1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Pátá nejlaskavější země světa

Hádejte, která to asi bude. Havaj? To je unijní stát USA. Bali? Samá voda. Seychely? Kdepak. Čtu tady na webu, že Česká republika je pátá nejlaskavější země světa, nebo jak bych přeložil slovo "peaceful".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 31.5.2011 14:00

Re: Máte pravdu, p. Hájková,

Ano, nemusíte vůbec používat televizor, to je pravda. Nevím, jestli se to (už?) vztahuje i na počítač. A u rozhlasu nemusíte mít ani mobil s radiovým přijímačem a jiná podobná zařízení.

To není můj omyl, to jen v rámci zjednodušení pomíjím. Možná to není správné a dopouštím se tak mystifikace a dalších nemravností, ale nebylo mým úmyslem lhát.

O. Uživatel 31.5.2011 14:17

Uživatel požádal o vymazání
J. Slanina 31.5.2011 12:46

Re: Máte pravdu, p. Hájková,

Nic ve zlém, pí Kanioková, ale nechtěla byste mi nastínit, jak byste asi chtěla "dovzdělat" individua typu Hofmana a Heusingera? (To jenom tak namátkou, když jsou zrovna dneska tak hezky po ruce).

J. Kombercová 31.5.2011 12:52

Re: Máte pravdu, p. Hájková,

Pana Hofmana tady čtu déle, takže jsem si obrázek udělala... on má jen jiný názor než vy, pane Slanino. Takže problém...

J. Slanina 31.5.2011 12:56

Re: Máte pravdu, p. Hájková,

Problém není v tom, že bychom s Hofmanem měli každý jiný názor, problém je v tom, že kdyby se v ČT vysílalo cokoliv smysluplného o krocích současné vlády, včetně nutných reforem, Hofmana by nepřesvědčila ani Jílková nahoře bez.

P. Hofman 31.5.2011 13:04

Re: Máte pravdu, p. Hájková,

To máte pravdu, Jílková nahoře bez by mně opravdu o reformách a ještě k tomu na ČT24 nepřesvědčila.

O těch mně ovšem nemůže přesvědčit ani současná vláda, neb té o žádné reformy nejde. To, co zatím předvádí jsou trapné škrty a dílčí drobnosti. A to je to, o čem jsem v souvislosti s Hegerem hovořil.

Aby mně o tom ale přesvědčovala ČT, tak o to opravdu nestojím, jsem naštěstí schopen si názor udělat sám.

J. Slanina 31.5.2011 14:07

Re: Máte pravdu, p. Hájková,

Zajímavé ovšem je, že o pravdomluvnosti soudruha Zavadila na odborářských fériích se necháte přesvědčovat docela klidně i v přímém přenosu.

J. Kombercová 31.5.2011 13:06

Re: Máte pravdu, p. Hájková,

No, však o tom mluvím, má svůj názor... a vy nemůžete tvrdit, že je zcestný, co když se mýlíte vy?

O každém zde víte, jaký má náhled a že jeden druhého nepřesvědčíte o té své pravdě je dané.

Jo, a ta Jílková, to nebyl dobrý příklad, pavlač nebrat! :)

J. Slanina 31.5.2011 13:38

Re: Máte pravdu, p. Hájková,

Skutečně netušíte proč mne v souvislosti s Hofmanem napadla právě ta pavlač?

E. Heusinger 31.5.2011 13:05

Slanino,

Vy si pletete vzdělání s totalitní povinností mít stejný názor. Ach kdeže ty loňské sněhy Slanino jsou.

Jste schopen porozumět významu různých slov?

J. Slanina 31.5.2011 13:46

Re: Slanino,

Je opravdu úsměvné, když takový soudruh jako ty by chtěl ausgerechnet mne poučovat o tom, co to je totalitní povinnost mít stejný názor. Mne totiž soudruzi jako ty o významu právě těchto slov "poučovali" u různých typech lisů 35 let.

V. Hajková 31.5.2011 11:44

V každém druhém-

komentáři  č.t.24-  SE JEČÍ  NA VLÁDU- jak málo  vysvětluje  lidem  na  příklad   zdravotní  reformu!  Nějak  jsem  se  od redaktoru  nedozvěděla , jak to má  dělat  v praxi?  Proto  trvám  na tom  co jsem  již psala!  Představení  a vysvětlení  zdravotní  reformy  p docentem HEGREM   dnes  na  Žofině- byla  jedna  ze  šancí-  jak  se uceleně   mohla  veřejnost   vše  dozvědě!!!  A  mám  zcela  u zádele  všechny  ty  žvásty   co  muj  názor  tu  vyvolal!!  Ani  jeden  nesměřoval  k  dnešnímu  vystoupení  o  zdravotnické  reformě!!!  Bylo  to  jen ubohé  stupidní  napadání,  které  se  ani slovem  nedotklo  meritu  věci!!!!!

E. Heusinger 31.5.2011 11:49

Milostivá,

sama vláda potvrdila, že nezvládá vysvětlení reformy. Tak přestaňte ječet jak meluzína.

V. Hajková 31.5.2011 11:54

Re: Milostivá,

To  se  Vám to  musí  říkat  kolikrát???  -  mám  Vás  u zádele- chicht!

J. Slanina 31.5.2011 12:04

Re: Milostivá,

A rozmyslela jste si to dobře, myslím tím Vaše umístění onoho exota? Já osobně bych něco takového za zády ani u zadele nikdy mít nechtěl.

V. Hajková 31.5.2011 12:05

Re: Milostivá,

Díky,  máte  pravdu.  JEDEN  SI  HNED  TOTO  NEBEZPEČÍ  NEUVĚDOMÍ- CHICHT!!!!!

