslechla, co si o tom myslí ten Klaus?

S. Lazárek 4.7.2014 13:55

Re: Nic neni tak duležitého-

Jak to víte?

M. Varadinková 4.7.2014 13:59

Re: Nic neni tak duležitého-

Protože se proti té vládě vzbouřili. Vy o tom ještě nevíte?

S. Lazárek 4.7.2014 14:01

Re: Nic neni tak duležitého-

Ne, tohle opravdu nevím.

J. Jílek 4.7.2014 14:05

Re: Nic neni tak duležitého-

co si myslí teď, nebo co věděl ještě nedávno? :-)

Ještě nedávno mluvil jinak: ....Chci Vás ujistit, že Česká republika podporuje myšlenku perspektivního členství Ukrajiny v NATO i v Evropské unii. Pokládáme to za logické završení pozitivních změn, které ve Vaší zemi probíhají, za garanci pevného zakotvení Ukrajiny v dnešním světě.....

.....Česká republika má zájem na tom, aby Ukrajina byla spolehlivým partnerem, aby se Vám podařilo Vaši zemi politicky i ekonomicky stabilizovat a dát tak nový impuls Vašemu deklarovanému směřování do západních bezpečnostních a ekonomických struktur. Na této cestě je Vám naše země a věřím, že i celá EU, připravena poskytnout součinnost......

a předtím ještě: Jménem českého předsednictví EU bych chtěl přivítat Vás všechny, obzvláště však delegace těch zemí, které se podílejí na projektu Východního partnerství: Ukrajinu, Bělorusko, Moldávii, Ázerbájdžán, Arménii a Gruzii. Je pro nás ctí, že jsou zde přítomni i účastníci zítřejšího summitu EU se zeměmi Jižního koridoru, který zahájí prezident Turecka pan Gül a zástupci Egypta, Kazachstánu, Uzbekistánu a Iráku...Doufáme, že dnešní summit vyšle důležitou zprávu hovořící o tom, že se EU otevírá novým formám vztahů a zahajuje intenzivnější spolupráci s touto skupinou zemí. Hlavním cílem Východního partnerství je akcelerace politického dialogu a zesílení ekonomické spolupráce...Evropská unie věnovala posledních několik let mimořádnou pozornost jak prohlubování evropského integračního procesu, tak jeho rozšiřování. Tento proces neskončil a nikdy ani neskončí. Nechceme vybudovat uzavřený, privilegovaný klub. Nezamýšlíme zavést nepřiměřené vstupní překážky, které by vyžadovaly desetiletí k jejich překonání. Požadavky na budoucí členy jsou a budou jasné a transparentní...

J. Jílek 4.7.2014 14:06

Re: Nic neni tak duležitého-

Byl to Václav Klaus, kdo plédoval pro členství Ukrajiny v NATO i EU. Ve svém projevu 17. 6. 2005 řekl prezidentu Jusčenkovi jasně: `Chci Vás ujistit, že Česká republika podporuje myšlenku perspektivního členství Ukrajiny v NATO i v Evropské unii. Pokládáme to za logické završení pozitivních změn, které ve Vaší zemi probíhají, za garanci pevného zakotvení Ukrajiny v dnešním světě.`

V. Hajková 4.7.2014 14:11

Re: Nic neni tak duležitého-

Ano-  to  jsou  tak  zvané  politické  kecy-  při  státních  návštěvách!   Na  tuto  jel  VK-  s  vyjímkou,  neb  se  domníval,  že  pan  Juščenko-  snad   něco  oproti  těm  ostatním  na  Ukrajině  změní!

K. Dvořák 4.7.2014 13:34

Aston necht promine ...

Aston necht promine, ale to co napsal, je nebetycna hloupost. Proc resi Iran, kde jeden blby rezim byl vystridan jinym blbym rezimem? Pahlavi mu muze byt sympatictejsi nez Chomejni a jeho nastupci, ale to je asi tak vsechno. To, jestli se Iranci maji lepe nebo hure nez za sacha nas absolutne nemusi zajimat, protoze monarchii si svrhli sami a sami ji nahradili islamskou republikou. Ostatne, tezko srovanat, po vice nez 35ti letech.

Zapad nese zodpovednost za vmesovani se v Iraku, kde zlocinny Saddamuv rezim nahradil rezimem, ktery neni zivotaschopny a momentalne to vypada, ze ho dokaze zborit par tisic odhodlanych fanatiku. To je ubohy vysledek, pote, co do "demokratizace" Iraku investoval Zapaz a predevsim USA zivoty svych obcanu, svou uz beztak upadajici prestiz a spoustu penez (ktere si musel pujcit), nemluve o obetech z rad irackeho obyvatelstva (byt jsou to obeti vetsinou mistnich teroristu a za jejich smrt nenesou zapadni zeme primou zodpovednost).

V. Hajková 4.7.2014 13:19

Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

Ukrajinský vzdušný prostor dnes narušily dvě bojové helikoptéry Mi-8 a jedna Mi-24.

Oznámilo to vedení ukrajinské armády. Zároveň uvedlo, že v Luhanské

oblasti se pohybuje asi dvacet tanků bez označení, které zřejmě přijely z

Ruska.  S  rusákem-  se  vyjednávat  nedá!  Pozice  prezidenta  Porošenka-  je  díky  tlaku  EU  - na  vyjednávání   zoufalá! Opravdu  je  tu  někdo  tak  stupidní-  že  věří,  slovu  PUTINA-  dustojníka  KGB-  který  byl  vychován  v  nenávisti  ke  všemu  co  přinášel  svodný  západní  svět??

