2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Pohár trpělivosti přetekl

Odmítnutá investice za 2,7 miliardy a odmítnutí 1500 pracovních míst, to si mohou zelení v Brně připsat do seznamu svých velkolepých úspěchů. Světová firma Amazon dala ve středu najevo, že se už nenechá tahat za fusekli a oznámila, že v regionu končí. Přirozeně že je to avízo i pro další případné zájemce o investici v místech, kde... ne vždy vládne rozum.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Brabencová 3.4.2014 8:24

Re: LUFTHANSOU NELÍTAT !!!

P.Vítku jste protivně útočný.

P. Vítek 3.4.2014 8:31

Re: LUFTHANSOU NELÍTAT !!!

Kdyz komunisti zacinaji zertovat,neni neco v poradku

J. Kombercová 3.4.2014 8:35

Re: LUFTHANSOU NELÍTAT !!!

Když ty si pleteš pojmy z dojmy... víš, jakou ideologií se živí komunisté? Víš prd a žvaníš. :))

P. Vítek 3.4.2014 8:44

Re: LUFTHANSOU NELÍTAT !!!

Zivi se prejtem ze svych ob(je)ti

P. Vítek 3.4.2014 8:33

Re: LUFTHANSOU NELÍTAT !!!

A hlavne ty jeho postpubertalni vyrony,kdy se trapne a marne snazi drzet krok s panem Slavikem

J. Schwarz 3.4.2014 7:13

Tohle jsou problémy

bohatých a socanská "solidarita". Ti mají taky rádi "zelenost a ekologično" ve všech odstínech a "bojují" proti hluku, exhalacím, - prostě proti možnému zvýšení nepohodlí  těch, co se už mají dobře. Omezit dopravu, aby se mladí a zdraví mohli prohánět na bicyklech, jiní zase korzovat a prohlížet butiky... Amazon opravdu pracovní místa pro manželky manažerů a lékařů za 40 - 50 tisíc měsíčně nevytvoří. Jest ale otázkou, jestli v Brně žije většina takových a ostatní práci a bydlení nepotřebují...

R. Gramblička 3.4.2014 7:11

to jsem fčera fakt zíral

piloti Lufthansy berou měsíčně 10 000,- eur, někteří i dvakrát tolik a jim se to zdá málo!!! Prý to neodpovídá jejich odpovědnosti! Co má říct takový řidič dálkového autobusu, mající za jízdu odpovědnost za cca 30 lidí s mnohem mnohem nižším platem. Kromě toho, nik je létat nenutí, pokud jim vadí velká odpovědnost, můžou jít prodávat kebab

O. Slavík 3.4.2014 7:22

GRAMBLIČKA to pojal třídně

... a fundovaně. :-) :-)

P. Hofman 3.4.2014 7:30

Re: GRAMBLIČKA to pojal třídně

Je to úspěšný majitel Frit-bůdy s kebabem.

O. Slavík 3.4.2014 7:31

Re: GRAMBLIČKA to pojal třídně

A po nocích ještě jezdí kamionem u hradecké firmy :

Řidič nákladního vozidla

JAROSLAV KALVODA, Královéhradecký kraj

17 000 Kč

:-)

J. Dona 3.4.2014 7:42

Re: to jsem fčera fakt zíral

Co má říct...., ať jde dělat pilota Lufthansy.

P. Vítek 3.4.2014 7:55

Re: to jsem fčera fakt zíral

Bez litat k Lufthanse

J. Schwarz 3.4.2014 11:27

Re: to jsem fčera fakt zíral

Ale v tom je smysl odborů - prodavačkám v supermarketu moc nepomohou, protože ty by dlouho stávkovat - bez výplaty, nevydržely. Zato piloti při svých platech vydrží stávkovat třeba rok. Když si vymůžou dvojnásobný plat, jsou za rok na svém a pak už jenom vydělávají... Na pilotech Lufthansy a jejich "stávce" je krásně vidět, že v současnosti stávkující nestávkují proti "kapitalistům", ale proti jiným "pracujícím" za změnu poměru výplat... V supermarketech, kde konkurence nedovolí majiteli zdražit se nestávkuje, v aerolinkách, kde prostor ke zdražení služeb existuje se stávkuje. Takže zaplatí zákazník a zvětší se rozdíl mezi platem pilota a řekněme zdravotní sestry...

P. Hofman 3.4.2014 7:06

Amazon

...jsme tady probírali včera, tak jen krátce:

Žijeme v demokratické společnosti a tak jestli bude v Brně stát, je jen a jen věcí brňáků. Mají právo ho postavit, stejně tak, jako ho tam nechtít. My ostatní můžeme celou věc jen z povzdálí sledovat. Já bych ho u nás za humny taky nechtěl.

