1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Pochopitelná obezřetnost

Obezřetnost ministra vnitra Chovance stran přijetí uprchlíků je pochopitelná. Ministr se obává reakce veřejnosti a zde převládá taktéž opatrnost a nedůvěra. V mezinárodním kontextu ovšem vyznívá český postoj groteskně: přijmeme jenom křesťany a až se situace uklidní, pošleme je zpátky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 15.1.2015 13:00

Uživatel požádal o vymazání
P. Rajman 15.1.2015 12:52

Předmajdanovské Česko

Z debat na NP, ale nejen z nich, také ze stavu českých medií  (,o vývoji české měny ani nemluvě,) vyplývá, že Česko se svou současnou politickou reprezentací tedy s Babišem na postupu a Zemanem jako hlavou státu vyvolávající věčné kontoverze připomíná zapomenuté panrusistické pluky, kdesi hluboko v zázemí nepřítele.

O. Uživatel 15.1.2015 12:50

Uživatel požádal o vymazání
P. Rajman 15.1.2015 12:36

Re: Po událostech na Majdanu je takový výrok

Pokud přirovnáváte prezidenta Zemana k prezidentu Janukovičovi (a mnoho jeho výroků vám dává zapravdu) pak bych se nebál říci,že jste trefil do černého.

S. Netzer 15.1.2015 12:32

Re: Ne, ale jako imigranti se budou

Jak to víte?

Víte prd, ale o to víc žvaníte.

P. Rajman 15.1.2015 12:32

Re: Říkat: "Respektuji Zemana

Pokud jste nepochopil podstatu mého sdělení, nemáte pochopitelně zač.

V. Novák 15.1.2015 12:31

Po událostech na Majdanu je takový výrok

ovněž informativní.

A po všemožných výmyslech novinářských šmoků, komu všemu jde Babiš po krku a komu nastavuje nohu a jak a s kým a proti komu se chystá položit vládu je i vhodné takovou "samozřejmost" vyjádřit explicitně.

S. Netzer 15.1.2015 12:30

Re: "Nevidím důvod oslavovat

Jste jen bohapustý žvanil.

O. Uživatel 15.1.2015 12:28

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 15.1.2015 12:27

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 15.1.2015 12:25

Uživatel požádal o vymazání
P. Vaňura 15.1.2015 12:18

Ne, ale jako imigranti se budou

chovat naprosto jinak, než muslimové.

P. Vaňura 15.1.2015 12:14

"Nevidím důvod oslavovat

lidi, jejichž jedinou zásluhou je, že se nechali bez odporu pobít." (c) Odpověď presidenta Antonína Novotného na snahu postavit památník obětem Holocaustu. Erich Kulka na to reagoval knihou "Bojovali na všech frontách," věnovaný Židům v armádách protihitlerovské koalice. Nicméně, i samotní Židé si z Holocastu vzali poučení, charakterizované heslem "Již nikdy jako ovce."

Tato věta se ale vztahuje i na syrské uprchlíky. Je jich tolik, že pokud by šli bojovat, museli by Islámský stát porazit a nastolit v zemi normální poměry! Pokud bojují jen extremisté, bude výsledkem teokratická diktatura.

M. Ilsner 15.1.2015 12:14

Re: Nesouhlasím !

Kde to čtete ???

P. Rajman 15.1.2015 12:11

Říkat: "Respektuji Zemana

jako zvoleného prezidenta" je ze strany Andreje Babiše stejně jalový žvást (obecně od kohokoliv kdo to sděluje stejně prázdná floskule) jako říkat např. "Nechystám se udělat v této zemi násilný převrat." Takto vyspělí politici skrze svá media s občany nekomunikují (ja to stejně jalové jako oznamovat, že "chodím přes křižovatku na zelenou"). Kdyby všek Andej babiš tvrdil opak, za sdělení této skutečnosti občanům státu by to jistě stálo.

S. Netzer 15.1.2015 12:09

Re: Nesouhlasím !

Myslíte, že křestané trpí jinak než muslimové?

M. Ilsner 15.1.2015 12:06

Re: Nět čelověka, nět problema,

Odpověď je tak triviální, že je otázka je zbytečná.

M. Ilsner 15.1.2015 12:04

Re: Nesouhlasím !

