8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

Pátá kolona

V poslanecké sněmovně se v úterý odehrál souboj, který je mnoha lidmi podceňovaný co do významu anebo dokonce odsuzovaný. Šlo o to, zdali se má plénum zabývat Zemanovým extempore stran novičoku. Pokus prosazovaný jmenovitě Miroslavem Kalouskem neprošel přes hlasovací trio ANO, KSČM a SPD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 23.5.2018 11:26

Re: Zase Novičok,

Ale Vy jste zatím žádnou argumentaci v této věci nepředvedl. Pořád jen opakujete že je to "účelofka". Už jste se taky dal k Svědkům Andrejovým? :))

I. Kellner 23.5.2018 11:26

Re: Zase Novičok,

Jak to jenom dělá ten Kurz, když Mayovou poslal k šípku hned na začátku, odmítl vypovědět diplomaty, a přitom má od podobného žvástání pokoj.. -)

A. Trick 23.5.2018 11:26

Re: Důkazy existovaly

Tak to je důkaz nad důkazy.

J. Schořík 23.5.2018 11:25

Re: Důkazy existovaly

To bylo k tomu, že Britové nejspíš nějaké důkazy odpresentovali. A bylo to jenom gesto že se to nelíbí. To není nic až tak zásadního..

V. Čermák 23.5.2018 11:23

Re: Zase Novičok,

Ale Rusko ukázalo prstem, až PO TOM, co prstem ukázala Británie, že?

P. Hlosta 23.5.2018 11:23

Re: Zase Novičok,

Mohlo by se opakovat i vám. Ale k čemu by mi to bylo? Vaši nezlomnou víru nepřekonám, protože je nutno Zemana dostat z Hradu podle vás. Takže dle vás velezrada a basta fidli. ;-))

J. Václavíková 23.5.2018 11:23

Re: Důkazy existovaly

Vyhoštění 3 agentů nepřátelské mocnosti je skok z okna? Fakt?

J. Václavíková 23.5.2018 11:22

Re: Důkazy existovaly

Jaké důkazy mělo Rusko, když tvrdilo, že na Krymu má vzniknout americká základna? A to nesáhlo k vyhošťování, ale rovnou anektovalo cizí území.

V. Čermák 23.5.2018 11:22

Re: Důkazy existovaly

Proč skákat z okna, i když všichni skáčou?

P. Hlosta 23.5.2018 11:21

Re: Ale, ale Astone - to jsme se zase rozdováděli !

Protivník = nepřítel? Musíte vážit slova tolik odvážná, že sejí nenávist. Až znenávidíme Rusko do předem plánované míry, pak snadněji půjdeme do války s ním? Slyšet dokonce, že už jsme s ním ve válce. Že jsme ve válce se skutečným nepřítelem u muslimských věřících fanatiků, o tom se nechce veřejně moc mluvit. Zato o nepřátelství prý odůvodněně k Rusku se mluví výrazně nahlas a furt. Prý musíme posilovat vojska u Ruských hranic, rozmisťovat tam rakety a kdoví jaké ještě zbraně. I letadla vcelku maličkého vojska Česka tam létají na stráži, kdyby Rusko přeletělo k hranici svými letadly. Haraší se proti Rusku zbraněmi a udivuje, že Rusko haraší také? proč se neharaší bojujícím skutečně zbraněmi před nosem? Proč se imámům nezatrhne tipec, když ječí nenávisti k Západu a celé lidské společnosti?! Proč se toleruje finanční tok islám podporující?!

