Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Politiko, ze školy raus!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
H. Omar 4.9.2018 10:17Re: Hmm... Pán tak chápe asi každý jiný názor. To by se soudruhům nestalo. :)))) |
![]() |
Z. Mikulášek 4.9.2018 10:21Re: Hmm... Opravdu? Spousta zdejších diskutujících dala/dává dnes a denně ostentativně najevo, že MZ není jejich prezidentem :-P |
![]() |
J. Schořík 4.9.2018 10:41Re: Hmm... Jeho blahorodí se samo nechalo slyšet že je presidentem těch co ho volili :). Přehlédl jste. |
![]() |
M. Moravcová 4.9.2018 10:58Re: Hmm... to snad ani ne, ale už 3/4 roku tady trojčí, jak podebraní |
![]() |
M. Prokop 4.9.2018 11:17Re: Hmm... Což Zeman schválně provokuje. |
![]() |
J. Václavíková 4.9.2018 10:19Re: Hmm... Tuhle perlu jste zplodil čím? |
![]() |
I. Semrád 4.9.2018 10:20Re: Hmm... Patrně svým nejdůležitějším orgánem, čím jiným. |
![]() |
J. Václavíková 4.9.2018 10:23Re: Hmm... :-) |
![]() |
J. Jurax 4.9.2018 10:25Inu, správná demokracie je, když to vyhrajeme MY. Špatná pak, když to vyhraje ta politická žumpa, která je našimi politickými protivníky. A jako správní demokrati tohle nemůžeme akceptovat! |
![]() |
J. Václavíková 4.9.2018 10:37Re: Takhle to vy (ne)chápete? Měl byste se sebou něco dělat. |
![]() |
J. Jurax 4.9.2018 10:52Nikoliv. Píšu to sem proto, že mám za to, že takhle nějak podobně to chápete Vy. |
![]() |
J. Jurax 4.9.2018 10:41Volby ne. Jejich výsledek. |
![]() |
I. Širůček 4.9.2018 10:04Možná ta paní jinou možnost říci něco soudruhu prezidentovi neměla ... ale rozhodně to vypovídá o demokracii více, než když "náhodně" zastavení chodci na ulici chválí politiku strany a vlády ... |
![]() |
I. Semrád 4.9.2018 9:51Jak se do lesa volá ...tak se z lesa ozývá. Divím se, že se tomu někdo diví, i když mnozí to podivení jen předstírají. |
![]() |
R. Sorge 4.9.2018 9:54Co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi. |
![]() |
I. Semrád 4.9.2018 10:02Re: Co je dovoleno Jovovi, V tomto případě tomu tak není, naštěstí. |
![]() |
R. Sorge 4.9.2018 10:04Re: Co je dovoleno Jovovi, Ale je. Jenom Vy to nechápete nebo jen předstíráte. |
![]() |
H. Omar 4.9.2018 10:06Re: Co je dovoleno Jovovi, U vás? :))) |
![]() |
R. Sorge 4.9.2018 10:07Re: Co je dovoleno Jovovi, Zase jste nic nepochopil a jen závidíte ? |
![]() |
H. Omar 4.9.2018 10:09Re: Co je dovoleno Jovovi, :))) |
![]() |
I. Semrád 4.9.2018 10:37Odkud jste ...vylezl? Z jakých časů? Listina základních práv a svobod (součást Ústavy ČR), Hlava první, článek 1: "Lidé jsou svobodní a rovní v důstojnosti i v právech. Základní práva a svobody jsou nezadatelné, nezcizitelné, nepromlčitelné a nezrušitelné." Vy, například když něco ukradnete, taky to zdůvodňujete tím starým latinským citátem? No, asi jo. |
![]() |
J. Václavíková 4.9.2018 9:57Re: Jak se do lesa volá Udivit může pouze to, jak zaslepení jeho fanoušci jsou, když odmítají vidět, že slušným chováním je povinován především ten nejvýše postavený. Nikoliv naopak. |