M. Varadinková 4.7.2014 13:24

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

Vy byste nevyjednávala, ale rovnou všechny nechala postřílet. To už víme, že jste krvelačná.

Ale co říkáte na toho Klause, co jsem Vám sem hned na začátku debaty dala. Ještě pořád se k němu hlásíte?:-))))

J. Václavíková 4.7.2014 13:30

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

A Vy už máte splněno?

,,Tito placení ruští blogeři dostávají instrukce, jaká témata a pojmy mají používat. Každý komentář musí obsahovat klíčová slova v názvu i v samotném komentáři a mít co nejvíce propojení na další blogy nebo YouTube. Každý bloger musí denně zveřejnit 50 komentářů na zpravodajských serverech, mít 50 vstupů na Twitteru a být aktivní na šesti facebookových profilech. Pokud příspěvek nesplňuje zadaná kritéria, není honorován."

Zdroj: http://ceskapozice.lidovky.cz/ruska-informacni-valka-a-bezradnost-zapadu-f2t-/tema.aspx?c=A140702_164133_pozice-tema_lube

V. Novak 4.7.2014 13:39

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

Pravila Strážkyně JPN...

V. Hajková 4.7.2014 13:42

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

Je  to  kráva   nebeská-  která  nepochopila,  že  na ty  její  slinty  už  nejsem  ochotna  reagovat!

M. Varadinková 4.7.2014 13:44

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

A co Vaše reakce na Klausovy "slinty"?

M. Varadinková 4.7.2014 13:42

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

Já píšu vždy a zásadně jen z vlastního přesvědčení, jinak nemám inspiraci. Neumím psát na povel a proto nikdy nemohu být námezdním pisálkem a propagandistou. Ani sloh ve škole (tedy psaní na nějaké téma na povel) jsem nikdy neměla ráda.

Prostě aby mne něco napadlo a já napsala nějaký text, musí to již být ve mně a ne že to ode mne někdo žádá.

Ale tomu Vy nerozumíte, Vy umíte jen slepě věřit a papouškovat, nebo po někom poštěkávat. Sama v sobě nic nemáte (dokonce ani to úchopové instrumentárium, aby jste pochopila myšlenky jiných).

J. Václavíková 4.7.2014 13:44

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

A kolik diskutérů o tom, co jste napsala, přesvědčíte, co myslíte? Tedy až na pár politruků.

V. Novak 4.7.2014 13:52

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

No, přesvědčovat Strážkyně JPN asi nemá smysl.

Tedy určitě to nemá smysl.

Už jste si vzpomněla na Obamovo angažmá v Sýrii, jemuž zabránila ruská diplomatická iniciativa? Nebýt toho, mohl "Chalifát" už zahrnovat celou Sýrii, ne jen kousky při hranicích s Irákem...

J. Jílek 4.7.2014 13:49

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

ano, to papouškování estébáků a kágébáků je ve vás

J. Kombercová 4.7.2014 14:02

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

A jejího nohsleda... všiml jste si také  nebo se mi to jen zdá, že vždycky přiskáče. 

A už tu zas nejsem.

M. Varadinková 4.7.2014 14:13

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

Nevím, koho ve svém příštěku nazýváte nohsledem, ale vždycky neomylně přiskáčete Vy, Václavíková, Lazárek, Rys, Jílek, Drobek, Slanina.... prostě někdo z vaší smečky. A málokdy sám, obvykle vás bývá víc, abyste si mohli navzájem přištěkávat. Tím každé věcné téma vždy spolehlivě rozmělníte do nekončící série tupých a prázdných příštěků.

S. Lazárek 4.7.2014 14:26

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

Tak my už jsme dokonce spočítáni, ocejchováni a zařazeni. Tohle by Vám šlo.

Někdo štěká a někdo holt bučí, tak to na tom světě chodí.

J. Jílek 4.7.2014 13:38

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

ty ozbrojené teroristy na vlastním území jednající ve prospěch cizí mocnosti za účelem odtržení....no samozřejmě, včera bylo pozdě

S. Lazárek 4.7.2014 13:40

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

Vy budete taky pěkně krvelačnej, se mi zdá...:-)

J. Václavíková 4.7.2014 13:42

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

Už tady Milka vysvětlila, jak může Putin v Sýrii podporovat boj režimu proti svým občanům, když na Ukrajině hlásá přesný opak?

V. Novak 4.7.2014 13:54

Re: Jak muže p. Merkel a Hollande vyjednávat ??

Aha - tak vy už zase nečtete reakce na své nesmysly...

Jako obvykle.

P. Rajman 4.7.2014 12:53

Svet podle Putina

vypadá trochu jak za 2. světové. Vyzývá USA ke spolupráci a současně uvaluje sankce na Moldavsko za spolupráci s EU. Jako by zapoměl, že 2x nelze vstoupit do jedné řeky. V tom hodně připomíná Klause.

S. Lazárek 4.7.2014 13:00

Re: Svet podle Putina

No, minimálně boty a ponožky má pro jistotu už dole, pro bývalého vysokého důstojníka KGB je to jistě velká výzva, na Krymu si to už zkusil a jde to. Predátor je tak silný, jak slabá je jeho potenciální kořist.