29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Podpora vládě

Agentura STEM hlásí mírný vzestup preferencí ANO a ČSSD. Babišovo hnutí si drží vedoucí pozici a povýšilo na 30,3 procent a sociální demokraté mají 21,3. Kdyby takto dopadly volby, tytp dvě strany by se obešly od lidovců, což je za daných okolností docela odpudivá představa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Heusinger 21.9.2014 10:21

Re: Tak já nevím

Což by ovšem svědčilo, že volby by nebyly demokratické.

Naševaše TV vymyslela úžasné kritérium aby to poznal každý blbec. Pokud vítěz získá 60% a více, tak volby nejsou demokratické.

V. Hajková 21.9.2014 10:19

KREML-

na  dnešní  den povolil  OPOZICI  - pochod  proti  válce  na  Ukrajině.  Pochod  má  přesně  určenou  trasu -  a  povoleno  je  do  50  tisíc   učastníku-  čemuž  se  musím  smát,  protože  samozřejmě  tolik  odvážných  lidí  v  současné  Moskvě  neexistuje :-))))))

K. Janyška 21.9.2014 10:17

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Vidím, že to víte, já ne... Dzp.

K. Janyška 21.9.2014 10:17

Re: Tak já nevím

Proč tam máte tu pomlčku. Jak si ji vysvětlit nebo jí číst ? Dzp.

K. Janyška 21.9.2014 10:16

Re: Tak já nevím

Ano, ale proč to říkáte nechápu. Bylo to pod strachem, protože dohledatelné. Ale s Putinem je to anonymní dobrovolné rozhodnutí... Dzp.

V. Hajková 21.9.2014 10:15

Re: Tak já nevím

ZBYTEČNÁ  - reakce :-))))

E. Sevrát 21.9.2014 10:15

Re: Jde o to, o jaké "vizi" autor hovoří.

Když Havel udělal v roce 1990 velkou amnestii,tak idealisticky či utopisticky předpokládal,že se ve svobodných poměrech z kriminálníků stanou slušní lidé.Nestalo se tak,velká většina z nich v brzku zase skončila v kriminále.Také,utopisticky či idealisticky předpokládal,že komunisté se v čase rozplynou.Opět se tak nestalo.Také v jednom okamžiku navrhoval po rozpuštění VS i rozpuštění NATO - to mu pak naštěstí rozmluvili.Takže já nazývám jako utopistické-idealistické myšlenky takové,které nepočítají s člověkem.Tedy i s jeho zápornými vlastnostmi,které jsou po tisíce let stále stejné,akorát v moderním obalu.Narýsovat si ideální svět není,až tak složité.Ale,lidstvo není ideální,nikdy nebylo a ani nikdy nebude-tedy pokud ho někdo geneticky neupraví.

S. Netzer 21.9.2014 10:14

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Když už, tak Iluminátům.

K. Janyška 21.9.2014 10:13

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Na tom prd záleží. Na Ukrajině se zase rozpadá obří SSSR. To je dokonce daleko daleko větší světový problém, než nějaká genocida. Těch na světě je. A to jsou mi z duše odpudivé... Dzp.

J. Boleslav 21.9.2014 10:13

Re: Vyvadil

To bylo ale za vlády Vašich soukmenovců.

J. Boleslav 21.9.2014 10:11

Re: Tak já nevím

Gustovi u nás ve volbách věřilo 99,99% a najednou byl v ři.ti.

J. Kombercová 21.9.2014 10:11

Re: Náchodské tkadleny

Na to, abych vám věřila, vás mám přečteného. :)

K. Janyška 21.9.2014 10:10

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Ano, Obama je velkým problémem světa. Možná opravdu slouží nějaké nadnárodní organizaci. Bilderbergu a tak... Dzp.

J. Boleslav 21.9.2014 10:10

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

V Kosově probíhala genocida Albánců.

K. Janyška 21.9.2014 10:09

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Ano, ale síly, které je chtějí měnit musí být přiměřeně malé, aby zůstalo v platnosti. Jsou-li dostatečně velké, je právo změněno. Je to ono známé setřepávání spontánního řádu. Právo ho pak jen následuje... Dzp.

J. Boleslav 21.9.2014 10:09

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Doufejme. Oddechnu si, až Obamu v Bílém domě nahradí nějaký republikán.

J. Boleslav 21.9.2014 10:07

Re: tak co Anáci ?

Pravičáků, kteří volí bolševicko-estébáckou kreaturu, je mmě docela líto. Co na to říká Vaše babička, kterou podobné swině jako Bureš o všechno okradli?

K. Janyška 21.9.2014 10:06

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Nevěřte tomu, Kosovo je tentýž případ. A bylo... Dzp.

P. Hofman 21.9.2014 10:05

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Křivdy jsou tou nejbanálnější součástí dějin lidstva.

Proto se lidé postupně shodli na určitých zásadách mezinárodního práva, které mají zabránit jejich neustálému a nekontrolovatelnému napravování. Tak, jako jedinec nesmí vzít na ulici právo do svých rukou, tak to nesmí učinit ani jakákoliv země na cizím území !!!

K. Janyška 21.9.2014 10:05

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Ne ne, to by byl jiný řev. Je nutno usuzovat z tónů, ne z vyhlášení. Platí to, co chce člověk říci, ne to, co říká... Dzp.

J. Anděl 21.9.2014 10:04

Re: Milé děti, modelky podařené i nepodarky, tetovaní inženýři,

Upřesním a zjednoduším dotaz:myslíte, že povinné zdravotní pojištění ne a povinná vojenská služba ano? Co si myslíte o povinné školní docházce? Děkuji.

K. Janyška 21.9.2014 10:03

Re: Tak já nevím

Dnes ráno říkali na ČT 24, že Putinovi věří 87 % Rusů a že kdyby byly volby teď, tato procenta by dostal. A dělala to údajně cizí agentura. Sakra berte to do úvahy jako fakt a nehažte všechno na Putina. To Rusové, ne jen Putin !!! Dzp.

J. Boleslav 21.9.2014 10:03

Re: tak co Anáci ?

Doporučuji k přečtení knihu od J. Perglera "Příběh oligarchy".

P. Hofman 21.9.2014 10:01

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Krym nebude mezinárodním společenstvím nikdy uznán jako součást ruska, neb byly porušeny všechny zásady mezinárodního práva !!!

J. Anděl 21.9.2014 10:00

Re: Milé děti, modelky podařené i nepodarky, tetovaní inženýři,

To by mě zajímalo, myslíte si, že povinná vojenská služba vychází ze spontánních řádů, nebo se jedná o snahu řídit svět?

K. Janyška 21.9.2014 10:00

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

O tom žádná. Ale vy věc posuzujete jako malé děti. Jakoby ani SSSR se svými křivdami na všech národech SSSR ani neexistoval. Odebrat Rusku Krym byla křivda a hotovo. A nekonečné množství dalších a dalších zase opačných... Dzp.

J. Jílek 21.9.2014 10:00

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

je

V. Hajková 21.9.2014 9:57

Re: Ti putinofilové

O  tom  jsem  též  přesvědčena!

K. Janyška 21.9.2014 9:57

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Vpád Rusů na vlastní Krym nebude ve světě brán, jako krádež. A už ani není... Dzp.

P. Hofman 21.9.2014 9:56

Re: Vyvadil má na svůj názor samozřejmě právo

Nesmíme Franto ale zapomínat na ty, co se ho bojí. Neb KGB má bezedné archivy a oni ti posluhovači sami moc dobře vědí, co by tam na ně mohlo být a eventuálně vyjít na světlo boží !!!