J. Václavíková 23.5.2018 11:20

Zase Novičok,

budu se opakovat:

Poté, co Rusko ukázalo prstem na nás jako na možný zdroj jedu, jenž otrávil Skripalovy, byla možná jediná přijatelná reakce. Ostře se ohradit a tuto možnost, že jed pocházel od nás, striktně vyloučit. To, nakolik jsme připraveni s takovou látkou pracovat, je to poslední, co se má nepříteli věšet na nos, pokud prezident veřejně propírá toto tajné prádlo, už tím se zjevně staví proti našim zájmům. Aby splnil ruské zadání, musel navíc překroutit zprávu tajných služeb a vypustit mlhu kolem názvu novičok, zamlžit, že ten, s nímž se prý u nás pracovalo, není ten, který byl na Skripalovy použit. Tím poskytl nepříteli klacek, kterým mlátí do hlavy našeho spojence.

J. Schořík 23.5.2018 11:19

Re: je pro mne tristní, když musím Kulidakise (eurohujera)

Tak to jo :).

J. Fialová 23.5.2018 11:18

Re: je pro mne tristní, když musím Kulidakise (eurohujera)

O.K. Tak jako jsem dříve četla naše noviny (s lehkou preferencí Lidové demokracie a Svobodného slova, Rudé právo bych nedala) a zároveň poslouchala Ivan Medek - Hlas Ameriky - Vídeň, tak i teď mě zajímají názory z více stran. (Technická: aeronety a protiprdy atp. nečtu.)

A nedůvěra - samozřejmě. Když čék vidí, že v západní Evropě, ke které jsme vzhlíželi a kterou jsme obdivovali, se jaksi rozmáhá socialismus... Kupř. v Německu mají přejmenovaní komunisté vyšší preference než naši nepřejmenovaní... Co hlásá a jaké má preference socialista Corbyn v GB... Ve Francii Mélenchon 20 % v prezvolbách... Oni ten socík na vlastní kůži nezažili, tak je to může lákat s ním experimentovat. Za mě - děkuji nechci.

J. Schořík 23.5.2018 11:18

Re: Důkazy existovaly

28 zemí podpořilo Británii :).

I. Kellner 23.5.2018 11:17

Re: Důkazy existovaly

Sleduje bondovky, přece.

A. Trick 23.5.2018 11:16

Důkazy existovaly

A na to jste přišel jak, že to tak přeně víte?

M. Prokop 23.5.2018 11:15

Re: Tak jen čumím...

Policie a státní zastupitelství, některé věci i finančáci.

Koho? Výše jmenované a ještě i dost dalších.

Migranty spíš zadržovat.

M. Pesat 23.5.2018 11:15

tak je pravda, soudruzi

tak je pravda, soudruzi, ze to "lejno"/novicok uz dlouho lezelo bez zajmu a zasychalo, tak se soudruzi modrobolsani a parta Lzi a Nenavisti rozhodli to lejno/novicok rozstourat, bo jak znamo, cim vice se do lejna vrta tim vice pachne. Takze tu "iniciativu" soudruhu "pravicaku"/"lidskopravniku" lze chapat, chteji zasmradit/kopnout si do soudruha Zemana.

Cest :-)

M. Prokop 23.5.2018 11:13

Re: Věděli voliči,

Většina ano.

M. Prokop 23.5.2018 11:12

Nedělejte z voličů voly!

No, jestli máte jiné vysvětlení pro volbu Zemana ...

S tím peníze nesouvisí.

P. Hlosta 23.5.2018 11:12

Re: Ale, ale Astone - to jsme se zase rozdováděli !

Vlastní stín nikdo nepřekročí a ztratit tvář taky nikdo nechce jen pro objektivitu, co dříve neměl. Na druhou stranu, tady je dáván prostor k diskuzím a to kontroverzní témata dávají zaručeně. Neffův názor je jeho, jako i stránky tady. Myslím moc dobře ví, co rozpoutá diskuzi spolehlivě, stačí trochu dožrat debatéry. Zvláště ti, co u compu sedí celý den, se mu vyplatí. Pochopitelně i Perla se vyplatí, když je tak levná. Co do toho, že chutná mizerně. ;-))

M. Prokop 23.5.2018 11:11

Re: Ale, ale Astone - to jsme se zase rozdováděli !

Důkazy existovaly, ale nečekejte, že vám je napíšou do novin.

