18.6.2024 | Svátek má Milan


Diskuse k článku

Pochopitelná obezřetnost

Obezřetnost ministra vnitra Chovance stran přijetí uprchlíků je pochopitelná. Ministr se obává reakce veřejnosti a zde převládá taktéž opatrnost a nedůvěra. V mezinárodním kontextu ovšem vyznívá český postoj groteskně: přijmeme jenom křesťany a až se situace uklidní, pošleme je zpátky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jílek 15.1.2015 23:42

Re: V hospodě se moc kecá.

https://photosynth.net/view.aspx?cid=032eb00a-19cc-450c-b1ae-72e471b4e228

http://3.bp.blogspot.com/-SeUrEMx60gg/VLfJ22y6OPI/AAAAAAAAZR8/NmoTYuhir9M/s1600/DC%2B1.JPG

P. Vandas 15.1.2015 23:26

Re: V hospodě se moc kecá.

Jsem rád, že jsem využil mnoha příležitostí si užít zahulenou kavárnu Café Hawelka ve Vídni, než ji tihle mamlasové, co všechno vědí zničí zákazem. V kavárně, kde se nekouří žádná inspirace , natož myšlenka nevznikne. Na ty sterilní a bezpohlavní s@ru. :-):-):-)

I. Tellner 15.1.2015 23:22

Re: V hospodě se moc kecá.

Nakonec, my, staří pardálové, abychom chodili tajně kouřit na záchod, jako na střední škole .. -)

S. Lazárek 15.1.2015 23:14

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Máš pravdu, vůči kuřákům jsem militantní a netolerantní dobroser...:-)

P. Vandas 15.1.2015 23:12

V hospodě se moc kecá.

Nejdříve hospody zničili ekonomicky a když se to nepodařilo úplně, tak tam zakáží kouřit. Hospody prostě někomu vadí. Moc se tam kecá, tak pěkně blbečkové každý mažte do své nory a k internetu, tam se to dá kontrolovat. Už mne ti žaludkáři začínají sr@t. :-):-):-)

M. Ilsner 15.1.2015 23:08

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Troubo, já píšu svůj názor, jak by to mělo být. Jenže vy, liberálové, to nakonec zkurwíte tak, že se nebude kouřit nikde, moulo.

M. Ilsner 15.1.2015 23:06

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Praha je zapadlá prdel, troubo?

J. Jílek 15.1.2015 23:05

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

oddělené místnosti je mýtus

V. Vašek 15.1.2015 23:05

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Ale to není o zákazu kouření v hospodě.

J. Jílek 15.1.2015 23:04

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

nekouří

S. Lazárek 15.1.2015 23:03

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Já zase viděl spoustu svobodných kuřáků umírat v péči těch, kteří o svobodě kouřit neměli ani ponětí a raději by pečovali o ty, kteří měli opravdu smůlu. Zdravotníci jsou známí dobroserové.

J. Jílek 15.1.2015 23:02

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

svoboda zabíjet....

M. Prokop 15.1.2015 23:00

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Pokud si přečtete návrh zákona, nebudete za (takového) blba. Alespoň v téhle záležitosti.

M. Ilsner 15.1.2015 23:00

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

No právě, jde o to okolí. Ale souhlasím s paní Václavíkovou, čistě nekuřáckou restauraci hledat s lucerničkou.

M. Prokop 15.1.2015 22:58

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

On Ilsner lže i v jiných věcech, tak proč ne o hospodách.

I když, jeho celkový rozhled by nasvědčoval tomu, že žije v nějaké zapadlé prdeli, kde je jediným nekuřákem, takže jemu hospodu nevystavěl nikdo. :-P

M. Prokop 15.1.2015 22:55

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Co se kouření týče, nejsem si s tou nepotřebností lektora nějak jist. Tam je vaše, zde proklamované chápání svobody, spíše nesvobodné.

V. Vašek 15.1.2015 22:55

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Taky myslim, že to neprojde. Ale je pravda, že tady v okolí máme ty restaurace tak půl napůl.

M. Ilsner 15.1.2015 22:54

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Když tam je jen studená kuchyně, tak i tam. Ať si k pivu dají syrečky, tam já nemusím. Všeobecný spor je o plošném zákazu v restauracích, kde se podávají teplá jídla.

M. Ilsner 15.1.2015 22:51

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

U nás? Nepřehánějte. Neprosadí se zde ani ten zákaz v restauracích, tedy jen tam, kde se podává jídlo. A co se týká nekuřáckých restaurací, je jich jak šafránu (liberál z SSo lže, že má nos až do Vídně....)

S. Lazárek 15.1.2015 22:50

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Špatně jste si to vyložil pane Prokope, na chápání svobody lektora nepotřebuju, to bylo tak nějak mezi řádky....:-P

I. Tellner 15.1.2015 22:50

Re: Tak nevím: v Maďarsku kvůli zdražení internetu lidé

to by mě taky zajímalo jooo hurvajz ratatatata bum.

M. Prokop 15.1.2015 22:47

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

I v hospodách.

Klasických, kam se chodí na pivo a pokec.

V. Vašek 15.1.2015 22:44

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Jistě, ale to se snažej prosadit.

M. Ilsner 15.1.2015 22:42

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Zákaz kouření v barech a vinárnách je blbost.

M. Ilsner 15.1.2015 22:40

Fiala na ČT 24

Zeptejte se mne na co chcete a já vám na co chci odpovím ....

M. Prokop 15.1.2015 22:33

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

A přesně to navrhuje ten zlodějský blb Němeček a napravovatelé lidstva i zde.

M. Prokop 15.1.2015 22:32

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

A nebydlíte v nějaké oblasti s převahou kuřáků?

V mém okolí už nekuřácké spíše převládají.

E. Heusinger 15.1.2015 22:32

Re: Tedy Edmunde...

Byl jsem považován za Estonce.

M. Prokop 15.1.2015 22:30

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Hm, řekl jste si o to vysvětlení trochu divným stylem, ale budiž.

Svoboda je to, že nekuřák chodí dobrovolně do nekuřácké restaurace, kuřák do kuřácké. Provozovatel dobrovolně provozuje restauraci, někdy spíše putyku, nekuřácku, někdy kuřáckou. Pokud to staba dovolí, klidně i obojí.

Vyhovuje to všem, kromě posedlých napravovatelů svých bližních.

V. Vašek 15.1.2015 22:30

Re: U Jílkové Hájek obhajuje kuřácké hospody.

Když jsou dvě oddělený místnosti, ať se klidně v jedný kouří. A nemáte úplně pravdu, skoro všude v Evropě je zakázáno kouřit v barech i vinárnách.