A jestli stát stojí tolik o těch cca. 1500 pracovních míst, tak měl jednat dřív a nabídnout Amazonu alternativy. Tečka.

O. Slavík 3.4.2014 7:24

Chřástala a Brňáky je třeba chránit !!!

Tu-ááá.

:-)

P. Hofman 3.4.2014 7:29

Re: Chřástala a Brňáky je třeba chránit !!!

Za Brňáky ovšem nikdy Lufthansou, alébrž zásadně šalinóóó. A za jízdy nekousat okurek. To by se mohlo vymstít!!!

O. Slavík 3.4.2014 7:33

Re: Chřástala a Brňáky je třeba chránit !!!

Okurek je sfiňa ... o tom žádná.

P. Vítek 3.4.2014 7:57

Re: Chřástala a Brňáky je třeba chránit !!!

Nechtoho rozvernej kasparku

P. Maleček 3.4.2014 6:58

Rvačka o úplatky s dobrým koncem

Není těžké si odvodit, že těmi 1 500 zaměstnanými v Amazonu obratem vzniknou 2000 nezaměstnaných jinde. Amazon je známý drsným snižováním nákladů, kterým dělá ze zaměstnanců za mlčení uplacených úřadů otroky a ze svých úsporně "udržovaných" kamionů s uštvanými řidiči řítí se rakve.

V Brně opravdu o nic nepřišli. Byť evidentně za odmítnutím Amazonu byly blížící se komunální volby (ODSka neunesla že socani slíznou smetanu) a lítý boj o provize, po hospodsku úplatky za prosazení kladného rozhodnutí zastupitelstva. Socani z nich totiž ODSce nabídli málo. A tak teď mají tamní šíbři prd všichni.

P. Vítek 3.4.2014 8:47

Re: Rvačka o úplatky s dobrým koncem

Zastupytel bude ve vyjmenovanych slovech

D. Polanský 3.4.2014 6:57

Kde bude sklad Amazonu je šum a fuk

V Brně máme skladů habaděj, jsme jedno veliké skladiště, takže málem všechny nekvalifikované síly by měly mít podle Astona práci. Jenomže nemají, jelikož veškeré sklady zaměstnávají na obrovské ploše jenom několik stovek lidí. Kdepak 1500 míst. Dnes je již trh s internetovými obchody tak přecpán, že ani pomyslet. To ví dobře i Amazon. Dcera pracuje u francouzského internetového obchodu, také v Brně, ti tu pro změnu mají jenom pracoviště podpory, ale i ti mají obrovské problémy.

P. Rajman 3.4.2014 6:52

Knihy mají přinést vzdelanost

a té je jednoznačne nejméne v uhelných Sudetech, které mají také nejvetší strukturální (nikoliv dopravní) problémy.

D. Polanský 3.4.2014 7:05

Re: Knihy mají přinést vzdelanost

Když jsem u těch knih, největší brzdou jejich prodeje celosvětově, je vysoké poštovné. Jenomže i to je problém, občas si koupím nějakou knihu na ebay.de a mnozí prodávající zneužívají poštovné jako kšeft, místo 10 Eur, chce 15, 20, někdy i 27 Eur. Ale to je již jiný problém.

M. Starý 3.4.2014 6:33

Pár poznámek k Amazonu

Pokud někdo zde tvrdí, že 1.500 míst pro né příliš kvalifikované pracovníky naše nezaměstnané neosloví, neb za 12-15 tisíc brutto se jim nevyplatí ráno vstávat do práce (a vzdát se dávek v podobné výši) pak je něco shnilého v dávkovém systému ve státě Českém...

A obavy z toho, že gigant Amazon zničí české e-shopy? Je přece jedno, jestli Amazon svůj velkosklad postaví u nás nebo za hranicemi v Polsku nebo v Maďarsku - on se prostě rozhodl do střední Evropy vstoupit. Pokud by stál u nás, mohl by (měl by) stát šanci ve smlouvě dohodnout "pravidla hry", takto si je dohodnou Poláci, ...

Nejsem příznivcem montoven a skladů na zelené louce (pokud možno zemědělské půdy nejvyšší bonity jako třeba TPCA v Kolíně, že pane prezidente), ale máme zde desítky průmyslových zón, které se budovaly hurrá stylem a jsou do dneška prázdné. To kraj nebyl schopen nabídnout žádné jiné vhodné prostory? A argumenty, že v průmyslových zónách je hluk a budou z nich jezdit kamiony je opravdu objev na Nobelovku...

S. Sedlák 3.4.2014 6:06

Divím se Astonovi

Píše o čemsi v Brně o čem nemá páru. Místní lokalita je podobnými sklady přecpaná a praská ve švech. Už teď je tam nemožná dopravní situace a stačí nepatrný problém a doprava stojí.