Zkuste sledovat alespoň Bondovky, i v nich najdete užitečnější informace o práci TAJNÝCH služeb, než u Zemana.

Pokud by Zeman chtěl informace o novičoku, měl možnost se zeptat normální cestou a ne přes televizi a tamtéž pak publikovat svou zkreslenou verzi toho, co se "dozvěděl".

Jde o Zemanovo chování, silně zavánějící kolaborací s Ruskem, které se samo vyhlašuje za (i) našeho protivníka. ne o nějakou "pravdu", kterou se v souboji tajných a desinformačních služeb stejně nikdo z nás nedozví (a doufám, že ani Zeman).

I. Kellner 23.5.2018 11:07

Re: Věděli voliči,

Přesně, to je fakt sranda. Realitky utratí větší peníz za inzerci v ruské tlači než v české (udobnaja nědvižimosť v Prage!), a pak se ti samí chodí vyplakat, že ti Rusové hovoří rusky.. -)

P. Hlosta 23.5.2018 11:07

Re: Věděli voliči,

Když ho slyšíte ve světě hlasitě se prezentovat, vždy jde o prachatého Rusa. Jak jednou uvedla jistá osoba z Kypru - Nemáme je rádi, ale jsou hodně štědří. Tolik neutratí u nás nikdo ze Západu, jako jsou oni ochotni dát jen za jídlo a ubytování na jeden den.

M. Prokop 23.5.2018 11:07

Re: Pátá kolona ?

Realita to nebyla. Spíš fanatická nenávist.

J. Schořík 23.5.2018 11:04

Re: je pro mne tristní, když musím Kulidakise (eurohujera)

Ok. třeba to tak je. řeba je to vážně jen strach z toho, aby se to nevrátilo - jaké to bylo víte výrazně lépe než já. Může být. Jen ta nedůvěra ve stát, ve spojence, v cokoliv a na druhé straně nekritické naslouchání komukoliv protisystémovému je na tom nepříjemné.

M. Prokop 23.5.2018 11:04

Re: Ptákovina to není. Jde o něco jiného.

Přesně.

L. David 23.5.2018 11:04

Ale, ale Astone - to jsme se zase rozdováděli !

Krátce po zranění Skripalových tvrdil ministr Stropnický v kruhu reportérů, že viníkem je určitě Moskva. Na otázku, proč si to myslí, odpověděl, že takové prohlášení učinili z Londýna a my, jakožto jejich partneři, je v takovém prohlášení musíme podpořit ! ! ! (Že o viníkovi neexistovaly žádné důkazy, panu ministrovi evidentně nevadilo!)

Ozval jste se tehdy k tomu Astone? Nebo se vám takové ministrovo prohlášení líbilo, a tak jste mlčel.

A když posléze Zeman zadal úkol tajným službám s cílem zjistit o novičoku pokud možno objektivní informace, nastalo velké ách - ouvej. Protože se vám to Astone nelíbí (nedejbože, aby se zjistila pravda o skutečných aktérech celé akce), tak vykřikujete jak pomatená hysterka!

Co kdybyste se Astone vrátil k objektivnímu počínání, které jste kdysi míval?

P. Hlosta 23.5.2018 11:04

Re: Tak jen čumím...

Kdo by měl stíhat koho? Nebo myslíte stíhání migrantů? ;-))

M. Prokop 23.5.2018 11:03

Re: je pro mne tristní, když musím Kulidakise (eurohujera)

Omyl. Nikdo vám nic nenařizuje, pouze se vám pan Schořík snaží vysvětlit, v čem se mýlíte. Zřetelně marně.

V téhle tahanici nejde o nějakou pravdu (ostatně, co se týče tajných služeb a jejich činností víc než nejistou), ale o Zemanovo žvástání, ve chvíli Rusku se moc hodící a navíc minimálně nepřesné, když už ne rovnou lživé.

President fakt nemá do televize žvanit o tajných službách.