![]() |
R. Brzák 4.9.2018 10:07Re: Jak se do lesa volá Slušným chováním jsem povinován především vůči sobě samému... |
![]() |
J. Václavíková 4.9.2018 10:09Re: Jak se do lesa volá Oproti Zemanovu slovníku reagovala ta paní ještě slušně. Ostatně, sám staví na odiv to, že říká vše na rovinu. Pak to musí brát i od ostatních. |
![]() |
R. Brzák 4.9.2018 10:11Re: Jak se do lesa volá Co Zeman musí nebo nemusí, je mi v tomto kontextu lhostejné. Situace má totiž širší kontext - viz můj příspěvek níže - a ten je nekonečně důležitější, než starý zapšklý chlap na Hradě... |
![]() |
J. Václavíková 4.9.2018 10:21Re: Jak se do lesa volá Nesouhlasím, člověk má své názory projevovat. A my se tu bavíme o přiměřenosti toho projevu. Přičemž zdůvodňuji, že vzhledem k okolnostem to nepřiměřené nebylo. |
![]() |
R. Brzák 4.9.2018 10:29Re: Jak se do lesa volá Nepíši nikde, že by neměl člověk projevovat své názory. Okolnosti na třech různých rovinách - rovina osobní - paní oprávněně vnímá Zemana jako ohrožení svobody (a možná i demokrace, byť zatím se jako demokrat ještě asi chová) a mravní výchovy dětí atd. Zde je sice její REAKCE vysoce emocionální a tudíž pro mne nepřiměřená, ale budiž. Rovina druhá - přítomnost dětí - zde je již jednoznačně její reakce škodlivá. Rovina třetí - Zeman je (bohužel) prezident nás všech, zvolený (bohužel) přibližně polovinou voličů v demokratických volbách. Jeho zostuzením (a znova opakuji, o které si sám říká - jenže to je můj pohled, ne pohled jeho voliče) nenapomohu ničemu pozitivnímu. Přitom mám možnost vůči němu nějak JEDNAT (PO ÚVAZE - které právě podléhání strachu brání) - tak, abych si neuzavíral cestu komunikace se svými spoluobčany a především sousedy v MOJÍ zemi. Které okolnosti si mám vybrat? Já si vyberu všechny tři najednou a vyjádřím svůj odpor k osobě prezidenta nějak jinak... Toto vše není odsouzení té paní -jak ostatně píši stále dokola. |
![]() |
M. Prokop 4.9.2018 10:12Re: Jak se do lesa volá Především, ale máte-li funkci převážně reprezentativní, tak nejenom. |
![]() |
R. Brzák 4.9.2018 10:16Re: Jak se do lesa volá Souhlas - ale o Zemanovi se bavit netřeba - ten je mi lhostejnější, než můj kterýkoliv spoluobčan na obou stranách sporu. |
![]() |
I. Semrád 4.9.2018 10:16Re: Jak se do lesa volá Oni to zas nejsou vždycky fanoušci Zemana, jen mají radost z toho, že hypotetické kavárně hypoteticky "praskne žilka". Viz taky https://zpravy.aktualne.cz/domaci/internetovi-trollove-jsou-psychopati-na-hatery-je-treba-zkus/r~4b0c1a50739511e8a302ac1f6b220ee8/ Zase, proč by se (Zeman) tak nechoval, když ho lidi zvolili, přitom ho už znali. Popravdě, Zemanovo vystupování (i když kalašnikov a hubení novinářů je jasně přes čáru) není to, co mi na něm nejvíc vadí. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=MufBDzOyu63zIYh&p=4bpPJvGw%7cGCfPsZE7zK%7cj6JzPadE9z%7cxpNLV3wtEJkKeoTI_3%7cjEBZMqa29%7c3be6KZ7rbJ&x=XFIdxK)