Možná je hodně lidí bez kvalifikace bez práce, ale nemyslím, že bychom měli budovat skladiště proto, aby u nás našli uplatnění další UK.

Pokud to někomu nestačí, nechť koukne, jak to dopadlo s Flextronicsem. A to byl proti skladu téměř technologický zázrak.

P. Hlosta 3.4.2014 5:47

Aston si přeje korupci v Brně?!

Smutno je mi za Amazonem a ještě více za amazonkami. Úplně to vidím, jak šťavnatá česká děvčata sedí za volantem Amazona tiráku a drandí Evropou, když jim před tím čeští klucí vod Brna naládovali korby vrchovatě zbožím ze skladu Amazon a český pantáta z distribučního kanclu vypsal dodáky. Nejdýl by ty český holky jely asi do Prahy z Brna po té opravované D1, ale do Vídňa to je kousek. Přes Ostravu do Polska by fičely stotřicítkou, až pár kiláků za hranice. Jen u Ostravy by musely zpomalit na té vlnovce dálnice, co jsme ji nechali zmršit při výstavbě, páč co tam po Ostravsku.

Malý zádrhel u Ostravy, stejně jako u přejezdu na Slovensko, Německo a v Česku samém je nejlepší průjezd přes Kardašovu Řečici. Komu těsně u baráku brázdí tiráci Evropu, ten Amazonem nadšený není. Světoznámá firma jsou světoznámé peníze. Kdo zaplatí zničené baráky v městech s průjezdem aut směrem kamkoliv? Amazon se svými světoznámými penězi to nebude. Budou to snad jejich zaměstnanci, co by je v Česku zaměstnali? Za těch dvanáct, až patnáct hrubého měs.? Nebo má kdo informace o tom, že by Amazon hodlal platit za práci víc?

Nojo, Ti Češi to je líná pakáž, která chce prachy bez práce - řekne si ten, kdo je za vodou. Vůbec mu nedojde, že Brno rozhodně nestojí o zvýšení frekvence těžkých aut a Brňáci určitě netouží po brigádách namísto řádné pracovní smlouvy na neurčito s platem patnáct bruto. Kdo chce koupit pozemek v obcích a městech ČR a na nich stavět a podnikat, ten musí nejdříve respektovat Územní plán. Nemůže sobě plánovat cokoliv, dokud nezná možnosti. Obce jen těžko mohou měnit Územní plán aniž by ho narušily v kontextu v jakém byl tvořen. Samozřejmě, že za úplatky jde všechno!

Neff si přeje korupci v Brně?!

P. Rajman 3.4.2014 5:19

Žádní zelení, zpovykaná

(jiho) moravocentristická ČSSD. Co by za podobnou firmu dali třeba na Mostecku nebo Ostravsku, kde by práce s knihou přinesla potřebnou kvalifikaci do regionu, kde srp a kladivo nahradily krumpáč a rybářský prut. Než povznést težkým průmyslem mentálne zdevastované regiony, to radši ať mi v Brne a nebo (Praze, která je už dávno víc hlavním mestem a exklávou Moravanů a Slováků) chcípne koza.

P. Hlosta 3.4.2014 5:56

Re: Žádní zelení, zpovykaná

Netuším kolik by dali za tu Amazon na Mostecku, nebo Ostravsku. Asi hódně moc, protože taky nemají v Územním plánu zanesené plochy pro kolos Amazon a museli by je nejprve vytvořit  s ohledem na dopravní vazby. Předpoklad zničených cest a baráků, ohrožení zdraví a životů pro hustotu provozu, zvýšení prašnosti a exhalací, když už tak se děcka dusí smogem a Ostravsko .......

Škoda slov o tom!

P. Rajman 3.4.2014 6:47

Re: Žádní zelení, zpovykaná

Výroba knih a devastace krajiny težbou resp. težkým průmyslem, to je s ohledem na pracovní příležitost nebe a dudy asi stejne jako zábor úrodné půdy na jižní Morave a využití brownfieldů ve zmiňovaných severních Čechách nebo Ostravsku. O sociální přesneji mentální devastaci hlavne prvne zmiňované oblasti ani nemluve.

R. Maceček 3.4.2014 3:26

Drobná poznámka ve smyslu virtuální praxe.

Tzv.,praxe. Typickým znakem jest seznamka. Ač já ženatý jsem zatroubil na Inetu, 20 bab ochotných  okamžitě  bylo ochotno mi poskytnout  společnou postel a podporu ve věcech finančních problémů. Já si myslím, že ty baby mají tu píču vystavenou za účelem  se obrodit za účelem dokrmit hajzla, než-li jde do kriminálu.

Vůči tomuto světonázoru nic nenamítám, pokud si představím třeba sůdruha Kohúta a jeho lepru, pak mě chytá závrať.