P. Hofman 31.5.2011 11:50

Re: V každém druhém-

Meritem věci je, že to co nabízí Heger není reforma, ale pár naprosto nepodstatných kroků. To vysílat live je ztrátou času.

J. Slanina 31.5.2011 11:59

Re: V každém druhém-

Zatímco muslim dRát nám svého času předložil velice ucelenou, přehlednou a kompetentní zdravotnickou reformu.

http://www.novinky.cz/domaci/9339-rath-pozaduje-vysokou-spoluucast-pacientu.html

J. Kombercová 31.5.2011 11:58

Re: V každém druhém-

Jenom technická, paní Hajková, "zádel" je, jak si vysvětluji, přechod mezi zády a sedacími svaly? Mohla by to být kostrč? Jednou jsem špatně šlápla na sněhem zasypané a ušlapané cestě s původními děrami po stopách v ještě měkkém sněhu a dosedla jsem plnou vahou tehdy 50 kg na onu zádel a věřte, cítila jsem to až na temeni hlavy.

V. Hajková 31.5.2011 12:04

Re: V každém druhém-

Skoro  jste  se trefila-   já  mám  na mysli spíše  ty  sedací  svaly- chicht!!

P. Hofman 31.5.2011 12:06

Re: V každém druhém-

Ježíšikriste, tak to panu Heusingerovi nezávidím, to musí být strašné.

J. Slanina 31.5.2011 12:19

Re: V každém druhém-

Velice smysluplné, obzvláště v kontextu s tím, že soudruh Heusinger rozhodně nebude trčet u "zadele" pí Hájkové, ale u některé pro něho mnohem kompetentnější, například u zadele soudruha Falmera.

V. Hajková 31.5.2011 12:25

Re: V každém druhém-

BINGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P. Hofman 31.5.2011 12:43

Re: V každém druhém-

Autor: V. Hajková Datum: 31.05.2011 11:54 To se Vám to musí říkat kolikrát??? - mám Vás u zádele- chicht!

Autor: J. Slanina Datum: 31.05.2011 12:04 A rozmyslela jste si to dobře, myslím tím Vaše umístění onoho exota? Já osobně bych něco takového za zády ani u zadele nikdy mít nechtěl.

Autor: J. Slanina Datum: 31.05.2011 12:19 Velice smysluplné, obzvláště v kontextu s tím, že soudruh Heusinger rozhodně nebude trčet u "zadele" pí Hájkové, ale u některé pro něho mnohem kompetentnější, například u zadele soudruha Falmera.

Možná by to chtělo lepší paměť. Nebo méně lhát. Já vím, to druhé nejde.

J. Slanina 31.5.2011 12:51

Re: Možná by to chtělo lepší paměť. Nebo méně lhát. Já vím, to druhé nejde.

Autor: P. Hofman Datum: 31.05.2011 11:50

Meritem věci je, že to co nabízí Heger není reforma, ale pár naprosto nepodstatných kroků. To vysílat live je ztrátou času.

Re: V každém druhém-:

Autor: J. Slanina Datum: 31.05.2011 11:59

Zatímco muslim dRát nám svého času předložil velice ucelenou, přehlednou a kompetentní zdravotnickou reformu. http://www.novinky.cz/domaci/9339-rath-pozaduje-vysokou-spoluucast-pacientu.html

P. Hofman 31.5.2011 11:32

ČT

Veřejnoprávní televize tady není od toho, aby dělala politikům volební kampaň. Ve zprávách je nutné, aby názory politiků lidem přinesla, v ostatní publicistice už velmi omezeně. ČT svým zprávařským programem 24 udělala velký skok dopředu, ale diskuse dělat ještě neumí a je neustále pod vlivem politiků až to není hezké. Takové OVM jsou klasickým důkazem toho, jak to vypadat nemá.

Naopak, mělo by být jen na televizi kdy uzná, že vysílat názor politika live je pro občany důležité, kdy stačí zkrácený záznam a kdy ho pominout. A daleko větší prostor by měla dát občanským iniciativám všeho druhu, aby ukázala společnosti, že je možné se proti moci bránit.

F. Doušek 31.5.2011 11:37

Re: ČT

Problém "občanských" iniciativ vidím v tom, že jsou v nich trvale zastoupeni jedni a titíž kverulanti. A z tohoto pohledu by na obrazovce došlo k naprosté nevyváženosti fóra. Nedávno jsem například narazil asi na 4 nadace a občanské iniciativy, kde jsou prakticky titíž lidé. 

E. Heusinger 31.5.2011 11:40

Tak také nějakou založte

a vyvažujte. Nic jednoduššího.

P. Hofman 31.5.2011 11:46

Re: ČT

Samozřejmě, že je to tak. Vždyť těch, kteří jsou ochotni se někde angažovat, někde, kde je to zadarmo, moc není. Proto na ně narazíte v různých uskupeních. Ale o tom to je. Aby se lidé začali angažovat a nečekali jenom, že to za nás vyřídí jacísi politici, je potřeba, aby věděli, že to má smysl. Když budou média víc informovat o různých akcích potažmo úspěšných akcích zapojí se do občanského dění daleko víc lidí.

A to je jediná cesta, jak se to tady může změnit. Je definitivně jasné, že politici sami nic nezmění.

F. Doušek 31.5.2011 11:50

Re: ČT

Těch ochotných v nadacích je jistě dost, ovšem zadarmo to nedělají. Spíše bych řekl, že se často jedná o špinavé penězovody.