Uprchlík ze Sýrie je buď křesťan, nebo muslim. Křesťanovi budiž pomoženo v Evropě, muslimovi je lépe pomoci tak, že se mu zařídí bezpečný pobyt v jiné muslimské zemi.

P. Vaňura 15.1.2015 12:04

Nět čelověka, nět problema,

to znamená přistěhovalectví muslimů znemožnit a těch nepřízpůsobivých se zbavit (týká se hlavně západu Evropy).

Pokud u nás nebudou muslimové, nebudou tady ani muslimští radikálové.

NIKDO neodpověděl na otázku, propukne li válka proti muslimským radikálům, na kterou stranu se přidají "umírnění muslimové."

S. Netzer 15.1.2015 12:03

Re: Shrnutí - k některým názorům níže

bezpečí své rodiny, samozřejmě

S. Netzer 15.1.2015 12:02

Re: Shrnutí - k některým názorům níže

Jak to víte?

Vy byste se, sebe a svou rodinu, bránila holýma rukama proti přesile zfanatizovaných hord, místo abyste se postarala o jejich bezpečí?

S. Netzer 15.1.2015 11:58

Re: Metodologickým problémem Koránu je, že je to zároveň

Do mouky vyhloubíme důlek, ve kterém necháme vykynout kvásek. Okraje mouky osolíme. Po vykynutí kvásku postupně přidáváme ostatní suroviny na buchtičky a vypracujeme hladké těsto. Necháme asi hodinu kynout. V průběhu kynutí asi 2x prohněteme. Psp.

K. Janyška 15.1.2015 11:58

Re: Shrnutí - k některým názorům níže

Není to smůla, je to nejvyšší možné vědění světa. Jen jsem ho nacvičil. Jinak jsem blbej jak pantok. Jen mám velmi vysokou inteligenci... Dzp.

I. Tellner 15.1.2015 11:57

Re: Shrnutí - k některým názorům níže

Tak, tak.

K. Janyška 15.1.2015 11:56

Metodologickým problémem Koránu je, že je to zároveň

státním systémem. Ten je však nerealizovatelný. Stejně, jako ten komunistický. Lidský svět ve skutečnosti funguje na jiném principu, než na lidském myšlení a přesvědčení. Ty obří srážky mezi skutečnou podstatou lidského světa a lidským přesvědčením vedou k oněm tragédiím z SSSR, Kombodži, arabského světa a všude tam, kde je totalitní systém, předurčen lidmi. Nelze ho realizovat. Nedovolí to princip spontánního řádu... Dtzp.

S. Netzer 15.1.2015 11:56

Re: Nesouhlasím !

Pane Ilsnere, já píšu o českých emigrantech a uprchlících ze Syrie. A navíc z vlastní zkušenosti, co se roku 68 týká.

A. Zajícová 15.1.2015 11:55

Re: Shrnutí - k některým názorům níže

smůla je, že má vrbenský pravdu. Bez ohledu na cokoli, co kdo povídá, je to tak.

M. Ilsner 15.1.2015 11:51

Nesouhlasím !

Také nám šlo o život, né že ne !!! A ti "chudáci" sem utíkají i z ekonomických důvodů ! Považují Evropu za ráj, kde lítaj pečený holubi do huby.

K. Janyška 15.1.2015 11:49

Re: Shrnutí - k některým názorům níže

Kravko z Václaváku ? Každý máme své místo, které pro nás zajistili naši předkové. Jim takové. Nemám žádné mindráky z toho, že se navzájem zabíjejí. Ono to ani jinak nejde. Je to v Koránu, kterému všichni, i ti uprchlí před svými soudruhy, bezmezně věří. Já jsem jim to zabíjení nepřikázal. Dělají to sami od sebe. Je to v Koránu... Dzp.

K. Janyška 15.1.2015 11:45

Re: Mamlas se tu snaží pochytit počty z 3.třídy. :-):-):-)

Rudohnědý4uráku, mamlasi z Dobříše, vím, že tak na mě pokřikujete, nic jiného vám nezbývá, kde byste na to ve své fanatické kebuli vzal, snažím se zjistit, zda dáte aspoň to. Podle vašich vyjádření tady to tak nevypadá... Dzp.